Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koukám, že je to tady samý odborník ekonom. Prostě byla nabídka a tak to majitel(é) prodal(i). Třeba za to koupí Jawu a přivede ji "k světu". A nemyslím, že by se Švédi moc trápili, že např. Volvo mají Číňané a Husqarnu Rakušané. Nejnověji, jak se již ví, novým hl. sponzorem SMR na další 3 roky bude Gulf, známá americká olejářská společnost nyní patřící Indům. Tak to neberte tak vážně.
Neviem aké bolo pozadie a kto to vlastnil predtým, ale myslím si že toto "české zlato" ste si vy Česi nemali pustiť z rúk. Mitasky sú fakt dobré enduro pneu za rozumnú cenu. Škoda...
Jeden z mála český holdingů, který byl úspěšný i v zahraničí a dokázal skupovat konkurenci, čest jeho památce...slza v oku...jsem Hradečák takže Rubena i Mitas je mi moc blízký...nemluvím o Náchodě...
Jo jo, zase další konkurence Trelleborgu zlikvidována . Za šušně se jim prodalo knowhovno a výrobní prostory se zaškolenými lidmi. To zase bude za pár měsíců brečení o zavírání fabriky na zemědělské a lesnické pneu.
Jsem patriot a proto jsem rád, když se české firmy prodávají na západ. Zní to protichůdně, já vím, ale všechny fabriky v našich rukou dříve, nebo později někdo vytuneloval, nebo zkrachovaly. Fungují, lidem dávají práci ekonomiku táhnou jen továrny z popela zvednuté zahraničním majitelem, Je to smutné, ale je třeba si to přiznat. Viz Škoda, Mitall, Tatra, Kofola ... V kontrastu třeba Čechy vlastněné Jawy.
Další v pořadí! Nemůžu pochopit,proč firmy,kterým se daří,se rozhodnou pro prodej.A takových už tu u nás bylo.Jo vlastně každý se dá koupit. Všechno jenom prachy. Za pár měsíců budeme stejně všichni v pěkné prdeli
D-Rider: neplaš... když dají švédi za ČGS 31 mld., tak počítají, že se jim ty prašule vrátí... Jde jen o to, že původní vlastníci budou investovat do jiné fabriky nebo jiné komodity...
Slušně a k tématu , tedy se ptám: Proč? Cožpak Češi neumí snad pneumatiky dělat tak, jako vyráběli dosud? Kdo kdy slyšel cokoliv o švédských pneumatikách? A tyto řeči o "strategickýchz rozvojích, vizích" atd.- to znamená, že v koncernu budou pneumatiky jednou nevýznamnou odnoží. Kluci český, nenechte si brát práci a své know-how, neprodávejte prvorozenectví. za mísu čočovice. Buďte hrdi na to, co vaši otcové a dědové dokázali a dále to rozvíjejte.
Koukám, že je to tady samý odborník ekonom. Prostě byla nabídka a tak to majitel(é) prodal(i). Třeba za to koupí Jawu a přivede ji "k světu". A nemyslím, že by se Švédi moc trápili, že např. Volvo mají Číňané a Husqarnu Rakušané. Nejnověji, jak se již ví, novým hl. sponzorem SMR na další 3 roky bude Gulf, známá americká olejářská společnost nyní patřící Indům. Tak to neberte tak vážně.
U nás se opravdu prodá všechno, bych blil
Neviem aké bolo pozadie a kto to vlastnil predtým, ale myslím si že toto "české zlato" ste si vy Česi nemali pustiť z rúk. Mitasky sú fakt dobré enduro pneu za rozumnú cenu. Škoda...
..už teď se proslýchá že pneu Mitas budou zdražovat...
Jeden z mála český holdingů, který byl úspěšný i v zahraničí a dokázal skupovat konkurenci, čest jeho památce...slza v oku...jsem Hradečák takže Rubena i Mitas je mi moc blízký...nemluvím o Náchodě...
Jo jo, zase další konkurence Trelleborgu zlikvidována . Za šušně se jim prodalo knowhovno a výrobní prostory se zaškolenými lidmi. To zase bude za pár měsíců brečení o zavírání fabriky na zemědělské a lesnické pneu.
Cožpak gumárenská výroba, ale hlavně peníze byly svěřeny do správných rukou, že?
Jsem patriot a proto jsem rád, když se české firmy prodávají na západ. Zní to protichůdně, já vím, ale všechny fabriky v našich rukou dříve, nebo později někdo vytuneloval, nebo zkrachovaly. Fungují, lidem dávají práci ekonomiku táhnou jen továrny z popela zvednuté zahraničním majitelem, Je to smutné, ale je třeba si to přiznat. Viz Škoda, Mitall, Tatra, Kofola ... V kontrastu třeba Čechy vlastněné Jawy.
Další v pořadí! Nemůžu pochopit,proč firmy,kterým se daří,se rozhodnou pro prodej.A takových už tu u nás bylo.Jo vlastně každý se dá koupit. Všechno jenom prachy. Za pár měsíců budeme stejně všichni v pěkné prdeli
D-Rider: neplaš... když dají švédi za ČGS 31 mld., tak počítají, že se jim ty prašule vrátí... Jde jen o to, že původní vlastníci budou investovat do jiné fabriky nebo jiné komodity...
Slušně a k tématu , tedy se ptám: Proč? Cožpak Češi neumí snad pneumatiky dělat tak, jako vyráběli dosud? Kdo kdy slyšel cokoliv o švédských pneumatikách? A tyto řeči o "strategickýchz rozvojích, vizích" atd.- to znamená, že v koncernu budou pneumatiky jednou nevýznamnou odnoží. Kluci český, nenechte si brát práci a své know-how, neprodávejte prvorozenectví. za mísu čočovice. Buďte hrdi na to, co vaši otcové a dědové dokázali a dále to rozvíjejte.