husqvarna_svartpilen_801_2




KTM inovuje malorážku RC390

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ozzy_ (1136) napsal 03.05.2016 v 14:30

Nic zabavnejsiho jsem na okruhu nikdy neridil (nez RC390 CUP), a to mam odjetych nekolik sezon na R6 a Daytone.

Chapu vyhrady k motoru, jasne ze moto3 je daleko lepsi okruhovy naradi. Ale tohle funguje, a je v podstate bezudrzbovy, a to si myslim ze pro kazdyho zacinajiciho jezdce, nebo jezdce bez ambici na to stat se mistrama sveta asi daleko dulezitejsi, nez presny usporadani motoru. Jediny ze by mohla bejt jeste lehci .. ale zase, to by slo proti lidovy cene, a s tim se podle me neda nic delat.

hrochi (155) napsal 02.05.2016 v 10:11

to afro-r1: motor s crossovou architekturou ... a kroska či enduro 390 pořád nikde, tak buďte rádi aspoň za podvozek. Na Duku se taky v terenu nesvezeš.

Kamikadze-Ace (3374) napsal 29.04.2016 v 12:32+3

je to hrozně zábavná motorka jel jsem na tom v úpravě na ten RC CUP a řekl bych jedno prostě a jednoduše plnotučné racing nářadí !

hrtak (5) napsal 29.04.2016 v 10:01

Tomu říkám upgrade. Máme ji doma (2015 - viz profil) a tohle maže skoro všechny problémy co ta motorka měla - zrcátka, páčky, tvrdé sedlo a jako bonus hezčí výfuk a antihop. Well played KTM, well played

Gilless (265) napsal 29.04.2016 v 09:18

Antihop u malorážky? asi už jsem starej...

maestro (88) napsal 28.04.2016 v 18:53+1

Ten výfuk jí opravdu prospěl. Moc pěkná motorka...

afro-r1 (513) napsal 28.04.2016 v 17:13+1

Skoda, ze to pohani motor s crossovou architekturou - nizka spojka, plocha siroka vana. Ta sirka spodni kapotaze predchoziho rocniku byla obludna a prvni misto kde clovek drel o asfalt.
Ted uz to vypada lepe, ale neco s podobnym usporadanim jako u GP3 by se v ramu vyjimalo lepe.

https://blog.ktm.com/wp-content/uploads/2014/03/Moto3_MX2.jpg

sramis (95) napsal 28.04.2016 v 15:45

Pekna malorazka

jean192 (153) napsal 28.04.2016 v 15:30+5

Za toto by som v 18. dal obličku




TOPlist