yamaha_demo_tour




Nový Challenger od Indianu chce být nejlepším americkým baggerem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Vaclavkyzek (9) napsal 01.11.2019 v 18:47

Nekomentujem dizajn motoriek každému sa páči niečo iné aj toto si nájde obdivovateľov ale za mna je to na šabľu

SS124 (-4) napsal 01.11.2019 v 08:11



realita výkonu .... FUJ Indian motorcycle

Jacob82 (142) napsal 31.10.2019 v 08:05

Náhodou pecka, že se alespoň Indiáni probrali, a začínaj za ty nehorázný lowe nabízet taky nějakou slušnou techniku. Rozhodně nejlepší emerickej bagger současnosti.. Co se týče ošklivosti, je to hodně ujetý, potřeboval bych to asi vidět naživo, ale podle mě to neni tak zlý. Mě se ale poslední dobou líbí snad všechno Každopádně je to pořád hodně daleko od krasavců od Hondy (GoldWing) dle mýho názoru jednoznačně nejkrásnějšího a zdaleka nejlepšího baggeru současnosti K1600B (BíloModráWrtule). Peace

sramis (95) napsal 31.10.2019 v 07:53+1

Tyhle mega kapotaze misto maleho stitu, ja to proste nechapu co na tom lidi vidi. Jasne, je to americky, kde je to asi zadany, ale to je tak hnusny, ze mi to furt hlava nebere. Pritom bez toho by to byla pohledna motorka.

JohnnyS08 (219) napsal 30.10.2019 v 23:41+1

Technicky asi dobrý, ale ta přední kapotáž - no, řekněme, že road glide mi najdednou připadá jako relativně hezká a designově učesaná motorka

Marty58 (3) napsal 30.10.2019 v 20:33+3

tu nevzhlednou škatuli kolem světlometu srovnávat s kapotou Camara, to je hodně silná urážka Chevroletu..

Hayabusa (12) napsal 30.10.2019 v 19:38+1

Sakra to je hnusnej buřt

Brukev (850) napsal 30.10.2019 v 18:40

No a já , starej sporťák a „odpůrce” USA strojů, bych do toho na starý kolena snad i šel

Orgovany (800) napsal 30.10.2019 v 18:15+1

Nevim no, ale bagr od JCB nebo Liebheru má daleko hezčí předek. Tohle vypadá nějak divně. Hmotnost je strašlivá a výkon se v ní ztratí .....

Hergottt (4) napsal 30.10.2019 v 17:08

Indian je na tom jako Škodovka- poslední pěkný kousky udělali před válkou. Teď je to jen splácanina několika konkurenčních modelů (u obou).

kawassak (127) napsal 30.10.2019 v 13:42

... neshani nahodou nekdo na neco ten zadni kufr co ho drzi predni svetlo? Az mi to privezou, poleti do kouta

Ijon (46) napsal 30.10.2019 v 13:14

Suchá hmotnost 377 kg - to je snad víc, než GoldWing se šestiválcem. Tak mě napadá - má to taky zpátečku?

4 reakce

Honzis
Honzis 31.10.2019 v 08:17

SS124: Krucinál já to věděl, že se najde nějakej šťoura a vzpomene si na to, na co já si zaboha vzpomenout nemohl Furt mi v hlavě strašilo, že ještě jedna motorka, na Káčko jsem si vzpomněl na starý 1200 LT, to ji mělo, ale že ji nedávno vrátili, se mi v kebuli schovalo Díky za doplnění


TDM851 (4095) napsal 30.10.2019 v 12:51+1

Že bagr... Nemá to lžicu!!!

Anti (391) napsal 30.10.2019 v 11:52

U těchhle strojů mě vždy napadne,do čeho majitel v budoucnosti až bude chtít provést nějaký tuning investuje,jestli do výfuků nebo do repráků
Motor vypadá dobře,brzdy vepředu ,zbytek takový klasický americký autobus...

papiboy (1260) napsal 30.10.2019 v 10:02

Podobne, ako za niektoré výtvory od HD aj BMW, týmto som aj Indianu udelil svoju - samozrejme bezvýznamnú - virtuálnu pokutu za estetické zamorovanie prostredia...

ZDENY777 (15) napsal 30.10.2019 v 09:51

Bohužel výrobci v Usa mě už ničím nepřekvapí. Za mě je to humus a bizardnost!!

dage (-62) napsal 30.10.2019 v 08:59-1+2

Že si to s ničím nespletete?!?!?!?!? a co Road Glide???
Kdyby ty drahý doplňky nacpali do něčeho originálního! Co sami vymyslej ale kde nic není ani smrt nebere.
Jsou to jenom skládači dílů. Nechápu jak na tento paskvil může být někdo hrdý. Natož za to dát ten ranec.
Říkám FUJ Indian motocycles

3 reakce

Honzis
Honzis 30.10.2019 v 09:20

No asi hodně na dálku jo, ale jinak má Road Glide dvě úplně jiný světla a tu kapotu hladkou. Já bych si ji s Indošem teda nespletl


SuperSic58 (1308) napsal 30.10.2019 v 08:52+3

velebnosti jdu vrhnout




TOPlist