yamaha_demo_tour




Speciální edice Suzuki GSX 1250FAZ

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Othello (19) napsal 31.07.2014 v 16:05

Příjemná barevná kombinace,působící svěžím dojmem.Otázkou je ,nakolik praktickou.Už vidím tu všelijakou hmyzí havěť,které se nechce z laku dolů a otráveného majitele po každé letní vyjížďce.
Motorka je to jistě podařená,spolehlivá,nezáludná a robustní.I když jsem fandou značky,tak faktem je,že konkurence je už nějaký pátek popředu.Nabízí i v této třídě kvalitnější podvozkové a brzdové komponenty.

JardaMJawajizda (25) napsal 22.07.2014 v 00:09-4+1

Kristova noho, to je ohavnost. Holt rejže ...

Blacknin (16) napsal 19.07.2014 v 10:35+2

Motorka je to kvalitní a spolehlivá. Možná nemá osm stupňů kontroly trakce, ale nechybí jí hlavní stojan ani ukazatel rychlosti. Článek netvrdí, že jde o převratnou novinku, jen o rozšíření nabídky základních barev za nepatrný příplatek - to je věcí vkusu a ten se může lišit. Já bych si bílou motorku nikdy nekoupil kvůli viditelnosti nečistot, ale mnoho jiných tuto barvu preferuje a ještě si ji dozdobují proužky. Proč to tedy této skupině zákazníků neusnadnit.

SuperSic58 (1308) napsal 19.07.2014 v 10:06-4+1

Suzuki je očividně ve velmi hluboké krizi Možná se brzy zařadí po bok Jawy v motocyklovém nebi

Rakosnicek. (14) napsal 18.07.2014 v 21:44

Mě se líbí dost, hlavně ty černo,červené pruhy a světlé kola. Každý musí uznat že za takové peníze je to kus motorky.

Marty530 (5) napsal 18.07.2014 v 17:34+4

Tak jako jeden z mála majitelů týhle motorky musim říct, že zlatá černá barva. Tyhle proužkový kreace se mi taky moc nelíbí a vydávat to za nějakou speciální edici mi teda připadá spíš k smíchu. Nicméně pro všechny hodnotící... její brzdy jsou dostatečný na to, aby při běžném brždění měl batůžek co dělat se udržet. Krizové brždění sem nikdy nezkoušel a doufám, že nebudu muset. Netvrdim, že by ty brzdy nemohly bejt "jedovatější", ale jinak myslim, že zaměření motorky naprosto odpovídají. Co se týká ostatních moderních technologíí... Nevim, nic mi na ní nechybí. Pro cestování ve dvou je dostatečně silná i pohodlná a když jedu sám, dá se s tim rozumně vyblbnout. Ale na blbnutí jsou tu motardy a podobně a tohle je prostě pohodovej cesťák a jako takovej funguje skvěle, tak proč jí zatracovat za to, že to, k čemu je určená, dělá dobře? Já měl před pár dny pučenej od kamaráda Harley Davidson a TA nejela, nebrzdila, nedala se položit do zatáčky, protože všude drhnula a do toho byla neskutečně nepohodlná. Musel sem se ho ptát, jestli je to celý rozbitý a on mi řekl, že to je takhle přece normální, že to je přece HD. Takže jestli někomu vyhovuje jízda na tomhle, nechápu, jak může pak kritizovat GSX 1250 FA?

Maxim (21) napsal 18.07.2014 v 13:29+1

Hmm, fakt super.

steve2 (103) napsal 18.07.2014 v 11:10-1

To redakce: Tedy já vidím, že oproti klasickému banditu má nejen jiné barvy, ale také celokapotu.

JA-NE (767) napsal 18.07.2014 v 11:04-3

Rozumiem co chces povedat, ale ja napriklad cakam na motke v roku 2014 troska lepsiu vybavu..mne tam proste stale nieco chyba.. moj nazor.. myslim ze Suzuki na konkurenciu nestiha..Bohuzial.

tomasson.tr (87) napsal 18.07.2014 v 10:03-1+2

to JA-NE: zas tak bych to neviděl. Je pravda, že Sůza narozdíl od Hondy a Yamahy nesype každý měsíc nějakou novinku (v případě Hondy jedna hnusnější moto za druhou - ten design předních partií co poslední dobou dělaj je děs), ale jde si vlastní cestou již vyzkoušených a spolehlivých motorů, konstrukcí a dílů. Třeba já si více ocením moto, která bude i po nájezdu 50000 km k světu a bude stále dělat radost - což je případ GSX 1200 FA. Neříkám, že třeba CBéčka či FJRka nevydrží, to ne. Ale po zhlédnutí všech modelů, musím říci, že Suzuki má v globálu nejlepší kvalitu provedení (plasty, lícování ...) a má motorky pro lidi normálního vzrůstu, ne pro prcky z Indie. A to že není modelka ani higttech hračka mi vůbec nevadí, o to tu přeci nejde a normálním motorkářům ani nikdy nešlo (pod pojmem motorkář nemysli střelce na šestkách, kteří ani neví co mají pod zadkem a slovo karburátor hledají ve slovníku) ...

JA-NE (767) napsal 18.07.2014 v 09:34+3

SUZUKI zspala v 90 rokoch.

DOMINATOR (1260) napsal 18.07.2014 v 09:24

sudomak (6) napsal 18.07.2014 v 09:17+1

Je pravda že těmadle barvama tomu od Suzuki moc nepomohli. Původní černá, modrá a bílá jsou smutné a zbytečně tuhle mašinu deklasují. Motorka je to super. Držák na dlouhý cesty.

Lemur.R1 (13) napsal 18.07.2014 v 09:15+1

i barevně vypadá, jako když přijela z počátku devadesátých let

zzzmrzlinar (471) napsal 18.07.2014 v 08:33+2

myslím, že na cesťák má podvozek i brzdy naprosto dostatečný. Důvodem proč se myslím zas až tak moc dobře neprodává jsou kapoty, které nejsou kdovíjak krásné. A barvy to nespraví, a mě osobně se navíc takhle na obrázku ani moc nelíbí

Daarcilama (-1) napsal 18.07.2014 v 08:30-1

Ja bych jen dodal ze jsem ji zrovna vcera zahlednul na strankach suzuki za neco malo pod 260000 kč... takze v prodeji je

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 18.07.2014 v 07:41+2

Nevím. Fakt archaický. Jackely místo kyvky, prastará klasická vidle s nejlacinějšími brzdami. To ani moderněji vypadající kapotáž v pěkných barvách nevylepší. U toho bych si naopak představil trochu retro kapoty. Sáhl bych po jiném cesťáku




TOPlist