yamaha_demo_tour




Nové Burgmany 125 a 200 i s ABS!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ivanhoe67 (1) napsal 30.09.2013 v 13:37+1

Hmm... zajímavé... jen by mne docela zajímalo, kdo si tu 125 koupí. Stroj absolutně nepoužitelný. Pokud si jej totiž koupí někdo , kdo má A1, nebo si jej koupí někdo jako doplněk k autu, tak bude brzy bez řidičáku. Pokud nemáte A2 tak se s tímto strojem bez trestu nesvezete - A1 jedna je totiž omezena max.11 kW. A to nejen u nás... Že by byli u Suzuki tak blbí a nevěděli to?...

500-skutr (1) napsal 29.09.2013 v 23:22+1

Pěkný stroj,co více dodat.Snad bude levnější,když přestěhovali výrobu do thajska.

azgum (89) napsal 29.09.2013 v 13:24

z Thajska se zacina stavat motorkarska velmoc
Nejdriv Triumph, ted Suzuki a mozna sou i dalsi
Doufam ze se nedoziju toho ze i Gixxery se budou vyrabet v Thajsku...

bulldogbiker (-3) napsal 29.09.2013 v 06:32-1

Hm nic moc

maco (-3) napsal 28.09.2013 v 23:42+1

Podle otáček se zajíždí motor,kdyby na to někdo nepřišel.A cítím ve vzduchu,že bude letos i nové čtyřkilo.Tak uvidíme,jestli čuchám správně Ale bodla by tak pětistovka dvouvál,konkurence Tmaxu.Ale u suzuki na to nějak serou,v porovnání kolik modelů dělá honda a yamaha.

crhyv (11) napsal 28.09.2013 v 19:37+1

Otáčkoměr? A proč ne! Mě se nový burgoš celkově líbí

tomzak (48) napsal 28.09.2013 v 18:53

nikdy jsem nepochopil, proc maji nektere skutry s variatorem otackomer...?

dareckov (14) napsal 28.09.2013 v 13:31-1+5

zrovna u skůtru by mi pomocníci vůbec nevadili. Jezdím se skůtrem každý den do práce a opravdu po cestě přemýšlím většinou úplně o jiných věcech než o samotné jízdě. Prostě z bodu A do bodu B a nic víc.

pesastor (7) napsal 28.09.2013 v 09:58-3+3

Jeste stabilizacni system od KTM ze vcerejsiho clanku a bude to dokonalost sama!

Cim vic helblatek, kurvitek, onysek a elelektroniky na motorce, TIM HUR!




TOPlist