Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Porovnávat sto let starý Jawy s něčím takovým jako je CB , nebo Kawa Z je čirá zhovadilost. Chlapče, sedni na bike a vyjezdi to, meleš fakt strašný sračky.
fourman> Tak jasně, Ducati dodnes používá a vlastně už skoro od začátku používala mnoho již dávno hotových a používaných konstrukčních řešení (např. u 1199 se hodně čerpá z Buella a to navíc Ducati ani není první) , ale že by nebyla v ničem originální? Tak si vedle sebe postav Japonce a Ducati z roku 1993 a asi se není dál o čem bavit... Ještě ani po roce 2000 se kvalitou zpracování a smyslem pro detail nemohl Japonec s Ducati rovnat... A to je jen jeden příklad, stejné to máš i např. s HD a tak dále! Navíc třeba ta Guzzi (ale i ostatní) se stále drží toho svého co jí dělá jedinečnou , zatímco Japonec už používá 50 let pořád ten stejnej okopčenej talošskej motor a kolik s tím pořád ještě nadělaj parády! Stačí se třeba podívat na tvoje mašiny - jasně, na oko jsou pěkný , ale co je na nich vůbec Japonskýho? Sám musíš uznat, že Japonec nikdy s ničím novým či převratným nepřišel, maximálně dokázali vzít už hotovou západní mašinu, zlevnit ji a / občas / i zlepšit... Myslel jsem si, že alespoň ten V-MAX je jediná originální Japonská mašina, která se na tu dobu fakt povedla a má i dneska furt něco do sebe , ale bohužel, patrně se i tam jedná jen o napodobeninu projektu V4 NOVA od HD!
Gratulace k výročí.
DMC.motobiker: a co takhle Laverda a Moto Guzzi a jejich kopie Fourů ???
Ono, 916 je sice krásná motorka, ale v ničem nebyla originální. Vše najdete na Hondách- NR750, RC30. Ducati to jen dobře poskládala, velice dobře poskládala a doladila.
DMC: spis se dockas 1-4 valcovejch Dukaren...ted co ji koupila Audi, tak to budou chtit rozjet ve velkym, ono neco malo pres 40 tisic motorek za rok neni moc povzbudivy vysledek. Tradice padnou, hlavne ze se objem vyroby zvedne 10x a zisk 30x.
lordKakacek> Tak to zas ne , z Jawy to má okopčenej jenom ten desing , i když ani to né moc dobře... Jinak technika je samo Italská! Už od dob, co Italské závodní tří, čtyř a šestiválce drtily všechny své soupeře, se je Japonec snažil napodobit a dělá to tak vlastně až do dnes - viz. např. ta slavná éra dvouválců v polovině devadesátek... A jestli nová 1199 od Ducati pojede opravdu hodně dobře, brzo se možná dočkáme i nové Tondy VTR 1199!
Porovnávat sto let starý Jawy s něčím takovým jako je CB , nebo Kawa Z je čirá zhovadilost. Chlapče, sedni na bike a vyjezdi to, meleš fakt strašný sračky.
fourman> Tak jasně, Ducati dodnes používá a vlastně už skoro od začátku používala mnoho již dávno hotových a používaných konstrukčních řešení (např. u 1199 se hodně čerpá z Buella a to navíc Ducati ani není první) , ale že by nebyla v ničem originální? Tak si vedle sebe postav Japonce a Ducati z roku 1993 a asi se není dál o čem bavit... Ještě ani po roce 2000 se kvalitou zpracování a smyslem pro detail nemohl Japonec s Ducati rovnat... A to je jen jeden příklad, stejné to máš i např. s HD a tak dále! Navíc třeba ta Guzzi (ale i ostatní) se stále drží toho svého co jí dělá jedinečnou , zatímco Japonec už používá 50 let pořád ten stejnej okopčenej talošskej motor a kolik s tím pořád ještě nadělaj parády! Stačí se třeba podívat na tvoje mašiny - jasně, na oko jsou pěkný , ale co je na nich vůbec Japonskýho? Sám musíš uznat, že Japonec nikdy s ničím novým či převratným nepřišel, maximálně dokázali vzít už hotovou západní mašinu, zlevnit ji a / občas / i zlepšit... Myslel jsem si, že alespoň ten V-MAX je jediná originální Japonská mašina, která se na tu dobu fakt povedla a má i dneska furt něco do sebe , ale bohužel, patrně se i tam jedná jen o napodobeninu projektu V4 NOVA od HD!
Gratulace k výročí.
DMC.motobiker: a co takhle Laverda a Moto Guzzi a jejich kopie Fourů ???
Ono, 916 je sice krásná motorka, ale v ničem nebyla originální. Vše najdete na Hondách- NR750, RC30. Ducati to jen dobře poskládala, velice dobře poskládala a doladila.
Uwe:Jestli ono to neni spíš o marži.Tam je Ducati na špici už teď.Šlo jen o to udržet stejnej růst v závislosti na investicích...
DMC: spis se dockas 1-4 valcovejch Dukaren...ted co ji koupila Audi, tak to budou chtit rozjet ve velkym, ono neco malo pres 40 tisic motorek za rok neni moc povzbudivy vysledek. Tradice padnou, hlavne ze se objem vyroby zvedne 10x a zisk 30x.
lordKakacek> Tak to zas ne , z Jawy to má okopčenej jenom ten desing , i když ani to né moc dobře... Jinak technika je samo Italská! Už od dob, co Italské závodní tří, čtyř a šestiválce drtily všechny své soupeře, se je Japonec snažil napodobit a dělá to tak vlastně až do dnes - viz. např. ta slavná éra dvouválců v polovině devadesátek... A jestli nová 1199 od Ducati pojede opravdu hodně dobře, brzo se možná dočkáme i nové Tondy VTR 1199!
A to bohužel není jediný příklad!
Plakat se Z1 jsem mival kdysi na zdi...
dareckov> vrchol byla u nas tehda ES2 od Nortonu
Uwe_Filter ---> DMC rád určitě podotkne, že to je vlastně jen kopie Čechů
KAWA je nejlepší!!!
Z je to jedna z mala novodobych legend, ktera spolecne s CB poslala do kytek celou britskou produkci a malem i americkyho mastodona.
gratulace Kawe!!
myslím, že ten nový zed s tím starým nemá vůbec nic společného. A fotka zephyra by neuškodila
dareckov> To určitě , ale Jawa 350 vypadala líp...
by mě zajmalo jestli se někdo v 80 letech na tomhle porháněl tady mezi jawami Musel být frajer docela :) Ptám se, nežil jsem v komunismu