Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kurec 10,7 Kw na 40 ccm? By me zajmalo kolik ten motor tak prumerne vydrzi? Bych to videl na generalku po zavode pokud ho vydrzi Jinak jsou to kouzelnici a gratuluju indimu k super designu
2 Franky> Nezoufej.ono s tím výkonem, který je udáván v oficiálních materiálech to neni tak jednoznačný. Ve skutečnosti se je tam opravdu skotro těch 15 koní a navíc ten motor je špičkovej. Komplet montovanej a téměř i vyráběnej v Blatě. To, že neni přímo z jejich prkna, v tom bych neviděl až takovej problém, spíše pozitivum. Co kdyby se jim ten jejich sral. Oni si v těch dvackách potřebují udělat co nejlepší jméno a mají k tomu nejlépe našlápnuto. Nějak sem si nevšiml, že by někdo brečel nad novou Jawou, že tam českýho neni skoro nic.
Škoda jen, že z Blatovky zmizel krásný, neokoukaný, do designu zapadající, individualistický plno A1 výkonný, český motor .
Tedy stroj navržený v první, ale ekonomickými ústupky propadlý, mezi stroje "druhé kategorie".
včera jsem u toho nádherného minibiku strávil asi 20minut...vidím ho jako vrchol výstavy...myslím, že po mém odchodu povolali uklízečku...byl jsem uslintaný jako starý pes...ta láska k detailu z něj naprosto křičí...děkuji pane Blato...
Aaaa sorac ještě ten link :
//www.youtube.com/watch?v=-Q-2wUtcxgg&feature=channel_page
Koukněte na video 125 co jsem pořídil na Výstavišti ... Je to fakt pořádně udělaná práce ... Držím Blatě palce
Kyslik
Blaty jsou nadherne, proc nemuze byt tak schopna i JAWA?
blata vypada dobre,preju ji prodejnost
Kurec 10,7 Kw na 40 ccm? By me zajmalo kolik ten motor tak prumerne vydrzi? Bych to videl na generalku po zavode pokud ho vydrzi Jinak jsou to kouzelnici a gratuluju indimu k super designu
2 Franky> Nezoufej.ono s tím výkonem, který je udáván v oficiálních materiálech to neni tak jednoznačný. Ve skutečnosti se je tam opravdu skotro těch 15 koní a navíc ten motor je špičkovej. Komplet montovanej a téměř i vyráběnej v Blatě. To, že neni přímo z jejich prkna, v tom bych neviděl až takovej problém, spíše pozitivum. Co kdyby se jim ten jejich sral. Oni si v těch dvackách potřebují udělat co nejlepší jméno a mají k tomu nejlépe našlápnuto. Nějak sem si nevšiml, že by někdo brečel nad novou Jawou, že tam českýho neni skoro nic.
Škoda jen, že z Blatovky zmizel krásný, neokoukaný, do designu zapadající, individualistický plno A1 výkonný, český motor .
Tedy stroj navržený v první, ale ekonomickými ústupky propadlý, mezi stroje "druhé kategorie".
Alespoň že minibike zůstává "třída"!
Kdo něco málo otom jak to v Blatě chodí ví
ta blata 125 je krásná
včera jsem u toho nádherného minibiku strávil asi 20minut...vidím ho jako vrchol výstavy...myslím, že po mém odchodu povolali uklízečku...byl jsem uslintaný jako starý pes...ta láska k detailu z něj naprosto křičí...děkuji pane Blato...
BLATA opravdu konkurence schopný motocykl z českých zemí . Už aby začli dělat dospělé motorky. Jo a ten Páv je taky super
ultima
Blata
mě stačilo že ty slavný upside down vydlice nemaj žádný štelování a navíc už v krámě jsou zablitý od oleje...
Když vidím p.Blatu,jak se usmívá,tak mám radost.Třeba se blýská na lepší časy a konečně zaplatí všem svým dodavatelům za odebrané zboží.
Vážně nad tou Blatou uvažuju... Konečně slušný design z českých zemí . Blahopřeju .
Ale je to jen příplatkový 4-pístkový brzdič. V sérii nebude, ale ta bílá snad jo . Jinak minibiky shodili 8 kg! Ne 5.
prej basa piva se do toho vejde
No Blata super,jo a predni brzda na te 125 jak od Yamahy