Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to Capan
Samozřejmě. Jenže jsme v té době koupili Kawasaki ER6 a Lens byl prodán dál. Jeho další osud neznám, ale žádná reklamace od kupujícího se nikdy nekonala.
Je to mazec začít vyrábět teprve v roce 1986 a vyvážet do 60 zemí a hlavně být jedničkou v prodeji v Číně. Jawo to je příklad produktivity práce. A co udělala Jawa za 25let nic. Ani toho jednoho skutra. Ale mi se tady pořád pasujeme jaká je to legenda, prdlajs. Za hranicema už to skoro nikdo nezná...to mi věřte jsem tam dost často.
V roce 2005 jsem synovi koupil ZHONGNENG - pod názvem Kentoya Lens 125, model 2005.
Posloužila super a v kategorii 125 se mohla postavit mnoha japonským dvácám - 4 ventilový motor, chladič oleje, evropské rozměry, 10.5 kW, lak s hlubokým leskem.
Kdyby v servisu po 10 tisících km dotáhli náhon tachometru, který před tím sami povolili, tak jsme neznali závadu. Jenže český servisák dokáže sku..it kde co a na "číně" se pak vymluví na nekvalitní čínský výrobek.
Věřím, že Moto Morini bude úspěšné a volba ZHONGNENGu byla tou nejlepší.
ZLE
to Capan
Samozřejmě. Jenže jsme v té době koupili Kawasaki ER6 a Lens byl prodán dál. Jeho další osud neznám, ale žádná reklamace od kupujícího se nikdy nekonala.
Já tedy z této zprávy žádnou radost nemám. Evropa si řeže pod sebou větev a někteří evropané tomu krátkozrace tleskají .
Hlavní je se pochválit, to vrcholní manageri umí.
Vizi:ty z te jawy primo strikas
650ccm- 10 000 km nie je žiadny nábeh. Keď máš šťastie,aj číňan to vydrží.
Do deseti let budou vlastnit 30% evropského auto moto průmyslu. Po zavedení nových euroekonorem možná i dřív a víc.
Ale netvrdím, ze je to jenom škodě. Viz Jaguar a LR, kde je vidět, že jako vlastník je lepší indický kapitalista než evropský socialista :)
Da sa aj s čiňanom len ta čakacia doba ND nieje este top (mesiac je dlha doba) na stareho japonca mam to do 5dní
Je to mazec začít vyrábět teprve v roce 1986 a vyvážet do 60 zemí a hlavně být jedničkou v prodeji v Číně. Jawo to je příklad produktivity práce. A co udělala Jawa za 25let nic. Ani toho jednoho skutra. Ale mi se tady pořád pasujeme jaká je to legenda, prdlajs. Za hranicema už to skoro nikdo nezná...to mi věřte jsem tam dost často.
V roce 2005 jsem synovi koupil ZHONGNENG - pod názvem Kentoya Lens 125, model 2005.
Posloužila super a v kategorii 125 se mohla postavit mnoha japonským dvácám - 4 ventilový motor, chladič oleje, evropské rozměry, 10.5 kW, lak s hlubokým leskem.
Kdyby v servisu po 10 tisících km dotáhli náhon tachometru, který před tím sami povolili, tak jsme neznali závadu. Jenže český servisák dokáže sku..it kde co a na "číně" se pak vymluví na nekvalitní čínský výrobek.
Věřím, že Moto Morini bude úspěšné a volba ZHONGNENGu byla tou nejlepší.