Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhledově super, akorát bych tam dal taky motor z busy a jak už je dole řečeno, co nemá dvě kola - není pro mě Ale kdybych nebyl schopen jezdit na moto, tak bych to bral
hodnotit bych si to dovolil až po svezení. Ta váha a nízké těžiště, to bude pěknej mazec. jen mi příjde praktičtější další americkej výtvor T-REX s motorem z ze ZZR 1400, dvoumístný a s kuframa. //www.youtube.com/watch?v=KCSfz1zLdyk
- motor z Buela , lépe 1198
- nějakej zadní blatník, takhle to hází bordel 100 metrů daleko
- kryt, třeba karbon, na ty sice krásný, ale zranitelný přední tlumiče
- křídlo nebo difuzor na zadek, tohle jasně nemá přítlak. Je to konstruovaný na gumování. Spojler vepředu, nic vzadu.
- rozumnější zvuk, tohle je mixér
Ale stejně je to jedno, v EU to nikdo nikdy nepovolí... a je to škoda.
== PROČ apriori EU předpokládá, že lidi sou nesvéprávný a musí rozhodovat za ně ? ==
Vypadá to super a může s tím být sranda! Že se to pořád točí na místě v mlze kouře z pneumatik, to by mně opravdu vůbec nevadilo , ale horší je fakt, že je v tom "jen" motor z nějaké "untermotorrad" či co?! Mít to "Véčko" z Buella 1125 , asi by to bylo jiné kafe - a to i zvukově! Ale stejně, dvě kola jsou dvě kola , to se holt nedá nic dělat!
šakal78-> a tom to je, není nudná, každý silný stroj udělá to samé když se mu naloží. I známého GT 40. Podle mě ta zatáčka akceleračním smykem může být lepší zábava než to projet jak po kolejích.
šakal78: to mohl brát klidně lehce přes spojku aby to urval. Vzhledem k objemu a té široké gumě by mě to nepřekvapilo. Rozhodně musí být jízdní vlastnosti zajímavé, předem bych to neodsuzoval.
Úplně na hov.. vždyť se to při zátahu přetáčí.Nechtěl bych to ani za poloviční cenu.Vzhled docela dobrej,motor vynikající ale to nejdůležitější a to je to jak se celý stroj chová je opravdu na dvě věci.
to bych si hned taky postavil, no jenže nejsme v Usa, ani v GB, jsme holt na Eurodvorečku kde se místo legislatívy pro stavby ,řeší lékárničky a jestli reflexní vesty budou pod sedadlem nebo se rovnou všichni natřou na zeleno.
Taky se starýma autama se nebude moct nikam smět, protože ty auta mají motor, a motor přece čoudí.
Nové turbodiesely sice taky čoudí, ty ale zakázat nemůžeme, protože by nebylo co vyrábět.
Ach jo. EU=
Ta kyvka by se mohla klidně z rošiřeného směrem ke kolu zužovat, prostě klasika a eště k tomu něco na způsob toho co je u SS Ducatek. Vypadá to celkem hezky, ale stačilo by mi se na tom svézt jak s motokárou. Prostě jednou za čas si zaplatit pár šušní a hotovica
Na to jak docela dobre vypada predek, zadek jako by se nekam ztratil... pritom zrovna kyvka by se dala dobre schovat... Lec u nas stejne bohuzel nepouzitelne, takze je to vlastne jedno
Vzhledově super, akorát bych tam dal taky motor z busy a jak už je dole řečeno, co nemá dvě kola - není pro mě Ale kdybych nebyl schopen jezdit na moto, tak bych to bral
hodnotit bych si to dovolil až po svezení. Ta váha a nízké těžiště, to bude pěknej mazec. jen mi příjde praktičtější další americkej výtvor T-REX s motorem z ze ZZR 1400, dvoumístný a s kuframa. //www.youtube.com/watch?v=KCSfz1zLdyk
Tk ať to má rovnou 4 kola, tohle je na bendžo
0-100-0 za 10 sekund?
To je spsi 0-160-0...
Nebo to ze stovky i s reakcni dobou 6,5 sekund brzdi
Dementní stroj i jezdec, co machruje před auty, jezdícími 50-kou po vesnici. (kvůli těmhle dementům přesne motorkáře nemaj lidi rádi)
Vždycky bych radši sáhnul po Caterhamu
přesně jak píše PetrL3 proto se 3kolky nikdy nerozšířili ve spojení s výkonným motorem je to super kombinace jak se přizabít ale na pálení gum dobré
dybych náhodó někdy měl zkončit na vozéčku, tak do toho du PS:ale s motorem z BUSY
Je to stroj, kterej spojuje negativní vlastnosti auta i motorky.
pro zábavu pěkný, ale chtělo by to dodělat.
- motor z Buela , lépe 1198
- nějakej zadní blatník, takhle to hází bordel 100 metrů daleko
- kryt, třeba karbon, na ty sice krásný, ale zranitelný přední tlumiče
- křídlo nebo difuzor na zadek, tohle jasně nemá přítlak. Je to konstruovaný na gumování. Spojler vepředu, nic vzadu.
- rozumnější zvuk, tohle je mixér
Ale stejně je to jedno, v EU to nikdo nikdy nepovolí... a je to škoda.
== PROČ apriori EU předpokládá, že lidi sou nesvéprávný a musí rozhodovat za ně ? ==
Vypadá to super a může s tím být sranda! Že se to pořád točí na místě v mlze kouře z pneumatik, to by mně opravdu vůbec nevadilo , ale horší je fakt, že je v tom "jen" motor z nějaké "untermotorrad" či co?! Mít to "Véčko" z Buella 1125 , asi by to bylo jiné kafe - a to i zvukově! Ale stejně, dvě kola jsou dvě kola , to se holt nedá nic dělat!
šakal78-> a tom to je, není nudná, každý silný stroj udělá to samé když se mu naloží. I známého GT 40. Podle mě ta zatáčka akceleračním smykem může být lepší zábava než to projet jak po kolejích.
Jojo, koupit tříkolku, ve verzi Lightweight a Turbo (cca 50tis USD - 800tis. Kč), a mít tam jen 150 koní, to bych musel být ale velkej magor
Jak to má víc jak dvě kola, není to pro mě
Přesně , co s tím...
šakal78: to mohl brát klidně lehce přes spojku aby to urval. Vzhledem k objemu a té široké gumě by mě to nepřekvapilo. Rozhodně musí být jízdní vlastnosti zajímavé, předem bych to neodsuzoval.
Úplně na hov.. vždyť se to při zátahu přetáčí.Nechtěl bych to ani za poloviční cenu.Vzhled docela dobrej,motor vynikající ale to nejdůležitější a to je to jak se celý stroj chová je opravdu na dvě věci.
to bych si hned taky postavil, no jenže nejsme v Usa, ani v GB, jsme holt na Eurodvorečku kde se místo legislatívy pro stavby ,řeší lékárničky a jestli reflexní vesty budou pod sedadlem nebo se rovnou všichni natřou na zeleno.
Taky se starýma autama se nebude moct nikam smět, protože ty auta mají motor, a motor přece čoudí.
Nové turbodiesely sice taky čoudí, ty ale zakázat nemůžeme, protože by nebylo co vyrábět.
Ach jo. EU=
Ta kyvka by se mohla klidně z rošiřeného směrem ke kolu zužovat, prostě klasika a eště k tomu něco na způsob toho co je u SS Ducatek. Vypadá to celkem hezky, ale stačilo by mi se na tom svézt jak s motokárou. Prostě jednou za čas si zaplatit pár šušní a hotovica
co s tim...
Skoda Ninji, ktery ted chybi motor!
Upgradovanej Velorex .
Trojkolka super video .. nechapem preco to musi revat v obytnej zone?
Na to jak docela dobre vypada predek, zadek jako by se nekam ztratil... pritom zrovna kyvka by se dala dobre schovat... Lec u nas stejne bohuzel nepouzitelne, takze je to vlastne jedno
Brutus, hned bych se svezl. A sranda je, že to mají na značkách. To v ČR je problém dostat na silnici legálně i motokolo .