yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
davidsedivy (2) napsal 20.06.2017 v 20:50

Tak zítra znovu.

pipa74 (0) napsal 02.11.2016 v 15:28

odkaz na facebook

pipa74 (0) napsal 02.11.2016 v 15:19

ahoj událost je

R-2 (10) napsal 02.11.2016 v 13:11

Konkrétní případ = HD na STK, nemáte v hlavním světlometu "parkovačku" (dovoz USA = DOT), místo toho vám svítí blinkry (dvouvláknová žárovka) = ven z STK = 3 - závažná závada...
Jel jsem domů a odjel na dovolenou, vrátil se a ejhle nalezl jsem, že i takto může "parkovačka" svítit = šup na STK = OK pane, prošel jste...
No a protože jsem byl na dovolené a uběhlo více jak 30 dní, tak jsem si prostě STK zaplatil 2x...

(jo a největší legrace z celého je věta: která je v souladu s technickými požadavky EU. To mají soudruzi v NDR pěknej bordel, když vidím co tam jezdí...)

Sid2 (3) napsal 02.11.2016 v 08:45

Příště dejte lépe vědět určitě pojede nás víc na ty BUZERANTY

takyDR (-4) napsal 29.10.2016 v 11:36

Proč jsme se o této akci nedozvěděli my z venkova? Určitě bych neváhal a do Prahy přijel! Takže pražáci, pište, telefonujte, oznamujte!!!

duelak (0) napsal 07.10.2016 v 06:48

Naprostý souhlas.At mi někdo vysvětlí že to není buzerace když jim vadí kožená rolka na předním blatníku.Dokonce to pro sraženého chodce slouží jako airback.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.10.2016 v 01:03

Ostatne z MD vypadly i naprosto nesmyslné pozadavky praktickych testu pro ridicaky na moto, fakt naprosty diletanti v cele s ministrem a reknu jim to klidne do oci a stojim si za tim. Priblbla prirucka od V. Duska uz je jen vrcholem , z Ministerstva dopravy se mi zveda zaludek.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 05.10.2016 v 00:25

buzerace s STK je v CR naprosto na nejvyssi urovni na svete. v Belgii neni na motorky STK vubec a nekdo bude tvrdit (viz doplneni z STK) ze jsou pozadavky MD v souladu s EU ??? to si snad delaj srandu. fakt neznam jinou zemi, kde by STK bylo prisnejsi a buzerativnejsi (ve smyslu rozsahu kontrol) nez CR. a je mi jedno jestli za to muze MD ci STK, ac se priklanim k MD, kde to prolobovala DEKRA aby rejzovala tezky prachy za schvalovani uprav.

gresini (4459) napsal 30.09.2016 v 17:11+2

Buzerace na stk je velmi zvláštní a platí pouze pro někoho!! Když jsem si dovezl motku z USA,tak mi bylo řečeno,že se to u nás nedá přihlásit,motorky dovezené z této země si prý můžeme postavit do garáže ,ale pokud to prý chci,tak by to to šlo za mnohem víc peněz!! To stejné se stalo několika kamarádům a někteří z nich tvrdě zaplatili! Já jsem se obrátil na jinou doporučenou stk a tam mi to příjemný technik přihlásil bez nejmenších problémů za normální peníze a ještě jsme si dobře popovídali!! Z té první stk to mám dodnes nahrané... Pokud budeme držet v této nejskorumpovanější zemi v evropě více spolu,tak snad jezdit budeme...

Elzon (47) napsal 27.09.2016 v 20:24

tak to vypadá, že si "buzeraci" na STK" budou přehazovat jak horký brambor. Navrhuji použít jejich politické metody, jak donutit MD k činnosti, protože tam vidím osobně problém. Ministrem dopravy je p. Dan Ťok, který tam sedí za ANO. Je před volbami, což je velice slibný argument. Co takhle oslovit všechny politické strany, aby zaslali jejich vyjádření jakým způsobem hodlají či nehodlají problém řešit a tato vyjádření zveřejnit. Marketing má ANO celkem zmáknutý a "nevhodné" vyjádření by se p. Babišovi asi nelíbilo. Buzerací nemyslím, že si každý majitel vozidla bude dělat co chce, ale nebudou se řešit nesmysly. Nejsme zas tak malá a jediná skupina, jak by se mohlo zdát.

chfox (7) napsal 27.09.2016 v 20:00+1

Je mně líto chlapi ale asi je to dnes i o výběru konkrétní STK ale prošel jsem před dvěma týdny téměř ledabyle. Mickey-mousový uši na řidítka (průměr 100mm), db-killer do výfuku (tak aby tam neprostrčil drát) a doplnit "zařízení pro stav najetých km" (i když nefunkční) a odjížděl jsem s novou technickou. STK prostě musí splnit debilní předpisy, já jsem je debilně splnil a pohoda klídek. Mám to zase na 2 roky a stařík fireblade to snad ještě vydrží... nesmíš dráždit kobru bosou nohou

libor2005 (1) napsal 22.09.2016 v 07:58+1

Buzerace v tomto státě se stupňuje a jestli se důrazně a všichni neozveme, tak za chvíli na silnici nevyjede ani jedna motorka (ikdyž bude nová z obchodu), protože nebude splňovat všechny vyhlášky a nařízení našeho skvělého a všemožného MD. Pět let procházela motorka technickou a OK...přijde nové nařízení...chybějící nalepovací homologační štítek a problém za 1000 Kč je na světě. Jednou se probudíme a bude na STK vyhláška, že neprojde žádná motorka, když nebude nastříkaná žlutě s oranžovými pruhy, aby byla dobře viditelná, nebo bude policie pokutovat motorkáře, který neudělá pravidelnou přestávku v řízení každých 35 minut! Jsem z toho znechucen!

Abajovec (19) napsal 17.09.2016 v 14:30+3

Nejsem pro snížení úrovně technického stavu, ale BUZERACE na STK zkratka funguje.
Brzdy a jejich účinnost mě nikdy nikdo nezkoušel. Jestli světla svítí do nebe nebo kamkoli, to je každému šumafuk.
Buzeruje se pouze na nesmyslných detailech, jestli je na výfuku písmenko E nebo neni. Pritom technik na STK ani nevi, kde ma na motorce hledat VIN. Za to odmítne schválit vymazlenou CBR, kdyz zpětná zrcátka nejsou velká jako (dle jeho slov) "...dno hrnku"
Pritom zrcátka regulérně prodávána Barracudou.
Stejne tak tlumič VIPER, nepustí, protoze nevidí E.

kerut (51) napsal 17.09.2016 v 00:23

dajos -> "Když našroubuješ zadní nosič misto sedačky spolujezce - je to zásah do konstrukce. Pokud vymontuješ sedačku bez nářadí, neuděláš žádnou úpravu na autě,..."

promin ale to je v celku nesmysl, zasah do konstrukce je kdyz budes do nosneho ramu, ci subramu nebo dalsich pevnych nosnych casti jakkoliv vrtat, zkracovat je, varit na ne neco co tam nema byt, a pod.. Pokud do jiz existujiciho otvoru/zavitu v ramu neco upevnis (sroubem ci jinak) do konstrukce tim rozhodne nijak nezasahujes. Jinou veci je zda ten nosic(ci jakakoliv jina vec) neodporuje dalsim vecem, tj. presahuje rozmery, nema ostre hrany,.. i zde je to dost sikanozni a zavadejici, protoze napr. zahradka na osobni auto ma taky ostry hrany a presahuje rozmery,a jeste jsem neslysel aby policie zabavila TP nekomu kdo veze kolo na strese auta.. zas je fakt ze se na jezdit STK jak se zahradku tak s nosicem je mozna trochu blbost, to je jasne

stejne tak je docela nesmysl nutit majitele mit na motorce stupacky spolujezdce (netvrdim ze je to obecny postup STK, ale cetl jsem nekolik takovych prispevku), protoze tyto rozhodne nejsou soucasti nosneho ramu - kotevnim uchytem jsou teprve ta mista kam jsou stupacky do nosneho ramu prisroubovane, obdobne jako u sedacek v aute, ..navic je to do jiste miry i hloupost a dokonaly protimluv i z logockeho hlediska - vzhledem k tem "ostrym hranam"

ja nerikam ze technici nekoho rovnou sikanuji, ale zaroven si myslim, jak to tak procitam, ze by nebylo od veci si ty prohlidky masove natacet a podobne masove rozdavat stiznosti, zaloby na MDCR a pod

bulldogbiker (-3) napsal 16.09.2016 v 21:55+1

at jdou s STK do prd.l.
mě serou...

dajos (123) napsal 16.09.2016 v 12:26

schimir: Nosič místo sedačky je něco jiného, než nosič za sedačkou nebo vedle ní.
Jak jsem psal hned ze začátku, svou práci můžeš dělat dobře nebo špatně, takže tě může někdo vyhodit i neprávem. Ale tady jsem opět u toho, že legislativa je tak přebujelá, že pojmout veškeré niance není žádná sranda.
Nic pánové. Osobně už asi nemám čím víc přispět do debaty. Držím palce a hlavně, ať se všichni vrátíme v pořádku z vyjížďky.
Zdar.
D.

schimir (5) napsal 16.09.2016 v 11:44

Takze parada! Precetl jsem si to a podle mne teda nosic misto sedacky na motorce musi projit, pokud je to origo prislusenstvi. Za brasny taky nemate co vyhazovat. Presto se to deje! Takze vidis sam, ze asi nejste vsichni stejni a hromada techniku jen buzeruje

dajos (123) napsal 16.09.2016 v 11:30

schimir: Nerad se opakuju, ale napíšu to ještě jednou. Když našroubuješ zadní nosič misto sedačky spolujezce - je to zásah do konstrukce. Pokud vymontuješ sedačku bez nářadí, neuděláš žádnou úpravu na autě, tak si konstrukce vozu nezasáhl. Technik to může napsat pouze do poznámky.

A protože rádi diskutujete a čtete, tak tady můžete prostudovat příslušný věstník.

Výtah z věstníku MD 5/2016:
3.1.3. Kontrola sedadel fyzicky přítomných ve vozidle
Při kontrole počtu míst k sezení musí kontrolní technik vzít v úvahu, že v rámci
harmonizace typového schválení vozidel může být dán počet míst k sezení počtem kotevních
úchytů, nikoliv počtem dodaných sedadel výrobcem, pak je při evidenční kontrole
postupováno obdobně jako při kontrole podle kontrolního úkonu pod kódem 6.2.6.2.
Kontrolní technik postupuje tak, že se kontrolní úkony spojené s kontrolou sedadla použijí
první řadě.
Pokud bude v souladu s výše uvedeným provedena kontrola pouze části sedadel
zapsaných v dokumentaci z důvodu jejich nepřítomnosti ve vozidle, do poznámky protokolu
se zapíše věta: „Kontrola sedadel provedena pouze na x sedadlech, a to …. (stručně se
specifikuje kterých).“. Nepřítomnost sedadel, vyjma první řady, se nepovažuje za závadu, a to
bez ohledu na způsob zápisu míst do technického průkazu (7, 7-5,7/5 atd.).

3.1.4. Kontrola výbavy namontované na vozidle
Pro kontrolu výbavy namontované na vozidle jsou rozhodující následující faktory
vztahující se k roku uvedení vozidla do provozu a jeho schválení do provozu:
• výbava u vozidel uvedených do provozu před 1.7.1972,
• vozidla, která byla jednotlivě vyrobena a jednotlivě dovezena a
• vozidla, která byla schválena jako typová (ES schválení typu).
Ve všech výše uvedených případech se výbava vozidla kontroluje z obecného hlediska
a to zejména na výčnělky a ostré hrany, omezení výhledu z vozidla a nedovolený přesah přes
obrys vozidla nebo přes celkové rozměry vozidla (změna rozměrů), zakrytí osvětlení a
omezení ovládacích prvků vozidla (např. omezení přístupu k ručnímu ovládání parkovací
brzdy).
V případě, kdy bylo vozidlo schváleno jako typ (ES schválení typu) se kontroluje
z hlediska požadavků na schválení výbava, která je uvedena v příloze č. 12 vyhlášky
č. 341/2014 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu
vozidel na pozemních komunikacích (dále jen „vyhláška č. 341/2014 Sb.“).

3.1.4.1. Postup v případě povinně schválené výbavy
V případě výbavy, která podléhá schválení, je vycházeno ze seznamu schvalované
výbavy podle přílohy č. 12 (A) vyhlášky č. 341/2014 Sb., v případě, že je schválení
vyžadováno, kontrolní technik se zaměří na kontrolu označení:
• mezinárodní schvalovací značky
• národní schvalovací značky (např. ČR – ATEST 8SD – xxxx, SRN – ABE xxxx
apod.) nebo
• označení výrobce (značkové výbavy)
Označení se vyžaduje pouze u těch dílů, které podléhají schválení jako je např. čelní
rám, ale již ne u bočních rámů tzv. „nášlapů“ či držáku doplňkových světel, přestože se
vizuálně mohou svým provedením (chromové trubky) budit dojem ochranného rámu.
V případě, kdy značení na vlastním výrobku není možné, je vyhláškou č. 341/2014 Sb.
připuštěno, že může být schvalovací číslo umístěno na obalu, kartě nebo v návodu, v tomto
případě se nepřítomnost schvalovací značky nepovažuje za závadu (neplatí pro ES schválení a
EHK schválení).
Upozorňujeme, že u značkového příslušenství jsou případy, že označení výrobce je
zakryto při montáži, z těchto důvodů zástupci výrobců připravují manuály pro rozpoznávání
dílů, které jsou postupně a nadále budou zveřejňovány na webu MD (odkaz na stanoviska
výrobců). Výrobci tyto manuály zpracovávají zejména v případech, kdy se jedná o zásadní a
opakující se případy problémů týkající se vyhodnocení správného provedení vozidla. Tyto
manuály či vyjádření zástupců výrobců budou vytvářeny i pro případy, kdy se nejedná
o výbavu, ale o součást vozidla vyplývající z homologace jako v případech kdy by z
neznalosti daného typu, mohlo dojít k podezření, že se jedná o neschválenou výbavu.
Příkladem toho mohou být provedení vozidel Porsche GT3, kdy součástí vozidla je vnitřní
ochranný rám a u mnohých vozidel této značky i různé formy spoilerů, v tomto případě
takové informace nejsou zapsány v technickém průkazu ani díly nejsou značeny, protože se
jedná o původní součást vozidla.
V souvislosti s výše uvedeným upozorňujeme, že v případě kontroly motocyklů, tak tzv.
„kufry“ umisťované v zadní části motocyklu nepodléhají schválení a jejich držáky jako
nosiče, mohou mít všechny možnosti dle výše uvedeného, a to schválení jako příslušenství či
jako značkové příslušenství nebo se jedná o součást vozidla

3.1.4.2. Změna rozměrů vozidla
V případě výbavy, kdy dochází ke změně rozměrů, je nutné postupovat v souladu
s novými pravidly stanovenými v Nařízení Komise (EU) č. 1230/2012, kterým se provádí
nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 661/2009, pokud jde o požadavky pro
schvalování typu motorových vozidel a jejich přípojných vozidel týkající se jejich hmotností a
rozměrů, a mění směrnice Evropského parlamentu a Rady 2007/46/ES, kdy jsou uplatňovaná
pravidla, co se do příslušného (vybraného) rozměru vozidla započítává, zejména kdy je nutné
změnit udávaný rozměr vozidla a kdy se tento údaj nemění, přestože se ve skutečnosti rozměr
mění. Seznam zařízení nebo vybavení, jež se nemusí brát v úvahu při stanovení krajních
rozměrů je uveden v Dodatku 1 výše uvedeného zařízení.
Například: u vozidel kategorie N3 se do rozměrů se nezapočítávají změny, když:
a) je-li na přední části namontováno jedno nebo několik zařízení, celkový přesah těchto
zařízení nesmí překročit 250 mm,
b) celkový přesah zařízení a vybavení přidaného k délce vozidla nesmí překročit 750
mm,
c) s výjimkou zpětných zrcátek nesmí celkový přesah zařízení a vybavení přidaného
k šířce vozidla překročit 100 mm.
Výška z hlediska změn se nehodnotí u vozidel, u kterých není v současné době při
registraci povinně uváděna, tj. vozidla kategorií N2, N3 bez ohledu na to, zda ji
uvedenou mají či nikoliv.

Konec citace.

Frankie (731) napsal 16.09.2016 v 11:22

Znamy bydli v Nemecku a rikal, ze tam neni problem se pred upravou motorky stavit na STK a oni ochotne poradi co se smi a co ne. Je toto mozne i u nas ? Budou technici mit cas a chut (a hlavne znalosti) se timto vubec zabyvat ? Kdyz uz tedy pises o tom, ze se te ma nekdo pred upravou zeptat predem jestli ta uprava projde anebo ne.
Kdyz uz se tady ale zminuje ta cizina...utahuji se tady ted srouby vsude a ve vsem, ale porad to mame na STK mirnejsi nez soudruzi v Nemecku, tam treba pri vymene gum musi byt dany nejen rozmer, ale i typ ! To znamena, ze musim mit od vyrobce motorky papir, ze konkretne tuhle pneu smi ta motorka obout. Asi aby nekdo nedaval na R1 spunty nebo na krosku slicky

schimir (5) napsal 16.09.2016 v 10:24

Dajos: No to pravě ne! Ty máš potvrdil způsobilost k provozu. Jinými slovy, pokud mě nepustíš s brašnou nebo jiným HOMOLOGOVANÝM příslušenstvím, jako je ten nosič místo sedadla, a zdůvodniš to, že to tam podle tebe být nesmí, tak co je to jiného, než tvoje svévole. Podle tebe a tvých kolegů by teda měli fízlové sbírat lidem techničáky za to, že si dají na střechu auta hágusy a příčníky, když zrovna nic nevezou? Auto přeci nemá výšku jako v TP, tudíž je podle STK nezpůdobilé. Nebo když vyndám bez nářadí (v roomsteru to jde) zadní sedačky a povezu zrovna lednici? Taky nemůžu v tu chvíli přepravovat 5 osob. A neboj se, přesně tenhle argument použiju v komunikaci s MD!

dajos (123) napsal 16.09.2016 v 09:57

schimir: Jak jsem psal dříve, buď se budeš řídít tím co platí nebo můžeš zkusit risknout jestli projdeš s tím nebo oním. Nevím jaký je problém sundat z motorky kufry, brašny apod. Pokud budeš mít nosič místo zadní sedačky, tak máš asi smůlu, pokud budeš mít v TP počet přepravovaných osob 2. To je snad jasné. Tady zase nechápu já o co ti jde. To je jako bys měl auto se 3 nápravami, ale tobě se víc líbí se 2, tak ji odmontuješ...Tak teď mi řekni kdo má být rozumný? Kdo si z toho dělá srandu?
Úplně nejlepší bude, když sepíšete vaše představy jak by to mělo vypadat, hromadně to podepsali a zaslali na MD. Já už nevím co bych k tomu měl více psát.

schimir (5) napsal 16.09.2016 v 08:32

Dajos: výborně, takže vůbec nic nechápeš! Ptám se tě znova! Vadily by ti při stk lyže na střeše? Ne? Tak proč ti vadí brašny! Obě věci mění rozměry vozu, jednou to neva, protože řekneš, že je to náklad, podruhé ano, protože je to výbava. Jasně vidíme, že o tom rozhoduješ ty jako technik. Jak poduzuješ originální nosič na chopera, který se dá místo zadní sedačky? Najednou je to jednomístná motorka! Zůstanou stupačky, tak to pustím, i když je jasné, že se tam sedět nedá? Chápu, že máte svoje pravidla, ale snad máte na stk mozek a můžete sami tlačit na změnu, ne?

dajos (123) napsal 15.09.2016 v 21:34

Shimir: Pokud mas snadno demontovatelne sedacky bez naradi, neodmontujes pasy,
neupravis podlahu, proste pujde vse snadno vratit zpet, tak nemam problem. Schvaleny nosic na strese taky neni problem. Otazka je hmotnost auta. Pri kontrole na lince se kontroluje i geometrie a pokud prijedes s nalozenym autem muzes mit problem napr. s hodnotou odklonu (zalezi na konstrukci zaveseni- napr. kyvadlova polonaprava meni odklon se zatizenim hodne). Proc jezdit na stk z nalozenym nosicem uplne nechapu, ale naklad je snad neco jineho, nez vozidlo a jeho vybava. Pokud budes mit obvesene vnitrni zpetne zrcatko nebo za oknem vystavu plysaku a vse budes mit v primem vyhledu, kteremu budou branit, tak zkus hadat (kdybys nevedel muzes mrknout do kontrolnich ukonu - vyhledy, viz me predchozi prispevky).
Jinak bych rad pripomnel proc jsem sem vubec napsal - chtel jsem vam trochu nastinit i nasi situaci - lidi z druhe strany, ze nemame zase at tak volne ruce, jak si mozna nekdo mysli, ze zadne zakony, vyhlasky, smernice, narizeni, instrukce atd. nevymyslime. Kdo chce, muze si i prostudovat prislusnou legislativu-odkazu na ni jsem uvedl dost.
Ptate se i na muj nazor. Pral bych si jednodussi legislativu (nejen v silnicni doprave)?Ano.
Uvital bych lepsi informovanost laicke verejnosti o tom co ano a co ne - napr. na www MD - v snadno pochopitelne forme? Ano.
Vadi mi, ze v jinych statech to maji jednodussi a my si to potrebujeme zkomplikovat? Ano.
Atd...

schimir (5) napsal 15.09.2016 v 19:52

Dajos: Hele, to je super, že jsi od fochu! Zeptám se tě na přímo. Mám auťák, který má sedačky, co jdou snadno vyndat. Ještě se tím prodejce chlubí. Vyhodíš mě z STK, když přijedu bez nich? Dám si na střechu nosič a na něj přivážu štafle nebo třeba lyže. Vyhodíš mě, protože štafle nemají éčko?Nebo že mám křížek na zrcátku? Jestli ne, tak proč bys měl vyhazovat někoho za brašny nebo třásně! Stejný princip! A nekecej, že ne! A jestli neprojdu se štaflema na střeše STK, tak by mi za to měli fízlové vzít při kontrole techničák!

dajos (123) napsal 15.09.2016 v 07:29

Bohuzel places nad spatnym hrobem, tohle by bylo dobre adresovat ministerstvu dopravy...
A pokud nekdo neco zfalsuje k nepoznani od originalu, tak technik Stk ma nulovou sanci to odhalit, to mas recht
No kdo vi jak je to u nas s tim nechceme byt papeztejsi nez papez...

bob-dreamer (4) napsal 14.09.2016 v 23:47+2

Pro "dajos"... Co je to za logiku, že nějaký vytištěný štítek je základem identifikace? Každý výrobce motorek má jiné štítky a když bude dobře vypadat, tak jak jako technik STK poznáš, že to není padělek a číslo na rámu není dokonale vyražené znova? A jestli si myslíš, že to poznáš, tak jsi ještě neviděl zlaté české ručičky Na motorky z 80 let se prodávají NOVÉ ORIGINÁLNÍ BIANCO štítky a já si do něj mohu vyrazit sám co potřebuji... Víš, každá motorka prodávaná v SRN od r. 74 má číslo homologace a není problém si jejich 90 ti stránkový seznam z internetu stáhnout. Komická situace ještě před pár lety byla, když technik při dovozu (a následně při registraci také) hledal v Německém TP kód homologace podle toho, že má být napsán v nějaké kolonce, ale už vůbec netušil, jestli je ten kód správný k danému typu motorky a nebo jestli si ho do Německého TP nedopsali až v ČR. Prostě kód tam byl a to stačilo... Když tam nebyl, muselo se platit tisíce buď DEKŘE, nebo oficiálnímu dovozci a to za jeden každý stejný kus motorky jen proto, že byť homologovaná motorka, prostě jen neměla v Německém TP zapsaný kód...

A tak jsem na vlastní oči viděl TP, jak v MB registrovali Hondu CX500 (dvouválec) na papíry CB500 (čtyřválec) A motorka vesele jezdila...

Zajímalo by mne, jak pozná technik STK, že je například padací rám na motorce homologovaný, nebo že je výfuk homologovaný... Měl jsem v ruce min 5 typů rámů na stejnou motorku a ani na jednom nebyl žádný kód vyražený, protože byly prostě z doby, kdy se taková věc nevyžadovala... A výfuky jsou na tom stejně... mám na všech motorkách originály. Je na nich logo a nějaké číslo... Jak technik pozná, že to není kvalitní kopie? Nebo že to není vůbec domácí výroba a nějaké číslo si na výfuky vyrazil výrobce...

V tomhle Kocourkově zvaném Čechy je však možné daleko větší zvěrstvo a to je legální přeražení číslo karoserie, podvozku... Nad hledaným vozidlem se krásně zavře voda, vypadne z evidencí pod hledaným číslem a už ho nikdo nikdy nenajde, protože má nový "rodný list"... A Ty nám tady vykládej, jak je to všechno užitečné a důležité..., protože... protože to nějaký lobista prosadil do zákona, aby z toho ve finále jeho kamarádi ( v tomto případě v DEKŘE) měli vejvar...

Ano, zákony "jsou" (nebo by měli být) od toho, aby se dodržovali, ale přesně z tohohle důvodu bych nemohl být v ČR policista, nebo jiný úředník, který musí ty schválené nesmysli vymáhat na ostatních... V ČR nejsou zákony psány pro zjednodušení života tak, aby platily stejně v Brně, jako v Aši. Tady si je každý vykládá podle toho, aby náhodou nepovolil něco, za co by ho mohl někdo popotahovat. Takže co je úředníkovi, nebo technikovi nejasné, to z titulu "moci" raději zakáže...

Chce se mi zvracet a to jsem ještě nebyl s žádnou z "milenek" na STK...

pespes (18) napsal 14.09.2016 v 17:50+3

Hlavní příčinu těchto problémů vidím v základním nastavení české povahy - švejkování, házení klacků pod nohy, a hledání důvodů proč to nejde. Když se kouknu kolem sebe, příkladů vidím nespočet. I v ordnug německu projde technickou kde co - tady jsou schopní vyhodit motorku s padáky namontovanými z výroby - proč? protože můžou...

rebelkid (2) napsal 14.09.2016 v 13:55

dajos: nějak se v tom už ztrácím. Mělko by jít především o technický stav motorky, tedy funkčnosttěch komponentů které přímo souvisí s bezpečným provozem a způsobilostí k provozu. Konkrétně tedy např. brzdy,světla atd by měly být prioritou. Když pominu diskutabilní šiřku řídítek ( i když z mého pohledu je i toto diskutabilní (mám upraven tvar řídíte vůči mojí postavě,m tedy i toto je o bezpečnosti na tov. řídítka jsem prostě nedosáhl) tak bych rád konkrétní názor na to, příjezd na STK s moto S-virago, jsou tam třásně, brašny, opěrka pro spolujezdce, předkopy, reakce technika, ,,ani sem nejzděte, až to sundáte...není toto buzerace nebo přinejmenším neodborný přístup?Motorka je z min. z 99% ve stavu jako z výroby, jen dle mého názoru doplněná stylovými doplňky, překopy se dají sice považovat za odchylku od standartu ale zase mají své opodstatnění.Dále by mě zajímalo jak se bude řešit problém tříkolek a emisí, u motorek se emise neměří u trike by dle měho názoru také neměly... je to další problém...

Dany_86 (1) napsal 14.09.2016 v 10:14

dajos: a to je prave presne ten typ buzerace o ktere se pise,

tak trochu by mne zajimal Vas osobni nazor na celou vec, ne jen tady vytahovat vyhlasky a zakony, kterych se jak ovce musite na STK drzet...

jeste pridam sve zkusenosti:
Letos jsem mel problem u STK se svoji jiz byvalou ducati monster S2R jen proto, ze jsem mel demontovane zadni stupacky, na zadnim sedle originalni krovka, ktera je zespodu pripevnena na srouby, takze pokud chci nekoho svest musim pouzit nejake naradi tak jako tak. Konzole pro stupacky jsou dve diry na srouby zespodu motorky a nikam nevycnivali, tudiz zadne ohrozeni pro pripadny stret s kymkoliv (az na na blbce).

a tak jsem mel, problem jen proto, ze nejakej panak nekde s razitkem v ruce se rozhodl, ze do ceskeho TP neodmyslitelne patri i udaj o poctu mist k sezeni a ke stani vozidla. ... stejna hovadina jako s tou kapotazi.

V cem je tedy problem? ze by v tom, ze i kdyby jedna strana chtela vyjit vstric, a omezit se i na homologovane dily, tak druha stejne nechce a treti se boji ...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist