yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ThomasDRZ (10) napsal 17.11.2017 v 20:29

Má Kawasaki v ČR nějaké oficiální zastoupení? Z webu kromě šedých dovozců nic nefunguje. Servisní síť pro nově koupené bude asi nikde.

starej-Lupo (-2) napsal 11.11.2017 v 15:08

Já tu H2 SE nutně potřebujůůůůů!

kawassak (127) napsal 10.11.2017 v 15:15+2

Super... : no to je jasne . A proto jdu na jaře do fronty, než zase vyhynou . Bych to ale s tim bzucením nevidel az tak hrozne, fosilii je stale kupodivu dost, loby je mocna, jen budou ty hořlaviny pro nas drazsi a drazsi... A aby nove prodany motor splnoval Euro 25, tak holt nebude mit jeden dubovej pist a ztratove mazani...

Veteranu i youngtimeru mam několik, neboj nic. Ale aby se tady zatracovala Kawa za to, že jde proti větru a vyvine a nabídne do normálního provozu tuhle tresnicku? Komu nechutna, muze prece jit do kramu naproti.

@ ta BUSA ma dole navrch, na klice mereno/prepocitano, to jo. Když ale vezmes, ze má ale v realu zase težší převod a v "už" 10 tis. umře, a pritom vzteklej litr má ještě dalších 2,5 - 3 tis. do bezvědomí, tak...

SuperSic58 (1308) napsal 10.11.2017 v 12:30-1

kawasak> no tahle Kawa už taky patří mezi ty uhláky, když to bereš timhle úhlem pohledu Spalováky jsou dinosauři a budoucnost je v elektřině přeci ne?

kawassak (127) napsal 10.11.2017 v 11:25+1

...u Rotta maji jeste nekolik poctivych parnich trikolek, akce plny uhlak a cerveny proporek je v cene !
Novy model s osvetlenim jiz mozne objednat !
Ale panove zadnou paniku, ano trakare mame stale skladem.
Prosim? Ne, neni placata, opravdu.

Tak at mame v kulne kazdy to sve, to spravne !


KHI vystrkuje nos z rady a vam to asi nevoni... Mozna kul a nanosit drevo?

Zbyva jen poprat kratkou zimu a zelene jaro vsem !!
KHI

SuperSic58 (1308) napsal 10.11.2017 v 09:46

Já teda taky nemam rád foukaný motory u aut, když auto, tk jedině benzín v atmosféře a u motorky už tuplem. Navíc na tom grafu je krásně vidět převaha Hayabusy ve výkonu i krouťáku, takže kdepak foukání, objem je objem a jde to i bez složitejch fičurek. Design Kawy je hooodně zajímavej, jako z nějaký dystopický sci-fi a hodně originální.

pk14 (175) napsal 09.11.2017 v 11:12+2

Nevim zzzzzmrzlino co tvoje TDI, ale CR delaji taky treba Francouzi a treba BMW a ... Vsichni nejezdi "koncernem".
Jednoducha atmosfera s predkomurkou treba v P405 1,9 D vydrzela hoodne, ale jaksi to moc nejelo, hulilo... Vyvoj nezastavis.
Oni se taky lidi dnes k "turbu" obecne jaksi neumi zrovna moc chovat. To neni jen tankovat...

Frankie: a ze by Kawa u kompresorove rady H2 pustila do sveta neco co ma propady a kopance na Mk ? Mne prijde ten prubeh ucebnicovy teda. A porovnej posazeni krivky se stejne objemnou RSV...

zzzmrzlinar (471) napsal 09.11.2017 v 09:07

Kawasaka - pro me zase plkas ty, zrovna muj nazor na1,6 TDI CR je, ze stoji za prd a duvodu proc nechci turbo (ani kompresor) v aute, natoz v motorce ti tady muzu vypsat dve stranky,

Kup si treba i hodiny s kukackou "v turbu" ale nedelej tady debily z lidi co to vidi jinak nez ty.

Kawasaka (37) napsal 08.11.2017 v 21:22+2

frankie : aha, je to složité a těžké a nejde to "naladit", takže neplynulé Co na to v roce 2017 říci. V padesátých letech se "sr.." třeba pérák a ten měl tak 1/x součástek současných motorů. Řídil jsi nějaké zánovní TD CR? "Obyč" H2 ti někde půjčili? A třeba rozdíl mezi kompresorem a turbem(dmychadlem) alespoň tušíš? Se prosím probud´, vylez ze sena a přestaň plkat. Ahoj.

PSanec (130) napsal 08.11.2017 v 19:32+2

Zatím jednoznačně nejzajímavější motorky předvedla Kawasaki.

vopák (51) napsal 08.11.2017 v 18:16

Tak ten cesták je hodně zajímavej.Plus další verze z900 v citronově zelený..Fakt palec pro kawu

Frankie (731) napsal 08.11.2017 v 18:14-3+2

Protože se do aut nedávají kvůli tomu jak jsou lepší, ale protože mají větší šanci vyhovět špatně nastaveným EU normám.
U motorek mi to nedává smysl už vůbec, motorka má dostatečný výkon i bez další zbytečný součástky co zvyšuje akorát hmotnost. O naladění aby byl nástup výkonu plynulý ani nemluvě. Zase další elektronika a asistenty aby se na tom dalo vůbec jezdit.
Asi jsem na to už starej, ale turbo v motorkách mi přijde jako naprosto zbytečný módní výstřelek.

Kawasaka (37) napsal 08.11.2017 v 11:09

Frankie: co mas prosim zcela konkretne proti preplnovani spalovacich motoru? Ze nas pred "blbnutim" s nimi tak varujes...

Frankie (731) napsal 08.11.2017 v 10:46

Z900RS vychází z technického základu Z900. Proč je potom o 80 tis. dražší ??? No protože retro je v módě a tak je třeba na tom něco trhnout než to zase lidi přejde, navíc nejbližší konkurent Honda CB 1100 je ještě o 20 tis. výše. Takze to zas tak drahý není ne ? To si asi mysli fabrika. Já s nima ovšem nesouhlasím, podle mě je ta motorka cenově přestřelená a to děsně
Škoda, a přitom je v červené tak pěkná...

A doufám že nezačnou všichni výrobci teď blbnout s turbem jako u aut, věřme že je to jen ojedinělá záležitost Kawy...

pk14 (175) napsal 08.11.2017 v 07:24+1

Chvalim Kawu za radu H2. Ted tu mame SX/SE, zabky zelene si budou pristi sezonu pohvizdavat po Alpach...
... a ostatni o foukanych motorech jen melou(Suzuki) ...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 08.11.2017 v 05:45

Pedrito: to jsou hrozny kecy tohleto

miligen (11) napsal 07.11.2017 v 20:52

Nová Z 900 RS krásná!!! Nicméně cena 299 000,- je přestřelená. V zelené barvě alá "Cafe Racer" to vypadá jak motorka pro krtečka. H2 na cestování super. Každopádně, proč děláme tak silné motorky, abychom je pak omezovali asi 10 systémy??? O spolujezdcovi ani nemluvě Pitchovina za minimálně půl mega. A to mám Kawasaki, HODNĚ rád!

kawassak (127) napsal 07.11.2017 v 20:06+4

Pedrito: BUSA a ZZR jsou taky primárně cestáky a nikdo si na výkon nestěžuje a ani o smyslu nepřemýšlí. To je pak z principu nesmysl vlastně každá motorka, nemyslíš? Že mám 200 koní neznamená, že tam musím mít pořád minimálně dvě kila. Prostě tam jsou k dispozici a to je .

Mraki (55) napsal 07.11.2017 v 19:09+2

To Pedrito: Pokud jsi četl článek pozorně, tak jsi se mohl dozvědět, že H2 SX má nižší spotřebu, než Z1000SX. Tu mám a vím, že se s ní dá jezdit i za 5,8 - 6,5 litrů/100

Mileek (330) napsal 07.11.2017 v 18:57

Cela ta rada H2 je tak skareda, az je fakt pekna... nemluve o tom, ze to musi jet prase
A 900RS nebudu ani komentovat, to se kawe povedlo

Carlos-ZRX-1200 (1) napsal 07.11.2017 v 18:57+1

to barevné provedení Z900 je pro mě nádherné

Vlnič (199) napsal 07.11.2017 v 18:49+2

To zelený Z 900 café s kapotkou je kurevská paráda!!!
Takový motorky tady chybí jako sůl! Nevěřil bych, že to kdy o motorce co má v názvu café řeknu, ale ... já to snad chci

Pedrito (49) napsal 07.11.2017 v 17:08-1+2

Tak sem se docela zasmál při představě 200 koňový cestovní motorky - zejména vlající batůžek.

Přiznám se, že mně nějak uniká smysl.

Standardní H2 měla spotřebu takovou, že na nádrž byl dojezd kolem 180km (průměr napříč testy časopisu). Nepředpokládám, že by se nějak dojezd u téhle motky radikálně zlepšil.

A druhej bod jsem již zmínil, nevím jestli nějakej batůžek si užívá 200kmh.

Stadakk11 (277) napsal 07.11.2017 v 16:53

čtyři válce stačí, když to turbo tlačí

Mraki (55) napsal 07.11.2017 v 16:37

Peklo se po roce opět rozvřelo a parta zelených démonů vrhlo na svět tuto krutou bestii... Jestli Yamaha neudělá podobně cestovní model na platformě MT-10, bude tohle věc, kterou si koupím jako první novou motorku v krámu... H2SX = Must have bike

KapitanMasakr (-29) napsal 07.11.2017 v 15:57

Přeplňovaný cesťak, to jsem si ani nedokázal představit

kawassak (127) napsal 07.11.2017 v 15:44+1

...a je to tady. Jako bych to 13.10. nepsal... //www.motorkar...37742.html?diskuze=1

Zelenocerny, preplnovany plan na 2018 je zcela jasny




TOPlist