Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hondista < neviem ci je toto ten spravny dovod, nakolko ked si niekto kupi tu masinu a nebude mu vyhovovat plexi, skor siahne po alternative od tretostranneho vyrobcu (MRA, Givi,...) nez by kupoval origo od Yamahy...
sramis> to by me strasne zajimalo, v cem je lankem ovladana spojka horsi nez hydraulika. Lanko se musi jednou za par let namazat a jednou za 10 let vymenit. Kapalina se musi jednou za par let vymenit a jednou za 15 let zrepasovat pistky a tesneni + vymenit hadice (coz by se melo delat kazdych cca 5 let, ale nikdo to nedela).
Mel jsem 2 motorky s kapalinovou spojkou a asi 8 s lankama. Lanko jsem menil na 3 (dohromady asi 1200Kc), spojkovy prasatko na jedny (asi 1500Kc z druhy ruky).
Lankem ovladana spojka je - lehci, - jednodussi na udrzbu a servis, - levnejsi.
Ja se na svezeni s malym Tracerem docela tesim, ale zatim je muj favorit trivalec.
hondista: kdyz prisla MT-07 tak stala 129tis. A to ji rozhodne neprodavali se ztratou. Snes stoji 169tis, takze si muzes udelat obrazek o tom, ze na motorkach se kralovsky vydelava uz pri prodeji hole motorky bez doplnku
Deep-sk. Důvod je prostý, leč o to víc smutný. Donutit tě vytáhnout další peníze za příslušenství. Tam teprve začíná cinkat zisk, podívej se co stojí originální příslušenství třeba u Hondy. Peklo
vysvetli mi niekto aky ma zmysel to smerom dole sa zuzujuce plexi? toto som nepochopil uz na velkom Traceri... paradna masina, mal som moznost sa na tom vozit, ale jedine co ma stvalo bolo to priblble plexi... a tu mam taky pocit ze je este uzsie... ako mozno to dobre vyzera (aj ked aj to je vec nazoru) ale funkcne to moc nie je...
inak velmi pekna masinka aj tento maly Tracer...
Ta cena me docela zklamala, vzdyt je to vic nez za VStrom 2016 s ABS!
Obecne me tahle cenova politika pekne stve. Jakmile nekdo udela motorku na ktere by se dalo rozumne cestovat, tak je cena aspon 200k, proboha proc?? Pochybuju ze se vyrobni cena nejak vyrazne lisi od MT-07, vzdyt zaklad je takrka totozny ... ale cena o 60tisic vyssi ...
Frankie: no nevim nevim, za stejnou cenu má versys širší stavitelné plexi a seřiditelné upside downy se zdihem 150.
Tracer má jednoduché odpružení ze silničního mtčka, vzadu se zvedlo prodloužením kyvky na 142, vpředu zůstalo pouhých 130 - to na rozbité silnice nestačí. Je to spíš naháč s polokapotou a cenduro posazem.
Konecne docela hezka polokapota z Japonska, chvalim Yamahu !
Hooodne velka konkurence pro Versyse. Pokud bych se rozhodoval mezi nima, jdu urcite do Yamahy. Jak tady nekdo psal V-stroma, to je jina kategorie, pohodlny avsak usedly cestak. Tohle je spolu s Versysem hrava zabavna motorka, navic s pridanym pohodlim.
Spojka pres lanko je nejcistsi reseni, navic u Yamahy jde tradicne jednim velkym obloukem na viko motoru. Kdo s tim ma problem, muze si klidne dokoupit sadu od magury.
Musim rict ze se tahle motorka moc povedla. Rozhodne je cistsi a designove dospelejsi nez jeji sestricka Tracer 09. Nastavitelne plexi, vyssi sedlo a o 5 cm delsi kyvka - najednou je z male motorcicky dospely kus motorky. Pekny kousek do kategorie Andventure sport. Proti Vstromu samozrejme pujde nadchazejici Tenere 700. A jestli Tenere pujde v tomto duchu, tak to je skvela cesta. Zejmena pokud ma jit Tenere jeste dal a bude mit USD vidle a nastavitelny podvozek.
Premyslim nad naprostym minimem co bych zmenil. Ty kryty rukou jsou pekna parodie. Mohli tam dat alespon to co ma 09 Tracer. To bych hned vymenil. A skoda ze sviti jen jedno svetlo. Japonci uz by mohli konecne objevit zarovky H04.
Homologaci delala MBK? Francouzska Motobekane? Tzn ze je motorka montovana ve Francii nebo v Italii u Belgardy?
spaja: jestli chces videt cinsky vyfuk tak se koukni na Beneli TRE502. A budes rad za tento
Zabinator: je to motorka kategorie Adventure sport. Neni to enduro, neni to cestak, neni to supersport.
Evidentně tu chybí názor Seikose..
Jinak ten vejfuck muselo svařovat ňáký pěkný čínský prase. A japonský prase to nechalo na propagačních materiálech..
Perfektní motorka, pokud Yamaha stanoví dobrou prodejní cenu, bude se to prodávat jak housky na krámě Do dnešního provozu a na české silnice ideální motorka.
Tak jsem se těšil, že si jí koupím, ale za 229 000,-Kč...to si dělají srandu
Doufám že ta motka zvládne nějakou polnacku.
hondista < neviem ci je toto ten spravny dovod, nakolko ked si niekto kupi tu masinu a nebude mu vyhovovat plexi, skor siahne po alternative od tretostranneho vyrobcu (MRA, Givi,...) nez by kupoval origo od Yamahy...
konečně video, na kterým nepředvádí kousky motokrosař, aby ukázali co nikdo z normálních jezdců nedokáže, teď už jenom chybí XTZ 700 a 900.
sramis> to by me strasne zajimalo, v cem je lankem ovladana spojka horsi nez hydraulika. Lanko se musi jednou za par let namazat a jednou za 10 let vymenit. Kapalina se musi jednou za par let vymenit a jednou za 15 let zrepasovat pistky a tesneni + vymenit hadice (coz by se melo delat kazdych cca 5 let, ale nikdo to nedela).
Mel jsem 2 motorky s kapalinovou spojkou a asi 8 s lankama. Lanko jsem menil na 3 (dohromady asi 1200Kc), spojkovy prasatko na jedny (asi 1500Kc z druhy ruky).
Lankem ovladana spojka je - lehci, - jednodussi na udrzbu a servis, - levnejsi.
Ja se na svezeni s malym Tracerem docela tesim, ale zatim je muj favorit trivalec.
seikos> přesněji:
130 > 155
+ABS 150 > 170
Seikos: A o tom to snad je. Udelat zadany produkt a mit z neho zisk.
Hezci nez ,,velkej,, tracer.
hondista: kdyz prisla MT-07 tak stala 129tis. A to ji rozhodne neprodavali se ztratou. Snes stoji 169tis, takze si muzes udelat obrazek o tom, ze na motorkach se kralovsky vydelava uz pri prodeji hole motorky bez doplnku
lupa007: Yamaha nikdy nebude stat to, co stoji Suzuki.
lupa007 nikde jsem tu cenu nenašel v článku není co tě sklamalo
tvl, na ten hnusný vejfuk zase ani nesáhli
Jinak samozřejmě blahopřeji, hlavně majitelům
Deep-sk. Důvod je prostý, leč o to víc smutný. Donutit tě vytáhnout další peníze za příslušenství. Tam teprve začíná cinkat zisk, podívej se co stojí originální příslušenství třeba u Hondy. Peklo
Zajímavé, jak se všichni snaží udělat či napodobit Multistradu. Ale originál je jen jeden
vysvetli mi niekto aky ma zmysel to smerom dole sa zuzujuce plexi? toto som nepochopil uz na velkom Traceri... paradna masina, mal som moznost sa na tom vozit, ale jedine co ma stvalo bolo to priblble plexi... a tu mam taky pocit ze je este uzsie... ako mozno to dobre vyzera (aj ked aj to je vec nazoru) ale funkcne to moc nie je...
inak velmi pekna masinka aj tento maly Tracer...
Ta cena me docela zklamala, vzdyt je to vic nez za VStrom 2016 s ABS!
Obecne me tahle cenova politika pekne stve. Jakmile nekdo udela motorku na ktere by se dalo rozumne cestovat, tak je cena aspon 200k, proboha proc?? Pochybuju ze se vyrobni cena nejak vyrazne lisi od MT-07, vzdyt zaklad je takrka totozny ... ale cena o 60tisic vyssi ...
Frankie: no nevim nevim, za stejnou cenu má versys širší stavitelné plexi a seřiditelné upside downy se zdihem 150.
Tracer má jednoduché odpružení ze silničního mtčka, vzadu se zvedlo prodloužením kyvky na 142, vpředu zůstalo pouhých 130 - to na rozbité silnice nestačí. Je to spíš naháč s polokapotou a cenduro posazem.
Konecne docela hezka polokapota z Japonska, chvalim Yamahu !
Hooodne velka konkurence pro Versyse. Pokud bych se rozhodoval mezi nima, jdu urcite do Yamahy. Jak tady nekdo psal V-stroma, to je jina kategorie, pohodlny avsak usedly cestak. Tohle je spolu s Versysem hrava zabavna motorka, navic s pridanym pohodlim.
To jako ze je to lepsi nez hydraulika? Nevim no. Kdyz to rikas, tak asi jo...
Spojka pres lanko je nejcistsi reseni, navic u Yamahy jde tradicne jednim velkym obloukem na viko motoru. Kdo s tim ma problem, muze si klidne dokoupit sadu od magury.
Vzdycky je mi trochu smutno, kdyz na pekny novy motorce vidim spojku pres lanko...
Za mě pěkné ale hrozne jak se všechno zjednodušuje at je levnějši třeba výfuk z jednoho kusu a je.
Hezčí jak 09, trošku se to zakulatilo po směru TDM, ale hoši, co ty stupačky? no to je hnus
stejne jako u tady prezentovany XS 700: votresnej chladic!
Musim rict ze se tahle motorka moc povedla. Rozhodne je cistsi a designove dospelejsi nez jeji sestricka Tracer 09. Nastavitelne plexi, vyssi sedlo a o 5 cm delsi kyvka - najednou je z male motorcicky dospely kus motorky. Pekny kousek do kategorie Andventure sport. Proti Vstromu samozrejme pujde nadchazejici Tenere 700. A jestli Tenere pujde v tomto duchu, tak to je skvela cesta. Zejmena pokud ma jit Tenere jeste dal a bude mit USD vidle a nastavitelny podvozek.
Premyslim nad naprostym minimem co bych zmenil. Ty kryty rukou jsou pekna parodie. Mohli tam dat alespon to co ma 09 Tracer. To bych hned vymenil. A skoda ze sviti jen jedno svetlo. Japonci uz by mohli konecne objevit zarovky H04.
Homologaci delala MBK? Francouzska Motobekane? Tzn ze je motorka montovana ve Francii nebo v Italii u Belgardy?
spaja: jestli chces videt cinsky vyfuk tak se koukni na Beneli TRE502. A budes rad za tento
Zabinator: je to motorka kategorie Adventure sport. Neni to enduro, neni to cestak, neni to supersport.
Malej stromek asi problem mit nebude, obe kola 17 to resi za nej
Evidentně tu chybí názor Seikose..
Jinak ten vejfuck muselo svařovat ňáký pěkný čínský prase. A japonský prase to nechalo na propagačních materiálech..
Ne-e. Mrňavý a škaredý.
Mě se teda ten "kulatější čumák" moc nelíbí, ale souhlas, že to bude asi prodejní trhák a malej Stromek bude mít problém...
Perfektní motorka, pokud Yamaha stanoví dobrou prodejní cenu, bude se to prodávat jak housky na krámě Do dnešního provozu a na české silnice ideální motorka.