Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Největší změnou je vzduchová přední vidle?
To tedy znamená, že KTM (každý týden motor) se zřejmě přejmenuje na KTV (každý týden vidle).
Anebo na KTMV.
Jsem zvědav, jak dlouho taková vidle vydrží, jestli to dotáhne aspoň dvě sezóny normálního ježdění.
A taky by mne zajímalo technické provedení takové vidle. Když se rozteče klasická vidle na nějakém tripu, je to problém, který může člověk pořešit doléváním oleje, anebo v horším případě výměnou gufer. Přetěsnění vzduchového válce - no, nevím, nevím...
Největší změnou je vzduchová přední vidle?
To tedy znamená, že KTM (každý týden motor) se zřejmě přejmenuje na KTV (každý týden vidle).
Anebo na KTMV.
Jsem zvědav, jak dlouho taková vidle vydrží, jestli to dotáhne aspoň dvě sezóny normálního ježdění.
A taky by mne zajímalo technické provedení takové vidle. Když se rozteče klasická vidle na nějakém tripu, je to problém, který může člověk pořešit doléváním oleje, anebo v horším případě výměnou gufer. Přetěsnění vzduchového válce - no, nevím, nevím...
6 reakcí