yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kojot (22) napsal 30.11.2006 v 14:38

Jo už to vidím trvalo to 2 a čtvrt hodiny jde o to, že to bylo asi první nabití.. dík

Dushab (0) napsal 30.11.2006 v 14:38

A ještě k těm navigačkám:<br />
Podle mě by se měli dát propojit MOTO GPS a PDA bez problémů.Zkoušel jsem MIO C710 a nějak se to nedohodlo...<br />
Tak nevím, ale možná je to rukama

Dushab (0) napsal 30.11.2006 v 14:35

TO: Kojot<br />
<br />
Jakmile svítí dioda zeleně, je HF nabito.<br />
Při nabíjení střídavě bliká zelená a červená.

kojot (22) napsal 30.11.2006 v 13:43

Tak to zkouším nabít, jak poznám že je to nabité? Někdo tu psal, že stačí hodina a je to OK. Mě se to nijak netváří a nevim jak to zjistit, jestli je to na 100% nabitý nebo jen na 95?? Nebo to mám prostě nechat 2 hodiny v nabíječce a nestarat se o to...?

FilipT (16) napsal 29.11.2006 v 19:17

To majitelé: jeste jsem se chtel zeptat na zkusenosti s parovanim s dalsima zarizenima. Zkousel do toho nekdo napichnout treba hlasovou navigaci z GPS? Asi by nemel byt problem...?

FilipT (16) napsal 29.11.2006 v 19:14

To calen: bohuzel ty sady za 1000 to zcela jiste neumej. Viz odpoved z mobilmanie: &quot;Mezi sebou to komunikovat neumi, resp. nejde to sparovat protoze to ceka ze to sparujes z jineho zarizeni. Samo to parovani vyvolat neumi a navic bys na tom tezko nejak zadal parovaci kod. Reseni by snad mohl byt nejaky smartphone jako prostrednik (obe BT sparovane k nemu)&quot; <br />
Mozna existujou i nejaky spesl sady, co to dokazou, ale ty zas nebudou za 1000.

Dushab (0) napsal 29.11.2006 v 11:48

Zdar TomeTT a vy ostatní.<br />
<br />
Jsem Vůl a stydím se. Vštěpoval jsem Vám špatně vyložený poznatek a tak mi to promiňte.<br />
Ano, Tomáš je opravdu nejfundovanější.<br />
K mému zmatení dopomohl i nejasný nadpis v uživatelské příručce&quot;DVA MOTOCKLY A SPOLUJEZDEC&quot;.<br />
Jelikož jsem si zatím vyzkoušel pouze 2 sady, byl jsem přesvědčen o správnosti mého tvrzení a nemá se to!<br />
V návodu je uvedeno spojení 2 sad a 1 telefonu, což by pravdivé mělo býti, avšak je třeba mýt tel. na očích, nebo s vybra, neboť v tomto módu není slyšet.<br />
Ještě jednou se omlouvám a doufám, že mé kajícné doznání alespoň trochu zmírní moji vinu.<br />
Nyní si jdu zakoupit kudlu a spáchám v ústraní harakiri(myslím, že pro majitele japončíka stylové pokání).<br />
Mějte se, jedné stopě ZDAR!

kojot (22) napsal 29.11.2006 v 08:40

No právě proto mi to je divný... A chtěl bych vědět jak to dělá, vždy se člověk může přiučit... Ale jak to sleduju, tak nejfundovanější je na to tady TomášTT.

FilipT (16) napsal 28.11.2006 v 22:32

No ja myslim, ze standard technologie BT neco takovyho naprosto vylucuje - jde o vyhradne parove spojeni (?)

kojot (22) napsal 28.11.2006 v 20:26

Tak to mě taky zajímá, sice testuji jen dvě sady, ale ani dle zapůjčitele a českého i anglického návodu to nejde. ?? Jak?

Dushab (0) napsal 28.11.2006 v 19:39

Souhlasím s TomasemTT, ale dáse použít naráz komunikace mezi 2 motorkama na delší dosah(kolem 250m) a k tomu 1 mobil nebo 1 headset, ale jen pro spolujezdce(na krátký dosah).<br />
Jinými slovy 2 řidiči a spolujezdec(nebo mobil)

smazany30671 (0) napsal 28.11.2006 v 16:30

mimochodem ta Cobra umí i inerkom.Nemám to tedy odzkoušeno,ale zdířka na staničce je a výrobce to v příslušenství uvádí.Pravda je,že jsou tam stále ty dráty,ale na delších cestách to nevadí.Vymotávat se z toho po 10ti km by byl možná hnůj.

ifin (0) napsal 27.11.2006 v 22:01

ifin &quot;vysilačka cca 500-1000 kč + headset for 2 way radios 200 kč = úplná spokojenost (odzkoušeno). Tomu dosahu v řádu stovek metrů se můžu jen smát...mezi dvěma motorkama naprosto nepoužitelný.&quot;<br />
<br />
TomasTT &quot;Ifin: Řekl bych že nevíš o čem mluvíš. Nekritizuj to, co nemáš. A jestli ten Interphone máš a je nepoužitelný, tak ho vyreklamuj, protože to opravdu funguje.&quot;<br />
<br />
Kritizuji dosah a na tom si trvám. Pokud vyžaduješ spojení mezi dvěma motorkama, tak může být i těch 250 m málo. Zejména když někdo blbě odbočí ve městě a nemá možnost ihned zastavit, nebo se otočit, popřípadě zůstane stát na světlech a neví kudy kam. To se pak větší dosah docela hodí. Uznávám použitelnost radiostanice do 120 km/h (Cobra MT 725), ale to je stějně moje maximální cestovní rychlost, pokud tedy jedu ve skupině. Propojení více účastníků taky není problém. Takže mi ten BT vychází na příjem telefonu a pokec na semaforech. Ovšem komfortně bezdrátový.

Hrabe (0) napsal 27.11.2006 v 20:02

Zatím s touhle soupravičkou moc zkušeností nemám, snad jedině pár telefonátú z dálnice v cca 160Kmh a přenos byl fakt čistej, jko kdyby stál volající vedle mne. Je to opravdu super věcička a dosah má taky dosttečnej a kdybych zase náhodou zůstal stát v Srbsku na dálnici a osttní nekoukali do zrcátek, prostě vytáhnu mobil a zavolám tomu na první mašině pěkne do helmy . Určitě to při jízdách ve skupině dokáže ušetrřit dost nervú a nepříjemných situací. Je přece mnohem praktičtější domlouvat se na trse za jízdy, než na benzínce podrobně probírat trasu, aby pak někdo na první křižovatce špatně odbočil . Cena sice není nejnižší, ale kdo tráví v sedle hodně času a většinu kilometrú nakroutí s přáteli, jistě tuhle vychytávku ocení a penízky našetří. Vždyť ani ty naše sroje nbyli zadarmo a kdo ho opravdu chtěl, našetřil. Já mám už jasno, pouštím Outlook a píšu Ježíškovi.

smazany30671 (0) napsal 27.11.2006 v 16:55

kuwa mikrofonu jsem chtěl říct!

smazany30671 (0) napsal 27.11.2006 v 15:06

vysílačky mi fungují perfektně do 100km/hod a slušně do 120km/hod.Je to otázka přilby a hlavně umístění reproduktoru!S níže uvedenými 50km/hod nesouhlasím.

Dushab (0) napsal 27.11.2006 v 14:10

Odpověď Pračkářovi:<br />
Vždy mohou komunikovat 2 motocykly a 1 spolujezdec,nebo mobilní telefon.<br />
Jinými slovy, zařízení má 1 BT na dálku a 1 na blízko.<br />
Vysílačky jsou sice dobré, ale kvalita hovoru je nesrovnatelná.<br />
Trochu bych upřesnil interpretované nepřesnosti.<br />
Výrobce garantuje 150m, ale v extrémních případech (dle mých zkušeností) jsme dosáhli až 250m.<br />
S každou překážkou se vzdálenost pochopitelně zkracuje.<br />
Jo a až to bude stát v Lídlu 5kilo, tak mi to tam prosím někdo kupte(tak 10kusů)<br />
<br />

smazany30671 (0) napsal 27.11.2006 v 11:20

vše by bylo fajn,ale pro mě je nejdůležitější dosah mezi motorkama a slibovaných 200m(dle uživatele pouze 100m) je málo.Jedna křižovatka a je to k ničemu.Zůstanu u Cobry,kde musím připnout jednu zástrčku a no problem.

Prackarrr (0) napsal 27.11.2006 v 10:19

Umí to fungovat mezi třemi motocykly najednou?Čili něco jako konfenenční hovor,aby všichni slyšeli všechny?Dík.

Dushab (0) napsal 27.11.2006 v 09:28

Jestli se mohu také přihodit polénka do ohýnku...<br />
Osobně toto HF využívám a mohu pouze chválit.<br />
Ano správně, není to levná záležitost, ale <br />
snad by někdo nechtěl aby zařízení, které komunikuje do 160km/h do téměř 250m při volném prostranství stálo 150korun(běžte do Lídla).<br />
Fakt nepřeháním, dokonce mě osobně překvapilo, že jsme si povídali za roh.<br />
Někdo mě možná prohlásí za lháře a kacíře, ale je to tak!(zkoušeno na BMW 1200GS a VFR 750)<br />
Podtrženo sečteno, kdo tu věc potřebuje a nemusí být snob, jak tady nějaký závistivec tvrdil, mašinku si koupí za reálné peníze.<br />
A kdo tu věc nepotřebuje, koupí svému ledviňáčku nějaký hezký dárek.<br />
<br />
<br />

radim2 (22) napsal 26.11.2006 v 19:50

to Kojot&gt;ma pravdu za kvalitu si radsi priplatim.Ja mam na LT toto udelatko od fy.BAEHR cena je samo nekde jinde ale stoji to za to.Spojeni v jakekoliv rychlosti,komunikace se spolujezdcem,mezi motorkami,hudba a tlf.samoregulace dle rzchlosti,stlumeni hudby pri prichozim hovoru,nebo mluveni toto vse to zvlada bez chyby jak do helmy tak do repraku staci si vybrat nikdy vice jizda v tichosti.

FilipT (16) napsal 26.11.2006 v 17:44

No třeba tvoje manželka to tvrdí, vee

kojot (22) napsal 26.11.2006 v 17:36

Tak ja to zatím testuju bez provozu na helmě,(mám kdispozici 2 sady) pobíhám tak různě po vesnici a pokud je volné prostranství tak 150m není vůbec problém se spojit.Zkoušel jsem to u nás na FC hříšti a v klidu 100m jak víno. Nevím jak to bude za jízdy. Obecně je to výrobek, který nepotřebuje vůbec nic na ovládání. Tedy žádné dráty, dělat díry skrz helmu a pod. S telefonem se spojím do cca 7m pak 6230i ztratí spoj. Nevýhoda, kterou vidím zatím jedinou je ta, že pokud &quot;kecáte&quot; po intercomu, neslyšíte příchozí hovor, jediné řešení, dát ho na vibrace a někam, kde to ucítíte. Výdrž je na baterky o této velikosti víc než dobrá. Zatím 4 dny jede v pohotovostním režimu a šly přes to 4 telefony cca 10 min. Cena? Za funkční a kvalitní věc musíte dát peníze. Obecně je to trochu víc, ale profi řešení co maj např. záchranáři stojí kolem 19 tis. Jinak systém na LT od BMW je taky za větší prachy než tohe. Pokud se spojujete přes vysílačky, jistě víte, co drátů s tím je spojeno. Navíc klíčovací tlačítka pod. Tady je jedno a na helmě. Ja si na výletě rád pokecám. Kdo tvrdí, že vzadu musí nutně sedět manželka

ifin (0) napsal 26.11.2006 v 16:19

vysilačka cca 500-1000 kč + headset for 2 way radios 200 kč = úplná spokojenost (odzkoušeno). Tomu dosahu v řádu stovek metrů se můžu jen smát...mezi dvěma motorkama naprosto nepoužitelný.

Twister (-1) napsal 26.11.2006 v 13:55

No je to zajimavy. Nasadilo mi to brouka do hlavy. Ale za pet tacu do toho nejdu. Asi zkusim upravit stary vysilacky..

LuigiCB1300 (4) napsal 26.11.2006 v 12:36

nolan dela n-com a je to podobny, jen ta porizovaci cena pro dva lidi je jako 1,5 novy helmy, takze si radeji od manzelky odpocinu a soustredim se na jizdu

666S999 (85) napsal 26.11.2006 v 11:19

názor:<br />
1)na delší cesty není zbItečnost... <br />
2)než levný a na nic, je lepší přidat.musí to fachat když jedete na pohodu 160, a ne poslouchat vítr...a nesmí vás bolet uši od sluchátek, když dáte třeba 1000km za den...<br />
3) odpovídající cena je do 5ti litrů za kompletní a komfortní sadu...

FilipT (16) napsal 26.11.2006 v 11:07

Osobně na něco podobnýho už leta čekám. Komunikace mezi motorkama, která by se dala použít i jako komunikace se spolujezdcem, když jedeme sami na jedný mašině, je muj sen. Ono mít ve větší skupině mašin spojení aspoň mezi prvním a posledním jezdcem slušně zvyšuje komfort a bezpečnost. Při 2-3 mašinách na dovolený zase víc poznáte a zastavíte si kde chcete a kde si všimnete něčeho zajimavýho, nejen kde zastaví ten první. No a poslední super využití - až začne vaše slečna jezdit na vlastní mašině (přece ji nebudete porád vozit, když holkám vlastní mašina tak sluší), je dobrý mít možnost ji zezačátku mít možnost během jízdy trošku radit a upozorňovat na rizikový okolnosti. I když ono i projet si Brno třeba s Lelkem na druhý mašině za zády, kterej by vám přesně řikal, co jste právě teď mohli udělat líp, by nebylo špatný.<br />
<br />
Dosavadní řešení pomocí vysílaček, kabelů do helmy, klíčovacích tlačítek atd bylo natolik složitý a nepohodlný, že skoro všichni co si to pořídili už to maj leta v šuplíku a jezděj bez toho.<br />
<br />
Za 5 tis mi to až tak drahý nepřipadá. Podobnej produkt ScalaRider (jen BT bez intercomu) stojí asi 3k, v tomhle máte navíc i vysílačku (aspoň myslim, bo 150 metrů by samotný BT přenos neutáhl). A narozdíl od vysílačky snad i (nevim jistě, uvidim až se mi to dostane do ruky) obousměrnej přenos, takže žádný &quot;Na příští doprava, přepínám&quot;, &quot;Neee, doleva, přepínám...&quot;

Jarda (281) napsal 26.11.2006 v 10:52

Raptor&gt; Ja bych si to nejdrive po sobe precetl, nez ten komentar odeslu.

GPZBlueRider (3) napsal 26.11.2006 v 10:45

Trochu zbitečnost

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist