globalmoto_duben_nolan




Triumph ukončil další fázi vývoje elektrického motocyklu. Prý bude nejlepší

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Skrunch (1403) napsal 11.04.2021 v 12:02-1

E-auto/moto je obrovská ekonomická lobby!
Žádná elektrická síť není schopna uživit, když se jedna ulice ve městě připojí na dobití svých elektrovozidel (jednoduchá matematika). Je logické, že jakmile se zvedne spotřeba elektřiny, zvedne se i její cena, viz zavedení plynových kotlů pro teplo v domácnosti. Navíc není uzpůsobena síť pro výměnu baterií na E-vozidlech, když se rozhodnu jet dál, než 180km bez toho, aniž bych čekal "několik hodin" na úplné dobití baterie.
Stejně se počítá s tím, že E-vozidla budou tvořit pouze část vozového parku společnosti. Uvědomme si, že ropa je momentálně nejvíce potřebná surovina i na výrobu E-vozidel. Z ropy se vyrábí prakticky všechno, když s nadsázkou opomenu železo, sklo a kamení. Pochopil bych, že zásoby ropy jsou spočítány a její konec těžby se blíží. Tím, že se na silnice dostane nějaká alternativa se tento termín oddálí.
Pro mne je větší alternativou vodík, LPG, CNG.

opic26 (457) napsal 26.03.2021 v 21:57

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-te-1-electric-motorbike/

O Triumphy poháněné benzínem se nebojím. Stojí za to si přečíst co tvrdí Nick Bloor.
mj plánovaná váha - 220kg, 18t ot/min

PasarloPipa (-22) napsal 26.03.2021 v 10:38-1+1

Triumph míří na do budoucnosti a všichni supporteři muslimského a ruského ropného průmyslu se mají zbláznit. Se s tím smiřte, spalovací motor je odsouzen k záhubě i kdybyste se modlili 5x denně.

jean192 (153) napsal 26.03.2021 v 08:45

No, čo som zatiaľ o tej motorke čítal, tak to je jitrnice, jakou svět neviděl Som zvedavý na výsledok. Ja proti elektro nič nemám, ale z tých reklamných kecov to zatiaľ vyzerá, že vynašli nejaké ultrahyperkozmoFTDI materiály.

Codo (354) napsal 26.03.2021 v 07:09-1+1

Tady je k těm elektrickejm ekologickejm masturbacím názor firmy Toyota:

https://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomika/auta-posloucha-nekdo-toyotu.A210324_074631_p_ekonomika_nef

gresini (4459) napsal 25.03.2021 v 15:23

Velmi hezká motorka - nádherná kola,ale bohužel je to elektrika. Jinak podle fotky si chlapci docela věří!

Metric (12) napsal 25.03.2021 v 14:46+2

Článok o elektrike, tak zasa musí mať každý čo najvyhranenejší postoj. Ja by som to tak neriešil, elektrické vozidlá by sa po vybudovaní dostatočnej siete dobíjačiek a vyriešení nekompatibility (hlavne to, že na každú sieť potrebuješ byť "členom klubu") rozšírili vo veľkej miere samé - nenahradili by spaľovacie úplne, ale cca 30 - 60%. Charakteristika toho motoru je príjemná, žiadne radenie, funguje od nuly a hneď. Jediné, čo ho zhadzuje, sú pneu s nízkym valivým odporom, ktoré väčšina elektrovozidiel používa. A väčšina ľudí, resp. rodín, má tak či tak viac vozidiel a diaľkové výlety jazdí len s jedným. I veľa motorkárov chodí tak do Jedovníc a šlus. Veď si prečítajte ten článok z Finmagu, tam je vidieť, že celej situácii sa na oboch stranách prikladá väčší význam, než má.

Čo sa týka predstavenia motorky, na to, že článok má byť o pohonnej jednotke, je tam toho o pohonnej jednotke zúfalo málo. To nie je výčitka Janovi Ramešovi, ktorý tam mohol dať len to, čo bolo v tlačovej správe, ale Triumphu. Menovite:
Aké má chladenie? Pri používaní sa batéria zahrieva, pri dobíjaní ešte viac, ale samozrejme vysokou teplotou sa ničí. Potom elektronika obmedzí dobíjaciu rýchlosť. Človek si ide niekam do hôr zajazdiť, zastaví sa niekde, aby si dal "presíčko", lebo už je baterka povážlivo prázdna, pichne ju na super-rýchlodobíjačku. A po vypití kávy zistí, že nabil 5%, pretože sa to nabíjalo príkonom 1 kW, aby sa neprehriala.
Aké typy dobíjania? Koľko je najväčší príkon? A čo kapacita batérie?

O tom všetkom tlačová správa mlčí ako čínska vláda o genocíde v Sinťiangu. Ale dozvieme sa, že má motor 180 k, čo je fakt nezaujímavé. Už s polovičným výkonom je moto delo, ktoré na cestách plných kamier a policajtov (na západe) alebo dier a štrku (na východe) nevyužiješ.

MichaT (31) napsal 25.03.2021 v 09:18

Ta pohonná jednotka bude asi bomba. Ale ten design je poplatný motorce s klasickým spalovacím motorem.

SuperSic58 (1308) napsal 25.03.2021 v 06:29-2+1

tak pro pokřivený ekopazdráty asi fajn masírka
Lituju děcka do jaký doby se narodili a to zdaleka nemyslim jen tenhle zelenej fašismus

Frankie (731) napsal 24.03.2021 v 23:38-1

Ať si to víme co a víme kam

e-Kája (20) napsal 24.03.2021 v 22:05-1+1

Smekám klobouk před Triumphem a všemi ostatními subjekty, které se podílí na tomto projektu. Vymyslet a zkonstruovat takhle nádhernou elektromotorku, která je nabitá těmi nejmodernějšími technologiemi, za to si jednoznačně zaslouží palec nahoru.

Rád bych vyzdvihl několik věcí, které mě hodně zaujaly:
- při vývoji začali nejprve integrací elektromotoru, baterie a elektroniky do nově postaveného rámu přizpůsobenému potřebám elektropohonu a od toho se následně odvíjí design zbytku elektromotorky
- velmi kompaktní kapalinou chlazený elektromotor s integrovanou řídící jednotkou na bázi polovodičů, s vysokým poměrem výkonu ke hmotnosti a s účinností 98,5%.
- dva typy bateriových článků s odlišnou chemií (jeden typ optimalizovaný na vysokou hustotu energie, druhý na vysoký výkon) vzájemně oddělené měničem, který optimalizuje jejich využití (výkon / dojezd)

Dále velmi chválím následující:
- díky integraci elektrických komponent do větších celků podstatná minimalizace délky kabeláže
- pouze jednostupňový převod bez řazení
- přenos výkonu z motoru na zadní kolo ozubeným řemenem
- zadní odpružení téměř ve svislé poloze

Více informací zde:
https://www.cycleworld.com/story/bikes/triumph-te-1-prototype-electric-motorcycle/



Formy69 (31) napsal 24.03.2021 v 20:41+2

Kdyby to mělo klasický motor tak designově pecka.

bodomil (6) napsal 24.03.2021 v 20:09

A mají vůbec poptávku po takových e-motorkách?

Dablicek200Mph (298) napsal 24.03.2021 v 19:48+1

Díky, nechci.

Tifone (147) napsal 24.03.2021 v 18:29-1+1

další úplně zbytečná elektro mr.ka

JoskaH (444) napsal 24.03.2021 v 14:01

180 elektrokoni pojede šíleně, o tom žádná. Akorát to bude poněkud dražší hračka...

31081 (674) napsal 24.03.2021 v 14:00-2+1

Majitelé zeměkoule se rozhodly a přes to nejede vlak.S tím my asi nic neuděláme.Tu elektromobilitu bych možná ještě rozchodil ale ztrátu svobodného cestování,to asi nedám

Fusioon (-19) napsal 24.03.2021 v 12:55-1+2

... ľutujem dnešné deti že sa rodia do tejto doby... Covid ... elektrosračky ... ekožrádlo ... marketingový bordel ...amen ... najlepšie sú aj tak zweitakty

callowsick (463) napsal 24.03.2021 v 12:14+5

mám upřímnou obavu z jedný věci - momentálně je benzín a nafta pod tak šíleným zdaněním, že se jedná o nezanedbatelnej příjem do státní kasy.
Až se bude jezdit elektricky, budou ty prachy chybět a ve finále se uvalí podobná daň na elektřinu. Tu elektřinu, kterou se i svítí, vaří, jedou na ní kompy, bojlery, elektrokotle atd.
Když je ti drahej benzín, tak prostě zbytečně nejezdíš, když ti bude drahá elektrika, poznáš to pomalu v každý oblasti života

31081 (674) napsal 24.03.2021 v 12:01-1

jestlipak přijdou i s nějakým velkým adventure strojem na cesty kolem světa? Asi né.to nemají v plánu

IvanDvoutakťák (5074) napsal 24.03.2021 v 11:24+2

Opravdu zajímavý rozbor situace i budoucnosti
(především však to, co je psáno úplně na závěr) :

https://finmag.penize.cz/ekonomika/425328-eu-chce-zakazat-prodej-spalovacich-aut-proc-vam-to-muze-byt-burt

Coby *pamětník*, kterého se é-mobilita(ani třeba 25%ní !) týkat nebude ,
si dovolím připomenout , že budoucnost mobility lidí na Zemi sice zásadně
neovlivní "mutované" viry, kolize s obřím asteroidem, magnetická erupce na
Slunci ničící veškerý zemský elektronický IT hitech, ani "blekauty" ve 100%ně
elektrifikovaných "rozvinutých" zemích ,
ALE ta Werichovská ***srážka, bohužel ne s jedním, blbcem*** .
I po ní však budou Zemi křižovat transkontinentální lodě, letadla a kamiony .

goat93 (643) napsal 24.03.2021 v 11:09

Ale s celkovou váhou se nepochlubí, těch 270kg to bude "jezdecká slast". At s tím jdou někam, jezdit s kamionem

deluxa (347) napsal 24.03.2021 v 10:45+2

"Úplně nová řídicí jednotka je integrovaná do battery-packu" .....neviem presne kam chodia na taketo napady bratia inzinieri ale toto nie je dobra cesta....

Gonzo (60) napsal 24.03.2021 v 10:28

ctvrt hodiny smrtici nudy

Rpg75 (45) napsal 24.03.2021 v 10:16+3

Jako bych slyšel koňské handlíře před 135ti lety, nebo pumpičkáře na nějakém kopci, když je předjede e-kolo Tvl ten motor má 10kg a 180 koní! Problémem jsou a dlouho budou baterky... Jenže jak jsem již psal, může se nám to nelíbit, můžeme proti tomu protestovat, můžeme to nekupovat, ale to je asi tak všechno. O elektromobilitě už bylo rozhodnuto a hlavně zainvestováno. Čech se stejně (s remcáním) přizpůsobí..... když ne, můžeme se rozloučit s odvětvím , které živí celou republiku (autoprůmysl) a stavět ve světě třeba rozhledny, v tom jsme taky na světové špičce Užívejme ty naše benzínové klenoty dokud to půjde....

faux4 (34) napsal 24.03.2021 v 09:33

Prectete si jeste ten clanek na finmag.penize.cz, svezte se nejakym slusnym elektroautem a pak dojdete k zaveru, ze pokud bude infrastruktura, elektro-moto bude zaplatitelne, zivotnost akceptovatelna, pak motorku s takovyma jizdnima vlastnostma opravdu chcete. Aktualne jsou to hracky pro bohate. Pred nejakym casem jsem mel na par dnu pujceny Jaguar I-Pace a plati vyse zmine..
Samozrejme si necham v te dobe uz young-timer jako Ducati M600 ci Bandit 650.. :D

opic26 (457) napsal 24.03.2021 v 09:31-1+4

Kdo je připraven, není překvapen. Skvělá práce Triump a spol! Jestliže to jednou nepůjde jinak, tak sedlat tohle, stydět se nebudu. Už se těším na prototyp.

ckp13 (82) napsal 24.03.2021 v 09:22+1

Akrapovič se dost zapotí, než z toho mixéru dostane slušnej zvuk Asi tam bude přehrávač MP3

31081 (674) napsal 24.03.2021 v 09:17+1

https://finmag.penize.cz/ekonomika/425328-eu-chce-zakazat-prodej-spalovacich-aut-proc-vam-to-muze-byt-burt?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=zAvxehqxMK5-202103240641


https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/arval-nakup-auta-operativni-leasing-pronajem-leaseplan-ey.A210323_091000_automoto_fdv

scott67 (76) napsal 24.03.2021 v 09:14-1+1

Jsem zvědavej, jak dlouho bude mainstream bavit lež o "ekologické" elektrice.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist