husqvarna_svartpilen_801_2




ShiftFX EST udělá z každé motorky automat

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 05.10.2017 v 17:21

Tak jsem nucen to dát babě do mašiny...jenže se nedá sehnat nikdo, kdo by to namontoval...

Mig_35 (345) napsal 02.03.2016 v 08:44+1

Nikdo vás to nenutí kupovat. Pro určitý druh motorkáře a motorky je to výborná volba. Kdo zkusil automat v autě, a ideálně špičkový automat typu ZF, ten rychle zjistí, že tak rychle a přesně neřadí. Pro turistiku, na skutr do města apod. dobrá volba.

Santamike (7) napsal 01.03.2016 v 21:55+1

Ale jak si to poradí treba s falešným neutralem a co na to převodovka? Prý i guick shifter není pro ní moc šetrný, přece jen poustenim spojky jsou rázy menší

Santamike (7) napsal 01.03.2016 v 21:52

I ta cena není špatná, když jsem dával antihoping na Lc8 990, tak stála taky 30000. Jelikož to řadí podstatně rychleji, než zmáčkněte spojku, pro někoho to může být zajímavé. Chtěl bych to zkusit dříve, než to odsoudit. Samozřejmě pocit, že to potřebuji nemám. Moto me baví tak,jak to mám vyladěné teď.

DrakŠmak (0) napsal 01.03.2016 v 17:50

osobne na cestaka proc ne :) dobrá chujovina jinak plechovku už bych bez aftomata nechtel :)

emánek27 (39) napsal 01.03.2016 v 07:26

a jak děláte srnca? srnca tu nemáte?

sered (113) napsal 01.03.2016 v 07:21+1

Jsem staromil a v garazi par veteranu. Ale tohle se m libi, na Guzzinku bych to s klidem dal -> obcasna kochacka...

Petřičák (184) napsal 29.02.2016 v 20:50

Vážení přátelé, po pěti minutách googlení a několika rychlých přepočtech jsem dospěl k následujícím hodnotám: Pořizovací cena při aktuálním kurzu cca 32000 Kč - (//www.sportrider.com/biperformance-shiftfx-system-late-braking), váha celého zařízení při předpokladu normálního silničního využití je 3,95 kg (//www.onewheeldrive.net/2005/08/31/world-first-biperformance-shift-fx/). Oba dva odkazy pochází přímo ze stránek výrobce. Je samozřejmě potřeba brát v potaz, že jde o data z cizích zdrojů a tudíž nepotvrzená, nicméně na hrubou představu o parametrech systému samotného to stačí. Jak už tu padlo, pro hendikepované jezdce to nemusí být špatná volba. Otázka je, jestli ten tučný příplatek (nepočítaje instalaci) a skoro čtyři kila navíc stojí běžnému jezdci za tu investici. Dále bych si zde rád ujasnil představu o tom, jaká je vlastně současná definice elektronického plynu. Protože když si vyhledám obrázek uchycení na motoru, pořád je tam klasická vačka s vratným plynovým lankem. A pak jsou tu samozřejmě i takové podstatné drobnosti jako platnost záruky výrobce motocyklu po provedené úpravě.

Galil (70) napsal 29.02.2016 v 14:32

Je to určitě důmyslné zařízení, ale za sebe říkám, že mě to na motorku nesmí

CR500 (142) napsal 29.02.2016 v 10:08

Tak trochu by me desilo s tim jezdit po zadnim. (Nepouzivam zadni brzdu a spoleham se ciste na okamzitej brzdnej ucinek motoru). Taky si rikam ze to silne elektroservo co toci s radicim bubnem rohodne nebude vazit min nez 2kg . A hlavni problem vidim s prostorem co zabere . (u nekterejch moto bude fakt vadit naklonu kdyz bude takovej pahejl cumet do boku). Pokud by to za to stalo uz je to davno motoGP . Nicmene pokud nekdo prijde o levou nohu tak to by to asi za to stalo. Jinak priznavam mit "quickshifter" na mem starem VFR bych se opravdu nezlobil (rad bych radil bez spojky i pod plnym )

SuperSic58 (1308) napsal 29.02.2016 v 07:13-1

Kdykoli jsem jezdil na něčem nebo v něčem, co mělo aut. převodovku, tk to byl průser a nakonec se to vždycky vysypalo a nikdo to nechtěl opravovat. Do análu s tim, jedině manuál...

PremdaHonda (108) napsal 28.02.2016 v 15:53+1

Komentáře jsou přesně takové,jaké jsem čekal
Já jezdím na motorkách asi 17 let,z toho většinu na klasických manuálech.Výjimka jsou poslední dvě sezony,kdy jezdím na maxiskútru.Chtěl jsem si to prostě vyzkoušet a zklamaný jsem nebyl,po spojkování a neustálém řazení nahoru dolů mi nebylo smutno ani jednou.Zatím jsem spokojený a pohodovou jízdu si užívám..Samozřejmě v budoucnu bych chtěl zase pro změnu nějakou klasiku jako je Bandit 1200 nebo CB 750/1100,ale ještě lépe něco s kardanem nebo řemenem,po špinavém řetězu mi není smutno už vůbec Ideální by pro mě bylo mít obojí,automat i manuál,na - jak říkáte - pravou jízdu na motorce
Každopádně bych nikdy netvrdil,že to či ono je na hovno,obojí má své kouzlo
A jinak,s touto věcičkou si přece jezdec řadí sám,jenom bez spojky a tlačítky

hrochi (155) napsal 28.02.2016 v 03:14

To bude asi pro Američany. Angličanům budou zase montovat řadičku napravo. A Australanům sedlo zespod aby se jim nepřekrvila hlava.

olha (4) napsal 27.02.2016 v 22:38

Ani zadarmo. A kdyby mě potkal handicap, tak dám raději strojek na protézu.

Dave81 (55) napsal 27.02.2016 v 21:45

Já bych pro některý jedince podotknul že povinné to není a navíc pokud někdo touží po automatu, tak po zveřejnění ceny podle mě rychle vychladne a půjde pro NC od Hondy ;)

jirkakawa (2) napsal 27.02.2016 v 21:36+1

K čemu mi je taková zhovadilost.Bere to veškerý požitek z jízdy.Právě toho klasického řazení si náramně při jízdě užívám.Vytáčím motor dle své libosti,podřazují dle své libosti,užívám mezi plynu a to mě sakra baví.K čemu nějaký podělaný automat!

Zedsdead (293) napsal 27.02.2016 v 19:40+2

Už jenom chybí posadit robota za řídítka, sednout si za něj a koukat jak ovce.

Dekker.dave (15) napsal 27.02.2016 v 19:38+2

No a pak mě s tím stejně na STK vykopou

bledemon (126) napsal 27.02.2016 v 18:59

nějak to nechápu. To nějaký univerzální koš spojky a přípravek k řadícímu válečku jde přidělat na všechny různé motory? Žádný zásah do hřídele, karteru, víka?

deluxa (347) napsal 27.02.2016 v 18:39+2

Automat je dobry na dlhe cestovanie alebo pohodove jazdenie. Ti co tu pisu ze to je pre invalidov a starcov asi nepoznaju ten rozdiel ked clovek prejde 1000km za den na modernej moto s dtc trebarz a na manual. Je to dost velky rozdiel to mi verte. Na sportovejsiu jazdu sa to nehodi samozrejme ale je fajn ze tu ta moznost bude. Som zvedavy na cenu a na vyber kde sa to bude dat priondit. Zrejme budu mat len nejaky uzky okruh motoriek...

Kavak95 (14) napsal 27.02.2016 v 16:13+3

Hog: Četl jsi ten článek? Jestli ano a nemáš problémy s pochopením textu, došlo by ti, že se ten systém dá přidělat/oddělat bez zásahu do fungování motorky. Takže v případě že se to podělá, se dá celý systém vyhodit a můžeš opět řadit "klasicky". Není potřeba vyhazovat celou motorku

123ps (39) napsal 27.02.2016 v 16:12

Svět se v prdel obrací...

Hog (11) napsal 27.02.2016 v 15:25

Jak už jsem se tady několikrát vyjádřil: Ty konstruktérští "blbci" nás pomalu,ale jiště zbavují radosti
z jízdy
A na co to je? Odpovím si sám ! Na h o v n o ! Když se automat "posere", je lepší koupit
novou motorku ! Málokdo to bude umět spravit, a když ano, tak si to nechá sakra zaplatit !
Pro radost z jízdy opravdu nějaké r e t r o a šmytec !

crowack (58) napsal 27.02.2016 v 13:54

No, nic nového pod sluncem. Kombinace spojky patent jawa automatic, quickshifteru, a elektromotoru, který otáčí kulisou řazení místo nohy. S dvouspojkama od hujdy bych se ale neodvážil to srovnávat... Nic jinýho než jako kompenzaci hendikepu bych to neviděl, nejsme v usa...

jakattara (9) napsal 27.02.2016 v 12:59+3

Upřímně bando, každý má to své. Já něco málo najezdil na řazení a ještě méně na automatu (ze zdravotních důvodů jsem začal jezdit na skutrech. Nyní mám CTX DCT od Hondy) a už bych neměnil. Tedy joooo ... za vyší obsah, bohužel můj dochtor mi tak tak povolil omezené A. Každopádně mám výhodu, že se nepovažuji za "motorkáře" a že těch pár tisíc - co ročně najedu - máme se ženou co by cestovatelský koníček, ale je kolem mě hromada motorkářů, kteří objeli s manuálem skoro celu zeměgulu a když si na ten můj automat sedli, začli o něm(ber automat), uvažovat. A kolikrát z cestovních motorek přesedlali na Buráka. Manuál má své kouzlo, jezdil jsem tak rád, ale už bych neměnil. ;)

PS - Ale teď koukám po nějakém enduru na zimu, bo i ty dva měsíce jsou pro mě dlooouhá doba

Petrxxl (0) napsal 27.02.2016 v 12:51

ZombiRider mě koukam předběhl

Petrxxl (0) napsal 27.02.2016 v 12:50

Jen to blbci ukazujte uvidí to nějakém jouda z EU a zavedou to povinně na motorky protože jiný jouda zpočítá že zemře za rok o 3,56 motorkářů méně...

Pedl (178) napsal 27.02.2016 v 12:20

Pěkně udělaná věcička. Samozřejmě většina motorkářů to chtít nebude, ale někomu se to bude hodit, třeba těm co mají něco s nohou.

ZombiRider (29) napsal 27.02.2016 v 12:03+1

Tak teď už jen aby to EU nařídila povinně z pochybných důvodů bezpečnosti

lenkochal (26) napsal 27.02.2016 v 11:40

Ako technicka vychytavka dobre, ale z praktickeho hladiska asi naozaj len ako kompenzacia nejakeho handicapu. Moderne motorky sa predsa uz v automatoch vyrabaju a tento trend bude len posilovat, viz nova africa. Takze kto bude chciet automat, ten si ho bude moct bez problemov kupit a bez bastlenia.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist