Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se to taky celkem líbí, rozhodně se to nedá srovnávat s retrem typu Bonneville nebo Moto Guzzi V7, ale řekl bych, že to ani nebyl záměr. Upřímně se mi to líbí víc než Ducati Scrambler. Je to hodně jiný a neokoukaný. To bude taková ta motorka, kterou budou jedni obdivovat a druzí nenávidět. S cenou kolem 160k bych rozhodně nepočítal, když to stojí klasická MT-07. V Pemmu už to dokonce na stránkách mají naceněné za 219.900,-. Ale je to divný jestli za to Němci chtějí jen 203k, u nás to většinou bývá levnější.
Jo jo, mě se taky líbí, ale cenová politika to asi zazdí... Kdyby nahodili cenovku kolem 160 tisíc, tak do ní jdu. Jenomže Yamaha chce z tohohle udělat něco výjímečnýho a podle toho to i nacenila. V Německu se nabízí za 7495,- Euro = cca 203 864,-Kč, takže se dá čekat, že u nás se začne prodávat za baťovku 199 999,-Kč. No uvidíme, ale tolik za ní fakt nedam...
mart. souhlas, konečně to vidí někdo stejně... Jinak nechápu proč by "retro" mělo zákonitě bejt na drátech a se vzducháčem? Vodní chlazení už tady taky nějakej ten pátek je. Navíc ten přiznanej chladič nemá nijak moderní dizajn. Jenže dnes si pod pojmem retro každý představí pouze café racer nebo scrambler a nic jiného. Jako tu už párkrát padlo, jedná se o moderní motorku s dobrým podvozkem i motorem - tudíž asi s dobrými jízdními vlastnostmi - s nádechem retra, ne o přísné retro
Když si odmyslím zaškatulkování té motorky do kolonky retro, tak si myslím, že to není tak strašné, řekl bych asi takový průměr, svého kupce si určitě najde.
mt-07 je nádherná mašina, tohle je jakejsi kočkopes, jak je dnes zvykem. Vemou jednu platformu a na tý udělaj moderního naháče, cestovní SUV, nějaký to ala café retro a nedejbože cruiser(viz kawa vulcan) Teď ještě vyjedou z 07 Tracerem a bude ucelená platformová řada
kdyby nádrž byla v přední části i v místě, kde je to plastové sání, tak by to vypadalo o mnoho lépe... ale bohužel, s rámem bez úprav převzatým z MT-07 se to asi udělat nedá... a ohledně chladiče... ten mi připomíná ten co byl na Jawě 650 Clasic...pomohlo by přelakovat ho do černé... no a jestli tomu nasadí cenu jako MT-07 tak už SR400 asi definitivně pohřbí... ale těším se na ty přestavby...
to "retro" chápu u týhle motorky ve smyslu "principu stavby (v tomto případě výroby) cafee" tzn. očesáno na nezbytné funkční minimum. oceňuju, že se jamaha nenechala strhnout k nějakým přílišným estetizujícím manýrám (třeba to sedlo je už docela na hraně )
tím jsem chtěl říct, že se mi líbí ten "industriální design"
prva vec..chyba tu normalna fotka k masine.. v tomto clanku je pekna galeria
//www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/july/yamaha-reveal-retro-inspired-xsr700-/
a naozaj nerozumiem tym extremnym hodnoteniam... preco sa nasilu snazite vtesnat to do nejakej kategorie, menit polohu blatnika, striekat chladic... radsej flatrac...
tato masina ma svoj potencial, ma vlastny styl, a myslim si ze aj napriek pomerne trapnym extremnym hodnoteniam "radoby dizajnerov" sa bude celosvetovo predavat velmi dobre... mozno este lepsie ako origo MT07
Na první pohled se mi tato mašina nelíbila, ale čím déle jsem se na ni díval, tím se mi víc líbí a pokud by měla černá drátěná kola, trochu líp tvarovaný chladič a hezčí přední blatník, třeba trochu zvedlý, s cenou do 160000 kč, tak by to byl kup jak sviňa...
Designové šlápnutí do lejna, hnus velebnosti! Kam se tohle hrabe na W800 nebo Boneville... s tím chladičem a turbo-retro-hustokrutým budíkem tomu dali korunu... Od Yamahy po SR400 další zklamání, bohužel...
Nesrovnávejte se Scramblerem (ten je elegancí úplně jinde), zkuste si odmyslet to nepatřičné slovo "retro" a podívejte se na to, jako na normální motorku - kulaté světlo, klasické blatníky, zaoblená nádrž atd. Mě se to líbí víc, než původní MT-07, hmyzí a rádoby-moderní tvary totiž jdou úplně mimo mě.
Nevadí mi ani ten přiznaný chladič - však je to vodník, tak co? A ten posez vypadá uvolněně, žádný hrbení a krčení...
Za mě tedy
Jsem opravdu zvědav, jakou na to nastřelí cenu. Pokud to pustí do prodeje lacino, jako před rokem MT-07, tak nebudou stíhat vyrábět.
No, to je teda paskvil překopaná MT 07 do rádoby rerta. To vymyslel opravdový myslitel. Ten chladič, to se předvedli. Budík...mašina je taková celá nějaká vzhledově nesladěná. Vnešené detaily jim tam vůbec nepasují Retro či Café jim prostě nejde. Jak se říká, ševče drž se svého kopyta.
Mě se to taky celkem líbí, rozhodně se to nedá srovnávat s retrem typu Bonneville nebo Moto Guzzi V7, ale řekl bych, že to ani nebyl záměr. Upřímně se mi to líbí víc než Ducati Scrambler. Je to hodně jiný a neokoukaný. To bude taková ta motorka, kterou budou jedni obdivovat a druzí nenávidět. S cenou kolem 160k bych rozhodně nepočítal, když to stojí klasická MT-07. V Pemmu už to dokonce na stránkách mají naceněné za 219.900,-. Ale je to divný jestli za to Němci chtějí jen 203k, u nás to většinou bývá levnější.
//www.yamaha-pemm.cz/produkty/dve-kola/motocykly/sport-heritage/xsr700
Jo jo, mě se taky líbí, ale cenová politika to asi zazdí... Kdyby nahodili cenovku kolem 160 tisíc, tak do ní jdu. Jenomže Yamaha chce z tohohle udělat něco výjímečnýho a podle toho to i nacenila. V Německu se nabízí za 7495,- Euro = cca 203 864,-Kč, takže se dá čekat, že u nás se začne prodávat za baťovku 199 999,-Kč. No uvidíme, ale tolik za ní fakt nedam...
Mě se líbí, ale ten chladič je tedy hodně surovej. Co si za ní tak řeknou?
No zajímalo by mě co v tom japonsku kouřej, humus-hnus.
Jsou tady tací, co se jim tenhle slepenec líbí. Já k nim tedy rozhodně nepatřím.
tento smajlik to vystihne celkom presne
mart. souhlas, konečně to vidí někdo stejně... Jinak nechápu proč by "retro" mělo zákonitě bejt na drátech a se vzducháčem? Vodní chlazení už tady taky nějakej ten pátek je. Navíc ten přiznanej chladič nemá nijak moderní dizajn. Jenže dnes si pod pojmem retro každý představí pouze café racer nebo scrambler a nic jiného. Jako tu už párkrát padlo, jedná se o moderní motorku s dobrým podvozkem i motorem - tudíž asi s dobrými jízdními vlastnostmi - s nádechem retra, ne o přísné retro
mě se líbí moc...až na ten chladič...ale jinak supr...z boku nemá chybu:)
Starý časy už se nevrátí... Pohodová motorka s kapkou moderny v retro stylu...
Tož já si to kúpim,jestli to bude za 160 jak tu někdo psal...Jinak podle mne je ten vzhled super,nejlepší za posledních hodně let.
Do mesta na kafe dobry
Retro to tak může být jenom v porouchanejch hlavách marketingových manažerů!!
Perfektní ; a je mi fuk, zda to retro je či ne.
Když si odmyslím zaškatulkování té motorky do kolonky retro, tak si myslím, že to není tak strašné, řekl bych asi takový průměr, svého kupce si určitě najde.
Japonec nakonec ... ty dvě poslední fota (úprava) vypadají dobře. Ale to všechno kolem motoru, chladič atd... ble
mě to neoslovilo, ale majitele si asi najde.
mt-07 je nádherná mašina, tohle je jakejsi kočkopes, jak je dnes zvykem. Vemou jednu platformu a na tý udělaj moderního naháče, cestovní SUV, nějaký to ala café retro a nedejbože cruiser(viz kawa vulcan) Teď ještě vyjedou z 07 Tracerem a bude ucelená platformová řada
kdyby nádrž byla v přední části i v místě, kde je to plastové sání, tak by to vypadalo o mnoho lépe... ale bohužel, s rámem bez úprav převzatým z MT-07 se to asi udělat nedá... a ohledně chladiče... ten mi připomíná ten co byl na Jawě 650 Clasic...pomohlo by přelakovat ho do černé... no a jestli tomu nasadí cenu jako MT-07 tak už SR400 asi definitivně pohřbí... ale těším se na ty přestavby...
to "retro" chápu u týhle motorky ve smyslu "principu stavby (v tomto případě výroby) cafee" tzn. očesáno na nezbytné funkční minimum. oceňuju, že se jamaha nenechala strhnout k nějakým přílišným estetizujícím manýrám (třeba to sedlo je už docela na hraně )
tím jsem chtěl říct, že se mi líbí ten "industriální design"
když chci retro tak si koupím starou mašinu bez katalyzátoru a elektroniky ne? tohle je takový jako a vzhledově nic moc
Mě se líbí
prva vec..chyba tu normalna fotka k masine.. v tomto clanku je pekna galeria
//www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/july/yamaha-reveal-retro-inspired-xsr700-/
a naozaj nerozumiem tym extremnym hodnoteniam... preco sa nasilu snazite vtesnat to do nejakej kategorie, menit polohu blatnika, striekat chladic... radsej flatrac...
tato masina ma svoj potencial, ma vlastny styl, a myslim si ze aj napriek pomerne trapnym extremnym hodnoteniam "radoby dizajnerov" sa bude celosvetovo predavat velmi dobre... mozno este lepsie ako origo MT07
Na první pohled se mi tato mašina nelíbila, ale čím déle jsem se na ni díval, tím se mi víc líbí a pokud by měla černá drátěná kola, trochu líp tvarovaný chladič a hezčí přední blatník, třeba trochu zvedlý, s cenou do 160000 kč, tak by to byl kup jak sviňa...
Dalsi nepovedena napodobenina DUCATI Srambler. ubozaci
Hmm. Motorku vidím,ale kde je to retro?
čím je to retro?
Ještě koukám na ten chladič - myslím, že by stačilo ho stříknout černým matem a v té černi zmizí
Designové šlápnutí do lejna, hnus velebnosti! Kam se tohle hrabe na W800 nebo Boneville... s tím chladičem a turbo-retro-hustokrutým budíkem tomu dali korunu... Od Yamahy po SR400 další zklamání, bohužel...
Nesrovnávejte se Scramblerem (ten je elegancí úplně jinde), zkuste si odmyslet to nepatřičné slovo "retro" a podívejte se na to, jako na normální motorku - kulaté světlo, klasické blatníky, zaoblená nádrž atd. Mě se to líbí víc, než původní MT-07, hmyzí a rádoby-moderní tvary totiž jdou úplně mimo mě.
Nevadí mi ani ten přiznaný chladič - však je to vodník, tak co? A ten posez vypadá uvolněně, žádný hrbení a krčení...
Za mě tedy
Jsem opravdu zvědav, jakou na to nastřelí cenu. Pokud to pustí do prodeje lacino, jako před rokem MT-07, tak nebudou stíhat vyrábět.
No, to je teda paskvil překopaná MT 07 do rádoby rerta. To vymyslel opravdový myslitel. Ten chladič, to se předvedli. Budík...mašina je taková celá nějaká vzhledově nesladěná. Vnešené detaily jim tam vůbec nepasují Retro či Café jim prostě nejde. Jak se říká, ševče drž se svého kopyta.