Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tříválec 1200 ?to bude velký silák ,kardan k tomu,jen doufám že se už pustí k el.nastavitelnému podvozku,to bych do toho šel.Na mé 1050 bych to taky ocenil,ta zadní pružina je hodně slabá.M.
no tak na tuto masinu som fakt velmi zvedavy...
mohlo by to z mojho pohladu velmi ozivit sotriment velkych cestovnych endur,,,
dlho uvazujem o prestupe do tejto kategorie a jedinym problemom na ktory narazam je ze tym dvojvalcom proste neviem prist na chut... skusal som uz aj BMW, aj MotoGuzzi Stelvio ale proste ten dvojvalec ma nejak nebere...
toto by mohol byt prave ten zlomovy bike, len treba ten trojvalec vyskusat...
CrMo není nic jinýho než ocel, jen s vyšším obsahem Chromu a Molybdenu, jestli si někdo myslí, že je to spatlanej chrom molybden a tvoří to nějakou superhitechslitinu, tak se smutně plete
Tak na tuhle motorku jsem zvědavej a rád se na ní, jakmile bude možnost, svezu...
To Radis:
Nebuď nespravedlivej... Japonce v podobě cestovních endur fakt nemusím, jsou to pro mě motorky "bez koulí", ale Yamaha XT660Z Ténéré se mi docela zamlouvá...
To alda:
V metalurgii se tak úplně neorientuju, ale ty ocelový trubky by v případě průs*eru na cestě možná líp svařovaly, nee...? Nemám na mysli havárku, ale třeba dost obyčejný přetížení a ruplý svár...
Tak už mám pocit, že japonci odřízli endura uplně - výběr je k hovnu,
V-Stromd obrý ale kdo chce silnější, neni nic, versys to samy, transalp taky, a XTZ leda ... jinak nic, takže sem chtěl Tigeta 800 ale když vidim toto s kardanem, to je totalni pecka :) "!!
Lity kola?? Snad nee, trochu vyssi zdvihy,drateny kola a bude to dobrej bajk. Jen jsem zvedav kam s tema konma chteji dojit?? 140 koni uz je slusnej pridel, to jsem mel kdysy na CBR...
tříválec 1200 ?to bude velký silák ,kardan k tomu,jen doufám že se už pustí k el.nastavitelnému podvozku,to bych do toho šel.Na mé 1050 bych to taky ocenil,ta zadní pružina je hodně slabá.M.
no tak na tuto masinu som fakt velmi zvedavy...
mohlo by to z mojho pohladu velmi ozivit sotriment velkych cestovnych endur,,,
dlho uvazujem o prestupe do tejto kategorie a jedinym problemom na ktory narazam je ze tym dvojvalcom proste neviem prist na chut... skusal som uz aj BMW, aj MotoGuzzi Stelvio ale proste ten dvojvalec ma nejak nebere...
toto by mohol byt prave ten zlomovy bike, len treba ten trojvalec vyskusat...
*
@Roman: ber to jako dobrou službu, laskavost - rada kolegy
alda-sbk: budeš
To alda - mezery doplněny, díky
add tvoje Cr-Mo - pokud je to ocel s příměsí CrMo, pak je to pořád ocel, ne?
A obecně jsou rámy z celových trubek nebo lité hliníkové, moc jiných rámů v dnešní době není, ne?
To sykyweb:
Díky za osvětu. Jo, ta patlanina, to byla moje představa...
...a přesto, i s touto představou, jsem si žil docela vesele...
@sykyweb: A já někde píšu něco o spatlaným chromu a molybdenu?
CrMo není nic jinýho než ocel, jen s vyšším obsahem Chromu a Molybdenu, jestli si někdo myslí, že je to spatlanej chrom molybden a tvoří to nějakou superhitechslitinu, tak se smutně plete
Tak na tuhle motorku jsem zvědavej a rád se na ní, jakmile bude možnost, svezu...
To Radis:
Nebuď nespravedlivej... Japonce v podobě cestovních endur fakt nemusím, jsou to pro mě motorky "bez koulí", ale Yamaha XT660Z Ténéré se mi docela zamlouvá...
To alda:
V metalurgii se tak úplně neorientuju, ale ty ocelový trubky by v případě průs*eru na cestě možná líp svařovaly, nee...? Nemám na mysli havárku, ale třeba dost obyčejný přetížení a ruplý svár...
to je hnus fuj
Tak už mám pocit, že japonci odřízli endura uplně - výběr je k hovnu,
V-Stromd obrý ale kdo chce silnější, neni nic, versys to samy, transalp taky, a XTZ leda ... jinak nic, takže sem chtěl Tigeta 800 ale když vidim toto s kardanem, to je totalni pecka :) "!!
Lity kola?? Snad nee, trochu vyssi zdvihy,drateny kola a bude to dobrej bajk. Jen jsem zvedav kam s tema konma chteji dojit?? 140 koni uz je slusnej pridel, to jsem mel kdysy na CBR...
Asi budu za rejpala, ale kde je psáno, že třeba rám bude z ocelových trubek? Co třeba Cr-Mo? Jo a názvy BMW se píšou s mezerama, takže "R 1200 GS" .
Vzdyt maji jeste Tiger 1050, tohle bude urco jeho nastupce Tiger 1200.