globalmoto_duben_nolan




17 000 otáček točí čtyřválcová dvěstěpadesátka Kawasaki Ninja ZX-25R. Dočkáme se jí i u nás?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rade25 (-3) napsal 25.04.2022 v 01:14

Tak cena pro letosni rok 2022 teto motorky je 176 000,- Kc ?
Aktualni cenik Kawasaki.
Ale pozor, je to prepocet z Filipinske meny.
To jen co jsem mrkl na oficialni dealery Kawasaki.
U nas jsem v nabidce nevidel. Ve spanelsku se toto prodava. ?

Jirka4137 (114) napsal 31.03.2020 v 20:10

V době kdy jsem měl FZR600R jsem ochutnal FZR 250 kterou postavila kamarádka od dopravky na papíry. Fakt parádní zážitek. Jsem rád že to někdo ještě zkusil.
Chci zpět ty roky kdy se dělaly takové mašiny a závody dvoutaktních pětistovek. Best of.

blade_fzr250 (9) napsal 24.03.2020 v 10:44+1

Dvě z malorážek zmíněných ve článku mám doma - FZR250 (r.v.87 a ZXR400 r.v.93). FZR250 po asi sedmileté renovaci viz fotky níže - na otáčkoměru začíná červené pásmo v 17.tis. Škoda, že koncovka je vkuse se svodama, protože jinak bych tam alespoň na zkoušku zkusil dát otevřenou koncovku a ten zvuk by mohl být opravdu zajímavý (přesto, že 17.tis nemusí být reálných). Jinak přesedat z jednotlivých kubatur je opravdu zábava - každá má svoje.

pepsi69 (12) napsal 24.03.2020 v 09:33

proč tu motorku v padocku ty mechanici roztlačuji když je to seriovka?

Jacob82 (142) napsal 23.03.2020 v 14:13

Sem příjemně překvapenej vesměs pozitivníma komentářema.. Čekal jsem kecy typu že to nejede Poučka je jednoduchá: It´s more fun to ride slow bike fast, then to ride fast bike slowly

Dablicek200Mph (298) napsal 22.03.2020 v 12:34

Tohle ždímat, bude neskutečná prdel.

ScottRussell (27) napsal 21.03.2020 v 20:15+1

Nevěřil bych, že se jí ještě někdy dožiju že to někdo ještě vyrobí mě nenapadlo ani ve snu jasně, mám výhrady, ale ... na dnešní dobu je to fakt slušná práce. Že bych na starý kolena přihodil k old school bikům z 1987 a 1988 ještě jeden novej?? Vloni jsem zkusil poprvý fungl stroj a po dvou měsících jsem se vracel zpět. Ale tomuhle bych moc rád dal ještě šanci

9mm (7) napsal 21.03.2020 v 18:27+1

Není nad zvuk vysokootáčkového čtyřválce. Už jsem myslel, že nic takového nevyrobí. Když miluješ KAWASAKI není co řešit.................

monter (12) napsal 21.03.2020 v 13:04+1

Ten pocit z jízdy na tyhle mašině , to bych chtěl fakt zažít jupiiiiiiiiiiiiiii
A srovnání s šestistovkou a s cenou? Tohle bude divoká lehká mrška , kde si musíš výkon zasloužit , kde budou mít vyšší obsahy problém s obratností a ovladatelností v zatáčkách , tahle dvěstěpade bude ukazovat záda , zábava , velká zábava .
Manželka má Kawu Ninja 400 , já ted Z1000 , ta Ninja je zábavná pecka , kdo nezkusil , neuvěří

chesterfield (72) napsal 20.03.2020 v 21:53+3

Pěkně ale zlatý devadesatky

papiboy (1260) napsal 20.03.2020 v 21:13+5

Super sériovka, prekvapenie na druhú. Palec hore, Kawasaki!

Niečo pre HIFIstov, hudobníkov a ladičov:

afro-r1 (513) napsal 20.03.2020 v 20:55+1

Nadhera! Uz jsem myslel, ze se niceho podobneho uz nedoziji.
Ted uz to jen soupnout do SSP300 mezi ty mestske trakturky.
; o )

2stroke (63) napsal 20.03.2020 v 18:28

Pěkný to je, proč ne...ale ten servis bude peklo - to aby se po každé sezoně dělal pomalu motor...

SuperSic58 (1308) napsal 20.03.2020 v 18:06+1

paráda

hycomat (1) napsal 20.03.2020 v 17:58

Na tej CBR 250 som sa kedysi v 90tych rokoch viezol. Nedalo sa na tom jazdiť, malo to snáď osem kvaltov, bolo treba držať úzke rozmedzie otáčok a radiť, radiť, radiť. Doviezol to sem nejaký námorník z Japonska. Pre pochopenie môjho šoku - mal som vtedy Nortona ES2.

charon87 (101) napsal 20.03.2020 v 17:20+1

Design se mi nelibi. Ale libi se mi ze oproti tomu co se ted dela, je to zase poradna pila a ne radovej dvouvalec. 4 hrnce v tomhle asi budou sranda.
Nicmene design mam porad za ten lepsi na zxr!!!! Ale sem ujetej na devadesatky.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.03.2020 v 14:54+5

luxus, uz sem myslel, ze se tohle nikdy nevyrobi, Kawasaki

Johnny83 (228) napsal 20.03.2020 v 14:46+1

mně by se to líbilo, na Dukovi jsem se přesvědčil, že i na malý motorce se dá užít spousta zábavy navíc člověk nemusí tolik riskovat, může točit do červenejch aniž by měl smrt v očích, a nemusí jet dvě kila, aby měl pocit, že se konečně něco děje jen si myslim, že pokud by se to dováželo, bylo by to tak za dvě kila... Ale po dlouhý době kapotovaná Kawasaki, která se mi designově fakt líbí, šestka je za mě vyloženě hnus a desítka se mi líbí spíš jen jako závoďák v laminátech... No a ty HáDvojky a Versysy radši nezmiňuju
e: tak jsem teď četl na anglánech, že se to do Evropy opravdu dovážet nebude a po přepočtu vychází cena asi na 6500 liber, pro srovnání, RC 390 je prej za 4...

Duranga (133) napsal 20.03.2020 v 14:27

Podle mě bude stát cca stejně jako dvouválec Ninja 650, pragmaticky se ZX-25R nevyplatí. Ale určitě s ní bude spousta zábavy, hlavně na malém okruhu

jean192 (153) napsal 20.03.2020 v 14:13

Spredu to vyzerá ako predátor bez masky. Za mňa super, 250 ccm mám rád.

Fabro (2) napsal 20.03.2020 v 13:39

Jen proč není video z JPN, ale ze Španělska, z Evropy...? Přece tam jezdci mohli doletět...

GÉČKAŘ (5) napsal 20.03.2020 v 13:20

Pokud se nepletu (už je hodně dlouho, co jsem to četl), tak Franta Štastný vyprávěl o motorce někde ze 60ých let, která už tenkrát točila 18000 otáček. Co to bylo nevím, ale vím že mě to tenkrát doslova vyrazilo dech. Slyšel o tom někdo něco?

hrotek (16) napsal 20.03.2020 v 12:48

Pardni zvoucek. Uz jsem myslel ze japoncici uz nikdy nic takoveho nevyrobi. Za me parada. Pro nasince je to bohuzel pase. Ale nekde si s tim mladosi uziji spoustu srandy . To by bylo nacini to toho SSP300co se ted jezdi v ramci WSBK

kawassak (127) napsal 20.03.2020 v 12:47+1

Zvuk pěknej, to zase jo.
Jen i na větší ZXR 400 to není v provozu žádnej med. Dole mrtvý, to aby to jeden pořád točil na trojku, nebo být pořád připravený dva tři kvality sklepávat Pak přijedeš domů a ječíš i na psa Spíš takové raritky, nebo na okruh...
Normální sezóně zdar !!!

rsjawkar (85) napsal 20.03.2020 v 12:12+2


Kawasaki KR1S, r. 1993, 250ccm, 2válce, 2T, 64k / 10.500ot.min., 131kg.

Georgio88 (1219) napsal 20.03.2020 v 12:00

To je otáček. Maj je povolený?

Honza-K (830) napsal 20.03.2020 v 11:47

rsjawkar: z jedno nebo dvou válce takovej výkon prostě nevydoluješ a tak ti zbývají 4 válce a spousta otáček...
2T jsou sice super, ale uživatelsky to není pro každého a pro fabriky emisně bohužel taky nic moc...

Ale jak je uvedeno v článku, tenhle strojek není asi primárně určen pro Evropu. Cenově to bude skoro stejné jako 600 ccm, protože výroba bude téměř stejně drahá a tahle malá píšťalka evidentně není moc výbavově ošizená...

V každém případě je to ale moc pěkná motorka...

rsjawkar (85) napsal 20.03.2020 v 10:51-10+2

Hezký den, zvuk nejede...
Proč točit 17 tis.ot? Proč 4 válce? Zbytečné mrhání materiálem... Na tomto přístroji je vidět, jaké je potřeba se 4T technikou vyvinout úsilí pro slibovaných 60 koní z dvěpade…
Ano svět se točí v kruzích, ale kruh nebyl ještě uzavřen...

Romanko (1206) napsal 20.03.2020 v 10:32

V oněch vzpomínaných ´80 létech mělo japonské trio H+Y+S 4válce 250 s výkonem 45 ks, jen Kawa měla 2vál Ninja s menším výkonem, ale nejlepším designem. Zrovna tak měly všechny jap. značky zmenšeniny 750ek, 4válce 400ccm, jak se píše v článku. Do Evropy se ale ofic dostaly jen Hondy VFR400 a Kawa ZXR400 přičemž Honda byla neskutečně drahá. Stála, jestli se nepletu, 20.000,- DM, což bylo více než ZZR1100. To jen tak na okraj.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 20.03.2020 v 10:15

Při obligátním sobotním výletu výročního srazu našeho klubu, kdy se jako obvykle
"přesypávalo" pořadí ve vláčku účastníků, vytočená fourka 250 vybavená 4-1
mně "obdařila" famózním zvukem , který jsem zpočátku považoval za skučení
klaksonu kamaráda, zdravícího takto při předjíždění ...

Díky za článek, připomínající tehdejší "bohatýrské" časy !

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist