Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechci to shodit, nez to uvidim na vlastni oci, ale ten cumak mi asociuje Yamahu ( bez loga bych mozna jeste hadal Kawu).
Takto na prvni pohled mi to prijde jako mala mototka typu Tracer.
Čítam často o motocykloch strednej triedy, že to nestíha, že je to slabé.
Volovina.
Kedysi sme na Jawkách 250 - 350 precestovali celý dostupný svet, občas nás predbehol Dederoňák na eMZete 250 alebo Maďar na Pannonii P21, ale Maďara sme dobehli, keď sa mu Pannonia pokazila, a Dederoňák nám aj tak závidel dvojvalce.
Ak vychádzam z toho, že mali by sa dodržať predpisy (napr. max. povolená rýchlosť), neviem si predstaviť situáciu, kde by tento Triumph nestačil. Nedal by 130 do kopca na šestke, dal by to na päťke - a čo?
Veď to aj tak nie je na preteky, je to cesťák na kochačku.
A vôbec, nie každý chce byť všade prvý, či už naložený, či sám...
Motorka líbivá, i když nijak vzhledově nápaditá. Zaměnitelná s BMW F900XR, Versysem 650, trochu i Tracer 7... Na druhou stranu je dobře, že konkurence a výběr možností se rozšiřuje. Přináší něco nového ...tříválec. Jen mám obavu, zda si nenese některé mouchy z Tridentu, např. sedlo a jeho ekonomický potah, který se prosedí a krabatí.
Trochu mě zarazilo, že tady není uvedeno ,pro které sorty motorkářů tenhle tygřík má sloužit.
A tak jsem jukl do ciziny , kde o téhle motorce píší -
"Sportovně-turistická záležitost , kde Triumph vidí nový model přitažlivý pro dvě skupiny motocyklistů, novější jezdce přecházející na větší motorku a veteránské jezdce, kteří hledají vzrušujícího všeuměla. "
Zatímco Tridentu jsem tleskal, z tohohle námětu jsem trochu nesvůj.
Rád cestuji na delší štreky a co nemá od litru nahoru buď zdržuje nebo nestíhá.
Vypadá skvěle Triumph do toho pěkně šlape. Žádný ufo, krásné uhlazené linie. Ze je motorka menší?? Však o to přece jde. Je přesně stavěna k výkonu motoru. Mám hodně známých, jak holek tak kluků, kteří měří do 170 a váží jak hajzlovej pavouk. A všichni touží po menší obratné a taky hezké cestovní motorce s živým motorem. Tohle je trefa do černého. Cena je taky akorát. Tenhle Triumph je daleko hezčí než Tracer 7, ze kterého udělala Yamaha totální rozpočtovku.
Další fešák na platformě podtuněné Daytony. Vedle něj trochu nerozumím existenci Tigra Sport 850. Snad se Triumph vytasí i s nástupcem velkého silničního SUV. Myslím si že 80k je na tuhle třídu dost a komu nestačí, může hrábnout jednou tolik a více do kapsy...a hledat v rybníce MTS, XR, atd. Nemyslím že chystají na téhle bázi konkurenci Tuaregu a jí podobným.
Líbí se mi. Výfuk už nehodnotím. Motocyklu by slušelo nějaké lepší dvoudílné sedlo, ale to třeba pujde doplnit. Barvy super. Možná bych k některé barvě jinak lakoval rám než pouze černou. Přístrojovka mi tam moc nesedí. Jestliže dodrží cenu do 230 tak jednoznačně lepší než asijská konkurence. Paráda.
Opravdu pěkná motorka se slušnými parametry, oproti konkurenci má 3válec a hodně peknou přístrojovku (TFT, ale není to tablet), jak se píše v článku Tracer 7 a Versys 650 nebudou mít lehké spaní. Každopádně mě napadá otázka, jak to má nyní Triumph se spolehlivostí? V této oblasti v minulosti kralovali a mám pocit, že stále kralují Japonci a Trumph měl občas problémy. Rozhodně jsem rád, že se evropští výrobci takto zvedli a produkují skvělé motorky.
Motorka je to krásná, dobře vybavená a pokud bude mít dobrou cenovku a slušně naladěný podvozek, tak nelze než nevěřit prohlášením od Triumphu. ... Ale je tu jeden velký problém, a to je velikost motorky. Dle parametru rozvoru (1418 mm) a celkově délky (2071 mm) se jedná o velice drobný cesťák (i vcelku kompaktní Honda CB 500 X je větší - 1445 mm, resp. 2155 mm, tracer 7 samozřejmě také větší). A to jí automaticky vyřazuje nejen z mého výběru a opět jsem si potvrdil jako jedinou správnou volbu pro pohodové cestování si za rozumný peníz pořídit starou babku Suzuki Strom 650. Ještě vidím mírnou naději v Aprilce 660, ale tam čekám vysokou cenovku a plno nepotřebné elektroniky.... No uvidíme, holt doba velkých, spolehlivých jednovalcovych cestovních endur je už dávno pryč (BMW 650, Yamaha 660...) a jediný stroj na trhu je akorát Voge 650, u které nemám důvěru v servisní síti a dostupnosti doplňků a náhradních dílů.
Za mně zajímavá motorka, ale v tomto provedení je to čistě silniční záležitost. Je to ale Tiger takže jsem vyloženě v očekávání i nějaké varianty s 19" předním kolem, drátěnými koly a další výbavou která umožní jízdu v alespoň lehčím terénu.
to vyzera paradne. najma vyzera proporcnejsie ako Tracer. Tam mi ta zadna 180 proste nesla do oci, bude to vsak bitka aj ked ten trojvalec by stal za vyskusanie
Dobře Triumph A ještě k tomu přijde nová Aprilka Touareg a v třídě malých adventurních cesťáčků bude z čeho vybírat. Za mě dobře. A škoda ten motor z tridentu nevyužít i jinam...
proč se uvádějí zastaralé jednotky z poloviny minuleho století koně a ne SI jednotky kW? kdo to ma furt přepočítávat?
Nechci to shodit, nez to uvidim na vlastni oci, ale ten cumak mi asociuje Yamahu ( bez loga bych mozna jeste hadal Kawu).
Takto na prvni pohled mi to prijde jako mala mototka typu Tracer.
Vypadá perfektně . Chtěl jsem jít na jaře do Versyse a teď nevím ....
Tracer
Čítam často o motocykloch strednej triedy, že to nestíha, že je to slabé.
Volovina.
Kedysi sme na Jawkách 250 - 350 precestovali celý dostupný svet, občas nás predbehol Dederoňák na eMZete 250 alebo Maďar na Pannonii P21, ale Maďara sme dobehli, keď sa mu Pannonia pokazila, a Dederoňák nám aj tak závidel dvojvalce.
Ak vychádzam z toho, že mali by sa dodržať predpisy (napr. max. povolená rýchlosť), neviem si predstaviť situáciu, kde by tento Triumph nestačil. Nedal by 130 do kopca na šestke, dal by to na päťke - a čo?
Veď to aj tak nie je na preteky, je to cesťák na kochačku.
A vôbec, nie každý chce byť všade prvý, či už naložený, či sám...
2 reakce
Motorka líbivá, i když nijak vzhledově nápaditá. Zaměnitelná s BMW F900XR, Versysem 650, trochu i Tracer 7... Na druhou stranu je dobře, že konkurence a výběr možností se rozšiřuje. Přináší něco nového ...tříválec. Jen mám obavu, zda si nenese některé mouchy z Tridentu, např. sedlo a jeho ekonomický potah, který se prosedí a krabatí.
Nevypadá to moc Evropsky.
Je pěkná , ale to sedlo do kopce nechápu.
Trochu mě zarazilo, že tady není uvedeno ,pro které sorty motorkářů tenhle tygřík má sloužit.
A tak jsem jukl do ciziny , kde o téhle motorce píší -
"Sportovně-turistická záležitost , kde Triumph vidí nový model přitažlivý pro dvě skupiny motocyklistů, novější jezdce přecházející na větší motorku a veteránské jezdce, kteří hledají vzrušujícího všeuměla. "
Zatímco Tridentu jsem tleskal, z tohohle námětu jsem trochu nesvůj.
Rád cestuji na delší štreky a co nemá od litru nahoru buď zdržuje nebo nestíhá.
3 reakce
Vypadá skvěle Triumph do toho pěkně šlape. Žádný ufo, krásné uhlazené linie. Ze je motorka menší?? Však o to přece jde. Je přesně stavěna k výkonu motoru. Mám hodně známých, jak holek tak kluků, kteří měří do 170 a váží jak hajzlovej pavouk. A všichni touží po menší obratné a taky hezké cestovní motorce s živým motorem. Tohle je trefa do černého. Cena je taky akorát. Tenhle Triumph je daleko hezčí než Tracer 7, ze kterého udělala Yamaha totální rozpočtovku.
1 reakce
Další fešák na platformě podtuněné Daytony. Vedle něj trochu nerozumím existenci Tigra Sport 850. Snad se Triumph vytasí i s nástupcem velkého silničního SUV. Myslím si že 80k je na tuhle třídu dost a komu nestačí, může hrábnout jednou tolik a více do kapsy...a hledat v rybníce MTS, XR, atd. Nemyslím že chystají na téhle bázi konkurenci Tuaregu a jí podobným.
Líbí se mi. Výfuk už nehodnotím. Motocyklu by slušelo nějaké lepší dvoudílné sedlo, ale to třeba pujde doplnit. Barvy super. Možná bych k některé barvě jinak lakoval rám než pouze černou. Přístrojovka mi tam moc nesedí. Jestliže dodrží cenu do 230 tak jednoznačně lepší než asijská konkurence. Paráda.
Opravdu pěkná motorka se slušnými parametry, oproti konkurenci má 3válec a hodně peknou přístrojovku (TFT, ale není to tablet), jak se píše v článku Tracer 7 a Versys 650 nebudou mít lehké spaní. Každopádně mě napadá otázka, jak to má nyní Triumph se spolehlivostí? V této oblasti v minulosti kralovali a mám pocit, že stále kralují Japonci a Trumph měl občas problémy. Rozhodně jsem rád, že se evropští výrobci takto zvedli a produkují skvělé motorky.
Motorka je to krásná, dobře vybavená a pokud bude mít dobrou cenovku a slušně naladěný podvozek, tak nelze než nevěřit prohlášením od Triumphu. ... Ale je tu jeden velký problém, a to je velikost motorky. Dle parametru rozvoru (1418 mm) a celkově délky (2071 mm) se jedná o velice drobný cesťák (i vcelku kompaktní Honda CB 500 X je větší - 1445 mm, resp. 2155 mm, tracer 7 samozřejmě také větší). A to jí automaticky vyřazuje nejen z mého výběru a opět jsem si potvrdil jako jedinou správnou volbu pro pohodové cestování si za rozumný peníz pořídit starou babku Suzuki Strom 650. Ještě vidím mírnou naději v Aprilce 660, ale tam čekám vysokou cenovku a plno nepotřebné elektroniky.... No uvidíme, holt doba velkých, spolehlivých jednovalcovych cestovních endur je už dávno pryč (BMW 650, Yamaha 660...) a jediný stroj na trhu je akorát Voge 650, u které nemám důvěru v servisní síti a dostupnosti doplňků a náhradních dílů.
4 reakce
pěkné moc
Silueta a přední kukuč lehce křížený s velkým BMW XR, když bude dobrý motor, tak s touto cenou by to mohla být štika v rybníku
Poslední velký TigerSport byl fešák a tohle je slušný nástupce
80 koníků může stačit...
80koní?málo komu to bude stačit...
2 reakce
Pokud jste se trefili s cenou, tak tohle bude trefa do černého. Vypadá dobře!
Moc pěkný... teda až na ten vejfuk. Ten je jak bodná rána v břiše.
No vypadá to jako menší brácha 1050 Sport, ale myslím že 800 XR bylo dostačující, jen se už asi přestalo vyrábět? Ale aspoň cena vypadá přívětivě.
2 reakce
Za mně zajímavá motorka, ale v tomto provedení je to čistě silniční záležitost. Je to ale Tiger takže jsem vyloženě v očekávání i nějaké varianty s 19" předním kolem, drátěnými koly a další výbavou která umožní jízdu v alespoň lehčím terénu.
3 reakce
to vyzera paradne. najma vyzera proporcnejsie ako Tracer. Tam mi ta zadna 180 proste nesla do oci, bude to vsak bitka aj ked ten trojvalec by stal za vyskusanie
Moc pěkný, a to doslova
Příjemná změna proti tomu křečovitýmu jakožefuturistickýmu designu z nipponu
Ohóóó, tak tohle je štika v rybníce!!! Supr a ještě paráda! Angláni, moc pěkný, moc!!!
V záplavě pokémonů z Japonska hezká a povedená motorka !
Leden 2021 už dávno byl
1 reakce
2022, díky, ty přelomy roků jsou vždycky náročný O:)
Dobře Triumph A ještě k tomu přijde nová Aprilka Touareg a v třídě malých adventurních cesťáčků bude z čeho vybírat. Za mě dobře. A škoda ten motor z tridentu nevyužít i jinam...
2 reakce