husqvarna_svartpilen_801_2




Norton má v plánu nadupaný V4 supersport

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romoto (48) napsal 17.08.2015 v 22:30

Nenastala taká nejaká divná doba? Podľa všetkého firmy - aby zaujali (?) vyrábajú (idú vyrábať) 200 koňové monštrá (za ceny ...) na ktorých vie jazdiť iba pár jedincov. Pritom trh je presýtený krásnymi, cenovo dostupnými motorkami, ale nám sa stále niečo nepáči. A koniec kocov - my ten Nortonov krach nezplatíme . Ono všetko bude troška zložitejšie ako to na prý pohľad vyzerá. Ja som za akékoľvek spestrenie motocyklového parku. Ved si hneď nemusíme každú novinku kúpiť. To je našťastie ešte stále dobrovoľné.

rsjawkar (85) napsal 15.08.2015 v 13:22+1

Ahoj Seikosi, nemyslím si, že wankel je slepá ulička. Už nejsme v 70 tých letech. Podívej se na Mazdu RX8, tomu motoru zlomily vaz teprve až evropské emisní limity. Mazda se ale hodlá vrátit s inovovaným motorem. Životnost wankelu je pochopitelně nižší než u pístového motoru, ale dnes je už na uspokojivé úrovni. Tato technologie, je určená pro sportovní použití a tam se neočekává, že budeš najíždět statisíce km. Chtěl bych si přihřát polívčičku s 2T motory, ale to je na jinou diskusi... Ano, vodík je prý palivo budoucnosti, ale vodík se musí vyrábět... Já věřím metanu (CNG) Toho je prý v zemi na 100 let...

onderfaus (24) napsal 15.08.2015 v 04:54

Jenom další reklamní tah, jako už kolikrát u různých značek, vypustit do světa informace, které jsou pro danou značku scifi a nerealizovatelné již od prvopočátku, ale pár nadrženců tomu bude věřit, že se projekt někdy za xxx let uskuteční. Norton byla krásná značka v minulosti, jejich stroje se mi líbily, ale pokud dělá to, co dělá nyní, tak měla zůstat jenom legendou.

seikos (975) napsal 14.08.2015 v 22:28-1

rsjawkar: wankel je hřebíček do rakve. Ta technologie není ani po desítkách let vychytaná. Prostě asi proto, že to je prostě slepá větev vývoje. To by už bylo lepší investovat do toho co Tesla - malá turbína poháněná vodíkem

rsjawkar (85) napsal 14.08.2015 v 22:25

Očekával jsem, že Norton konečně přijde s další inovací Wankelu, tak jak avizoval před několika lety. Díky této technologii, byl naprosto jedinečný. Jak je vidět, vše je zašlapáno do země, možná díky zelené mafii, podobně jako dvoutakty... Tehdy se mluvilo o dvoukomorovém motoru, 700 ccm / 220 koní. Dnes tu máme 4V / 4T, 1200 ccm / 200 k, tak tomu říkám pokrok. Není to škoda hliníku a oceli. Postrádám smysl těchto monster. Snažil jsem se být slušný...

FicoKiller (3) napsal 14.08.2015 v 12:05+1

V roku 1998-99 vytvorili, na tu dobu, asi najkrajší superbajk Norton Nemesis (vidlicový osemvalec 175kW). Ale nedotiahli to ďaleko. Dnes je však šialená doba: hnusné motorky s prachbiednými jazdnými vlastnosťami za nehoribilné ceny sa predávajú a všetci sú z nich nadržaní. Takže tento nezmysel sa bude predávať a značka Norton sa nabalí. Osobne značku Norton neznášam, v minulosti produkovala nádherné a dobré motocykly, ale v 21. storočí sa stala z Nortona iba anglická byrokratická dielňa nezmyselných skladačiek (takmer nič na motocykloch si nevyrábajú sami) za astronomické ceny. Žijú už len z hlúpych, bohatých "nie motorkárov", ktorí si honia ego predraženými motorkami a myslia si, že sa vyznajú v motorkách. Za život som prešiel nespočetným množstvom motocyklov (aj Nortonov) a vždy sa pobavím keď nejaký zaplatený testér chváli do nebies nové cafíčka od Nortona za viac ako pol mega. Skúsil som a nikdy viac! A čo sa týka V4 supersport bude to ničo podobné ako Ducati Desmosedici RR, nič extra, ktoré im niektorí ľudia radi preplatia.

azgum (89) napsal 14.08.2015 v 11:53

no projekt se ma sam zaplatit, tomu snad nemuzou verit, to by museli mit aspon polovicni prodeje jak ma MV Agusta F4, a kolik lidi si to koupi... Dalsi motorku co ani moc na jezdeni neni. Navic dnesni doba silnym superbikum nepreje, i takova Honda CBR 1000RR nedava levou zadni limit prodeju pro homologaci do WSBK (zas tak horke to nebude ale neco se o tom psalo), Bimota pohořela se svym modelem. Litry jsou na trhu beze zmeny bezne pres 5 let, to driv vubec nebylo a vse je to kvuli nizkym prodejum v tezo kategorii. Good luck Norton! Snam me prijemne prekvapi

Káša (0) napsal 14.08.2015 v 11:46-1

Norton byl vždy nejlepší sportovní stroj! Tak ať to těm klukům britskejm vyjde.

afro-r1 (513) napsal 13.08.2015 v 22:36

Zatim nic neukazali. Ten hruby nastrel v pocitaci vam za tyden vyrobim na jakykoliv koncept.
: o )

ullw (-277) napsal 13.08.2015 v 21:39+1

plečka za 2 mega ,neprodejný zmetek ,to by snad koupil jen debil,beru za 2 kila

12012 (21) napsal 13.08.2015 v 18:36

..neměla také nějaká česká firma FGR/FRV/FRG(?) nevím už název ,už něco takového vyrábět?

Zbyněček. (7) napsal 13.08.2015 v 18:24

Já klukům Anglickým držím palce a pěsti a ať celý projekt dotáhnou do konce a prodají co nejvíce kousků i klidně za miliony . Pro mě by mohli vyrobit půllitrový, jednoduchý, klasických tvarů jednobuch s nakopávačkou za 120 tisíc. No nic, jdu něco dělat. Zase jsem se rozkecal o blbostech.

gresini (4459) napsal 13.08.2015 v 16:14-3+5

japonci si řeknou za supersporty dnes kolem 400 litrů(jen yamaha šla o nějakých 100-120 nahoru),čemuž se spíš směju(tu cenu nová R1 nemá a nikdy bych jim to za to nedal!!), ale všem čtyřem japonským výrobcům ty motorky jedou,o čemž není pochyb,navíc prodeje hovoří celkem jasně! ducati už jsou na částkách o dost vyšších,agusta o mnoho vyšších a teď norton straší s cenou až dva mega . Je zajímavý ,že čím horší a bezvýsledková fabrika,tím dražší křáp.

Marex (2570) napsal 13.08.2015 v 15:49

Seikos. Přesně to samé si myslím taky. Není těžké vyrobit mašinu, která bude rychlá,ale pokud má atakovat ty nejlepší sporty současnosti, bude muset Norton strašně zainvestovat do vývoje, nebo technologie koupit. Následně se okruh kupců omezí na ty, co budou ochotní tak drahou hračku vzít do rizika a vyjedou s ní na trať a na ty, kteří si ji vystaví někde do pozlacené garáže (a tam si ji nejspíš nedají, když budou vědět, že to "nejede".)

Osobně jsem skeptický, co se týče výsledku. A to možná i proto, že se mi už ani skica nelíbí.

seikos (975) napsal 13.08.2015 v 14:34+1

Norton by měl být asi opatrnější. Je taková doba, že se dobře hraje na retro strunu. A značka Norton v tomhle zní velmi dobře a leckerý hipster by do toho šel. Takovýto supersport by mohl Nortona (opět) pěkně zabít.




TOPlist