Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No...Mám KTMky už nejakou dobu hodně rád, ale nevím jestli se dá považovat za výhru když posunou využitelnost motoru do vyšších otáček... Od jednoválce čekám že mi (s trochou nadsázky) nabídne od "nuly" granát výkonu i krouťáku a nahoře umře. Zkrátka přesně na to, abych z křižovatky rovnou z 0km/h odjížděl po zadním
Peter3P: tak ono je vsechno neco za neco. Chces vyssi vykon? Zakony fyziky - najdes ho ve vyssich otackach. Chces vyssi otacky? Musis snizit setrvacne sily - snizit zdvih a zvetsit vrtani. Snizil jsi zdvih? Snizil jsi kroutak v nizkych otackach a dole je to mrtvy. Se starou LC4 se dalo v pohode rozjizdet i na volnobeh. Ale mela skoro o polovinu nizsi vykon ve spicce nez nova LC4
Skoda ze nepisu nic zmenach prevodovky takze asi ziadne nenastali. Bral by som keby 1 a 2 skratili a 6 predlzili. Lebo s tym motorom pod 4t to nebolo nic moc a rozbiehat sa z krizovatky s vytocenym motorom nie je to co na motorkach hladam. Ked uz bol duke v pohybe tak super. Ale rozbehy z krizovatky s motorom, ktory je dole uplne mrtvy nie su nic moc. Najma ked vas do polovicky krizovatky daju nervoznejsie auta o cumak. A nie je to len rukami, pretoze na nete vo videach z mestskej premavky sa na dukoch rozbiehaju tiez ako keby ich roztlacali. Mozno chcem vela ak chcem aby prvy rychlostny stupen sluzil na rozbiehanie a nie na to dosiahnutie 100km rychlosti. Proste chcem moto, ktora je tak lahka a sikovna ako duke ale nema tak blbe sprevodovanie ako duke. Na svojej moto ked skutrom plne zaberie spojka, uz som v strede krizovatky a to si ani nemusim davat pozor na spojku a plyn. Teda ak sa tam nemota nejaky farboslepy. Volnobeh 1k/min = 9km/h. A to ma vykon a tocivy moment pri 1k/min trosku inde nez duke 690. Takze by som cakal ze duke bude mat este kratsiu 1 a nie dlhsiu. A to som nad dukom dost dlho uvazoval a stale ho mam v uzsom vybere, akurat nie na vrchu zoznamu.
I aktuální model je pěkně točivý, s Dukem je i s tímhle výkonem fakt sranda Sekačkoidní zvuk pomůže opravit laďáček, ale ten digi budík?!? Sice spousta informaci pohromadě, ale já rád lítající ručičky
škoda toho digitálního otáčkoměru měl jsem radost že stále nechávají dobře viditelný analog a že si asi u duke 390 vyzkoušeli,že digi je k ničemu a je sotva viditelný a oni to nakonec nacpou i sem
každopádně kterýkoli duke je stroj který nemá na trhu konkurenci
No...Mám KTMky už nejakou dobu hodně rád, ale nevím jestli se dá považovat za výhru když posunou využitelnost motoru do vyšších otáček... Od jednoválce čekám že mi (s trochou nadsázky) nabídne od "nuly" granát výkonu i krouťáku a nahoře umře. Zkrátka přesně na to, abych z křižovatky rovnou z 0km/h odjížděl po zadním
73k z jednovalca, Rkove mali suchu hmotnost tusim 148kg na tom by som sa chcel previest niekde po riadne zaklukatenej ceste, to musi byt masaker...
Jsem velmi zvědav, jestli s tímhle dukem ještě vyjede SMC-R, nebo jestli štafetu předá 701 Supermotu od "Husqvarny"
Peter3P: dal bych rozetu větší o 2-3 zuby, mělo by to být OK, maximálku to má stejně zbytečně vysokou
Jinak ten otáčkoměr je i podle mne lepší než digitál, zase nemožnost zobrazit najednou kvalt a denní počítadlo km mě nějak nepřestávala udivovat
Peter3P: tak ono je vsechno neco za neco. Chces vyssi vykon? Zakony fyziky - najdes ho ve vyssich otackach. Chces vyssi otacky? Musis snizit setrvacne sily - snizit zdvih a zvetsit vrtani. Snizil jsi zdvih? Snizil jsi kroutak v nizkych otackach a dole je to mrtvy. Se starou LC4 se dalo v pohode rozjizdet i na volnobeh. Ale mela skoro o polovinu nizsi vykon ve spicce nez nova LC4
Nj opet uspory, komplet digitalni palubka a tech 6 koni navic spolehlive pobiji jiste inovovane "eurostandardy" ekologie :D
Skoda ze nepisu nic zmenach prevodovky takze asi ziadne nenastali. Bral by som keby 1 a 2 skratili a 6 predlzili. Lebo s tym motorom pod 4t to nebolo nic moc a rozbiehat sa z krizovatky s vytocenym motorom nie je to co na motorkach hladam. Ked uz bol duke v pohybe tak super. Ale rozbehy z krizovatky s motorom, ktory je dole uplne mrtvy nie su nic moc. Najma ked vas do polovicky krizovatky daju nervoznejsie auta o cumak. A nie je to len rukami, pretoze na nete vo videach z mestskej premavky sa na dukoch rozbiehaju tiez ako keby ich roztlacali. Mozno chcem vela ak chcem aby prvy rychlostny stupen sluzil na rozbiehanie a nie na to dosiahnutie 100km rychlosti. Proste chcem moto, ktora je tak lahka a sikovna ako duke ale nema tak blbe sprevodovanie ako duke. Na svojej moto ked skutrom plne zaberie spojka, uz som v strede krizovatky a to si ani nemusim davat pozor na spojku a plyn. Teda ak sa tam nemota nejaky farboslepy. Volnobeh 1k/min = 9km/h. A to ma vykon a tocivy moment pri 1k/min trosku inde nez duke 690. Takze by som cakal ze duke bude mat este kratsiu 1 a nie dlhsiu. A to som nad dukom dost dlho uvazoval a stale ho mam v uzsom vybere, akurat nie na vrchu zoznamu.
Proč tyhle nahatý motorky vypadají čím dál tím víc setjně (( ???
690 enduro...jooohooo
že bych se k němu po pár letech zase vrátil? Pořád špekuluju co k enduru...
To je kočička
I aktuální model je pěkně točivý, s Dukem je i s tímhle výkonem fakt sranda Sekačkoidní zvuk pomůže opravit laďáček, ale ten digi budík?!? Sice spousta informaci pohromadě, ale já rád lítající ručičky
Krásnej
Seikos - souhlas, 73 k a 9000 toček z jednobucha je docela šílený , chtěl bych se svézt!
škoda toho digitálního otáčkoměru měl jsem radost že stále nechávají dobře viditelný analog a že si asi u duke 390 vyzkoušeli,že digi je k ničemu a je sotva viditelný a oni to nakonec nacpou i sem
každopádně kterýkoli duke je stroj který nemá na trhu konkurenci
Super ze nekdo v dnesni dobe jeste investuje do velikych jednovalcu Cervene pole u jednobuchu na 9k, to je docela masakr