Psí Hubík nabízí airbagové kombinézy veřejnosti
Text: Honza Zajíček | Foto: Psí Hubík | Video: Psí Hubík | Zveřejněno: 16.7.2018 | Zobrazeno: 10 443x
Text: Honza Zajíček | Foto: Psí Hubík | Video: Psí Hubík | Zveřejněno: 16.7.2018 | Zobrazeno: 10 443x
Díky za tip. Nicméně to "porovnání" je hlavně diskuze o patentech ...
Je neaktuální (např. Dainese D-Air system requires technology support mounted to the motorcycle that communicates the deployment of the system - to není pravda, to platilo pokud vím pouze v jedné kombinaci se speciální verzí Multistrady). Jen okrajově zmiňuje dvě verze (nikoli dvě nastavení) systému od Dainese - na silnici a okruh. Atd ...
Tady je porovnání Astar vs Dainese https://rideapart.com/articles/dainese-v-alpinestars-battle-airbag-safety-systems ;)
Opravdu to vypadá že krk ne Ten považuji za zásadní.
Celkově to působí hodně na silnici, ale bez krku je otázka, jestli to má cenu. Mám bundu Misano D-air a tam pruh kolem krku je, i když ne takový, jako u racing verze. Pravda, není to protažené na ramena a ledviny ...
Racing verze D-air (striktně to rozlišují i tvarem airbagu) chrání hlavně krk a ramena - klíční kosti. Jinak v podstatě nic jiného.
U téhle alpiny je to zřejmě daň za to přenosné provedení ... Všechno má výhody a nevýhody, ale tohle se mi tolik nelíbí.
EDIT: koukám, že D-air racing je nově protažen i na boky. Podle mě lepší řešení.
koukam, ze to nefixuje krk, coz externi vesty delaji
Jo ten airbag mám, fajn se to nosí, kupodivu i pěkně větrá. Jen na oblečení je to váha
hned jsem koupil, když jde o bezpečnost není o čem