Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nevyznam sa v tom technicky ale napadlo mi ci upravenie vykonu smerom nizssie na polovicu tiez nemoze nejako skodit motoru, ale asi nie? Skor by asi skodilo navysenie vykonu. Diky
MV Agustu chválím za ojebání byrokracie. Tady je krásně vidět, co je ta byrokracie zač. Papírově musí vydat a homologovat 70kW verzi, aby to mohli seškrtit na 35kW. Zbytečně vyhozené peníze.
MV Agusta dělá spolu s Ducati nekrásnější silniční motocykly.jenže když se motorka pochroumá tak to u MV Agusty s náhradními díly ,opravou trvá moc dlouho.Ducati je již OK.díly a oprava stejně jak u japonskej bajků.Ale co,když motorka nejede, tak se dá na ní pořád koukat. MV Agusty jsou umělecká díla.
Ta modrá barva je luxusní
Ještě by mohl Ural přikůpit ať se to tam trochu dopředu pohne.
Ti chytřejší nakonec stejně přijdou na způsob jak to dostat zpět na 81kw v 18ti letech proč ne
TopSBK:
Krásné jsou, ty ruské motocykly.
Problem je, ze ta motorka musi uz navzdy zustat 70kW. Coz neni zrovna prijemna podminka pri dalsim prodeji.
Nevyznam sa v tom technicky ale napadlo mi ci upravenie vykonu smerom nizssie na polovicu tiez nemoze nejako skodit motoru, ale asi nie? Skor by asi skodilo navysenie vykonu. Diky
Radost pohledět!
MV Agustu chválím za ojebání byrokracie. Tady je krásně vidět, co je ta byrokracie zač. Papírově musí vydat a homologovat 70kW verzi, aby to mohli seškrtit na 35kW. Zbytečně vyhozené peníze.
MV Agusta dělá spolu s Ducati nekrásnější silniční motocykly.jenže když se motorka pochroumá tak to u MV Agusty s náhradními díly ,opravou trvá moc dlouho.Ducati je již OK.díly a oprava stejně jak u japonskej bajků.Ale co,když motorka nejede, tak se dá na ní pořád koukat. MV Agusty jsou umělecká díla.