yamaha_demo_tour




Psí Hubík nabízí airbagové kombinézy veřejnosti

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martinn1313 (55) napsal 21.07.2018 v 08:30

Díky za tip. Nicméně to "porovnání" je hlavně diskuze o patentech ...

Je neaktuální (např. Dainese D-Air system requires technology support mounted to the motorcycle that communicates the deployment of the system - to není pravda, to platilo pokud vím pouze v jedné kombinaci se speciální verzí Multistrady). Jen okrajově zmiňuje dvě verze (nikoli dvě nastavení) systému od Dainese - na silnici a okruh. Atd ...

F_a_n_o (10) napsal 18.07.2018 v 21:31

Tady je porovnání Astar vs Dainese https://rideapart.com/articles/dainese-v-alpinestars-battle-airbag-safety-systems ;)

martinn1313 (55) napsal 17.07.2018 v 08:01

Opravdu to vypadá že krk ne Ten považuji za zásadní.
Celkově to působí hodně na silnici, ale bez krku je otázka, jestli to má cenu. Mám bundu Misano D-air a tam pruh kolem krku je, i když ne takový, jako u racing verze. Pravda, není to protažené na ramena a ledviny ...
Racing verze D-air (striktně to rozlišují i tvarem airbagu) chrání hlavně krk a ramena - klíční kosti. Jinak v podstatě nic jiného.
U téhle alpiny je to zřejmě daň za to přenosné provedení ... Všechno má výhody a nevýhody, ale tohle se mi tolik nelíbí.
EDIT: koukám, že D-air racing je nově protažen i na boky. Podle mě lepší řešení.

HiddenSnake (27) napsal 16.07.2018 v 16:36

koukam, ze to nefixuje krk, coz externi vesty delaji

FalconMartin (6) napsal 16.07.2018 v 14:02

Jo ten airbag mám, fajn se to nosí, kupodivu i pěkně větrá. Jen na oblečení je to váha

pycha (12) napsal 16.07.2018 v 12:58+2

hned jsem koupil, když jde o bezpečnost není o čem




TOPlist