globalmoto_duben_nolan




Yamaha R6 napřesrok jenom ve verzi Race

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
FalconMartin (6) napsal 20.11.2020 v 20:58

Zeptám se blbě, proč si nikdo nekupuje R6 na silnici? Fakt se ptám, nerejpu.

Ozzy_ (1136) napsal 20.11.2020 v 12:55+2

Tohle je celkem mimo. Jen vymetani skladu bez TP. Ale uprimne nechapu proc uz davno nejde koupit jakakoli sestka "hola", bez kapot, katu, svetel, zrcatek, a se zavodni elektrikou. Proste aby si clovek koupil "jen to co chce, treba o 40 papouchu levneji", a dal si na to laminaty a dalsi veci dle sve chuti.

Doted mam v krabici origo kapoty a svetla z R6 a zjevne nejsem sam.

neznamyScooterD (1088) napsal 20.11.2020 v 07:00

ten druhej člověk ze dvou s posledních R6 na silnici je ale holka moje obvoďačka R6 už nalaďená na závody a ladiči nebudou mít co žrat :-/

afro-r1 (513) napsal 19.11.2020 v 22:30

Proc by ji nevyrabeli dal?
Euro 5 je povinne jen v Evropske unii, v jinych zemich sveta maji jine homologace. A pokud jich par navic prodaji bez papiru i v EU, jen dobre pro ne.

U nas leda Jawa-system: nova motorka ke starym papirum.

oxygen (489) napsal 19.11.2020 v 22:27+2

No newim... Kdyby tam místo světel, blinkrů a sedadel dávali rovnou přepáčko, radiální pumpu a oboustrannej quickshifter -?

Hříbek (59) napsal 19.11.2020 v 20:04

Ještě že mám kamoša, jednoho z těch dvou zmiňovaných, co si ji koupili na silnici

JohnnyS08 (219) napsal 19.11.2020 v 16:17

Okruhová šestka bez homologace, světel, zrcátek, katíků, to je myslim něco, co by se mohlo uchytit.
To by to ovšem Yamaha nesměla pojmout jako čištění skladů

Poslední dobou mam z Yamahy na evropským trhu poměrně ambivalentní pocity. Třeba s přechodem na Euro V má IMHO největší problémy ze všech velkejch výrobců.




TOPlist