globalmoto_duben_nolan




Jawa 350 OHC: realita nebo další mýtus z Týnce?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
robert-fiskandl (8) napsal 26.01.2017 v 20:16

Tragický je ten způsob uvedeni, kdyby prostě fabrika komunikovala že je to ozkoušená (a třeba kvalitní) čína, která se po lehkých úpravách bude prodávat pod značku jawa, tak to nemusí fandové "odhalovat". Fabrika měla co nejrychleji pustit ven informace, udělat pěkný fotky a zveřejnit rozpětí cen. Tak by se nebylo o čem dohadovat. Případně ji rovnou nějaký cestovatel měl hned projet a popsat. Nejhorší je nedělat nic, tutlat a "těšit" na výstavu. Pokud to bude fungovat tak to muže být fajn počin, jednoduchá motorka na každodenní ježdění městem a na kochání po okrskách, klasika za dostupnou cenu. Lepší zkusit prodávat alespoň něco než jenom 350 a 650 což není takovej hit. Malá fabrika, kde se od 70tých let nepovedlo nic aktuálního nemá asi reálně jinou možnost než licenci nebo přeznačkovat, není to nic neobvyklého.

Enzojerry (2) napsal 26.01.2017 v 20:16+1

Musím se smát. Co na tom soudruzi vyvíjejí? Neměl by jim to někdo kompetentní zarazit, aby zbytečně neutráceli?

CZludol (3) napsal 26.01.2017 v 20:00

Podle me v soucasne dobe a situaci v Jawe, toto je jedina sance, jak se mozna chytnout... Ponechme stranou to, ze se jedna o cinskou vyrobu. Vzhledem k ekonomicky situaci - jedina moznost. Kdo si koupi nejakej litr za statisice - skoro nikdo! Pokud 4stovka bude spolehlivy pracant, za rozumou cenu (pod 100tis.), muze mit uspech! Navic vzhledem zapada do dnesni retro modni vlny...

limak75 (11) napsal 26.01.2017 v 19:58+2

Rozpačitost s trpkým úsměvem, bohužel.

jneuro (2) napsal 26.01.2017 v 19:57

Drahota.

stenlej (2) napsal 26.01.2017 v 19:54

... zajímá to ještě vůbec někoho?

ropr0812 (1) napsal 26.01.2017 v 19:53+1

Tak tady je základ pro čínskou výrobu.
To by snad mohli od té hondy koupit i sami.
Ale co vždyť i ta moje značka se dnes vyrábí ve stejném

Kandelábr (104) napsal 26.01.2017 v 19:52+1

Ta čína vypadá v originálu pěkně, má šmrnc a myslím, že by se v pohodě našlo dost lidí/ kupců. Ale to, co z toho (možná) udělá Jawa se mi nelíbí

Ford-Radr (7) napsal 26.01.2017 v 19:46-3+2

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale toto nemá s Jawou nic společného!!! Je to děs!!! A víte proč? Díky normám které vymýšlejí inbecilové v EU!!! Ať jdou do pr...!!! Doufám, že po volbách zvítězí zdravý rozum, bude referendum a vystoupíme z té prdele zvané EU!!!

Jirkacbx (15) napsal 26.01.2017 v 19:43

To jsou fakt blbové.
Každej prodává na vlně retro a ti blbci spotvoří tohle.
Obnovit výrobu starýho půllitra za prima cenovku a i zaměstnanec by byl spokojenej,že dělá něco,co má smysl a nějak to vypadá.

ElFidel (4) napsal 26.01.2017 v 19:23

Jo, ten motor je původem od Hondy. Byl ve více modelech... XR 400R, NX400 atp...

JardaZ. (4) napsal 26.01.2017 v 19:10

hrochi (7) napsal Dnes v 17:54

BTW: Víte vlastně z kterého japonce je naklonován motor Shineray 400?

Měla by to být Honda XBR 400/500.

Opatrný (29) napsal 26.01.2017 v 18:48

S vyjmkou skůtru o objemu 50 až 250 ccm, je každý nákup motocyklu čistě o emocích. V našem klimatickém pásmu obzvláště.
Ten kdo je nostalgický vlastenec, tak ten do toho půjde.
Takže by se jich prodávalo dost, aby se to JAWĚ vyplatilo rozjet.
Já sám bych dal tak 80.

Rosi45 (41) napsal 26.01.2017 v 18:47

Jawa s čínským motorem - konec světa se blíží

PatMatbanda (5) napsal 26.01.2017 v 18:34

Nechápu jednu věc. Jistě se tady na motorkářích pohybuje někdo, kdo žije v okolí Týnce nad Sázavou a možná i pracuje v Jawě. A nebo má známého který tam pracuje. Přece není nemožné získat informace o dění ve fabrice a o tom litru, kterej má bejt. Tak zasvěcení pusťte chlup.

hruso25 (40) napsal 26.01.2017 v 18:30

Takéto Čínske Jawy montuje Jawa Argentína.
//jawa.com.ar/ver-todas/
že by od nich brala Jawa Tynec inšpiráciu?

SuperSic58 (1308) napsal 26.01.2017 v 18:25+2

No narozdíl od ohyzdného bastardu 660 to aspoň nějak vypadá. Prodávat se to ale taky nebude, protože Jawa má naprosto neschopný management(jesli vůbec nějakej má), nulovej marketing a žádná komunikace s veřejností. Divím se, že je ještě nezačala vyšetřovat finanční policie. Hloubkovej audit by asi odhalil nehezký prasárny, jak se nakládá s penězma daňových poplatníků... No a kdepak je ten litr, potažmo dvanáctistovka?

Stomcolt (2) napsal 26.01.2017 v 18:06

Mě se to líbí (asi ale víc ta původní verze Shinerai). Pokud se to nebude kazit, tak mi přijde cena 100tis. velice přijatelná. Že některý motorky stojí jen o pár tisíc víc mi není nic platný. Pokud budu mít zájem o malou klasickou motorku do 500, tak mě v mým věku nemůže nikdo nutit jezdit na něčem takovým jako je KTM 390 nebo Kawa 300 - to jsou motorky pro mladý kluky. Další klasika je pro mě až indický Royal Enfield 500 (za 150tis.?) a první japonec Yamaha SR 400 (asi 170tis.)

Pivko (85) napsal 26.01.2017 v 18:04

Kdyby to bylo před 40 -ti lety .koupil bych ji za 10 litru a dal bych si tu činskou nádrž. Je určitě pěknější i Romet. To co se tady provádí ,si Jawa a fandové vůbec nezaslouží.

hrochi (155) napsal 26.01.2017 v 17:54

BTW: Víte vlastně z kterého japonce je naklonován motor Shineray 400?

hrochi (155) napsal 26.01.2017 v 17:51

No větší prasárna už by bylo jen vzít Jawu 660 a nalepit na ni logo Shineray.

indi750 (191) napsal 26.01.2017 v 17:47

Je to smutny, ale jediny, kdo ma realnou sanci udrzet pri zivote znacku Jawa je Mahindra ...

indi750 (191) napsal 26.01.2017 v 17:42-1+2

Ach jo. Kdyz uz brand cinana, tak proc ne radsi 125ku? Myslim, ze by meli vetsi sanci, mohli by oslovit lidi bez papiru na moto, co nechteji skutr. V Italii se na cinske 125 obnovuje Mondial a myslim, ze i Romet a Mash s ni zacinali. V Nemecku se tyhle 125ky prodavaji lehce nad 2000 eur. Takze kdyby v CR zacinali na 49tis za nahace/kaface pro mesto a za 55 scramblera/endurko pro venkov (nebo rybare, houbare), mohlo by to rozjet prodejni sit a pak at jako vyse zminovane znacky zkusi vetsi kubaturu. Ale o to asi bohuzel nejde

Katana (8) napsal 26.01.2017 v 17:40+3

Hodit logo Jawa na čínskej shit? no bravo! Můžou je začít dovážet i z Argentiny... //jawa.com.ar/ver-todas/

pecanGSX-R (5) napsal 26.01.2017 v 17:39

Koupit v číně...dát tam nádrž s nápisem Jawa...hmm... to je novinka s dlouholetým vývojem

Eastrider (1) napsal 26.01.2017 v 17:32

No nepresadí sa ! Ako moto slušne vyzerá, (áno retro letí) mne sa páči. Presadiť sa na trhu by to ale chcelo lacného, spoľahlivého pracanta v duchu 250 Kývačky. Cena ? Prosím Vás !!! To je nereálne. Snažím sa byť ale optimista, držím Jawe palce !

LADIS007 (20) napsal 26.01.2017 v 17:09

ÁHA, dochází dotace? No jo, to už tu bylo, bude litrová Jawa, teĎ frčí retro, tak bude Jawa retro. A 100tis? Nesmysl, musí být na úrovni číňasků jinak to neklapne, ale stejně jde jen o dotaci...

RoHor (8) napsal 26.01.2017 v 17:05+2

Držet značku za každou cenu, když sotva konkuruje? Bud vyvinout novej model, nebo at to zavřou.

Ladislav36 (1) napsal 26.01.2017 v 17:00+1

Pokud by to mělo být trochu fér, tak by milá JAWA měla každému zájemci jeden kus nadělit zdarma. Protože tento jedinec si již prostřednictvím dotací, které tato fabrika shrábla, tuto motorku předplatil. I kdyby nakrásně neplatil daně, tak spotřební daň a DPH platíme bohužel každý. Já bych ale ve frontě nestál. Raději originální Čínu, než toto. A nevadí mě Čína, vadí mě fabrika bez invence, žijící pouze z přisátí na státním cecku.

DreitTheDragon (8) napsal 26.01.2017 v 16:49+1

To už je zase duben?




TOPlist