yamaha_demo_tour




Triumph Adventurer 1200 (spy photo)

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
markos (0) napsal 11.10.2011 v 10:28

tříválec 1200 ?to bude velký silák ,kardan k tomu,jen doufám že se už pustí k el.nastavitelnému podvozku,to bych do toho šel.Na mé 1050 bych to taky ocenil,ta zadní pružina je hodně slabá.M.

deep-sk (474) napsal 29.09.2011 v 13:27

no tak na tuto masinu som fakt velmi zvedavy...
mohlo by to z mojho pohladu velmi ozivit sotriment velkych cestovnych endur,,,
dlho uvazujem o prestupe do tejto kategorie a jedinym problemom na ktory narazam je ze tym dvojvalcom proste neviem prist na chut... skusal som uz aj BMW, aj MotoGuzzi Stelvio ale proste ten dvojvalec ma nejak nebere...
toto by mohol byt prave ten zlomovy bike, len treba ten trojvalec vyskusat...

alda-sbk (0) napsal 20.09.2011 v 15:06

*

alda-sbk (0) napsal 20.09.2011 v 15:05

@Roman: ber to jako dobrou službu, laskavost - rada kolegy

bledemon (126) napsal 20.09.2011 v 10:27

alda-sbk: budeš

Roman_Daněk (3) napsal 20.09.2011 v 10:17

To alda - mezery doplněny, díky

add tvoje Cr-Mo - pokud je to ocel s příměsí CrMo, pak je to pořád ocel, ne?

A obecně jsou rámy z celových trubek nebo lité hliníkové, moc jiných rámů v dnešní době není, ne?

radosek (31) napsal 20.09.2011 v 08:56

To sykyweb:
Díky za osvětu. Jo, ta patlanina, to byla moje představa...
...a přesto, i s touto představou, jsem si žil docela vesele...

alda-sbk (0) napsal 20.09.2011 v 08:54

@sykyweb: A já někde píšu něco o spatlaným chromu a molybdenu?

sykyweb (6) napsal 20.09.2011 v 08:44

CrMo není nic jinýho než ocel, jen s vyšším obsahem Chromu a Molybdenu, jestli si někdo myslí, že je to spatlanej chrom molybden a tvoří to nějakou superhitechslitinu, tak se smutně plete

radosek (31) napsal 20.09.2011 v 01:17

Tak na tuhle motorku jsem zvědavej a rád se na ní, jakmile bude možnost, svezu...

To Radis:
Nebuď nespravedlivej... Japonce v podobě cestovních endur fakt nemusím, jsou to pro mě motorky "bez koulí", ale Yamaha XT660Z Ténéré se mi docela zamlouvá...

To alda:
V metalurgii se tak úplně neorientuju, ale ty ocelový trubky by v případě průs*eru na cestě možná líp svařovaly, nee...? Nemám na mysli havárku, ale třeba dost obyčejný přetížení a ruplý svár...

AFRIČAN (0) napsal 19.09.2011 v 20:54

to je hnus fuj

RadisPCE (0) napsal 19.09.2011 v 19:48

Tak už mám pocit, že japonci odřízli endura uplně - výběr je k hovnu,
V-Stromd obrý ale kdo chce silnější, neni nic, versys to samy, transalp taky, a XTZ leda ... jinak nic, takže sem chtěl Tigeta 800 ale když vidim toto s kardanem, to je totalni pecka :) "!!

kolda (6) napsal 19.09.2011 v 17:33

Lity kola?? Snad nee, trochu vyssi zdvihy,drateny kola a bude to dobrej bajk. Jen jsem zvedav kam s tema konma chteji dojit?? 140 koni uz je slusnej pridel, to jsem mel kdysy na CBR...

alda-sbk (0) napsal 19.09.2011 v 16:37

Asi budu za rejpala, ale kde je psáno, že třeba rám bude z ocelových trubek? Co třeba Cr-Mo? Jo a názvy BMW se píšou s mezerama, takže "R 1200 GS" .

SirIndy (56) napsal 19.09.2011 v 16:00

Vzdyt maji jeste Tiger 1050, tohle bude urco jeho nastupce Tiger 1200.




TOPlist