Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
521 tis. je fakt palba, zvlastepo te, co v poslednim cisle motorradu vysel prvni test HP2. Testovalo se v terenu a na okreskach a skoncilo to zlomenym zadnim tlumicem ... pry uz BMW jedna s dodavatelem o zmene pouzitych materialu...
To Mima : Na BMW se u nasich zapadnich sousedu snasi vlna kritiky za to, ze s tou F800 prisli pozde a je az prilis podobna yamaze TRX. Takze se uz hodne tesim na nejaky ten srovnavaci testik... ..treba prave s tim TRX-em
to mam nejradeji, svez se na tomhle, a na tom.... co sem pletes FS650, hu?? o tom se tady nikdo nebavi, myslim ze by sel do kopru, proti SXV, copak jsi na aprilce uz jel???
Nasadit ciste zavodni supermoto SXV(W) (je to supermoto world champion 2004, mozna i 2005) do beznyho provozu, bylo genialni... je to hustej stroj, 450 - V2, ram kombinace hliniku a CrMo... super... akorat cena bude zla []
ZX-12R se prvni rocnik (2000) prodaval vsude ve svete s velkymi slevami, protoze mel konstrukcni vady klikove hridele, praskal napinak retezu a spojka byla dimenzovana pro sestikilo. Doufam, ze se poucili a ZZR-14 bude kvalitni stroj - byt jen v klasickym kabate. 200 koni by si to zaslouzilo.
5 let jsem měl BLACKBIRDA, letos jsem si koupil Z 750S, a i když jsem Kawu nikdy nemusel, jsem spokojen. Už loni jsem čekal na nového BLEKOUŠE, a ono nic. Honda nějak zaspala. Když se mi bude nová ZZR líbit, tak do ní na jaře asi půjdu.
No,nová CBF je slušná,hlavně teda tim agregátem,ale myslim si,že design je zbytečně přeplácanej.Mám její mladší sestru a musim ale nadruhou stranu říct,že dva laufy,čirý skla blinkrů,madla v barvě mašiny a kryt spolujezdcovýho sedla bych jí velice rád dopřál.Mě se ale šestka líbí stejně víc,každý podle svýho gusta.
.... a myslim ze to bude stat za to - 65k a 66Nm (vs puvodnim myslim 55k 55Nm) plus mirne snizeni hmotnosti diky novym materialum a novy TA by mohl bejt docela bomba (jestli teda na nej nesoupnou lity kola). Filip
To Pablo a ostatni: Novej TA uz je zcela jiste na ceste, bo kdyz uz Honda konecne aktualizovala ten V650 motor a udelala Deaville700, tak ho ted uplatni i v ostatnich stavajicich 650 modelech. Vypada to ze jsi prestup do GS uspechal )) Filip
Tak proto všechno, je HONDA největším světovým výrobcem motocyklů. Nechtělo by se mi počítat kolik třeba za posledních 25 let vyjelo z bran jejich továren modelů (ne kusů,to bych se nedopočítal ) Tolik let obdivuju totiž japonské stroje.Takže si už něco pamatuju. A proto buďte rádi že máte z čeho vybírat.A každý má z čeho vybrat. Taková už je naštěstí doba. Já když jsem měl tolik roků jako tady třeba Méďa,tak jsem jezdil tak maximálně na "634-ce".Tehdá to byl nejsilnější motocykl na našem trhu. [] Plných 23 koní. <br />
<br />
Komentáře jsou od toho,aby tu každej mohl číst můj názor víte ?
igi: Vystava v Parizi je jeste oproti jinym mezinarodnim vystavam mala. Tak 3x vetsi je Intermot v Mnichove a pristi rok bude jeste o kousek vetsi ve Frankfurtu.<br />
Pokud foto pro tebe nepredstavuje moc velkou skutecnost, tak si jeste pockej pristi tyden na video z vystavy, ktere zverejnime.
To Lech:Ja teda nejsem zadnej vecne nespokojenej cechacek!Jen jsem napsal,ze Honda mi po desingove strance prijde ve srovnani s konkurenci nejnudnejsi.Tak si tu pane Lech nehrajte na mravokarce a vseveda-takovy chytraky mam nejradsi.Komentare jsou od toho,aby tu kazdej mohl rict svuj nazor vite <br />
to tefu:Asimo je skvelej,ale bohuzel se na nem neda jezdit...
2 Jarda: máš pravdu náčelníku ale já taky protože u fotek máte napstáno MT-OS a ne MT-0S což je rozdíl, proto mi google toho moc nenašel :o)<br />
<br />
takže si to óčko opravte na nulu a budu konečně zticha :D<br />
<br />
to sou zmatky
To pRst: BTW: nevim, co mas ty v Goooooooooglu, ale je mam v Press kitu MT-0S - Sport Concept Bike. Takze verim vice tomuto. Na motorce to neni dobre poznat, ale v textu poznam S nebo 5.<br />
Tak to jen pro priste. <br />
<br />
Behem dnesniho dne doplnime par info o MT-0S v clanku.
mno IMHO jde o MT-05 ne o MT-OS jednak to tak na fotkách a google našel mnohem vic odkazů na mt-05 :o) "To jen tak pro příště." <br />
<br />
jinak souhlas že je to luxusní studie! kdyby to z nich v téhle podobě vypadlo, tak vim na čem budu v důchodu řádit :D jen to diodové světlo bych vyměnil za to co dává ducati do MH900e muj předešley favorit
521 tis. je fakt palba, zvlastepo te, co v poslednim cisle motorradu vysel prvni test HP2. Testovalo se v terenu a na okreskach a skoncilo to zlomenym zadnim tlumicem ... pry uz BMW jedna s dodavatelem o zmene pouzitych materialu...
To Mima : Na BMW se u nasich zapadnich sousedu snasi vlna kritiky za to, ze s tou F800 prisli pozde a je az prilis podobna yamaze TRX. Takze se uz hodne tesim na nejaky ten srovnavaci testik... ..treba prave s tim TRX-em
To raptor: kukni na testik malyho Vstorma - vysel myslim v zari...
no jeste ze mame to bmw... zajimava koncepce, navic konecne remen! parada, kez by se inspirovali dalsi...
to mam nejradeji, svez se na tomhle, a na tom.... co sem pletes FS650, hu?? o tom se tady nikdo nebavi, myslim ze by sel do kopru, proti SXV, copak jsi na aprilce uz jel???
to tuono je prostě skvělé!
No čekal jsem, že už na letošek vyjedou s RS 450 V2, náhradou RS 250, ale zatím jen motard a endurko s tímto motorem..........tak snad příště.
ta slecna v cernem u Suzuki je k projeti
Nasadit ciste zavodni supermoto SXV(W) (je to supermoto world champion 2004, mozna i 2005) do beznyho provozu, bylo genialni... je to hustej stroj, 450 - V2, ram kombinace hliniku a CrMo... super... akorat cena bude zla []
Yamaha-ta u zluty FZ1
ZX-12R se prvni rocnik (2000) prodaval vsude ve svete s velkymi slevami, protoze mel konstrukcni vady klikove hridele, praskal napinak retezu a spojka byla dimenzovana pro sestikilo. Doufam, ze se poucili a ZZR-14 bude kvalitni stroj - byt jen v klasickym kabate. 200 koni by si to zaslouzilo.
5 let jsem měl BLACKBIRDA, letos jsem si koupil Z 750S, a i když jsem Kawu nikdy nemusel, jsem spokojen. Už loni jsem čekal na nového BLEKOUŠE, a ono nic. Honda nějak zaspala. Když se mi bude nová ZZR líbit, tak do ní na jaře asi půjdu.
No,nová CBF je slušná,hlavně teda tim agregátem,ale myslim si,že design je zbytečně přeplácanej.Mám její mladší sestru a musim ale nadruhou stranu říct,že dva laufy,čirý skla blinkrů,madla v barvě mašiny a kryt spolujezdcovýho sedla bych jí velice rád dopřál.Mě se ale šestka líbí stejně víc,každý podle svýho gusta.
Ty výfuky, to bych se poblil... , snad to spraví pořádnej laďák!
Holka od Triumphu
.... a myslim ze to bude stat za to - 65k a 66Nm (vs puvodnim myslim 55k 55Nm) plus mirne snizeni hmotnosti diky novym materialum a novy TA by mohl bejt docela bomba (jestli teda na nej nesoupnou lity kola). Filip
To Pablo a ostatni: Novej TA uz je zcela jiste na ceste, bo kdyz uz Honda konecne aktualizovala ten V650 motor a udelala Deaville700, tak ho ted uplatni i v ostatnich stavajicich 650 modelech. Vypada to ze jsi prestup do GS uspechal )) Filip
Tak proto všechno, je HONDA největším světovým výrobcem motocyklů. Nechtělo by se mi počítat kolik třeba za posledních 25 let vyjelo z bran jejich továren modelů (ne kusů,to bych se nedopočítal ) Tolik let obdivuju totiž japonské stroje.Takže si už něco pamatuju. A proto buďte rádi že máte z čeho vybírat.A každý má z čeho vybrat. Taková už je naštěstí doba. Já když jsem měl tolik roků jako tady třeba Méďa,tak jsem jezdil tak maximálně na "634-ce".Tehdá to byl nejsilnější motocykl na našem trhu. [] Plných 23 koní. <br />
<br />
Komentáře jsou od toho,aby tu každej mohl číst můj názor víte ?
MadIgor: jj, fotky jsou vážně nádherné, skoro bych chtěl Harleye taky .--)
Mě se líbí ZZR1400, to je jak Hayabusa <br />
A líbí se mě kalhoty co má ten pán co na ní jede
igi: Vystava v Parizi je jeste oproti jinym mezinarodnim vystavam mala. Tak 3x vetsi je Intermot v Mnichove a pristi rok bude jeste o kousek vetsi ve Frankfurtu.<br />
Pokud foto pro tebe nepredstavuje moc velkou skutecnost, tak si jeste pockej pristi tyden na video z vystavy, ktere zverejnime.
...pan mamlasZlososa je asi znalec-))
Ma ji spravne a pokud se nepletu tak je to Mischelin Anakee.
To Lech:Ja teda nejsem zadnej vecne nespokojenej cechacek!Jen jsem napsal,ze Honda mi po desingove strance prijde ve srovnani s konkurenci nejnudnejsi.Tak si tu pane Lech nehrajte na mravokarce a vseveda-takovy chytraky mam nejradsi.Komentare jsou od toho,aby tu kazdej mohl rict svuj nazor vite <br />
to tefu:Asimo je skvelej,ale bohuzel se na nem neda jezdit...
2 Jarda: máš pravdu náčelníku ale já taky protože u fotek máte napstáno MT-OS a ne MT-0S což je rozdíl, proto mi google toho moc nenašel :o)<br />
<br />
takže si to óčko opravte na nulu a budu konečně zticha :D<br />
<br />
to sou zmatky
...nemá...
To pRst: BTW: nevim, co mas ty v Goooooooooglu, ale je mam v Press kitu MT-0S - Sport Concept Bike. Takze verim vice tomuto. Na motorce to neni dobre poznat, ale v textu poznam S nebo 5.<br />
Tak to jen pro priste. <br />
<br />
Behem dnesniho dne doplnime par info o MT-0S v clanku.
mno IMHO jde o MT-05 ne o MT-OS jednak to tak na fotkách a google našel mnohem vic odkazů na mt-05 :o) "To jen tak pro příště." <br />
<br />
jinak souhlas že je to luxusní studie! kdyby to z nich v téhle podobě vypadlo, tak vim na čem budu v důchodu řádit :D jen to diodové světlo bych vyměnil za to co dává ducati do MH900e muj předešley favorit
holky z yamahy to jistěj mam yamahu no tak tomu dodřizuju i vkus na ženský
Sakra...To jsou barvy... Nejdřív jsem myslel, že mám rozhašený monitor... Naštěstí to ale v Kawasaki jen pořádně přehnali ...