Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Angličanům se asi zastesklo po nenapodobitelném zvuku dvouválcového dvoutaktu .
Patent STIHL který by se měl stát mezinárodním standardem pro 2t motory .
//www.stihl.cz/2-mix-technik.aspx
//www.youtube.com/watch?v=ycaWg8bz93o
Byl jsem na stránkách Jawy. Nechápu proč tak skvělá a tradiční značka jakou Jawa je dělá takové zastaralé hnusy. Design se zastavil v roce 1980 a technologie taky. Je mi z toho do breku. To té naší zemičce dělají reklamu . Páni designéři přenechte práci někomu schopnějšímu, prosííííííím.
Mašina je to pěkná, škoda jen že to není práce jawy. To s tim přihlášením je taky na palici, čech co chce českou motku tak to má nejsložitější z celého světa snad. Škoda že někde pokrok nezastavíš a někde se ho nedočkáš. pic. Myšák650
To co je napsáno o těch delších kvaltech, není pravda. Psal jsem do Jawy a bylo mi sděleno že převodovka je stejná. A i motory jsou stále dělané u nás ačkoliv jsem slyšel že se vozí hotové z PRCu Takře teď už jen sehnat papíry z nějaké zrušené 350/640 a jedu si pro novou 350
Nejsu zadny zaryty jawista, ale podle me jen dobre, ze se jim takovy stroj podari nekde prodat. Hodne lidi tu sr..o, ze je to min 20let stary srot, nevsiml jsem si ze by nekdo sr.l do Royal Enfieldu, coz je totez - jen to uz delaji dele. Jsu zvedavej, jestli pokud se za dalsich 20let bude jeste prodavat, budou porad lidi nadavat proc to delaji. Aspon si Jawa vydela na nejaky "dalsi vyvoj". Lidi co vi kolik stoji jakakoliv zmena formy na sebevetsi hovadinu se asi nedivi, ze Jawa vyuziva vsechny mozne dily co uz kdy vyrobila (viz treba 660ka). Pri tech kusech co prodaji...
Co me zaujalo ze to ma elektricky starter a hlavne bezplatna opce zarucnich oprav svepomoci - poslou zadarmo dily a majitel si je sam namontuje, treba pokud to ma daleko a nechce se mu jezdit do servisu
Myslím, že nastala doba, kdy tento model nepatří jen podle některých za špatný omyl, ale spíš naopak, kdo chce něco ze starých časů a nechce aby to vypadalo stařecky (moc pochromovaný a plechový) koupí toto z první doby plastový .
"ONI", a nejen zákonodárci, už v tom ´rektu´ jsou, už hodně
dlouho a hodně hluboko... , "plejtváku" !
Jawa 350(2t/2v, od typu 634 až po 640 jakékoli´modifikace´)
DOKUD NEBUDE MÍT (jako každej NORMÁLNÍ dvouválec!)DVA(!!)
KARBURÁTORY A V PŘEVODOVCE(aspoň)PĚT ´KVALTů´,
TAK TY "PÁNY KONSTRUKTÉRY/DIZAJNËRY V TÝNCI BUDE MÍT KAŽDEJ,
KDO ASPOŇ TROCHU ROZUM9 MOTOCYKLůM, JEN A JEN ZA BLÁZNY...
A to "vynechávám" geniální zakončení ramen kyvné vidlice!!!
Když "vyjela"634, říkal jsem si - konečně tuhej dvojitej
"kolíbkovej" rám s kývačkou se širokým uchycením, hurá
Že váží ""metrák"" ? Holt "soudruzi" přece nemůžou na
MOTOCYKLY plejtvat chrom-molybdenovejma trubkama...
Zajdem do ´posilovny´a tu váhu ZASE zvládnem
Jenže pak jsem se podíval na ´koncovky´ramen kyvky a uzřel
tu zhovadilost - prostě "zplácnutá kruhová trubka"!!
Takže shrnuto : RÁM = "tuháč", KEJVAČKA - široká, jako na
všech normálních motocyklech (PO TĚCH DESETILETÍCH s kejvač-
kou pár centimetrů širokou na jednoduchým rámu!)
Jenže ty "splácnutý"koncovky držely roztočený zadní kolo
(při najetí ve sklonu do nějakýho ´lavóru´na silnici)při-
bližně stejně jako na "kejvačkách", takže jsme ´hadovitým
pohybům´ našich milovaných Jawiček zase neodvykli...
P.S.: na "kejvačkách" ty koncovky byly z pořádnýho ´plochá-
če´,vevařeného do ramen ČTYŘHRANNÉHO(!)profilu...
A pro "srovnání" konstrukční školy rakouské(Puch)a české
(Jawa) : oba moji synci začínali na Puch M50Jet (šestikoň-
ský, šestirychlostní!!, dvoutakt - "šel" cca 100km/h...)
a na této "muší váze" byly koncovky ramen kývačky z kruho-
vých trubek TAKY JEN "SPLÁCNUTÉ", ALE(!!!) dovnitř koncovek
byly vloženy plocháče tl.5 mm ...
POKRAČOVAT V KOMENTÁŘI O JAWĚ 350/634-640 NEMÁ SMYSL !
No na těch jawáckejch stránkách se ale taky dočtete, že např typ Styl vyvážený do Ruska nám v ČR prodají taky, akorát se to jmenuje soubor náhradních dílů, stojí to v základu necelých 53 tis. a je to celá kompletní jawa 350/640 se zárukou. Kdo pak má platné doklady na jawu 350/639-640, tak ví, že pak už nejni žádný problém tuto jawku legálně zprovoznit i u nás. Zrovna tento týden jsem si kvůli tomu pořídil platné doklady na 350/640 a zástupce jawy mi to potvrdil s tím, že prodají jakýkoliv model 350/640, který vyrábějí a vyvážejí. Takže jelikož jsme v Čechách a naši posranci a zelenáči lezou Bruselu do .. až po ramena, tak holt to máme složitější, ale dostat se k novej jawě 350 za celkem přijatelnej peníz zatím ještě jde.
To si děláte pr.el? Na stránkách Jawy se dočtete že se třiapůle v EU nesmí prodávat kvůli emisím a v Anglii se prodávat může? Sice to není žádný zázrak, ale pořád by se našlo dost lidí kteří by si tu třindu koupily. A já klidně zas taky. Jestli ono to není tak že se naši zákonodárci spíš jen snaží zalézt těm pánům z Bruselu co nejhlouběji do rekta!!! To bych blil
Až na dost vysokou cenu (pro nás) je hezky udělaná.Aby tam Jawa prodávala těchto strojů co nejvíc,když už u nás ji ti zabedněnci zakázali oficiálně prodávat!
Preci Skodu 120 take prestali z jisteho duvodu vyrabet :)) komu neni radno .. Je fakt ze v rusku Žigulíky chrlej porad a mozna stoji to co ta modra perla. Chce to kyvacku!
Jak vyjímku? Z jakýho titulu? Proč ji nemůžem mít i my?? Bordel a neschopnost-eurochlív... Cena? To bude asi překlep, to je jasný. A co ty delší poslední 2 kvalty? Vždyť už takle je to líný jak veš, to už to do kopce nepojede vubec.. Jawa si opět ukrojila pořádnej koláč ostudy...
Jawka spolehlivá je jde jenom o to komu se dostane do ruky.Většina má problém proto že je napadená kutilem domácím.Ten dokáže zpřeházet elektriku která nemá blbovzdorné zapojení.Jezdím na 639 po celé republice a kamarád na 50let staré kývačce.Japonců jsem měl asi 10 ale Jawka má pořád své kouzlo.Navíc asi nebyla zamýšlena jako konkurence velkoobjemových mašin.Že v anglii vyjde na 100tácků je dost úsměvné ale asi se tam za tu cenu prodá.
Angličanům se asi zastesklo po nenapodobitelném zvuku dvouválcového dvoutaktu .
Patent STIHL který by se měl stát mezinárodním standardem pro 2t motory .
//www.stihl.cz/2-mix-technik.aspx
//www.youtube.com/watch?v=ycaWg8bz93o
Ach jo
Tak za 40-45 000,- a bez těch revmaplechů se to dá-jinak děs a jak psal I2T zadní kyvka to je bomba!!
Byl jsem na stránkách Jawy. Nechápu proč tak skvělá a tradiční značka jakou Jawa je dělá takové zastaralé hnusy. Design se zastavil v roce 1980 a technologie taky. Je mi z toho do breku. To té naší zemičce dělají reklamu . Páni designéři přenechte práci někomu schopnějšímu, prosííííííím.
Jawa je dnes mrtvá značka pouze na tahání peněz z ROP.Jinak soulas s Ivan dvotaktˇák.Napsal to výstižně.
Po svezení na současné Jawa 250 mám pocit, že by stále bylo lepší udělat něco s tou "třipade". Horší by to nebylo.
To je fór, ne?
kde na to berou součásky? ty už snad nemaji na skladě
beru všechny pozitivní komentáře, ale 98tisíc? to snad ne?
Mašina je to pěkná, škoda jen že to není práce jawy. To s tim přihlášením je taky na palici, čech co chce českou motku tak to má nejsložitější z celého světa snad. Škoda že někde pokrok nezastavíš a někde se ho nedočkáš. pic. Myšák650
To je hnus.
To co je napsáno o těch delších kvaltech, není pravda. Psal jsem do Jawy a bylo mi sděleno že převodovka je stejná. A i motory jsou stále dělané u nás ačkoliv jsem slyšel že se vozí hotové z PRCu Takře teď už jen sehnat papíry z nějaké zrušené 350/640 a jedu si pro novou 350
v roce 1982,by to byla možná dobrá koupě
Co na to říct,není retro jako retro...Jawo je mi tě líto.
to Anglani nekupia,nema to volant na pravo...
Nejsu zadny zaryty jawista, ale podle me jen dobre, ze se jim takovy stroj podari nekde prodat. Hodne lidi tu sr..o, ze je to min 20let stary srot, nevsiml jsem si ze by nekdo sr.l do Royal Enfieldu, coz je totez - jen to uz delaji dele. Jsu zvedavej, jestli pokud se za dalsich 20let bude jeste prodavat, budou porad lidi nadavat proc to delaji. Aspon si Jawa vydela na nejaky "dalsi vyvoj". Lidi co vi kolik stoji jakakoliv zmena formy na sebevetsi hovadinu se asi nedivi, ze Jawa vyuziva vsechny mozne dily co uz kdy vyrobila (viz treba 660ka). Pri tech kusech co prodaji...
Co me zaujalo ze to ma elektricky starter a hlavne bezplatna opce zarucnich oprav svepomoci - poslou zadarmo dily a majitel si je sam namontuje, treba pokud to ma daleko a nechce se mu jezdit do servisu
Myslím, že nastala doba, kdy tento model nepatří jen podle některých za špatný omyl, ale spíš naopak, kdo chce něco ze starých časů a nechce aby to vypadalo stařecky (moc pochromovaný a plechový) koupí toto z první doby plastový .
"ONI", a nejen zákonodárci, už v tom ´rektu´ jsou, už hodně
dlouho a hodně hluboko... , "plejtváku" !
Jawa 350(2t/2v, od typu 634 až po 640 jakékoli´modifikace´)
DOKUD NEBUDE MÍT (jako každej NORMÁLNÍ dvouválec!)DVA(!!)
KARBURÁTORY A V PŘEVODOVCE(aspoň)PĚT ´KVALTů´,
TAK TY "PÁNY KONSTRUKTÉRY/DIZAJNËRY V TÝNCI BUDE MÍT KAŽDEJ,
KDO ASPOŇ TROCHU ROZUM9 MOTOCYKLůM, JEN A JEN ZA BLÁZNY...
A to "vynechávám" geniální zakončení ramen kyvné vidlice!!!
Když "vyjela"634, říkal jsem si - konečně tuhej dvojitej
"kolíbkovej" rám s kývačkou se širokým uchycením, hurá
Že váží ""metrák"" ? Holt "soudruzi" přece nemůžou na
MOTOCYKLY plejtvat chrom-molybdenovejma trubkama...
Zajdem do ´posilovny´a tu váhu ZASE zvládnem
Jenže pak jsem se podíval na ´koncovky´ramen kyvky a uzřel
tu zhovadilost - prostě "zplácnutá kruhová trubka"!!
Takže shrnuto : RÁM = "tuháč", KEJVAČKA - široká, jako na
všech normálních motocyklech (PO TĚCH DESETILETÍCH s kejvač-
kou pár centimetrů širokou na jednoduchým rámu!)
Jenže ty "splácnutý"koncovky držely roztočený zadní kolo
(při najetí ve sklonu do nějakýho ´lavóru´na silnici)při-
bližně stejně jako na "kejvačkách", takže jsme ´hadovitým
pohybům´ našich milovaných Jawiček zase neodvykli...
P.S.: na "kejvačkách" ty koncovky byly z pořádnýho ´plochá-
če´,vevařeného do ramen ČTYŘHRANNÉHO(!)profilu...
A pro "srovnání" konstrukční školy rakouské(Puch)a české
(Jawa) : oba moji synci začínali na Puch M50Jet (šestikoň-
ský, šestirychlostní!!, dvoutakt - "šel" cca 100km/h...)
a na této "muší váze" byly koncovky ramen kývačky z kruho-
vých trubek TAKY JEN "SPLÁCNUTÉ", ALE(!!!) dovnitř koncovek
byly vloženy plocháče tl.5 mm ...
POKRAČOVAT V KOMENTÁŘI O JAWĚ 350/634-640 NEMÁ SMYSL !
pro CHLUP2- Máš recht, já se to chystám udělat taky.
No na těch jawáckejch stránkách se ale taky dočtete, že např typ Styl vyvážený do Ruska nám v ČR prodají taky, akorát se to jmenuje soubor náhradních dílů, stojí to v základu necelých 53 tis. a je to celá kompletní jawa 350/640 se zárukou. Kdo pak má platné doklady na jawu 350/639-640, tak ví, že pak už nejni žádný problém tuto jawku legálně zprovoznit i u nás. Zrovna tento týden jsem si kvůli tomu pořídil platné doklady na 350/640 a zástupce jawy mi to potvrdil s tím, že prodají jakýkoliv model 350/640, který vyrábějí a vyvážejí. Takže jelikož jsme v Čechách a naši posranci a zelenáči lezou Bruselu do .. až po ramena, tak holt to máme složitější, ale dostat se k novej jawě 350 za celkem přijatelnej peníz zatím ještě jde.
Ale jinak nevypadá špatně. A tuhle kapotáž pokud vím měly na Jawkách už před lety naše benga
To si děláte pr.el? Na stránkách Jawy se dočtete že se třiapůle v EU nesmí prodávat kvůli emisím a v Anglii se prodávat může? Sice to není žádný zázrak, ale pořád by se našlo dost lidí kteří by si tu třindu koupily. A já klidně zas taky. Jestli ono to není tak že se naši zákonodárci spíš jen snaží zalézt těm pánům z Bruselu co nejhlouběji do rekta!!! To bych blil
mě tak trochu přijde že za ty peníze je to trošku málo muziky
Až na dost vysokou cenu (pro nás) je hezky udělaná.Aby tam Jawa prodávala těchto strojů co nejvíc,když už u nás ji ti zabedněnci zakázali oficiálně prodávat!
Aspoň že ten kotouč dopředu jí dali
Preci Skodu 120 take prestali z jisteho duvodu vyrabet :)) komu neni radno .. Je fakt ze v rusku Žigulíky chrlej porad a mozna stoji to co ta modra perla. Chce to kyvacku!
Vzhledově je na po
Jak vyjímku? Z jakýho titulu? Proč ji nemůžem mít i my?? Bordel a neschopnost-eurochlív... Cena? To bude asi překlep, to je jasný. A co ty delší poslední 2 kvalty? Vždyť už takle je to líný jak veš, to už to do kopce nepojede vubec.. Jawa si opět ukrojila pořádnej koláč ostudy...
Jawka spolehlivá je jde jenom o to komu se dostane do ruky.Většina má problém proto že je napadená kutilem domácím.Ten dokáže zpřeházet elektriku která nemá blbovzdorné zapojení.Jezdím na 639 po celé republice a kamarád na 50let staré kývačce.Japonců jsem měl asi 10 ale Jawka má pořád své kouzlo.Navíc asi nebyla zamýšlena jako konkurence velkoobjemových mašin.Že v anglii vyjde na 100tácků je dost úsměvné ale asi se tam za tu cenu prodá.
když retro, proč nedělají třeba Jawu 500 OHC, ale takovouhle mrdku...chtěl bych vidět frajera, co tohle koupí)