Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
motorky...motorky...no,tak číňani kupují různé věci..třeba přístavy...a když se třeba nějaký mariňák , který třeba jezdí na motorce, v nedaleké budoucnosti v německu anebo třá v itálii,nechá v tomto přístavu zaměstnat,tak mu čínský majitel ukáže,kolik stojí rýža...a nebude to dlouho trvat
Je to hrozné rouhání, ale Brivido se mi snad líbí víc než současný Supersport od Ducati a dokázal bych si to představit v garáži. Mluvím čistě o vizuální stránce a vlastně už ani litrovou kapotu nepotřebuju, ten pulčík by na moje mrdání mohl být akorát.
Ono je to trochu složitější.
Nejhorší na tom je, že 900 DSX není žádná kopie, protože to je v podstatě celá platforma F850GS, kterou vyrábí kdo?
LONCIN
LONCIN=VOGE
LONCIN =BMW spolupracují, vyrábí a vyvíjí od roku 2005... dá se to dohledat na těch internetech .
LONCIN pro BMW vyrábí C400GT a C400X =VOGE SR4MAX
a také samozřejmě
F850GS /F900XR nyní =VOGE 900 DSX.
Koukal jsem na videa z EICMA od Italů a měla by stát v Itálii 9800 euro!!
Loni jsem v Miláně byl a už tam to cenduro bylo a je to dost zajímavé, protože za ty prachy dostanete celou platformu BMW včetně managementu, rámu, podvozku atd...
Já jsem pravověrný Ital, mám rád Evropské motorky a Japoncům hodně zvoní hrana.
Ujíždí jim vlak.
Pokud někdo uvažuje o koupi silničního endura, Scrambleru nebo jiné motorky tak trochu do terénu jako Rally tak doporučuji Evropskou nebo Americkou provenienci. Sám mám dva baworaky a portugalské AJPcko pro zábavu.
Jezdil jsem i PanAmeriku od HD, která je hodně dobrá, ale má bohužel řetěz a to po návyku na kardan prostě nedáte. Číňan nebo Japonec bude levnější, ale ne spolehlivější bez ohledu na image značky a následný prodej. To BMW i HD a třeba i Triumph zaručují. KTM neznám, takže ho nedoporucim. Motorka která je hodně dobrá stojí také hodně peněz. Tohle je realita dnešních dnů a nebude to jinak.
Otazka spise je, jestli uz se u Voge naucili udelat motor tak, aby to nevibrovalo jako krava v celem rozsahu otacek a jedno jestli jednovalec nebo dvouvalec, protoze vsechny jejich soucasne modely s tim maji problem i pres to ze pouzivaji vyvazovak.
Jinak je legracni sledovat ty narky nad potrebnosti EU, ktera v realu dela vsechno proti nam i firmam a maluje si sci-fi elektrickou budoucnost zatimco i firmy jako BMW se stehuji do CIny a evidentne neresi, kdyz jejich partner prodava kopie (zacli s tim treba uz u Voge SR 350).
Prosím Vás jak se to vlastně čte ?
To jako bych měl doma třeba Vož nebo Vuog ?
motorky...motorky...no,tak číňani kupují různé věci..třeba přístavy...a když se třeba nějaký mariňák , který třeba jezdí na motorce, v nedaleké budoucnosti v německu anebo třá v itálii,nechá v tomto přístavu zaměstnat,tak mu čínský majitel ukáže,kolik stojí rýža...a nebude to dlouho trvat
Je to hrozné rouhání, ale Brivido se mi snad líbí víc než současný Supersport od Ducati a dokázal bych si to představit v garáži. Mluvím čistě o vizuální stránce a vlastně už ani litrovou kapotu nepotřebuju, ten pulčík by na moje mrdání mohl být akorát.
Ono je to trochu složitější.
Nejhorší na tom je, že 900 DSX není žádná kopie, protože to je v podstatě celá platforma F850GS, kterou vyrábí kdo?
LONCIN
LONCIN=VOGE
LONCIN =BMW spolupracují, vyrábí a vyvíjí od roku 2005... dá se to dohledat na těch internetech .
LONCIN pro BMW vyrábí C400GT a C400X =VOGE SR4MAX
a také samozřejmě
F850GS /F900XR nyní =VOGE 900 DSX.
Koukal jsem na videa z EICMA od Italů a měla by stát v Itálii 9800 euro!!
Loni jsem v Miláně byl a už tam to cenduro bylo a je to dost zajímavé, protože za ty prachy dostanete celou platformu BMW včetně managementu, rámu, podvozku atd...
Já jsem pravověrný Ital, mám rád Evropské motorky a Japoncům hodně zvoní hrana.
Ujíždí jim vlak.
2 reakce
Pokud někdo uvažuje o koupi silničního endura, Scrambleru nebo jiné motorky tak trochu do terénu jako Rally tak doporučuji Evropskou nebo Americkou provenienci. Sám mám dva baworaky a portugalské AJPcko pro zábavu.
Jezdil jsem i PanAmeriku od HD, která je hodně dobrá, ale má bohužel řetěz a to po návyku na kardan prostě nedáte. Číňan nebo Japonec bude levnější, ale ne spolehlivější bez ohledu na image značky a následný prodej. To BMW i HD a třeba i Triumph zaručují. KTM neznám, takže ho nedoporucim. Motorka která je hodně dobrá stojí také hodně peněz. Tohle je realita dnešních dnů a nebude to jinak.
DS900X - Jestli mají motor od BMW a bude to o dost levnější než BMW, tak super
Otazka spise je, jestli uz se u Voge naucili udelat motor tak, aby to nevibrovalo jako krava v celem rozsahu otacek a jedno jestli jednovalec nebo dvouvalec, protoze vsechny jejich soucasne modely s tim maji problem i pres to ze pouzivaji vyvazovak.
Jinak je legracni sledovat ty narky nad potrebnosti EU, ktera v realu dela vsechno proti nam i firmam a maluje si sci-fi elektrickou budoucnost zatimco i firmy jako BMW se stehuji do CIny a evidentne neresi, kdyz jejich partner prodava kopie (zacli s tim treba uz u Voge SR 350).
Voge Sfida = okopírovaný skútr Aprilia SR GT a to včetně kubatur 125 a 175 (u Aprilie pod označením 200). No fuj...