Městská zběsilost. Italjet do Dragsteru nacpal motor 450!
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: Italjet | Zveřejněno: 14.11.2022 | Zobrazeno: 12 463x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: Italjet | Zveřejněno: 14.11.2022 | Zobrazeno: 12 463x
Foto, čo sem prehodil K167 , je v dnešných časoch úplne vzácna!
Ani jedna z tých troch kočiek si totiž nenechala voperovať namiesto úst kravskú riť...
Jak jsem nejprve z nadpisu zajasal, nebot predchudce jsem loni zvazoval a kvuli vykonu zavrhl, tak na druhy pohled mne mrzi, ze je to opravdu podvozkem i koncepci jiny stroj.
- "obyc" upside, ja chci tu puvodni jednoramennou nadhernou uchylnost
- hmotnost 180 kg je na ten vykon proste moc
- razeni zabiji tu skutrozni mestskou slalomarskou detinskou srandu
450 mam, s vyssim vykonem a vahou o cca 60kg nizsi, takze bych chca nechca furt srovnaval.
Puvodni Dragster 180 2t byl peklostroj motor ve fantastickem (alespon designove) ramu. Nemit poladenou 180 2t Gileru Runnera ze ktere jsem stale nadsen, tak uz je doma :)
Kazdopadne palec nahoru za krasny pocin. Radost na to koukat.
Skútr super, i když ztrácí výhodu skútru. Holky taky super.
Dováží sem někdo tuhle značku? Vím o Harness bike.
Jeden nevi kam skor kukat
Barevné provedení "tripleblack" je krásné, ale poněkud náročnější pokud jde o provozní náklady.
Víc jsem ohlížel toho černovlasého kocoura jak ten skůtr.
Tý jo, s tou 450 by se dalo jezdit pro rohlíky, i 20x za den.
1 reakce
Ta 500 je strašná úchylárna nepotřebuji ho, nedává smysl, ale rozhodně bych ho chtěl mít doma
Po městě u nás i venku by mi stačilo to, co si do Paddocku 8H EWC 2017 na Slovakia Ring v Dunajský Stredě přivezl Maco Racing Team… cca. 180kg Yamahu Majesty 400 s variátorem (25kW 36Nm) a SPZ
Ta 450, prostě a jednoduše "splašené trubky" a zdá se, že doslova
I ten nápad, základ skútr s kvalitním podvozkem, do toho 450 s ovládáním jako na klasické moto, líbí se mi to
A pak, že už se nedá vymyslet nic nového
Zrovna u Italjetu bych moc nepochyboval, že to raketka bude
Ty holky nám fakt zamlčeli...
Ta technika (především ! ) je pochoutkou - mezi všemi těmi
současnými "novinkami" nejrůznějších výrobců, které do důsledku
vzato, jsou na *jedno brdo* ...
A samozřejmě si nemůžu odpustit *malé srovnání* s tou "elektrikou" :
- 15" kola s patřičnými pneu + 2x čtyřpístek na discích 270
vs. 1x dvoupístek na disku 200 ;
- 32 kW / až předimenzovaná kyvka / dva tlumiče vs.12 kW / jednostranná ;
- zajímavá bude *zbožňovaná* e-akcelerace 360 Nm na pneu 13" - 140/60 ... ;
- mimoměstská maximálka *šestikvaltu/čtyřventilu* 32kW vs. e-12kW je zřejmá ;
Dragster 500GP je další jednostopou volbou pro 007 James Bonda
Lepší už je pouze RG Lambretta 500 ...
Tak kdo něco ví o motorkách, tak mi potvrdí, že základem je pořádný podvozek a ty podvozky tam vidím moc pěkné.
1 reakce
Tyhle industriálně vypadající stroje jsou nádherný. Druhá otázka bude asi zpracování a kvalita, ale ta černovláska z první a blondýnka z poslední fotky?? Za ně všech 5 palců nahoru
A ted kurňa kterou ! . . . motorku samozřejmn
Článek by se hodil spíš do časáku pro dospělé, protože to je fakt porno podívaná, 450 skútr i kočky kolem
Červnovláska s nohama až do nebe je top
Proč nebyla ta buchta z titulky v galerii k hlasování, he??? Takhle jsem to musel "kliknout" nějaké blond slepici...
Kúr.va prvý skúter čo chcem! A potom sa pofarbím farbami Italjet a nechám sa pojazdiť tou čiernovláskou na prvej fotke.
1 reakce
Jako na fotky jsem se kouknul, ale motorky nebo skůtry nebo co tam má být jsem vůbec nezaregistroval ...
43koni,180kg a ma to aero kridelka...fuu akurat neviem na co presne ale taka je asi dnes doba. Cim vacsia hlupost tym vacsi potlesk
3 reakce
Moc pěkný a ještě pěknější holky
Jako v tom "německým" vtipu o úchylovi na benzínce:
Mein Gott, das ist nich normal...!!!
Jaaa, das ist nicht Normal, das ist Suuuperrr...!!!
1 reakce
Technický počin
Ženské na foto