Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nic zabavnejsiho jsem na okruhu nikdy neridil (nez RC390 CUP), a to mam odjetych nekolik sezon na R6 a Daytone.
Chapu vyhrady k motoru, jasne ze moto3 je daleko lepsi okruhovy naradi. Ale tohle funguje, a je v podstate bezudrzbovy, a to si myslim ze pro kazdyho zacinajiciho jezdce, nebo jezdce bez ambici na to stat se mistrama sveta asi daleko dulezitejsi, nez presny usporadani motoru. Jediny ze by mohla bejt jeste lehci .. ale zase, to by slo proti lidovy cene, a s tim se podle me neda nic delat.
to afro-r1: motor s crossovou architekturou ... a kroska či enduro 390 pořád nikde, tak buďte rádi aspoň za podvozek. Na Duku se taky v terenu nesvezeš.
Tomu říkám upgrade. Máme ji doma (2015 - viz profil) a tohle maže skoro všechny problémy co ta motorka měla - zrcátka, páčky, tvrdé sedlo a jako bonus hezčí výfuk a antihop. Well played KTM, well played
Skoda, ze to pohani motor s crossovou architekturou - nizka spojka, plocha siroka vana. Ta sirka spodni kapotaze predchoziho rocniku byla obludna a prvni misto kde clovek drel o asfalt.
Ted uz to vypada lepe, ale neco s podobnym usporadanim jako u GP3 by se v ramu vyjimalo lepe.
Nic zabavnejsiho jsem na okruhu nikdy neridil (nez RC390 CUP), a to mam odjetych nekolik sezon na R6 a Daytone.
Chapu vyhrady k motoru, jasne ze moto3 je daleko lepsi okruhovy naradi. Ale tohle funguje, a je v podstate bezudrzbovy, a to si myslim ze pro kazdyho zacinajiciho jezdce, nebo jezdce bez ambici na to stat se mistrama sveta asi daleko dulezitejsi, nez presny usporadani motoru. Jediny ze by mohla bejt jeste lehci .. ale zase, to by slo proti lidovy cene, a s tim se podle me neda nic delat.
to afro-r1: motor s crossovou architekturou ... a kroska či enduro 390 pořád nikde, tak buďte rádi aspoň za podvozek. Na Duku se taky v terenu nesvezeš.
je to hrozně zábavná motorka jel jsem na tom v úpravě na ten RC CUP a řekl bych jedno prostě a jednoduše plnotučné racing nářadí !
Tomu říkám upgrade. Máme ji doma (2015 - viz profil) a tohle maže skoro všechny problémy co ta motorka měla - zrcátka, páčky, tvrdé sedlo a jako bonus hezčí výfuk a antihop. Well played KTM, well played
Antihop u malorážky? asi už jsem starej...
Ten výfuk jí opravdu prospěl. Moc pěkná motorka...
Skoda, ze to pohani motor s crossovou architekturou - nizka spojka, plocha siroka vana. Ta sirka spodni kapotaze predchoziho rocniku byla obludna a prvni misto kde clovek drel o asfalt.
Ted uz to vypada lepe, ale neco s podobnym usporadanim jako u GP3 by se v ramu vyjimalo lepe.
https://blog.ktm.com/wp-content/uploads/2014/03/Moto3_MX2.jpg
Pekna malorazka
Za toto by som v 18. dal obličku