husqvarna_svartpilen_801_2




Jawa v Česku přidá dvě varianty 350 OHC. A co další verze indické třístovky?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
standavfr (96) napsal 11.03.2021 v 07:01

Kamarád si nedal říct a vyklopil 120000 za speciála. Na nové motorce jsou pět let staré gumy, nemá halogenovou žárovku v hlavním světle, má na nádrži samolepky za 30000 proti Rometu. Jednání prodejce Rimoto a reklamačního oddělení po upozornění na staré pneu bylo ve stylu co byste za ty prachy chtěl.

L6L (50) napsal 26.02.2021 v 00:07

350 u nás s jistotou neprorazí, vypadají hodně podivně.
Líbí se mi více modernizovaná Kývačka 300 CL (velmi povedené retro),
také Perák je velmi zajímavý (mě se líbí po modernu i s logem JAWA a hubu roztáhne, když bude spolehlivý, tak určitě).

lklouda (6) napsal 24.02.2021 v 10:36+1

Tak ten Pérák je na pohled boží.

31081 (674) napsal 23.02.2021 v 14:40

No nedávno byl v televizi na programu Sport5 s tou pěknou kozatou kočenkou pořad o Jawě.Byl tam hlavní manager,mladší týpek a dokonce mluvil ještě,že tu Jawku 1000 ještě nedali k ledu,tak se máme na co těšit.A když jsem viděl toho týpka tak mě to bylo tak nějak jasný

faux4 (34) napsal 23.02.2021 v 14:26

Asi clovek musi pochopit, ze Jawa byla a je synonymum pro levnou jednoduchou motorku.. uz od Jawy Villiers, pres lidove motocykly kyvacka az po dnesni Cinu/Indii.. Pak mi dava smysl Jawa 350 Scrambler ci Special.. U te Indie bych si predstavil alespon invenci tynecke firmy, aby jim to Indove prevrtali na 350ccm pro evrop. trh..
(Pozn. Jawa ma bohatou historii.. samozrejme byly pokusy udelat premiovejsi motorku i snaha na poli sportovnich motorek.. Sestidenni (enduro), TT, aj., ale to je jina historie.)

SV-DR (29) napsal 23.02.2021 v 11:00

Jawa v dnešnom globálnom svete nemá šancu preraziť. Západné štáty nemajú záujem o nič od nás , nepredáme tam ani zemiaky/brambory !!!
Navyše "múdre" Euroekologické zákony pochovajú nejeden zaujímavý stroj ktorý by tu mohol jazdiť .

mira592 (35) napsal 23.02.2021 v 02:45

Ta verze s motorem 400 hondy má celkem kultivovaný zvukový projev.
Topenarske trubky vyfuky by měl někdo podepsat, když toto dokáže vymyslet a prezentovat.

pps2 (38) napsal 22.02.2021 v 22:04

Mne by vážně zajímalo jméno toho člověka/managera co připustil do prodeje tuto motku s tím "merkurovým" držákem na nádržku kapaliny přední brzdy, dtto. pak světlometu a s těmi příšernými výfucky !!
Tyto technická zvěrstva by snad nezvládnul ani žák pomocné školy ..

maraton (180) napsal 22.02.2021 v 18:47

U Speciálu schovala spodní kapotáž ta nehezká kolena výfuků, proto obě "novinky" vypadají podstatně hůř.

Bajz0 (0) napsal 22.02.2021 v 17:41

" ,,,musí projít kompletně celým homologačním procesem, a to prostě trvá." to taky homologizacny prces ako 300 CL ze to ma bubnovu brzdu vzadu co vlastne nemozno pouzit, ci stojan ktory je len pribaleny a nie namontovany lebo nema vypinanie na motor takze tiez nema homologizaciu? To je to preco ta homologizacia stala dvojnasobok ceny motorky a nespravili vlastne nic len ju sem doviezli? Tieto stranyk som bral ako relevantny zdroj informacii, ale toto su iba skopirovane blabola a klamstva delaera, Velka hanba za takyto clanok

Marex (2570) napsal 22.02.2021 v 17:38

....konečně se nám vracíí ty státní dotace, na rekonstrukci budovy.

Marex (2570) napsal 22.02.2021 v 17:26+1

Shineray je katastrofa. Dokonce i když to schovají pod ty pěkné kapoty. Každým coulem z toho je vidět, jak se šetřilo. Mahindra je úplně jiný level,bohužel ta cena je u nás nechutná.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 22.02.2021 v 17:06+3

ten drzak je fakt hnusnej, jeste ze nezkusili vyrobit neco dalsiho...

maraton (180) napsal 22.02.2021 v 12:05+2

Ta nenávist k Jawě se buduje od sedmdesátých let, protože už tehdy tyhle motorky zastaraly. Papíry jsem si udělal v osmdesátých letech a Jaw jsem měl několik. Kývačky jsou krásné, ale jezdit na tom? Ne, děkuji. Třistapadesátky technicky, hmotností, spotřebou i jízdou pokulhávaly i ve srovnání s jinou socialistickou motorkou - MZetou, natož s Japonskou či evropskou konkurencí.
Dovoz Shineray vnímám kladně a logo Jawa na nádrži mi nevadí, spíš naopak. Vždyť to jsou prakticky v jakémkoliv ohledu lepší motorky než cokoliv, co kdy z Týnce vyjelo (tím myslím sériovou produkci, nikoliv závodní či soutěžní speciály).
Jsem rád, že alespoň takhle Jawa rozšířila nabídku motorek, které se u nás dají koupit a zatím to nevypadá, že by motorky Shineray, Romet, Mash nebo Jawa trpěly nějakými fatálními nedostatky. Co bych za to dal, mít jako mlaďas takovýhle výběr?! A dostupná, provozně nenáročná motorka jako Jawa 350 OHC (asi Scrambler) by do toho užšího určitě patřila. Pokukuji po ní i teď , proto jsem rád, že bude dál k mání i v provedení Euro 5.
S indickou produkcí to mám jako s těma kejvačkama - vypadá to krásně, ale na cestách asi nic moc. U kejvaček to beru, jde o historické stroje, Jawy 300CL jsou ale nové motorky.

Stenboy (56) napsal 22.02.2021 v 08:37+2

Jawa 350OHC mě fascinuje výfukovejma kolenama, samej kaťák Jsou hnusné, neladí tvarově k moto a ani nerez barvou k chrom výfukům To museli bejt pěkně zhulený

SLAY (810) napsal 21.02.2021 v 21:16+1

tak jestli tohle je odpověď Týnecko čínské Jawy na Indickou Jawu tak je to hodně slabý a téměř ubohý

standavfr (96) napsal 21.02.2021 v 21:13

Nádhera.

Rady (9) napsal 21.02.2021 v 21:01+1

Nic než zoufalství. Pokud budu mit v garáži opet nekdy jawu, tak to bude rozhodne vyrobeno pred rokem 80.

faux4 (34) napsal 21.02.2021 v 19:19

Jeste pred lety jsem s naivnim ocekavanim sledoval az se objevi vysnena konkurenceschopna Jawa. Dnes uz, a kdyz ctu komentare, vystrizliveli vsichni. Kdyz budu mit kolem 100tis. na motorku, koupim si starsiho japonce a jeste mi zbyde na obleceni. Porad se daji sehnat zachovaly kousky Hornetu, Banditu, Fazeru, apod. A pokud jsem zacinal na Jawe, tak mi je kolem 40 a vice a klidne dam za novou motorku vice, ale chci kvalitu a znacku, co rezonuje. A pokud klasiku, tak me oslovuje napr. Moto Guzzi V7..

JardaZ. (4) napsal 21.02.2021 v 10:30+1

Připadá mi to jako nápady, co by se dalo oficiálně dělat s bouraným Speciálem, když nejsou k dostání příslušné náhradní díly.

KVTU (106) napsal 21.02.2021 v 08:11+1

Jsem jawař jak poleno, ale tohle je úlet. Typoval bych to na doprodej strojů na plánované verze speciál, o které není taková poptávka. Asi už to chtějí utnout a nechtějí přiobjednávat spodní kapotáže. Romet café se doprodával za 86 tis. jestli to potřebují doprodat tak cena musí jít pod 100,ale klasické 350 OHC má užitnou hodnotu daleko větší a je o moc hezčí.

plejtvak (79) napsal 20.02.2021 v 22:35

Tu polokapotáž nabízí i Romet u nás

//www.skutry-romet.cz/motorky/300-romet-classic-400-cafe-racer

a za hodně zajímavou cenu. Donedávna byl v nabidce i Romet Classic 400 (až na nádrž a podsedlový kaslíky, stejná motorka jako Jawa 350 OHC) a upřímně, hezčí než 350 OHC a přitom byla o 14000 LEVNĚJŠÍ než "Jawa".
Dost jsem o ní uvažoval, na takové to "domácí žvýkání" by mi bohatě stačila, jenže jezdit na garanční prohlídky z Phy do Brna, to je prostě z ruky. Škoda

PetrosPV (28) napsal 20.02.2021 v 21:44+1

Jawa pořád přihazuje nové typy, přitom polský Romet všechny ty čínské Shineray nabízí už dávno včetně endura, nechápu.

Franky (155) napsal 20.02.2021 v 21:44+5

Indové zachránili značku a Bohužel budou muset k této záchraně si ještě vydržovat tu bandu Veledarmožroutů z Týnce - placením desátků za každý kus indického stroje.
A Veledarmožrouti se ještě chtějí přiživit také u nás, na našem národním cítěním...??

Z nostalgie k našim dědkům bych si s kamarády Indiána pořídil.
Ale rozhodně ne s Velevysohortýneckou přirážkou nadělenou bandě darmožroutů.

Dáme tomu trochu času a to by bylo, abychom nenakoupili za rupie a nevyzvedli v Hamburku odkaz našich dědků - sice od Indiánů, ale postavené hlavou, prachama, srdcem a nakonec i historií kooperace Jawa Ideal Motors-později Jezdi.

Padlo tu, co by Franta Šťastný?
Zažil si svoje s předchůdce dnešním darmožroutů křivákem i v příjmení (který Fandu vyhodil z Jawy a třeba Faltu pomohl připravit o motokrosový titul mistra světa).
Od 1995 bylo i Frantovi jasné, že s tou provařenou bandou křiváků a darmožroutů se značka JAWA nikam nepohne.
Proto by se na věc dnes díval racionálně - a ...myslím, že by měl i radost, že alespoň v Indii ------ kde mimoto za čtyřdobou kývačkou" figuruje také potomek člověka, kterým měl jeho a Standu Malinu na starosti v době závodní podpory k dosažení výstavby továrny Jawa Ideal Motors = mr. Bohman Irani!

bubaris (35) napsal 20.02.2021 v 13:55+2

Nez tohle, tak radeji Hondu XBR a vubec by mi nevadilo, ze je to pomalu uz veteran

gresini (4459) napsal 20.02.2021 v 13:04+2

Ten naháč se mi docela líbí,pokud by to byl dvouválec s obsahem 500 ccm a nějakých 45 hp a za dobrou cenu,tak se to dá koupit.Ale jak říkám za dobrou cenu

malýKostík (9) napsal 20.02.2021 v 10:57+3

Aka vývoj v Jawě, chtěl jsem příslušenství ke své nové 300 CL.

Indové vyrábí padáky, opěrky a spoustu bižuterie ke svým Jawám a české "zastoupení" je zticha a nic neprodává (protože dělají držáky na světla, aha). Že motorky nedělají sami mi nevadí, Nicméně, že neohnou "pár trubek" a zařídí razítko mě trochu štve, to by mohli ještě zvládnout.

300CL mám od října, že ji budou prodávat v Týnci ví asi dva roky, dokonce ji tam měli fyzicky přes rok, tak snad nejsou tak překvapení. Za chvíli bude start sezóny a já abych jezdil s batohem po výletech.

Ale třeba je konstruktérů na vývoj málo, protože většina zaměstnanců jsou "správci muzea" a jiní zasloužilí pracovníci, hádám. Schválně si zkuste koupit příslušenství k jiným modelům v oficiálním Jawa e-shopu.

sklenda (42) napsal 20.02.2021 v 10:45-1+4

ten držák nádobky kapaliny z MERKURu je něco tak šíleného, že to snad může koupit jen šílenec!! Hnus fialovej...Cena toho krámu má být 50 000 a k tomu díly na dodělání!!

VIZI (1420) napsal 20.02.2021 v 10:42-1+4

To je křeč sundaji kapotu a hned je z toho nový motocykl to snad nemyslí vážně. Je to troufalost a zoufalost již 31let.

papiboy (1260) napsal 20.02.2021 v 10:21

Nefalšovaná Jawa 350 OHC existovala, žiaľ, len ako prototyp z roku 1947:



Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist