yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
maco (-3) napsal 25.11.2015 v 23:02

Na číně nebo koreji bych jezdil jedině v tom případě,že by mi k tomu dali váhu té motorky ve zlatě

Zedsdead (293) napsal 25.11.2015 v 19:42

Na pohled zkopírovat BMW dneska v době scannerů dílů už není až taková věda. Horší už to bude s materiály a různými povrchovými úpravami, věcmi, co na první pohled vidět nejsou a taky technologickou kázní. Číňanovi totiž kvalita nic neříká. To nikdy Japonec nebude.

Kdo tenhle hnůj koupí, tak je blázen.

ostravak (0) napsal 25.11.2015 v 17:52






















Nějaké fotky z minulosti nafocené mobilem

ostravak (0) napsal 25.11.2015 v 17:43

Já vím, ty díly jsem tehdy objednával u zastoupení Hyosung KV Moto v Mladé Boleslavi. Však právě tam začaly problémy s dodáním těch správných - dvě léta po sobě(vždy v červnu) mi něco odešlo, oni měli dovolenou, pak jsem to objednal a došlo něco jiného, takže vrácení zpátky, pak měl dovču zase servis a bylo po sezóně. Jó obě byly karburátory a navíc jejich nechvalně proslulé benzínové čerpadla od Mitsubishi taky odcházely. A to jsem měl najeto jen 10 tis. a kámoška ještě méně, jezdili jsme normálně, nevytáčeli motor a vždy se něco posralo, ceny vysoké, tak šly obě(té druhé se novému majiteli něco vysypalo v motoru a platil 20tis. za opravu, už jsem se ani nezajímal co). Už bych si to nikdy nekoupil. Zpřevodování měly hodně krátké a blízko od sebe, takže se pořád řadilo, ale nahoře to vůbec netáhlo, to že tam skoro nešel dát neutrál ani neuvádím, ale tehdy jsem moc nejezdil, tak jsem to ani neřešil. Prý na tom jezdili v Soulu policajti, ti se teda zajezdili. Za mě tedy tyto typy rozhodně nee

Marex (2570) napsal 25.11.2015 v 15:51

Ostravak: Hyosung pro Suzuki vyráběl véčka do SV a V-Strom. A tím ta spolupráce nekončila. Bylo toho mnohem víc. Mne odradily tehdy od koupě ceny, které byly srovnatelné s cenami Japonské konkurence. Pak se vynořily informace o potížích s motory a nějak od té doby považuji Hyo za špatnou volbu. Těžko získají zpátky nějaké renomé...tedy pokud nějaké někdy měli!?
Ale na CF moto tedy nemají. :D To je správný čínsky odpad.

ST-M (43) napsal 25.11.2015 v 15:34+1

ostravak: vzhledem k tomu, že píšeš o karburátorech, jednalo se o motorku model z r. 2007 nebo starší, od té doby se toho pravda dost změnilo (k lepšímu) a o "péči" tehdejšího zastoupení v ČR je toho taky známo dost...

ostravak (0) napsal 25.11.2015 v 14:52

Já měl kdysi Hyosung - alias Hustoskunk typ Aquila a takové problémy, že nikomu nedoporučuji. Kamarádka jí měla taky a pořád v opravně, celé léto, nic nešlo pořádně sehnat, když už něco Korejci poslali, tak zase na jiný typ a zase se čekalo další měsíc než díl vymění za správný, řídící jednotky se sraly jak na výrobním pásu, příruby sání praskaly, karburátory nešlo pořádně nastavit. Vzhledově nebyly až tak špatné - asi jediné plus a spotřeba taky ušla. Nikdo už to nechtěl spravovat, tak šla hned z domu. Týpek co jí kupoval jí ani neprojel a vysolil 40tis. na ruku(při koupi jsem za ní dal 33tis.) až jsem nechápal(asi fanda značky) hned jsem mu jí vytlačil na vozík a od té doby neviděl. Prý koupili starou linku na výrobu motorek od Suzuki, tu bych chtěl vidět kolik měla let a v jakém stavu

soccer (480) napsal 25.11.2015 v 10:41

Na té cestovní číně mají vepředu WP.

Marex (2570) napsal 25.11.2015 v 09:41

Také vám přijde to očividné kopírování tak nestydaté, jako mně?

deluxa (347) napsal 25.11.2015 v 01:00

Heh tu vsetci ohrnujete nos, ale komponenty a motor tej vasej super znackovej motorky su vyrobene v tej istej sikmookej fabrike ako tieto "stroje" . Spomeniem napr. Piaggiogroup ti s velkou oblubou pouzivaju lacne cinske suciastky vo svojich motorkach za tazke prachy, Hodnotit kvalitu nebudem ale na cinskom skutri by som nemal problem denno denne jazdit keby ma spolahlivo doviezol tam kam potrebujem, myslim ze aj tie 300kove motory uz maju vychytane, CFMoto roby paradne stvorkolky uz dost dlho tam by som sa neobaval ze nieco nebude fungovat...

Mirus1 (-1) napsal 24.11.2015 v 22:20

Já, jako skůtrmaniac jsem nadšen ze SYM Maxsym 500, to je teda, alespoň pro mě pastva pro oči, ale pokud spustí výrobu, tak přísahám, že si rozšířím řidičák...Vlastním Sym GTS Joymax 125i sport, ale tohle bude jiný kalibr, takže uvidím, jak se to dál vyvine...

SuperSic58 (1307) napsal 24.11.2015 v 20:02

GD450 vypadá moc dobře! V ČR ale mizerná prodejní a servisní síť...

fatman (32) napsal 24.11.2015 v 19:28+1

No a Jawa?
Ani bych se nedivil, kdyby se tu etablovala Jawa Argentina(p.Martinez-logo s černým polem)kooperující s čínskými dodavateli a "naše" slavná Týnecká továrna by jen tiše z povzdálí sledovala masivní expanzi těchto motorek s pronajatým logem ...
Mám totiž za to, že právě zažívají návrat na výsluní jednoduché lehké a levné motorky kolem objemu 250(chcete-li dnes oblíbených 300 cm3).
Nechápu, proč týnecká továrna nejde také touto cestou, příp.nenakoupí celé motorky a nevyužije to, co jediné má ještě cenu..Jméno s tradicí..
(Kawasaki si nechává své skútry také vyrábět Kymcem...a neuráží je to..).

fatman (32) napsal 24.11.2015 v 19:23

Řekl bych, že vše se musí posuzovat v kontextu s cenou...
Mě se třeba to retro od Symu moc líbí...
No a cesťák CF Moto by se mi taky líbil...
Ovšem důležité je za kolik a dále pak servisní zázemí, vč.dostupnosti dílů...

biosák (69) napsal 24.11.2015 v 19:16

Náhodou nevypadaj zle za mě ano,lepší jak už bylo psáno než naše slavná Jawa

Virgl (8) napsal 24.11.2015 v 17:28

Osobně jsem si tam ty "čínský" mrdky dva dny prohlížel a ikdyž doufám, že si žádnou nikdy nepořídím, tak musím říct, že se kuci šikmoocí hodně posunuli a některé kousky a vychytávky jsou už na dost dobré urovni. Viz. integrovaný kamery na skůtru, a pro spoustu mladých, začínajících jezdců to bude určitě cesta, hlavně finanční. Co jsem se tam bavil tak spousta uplně neznámích značek dodává už třeba do Polska a mají tam s tím uspěch, vzhledem k tomu že poláci jsou kšeftaři a jsou ochotni prodávat s 5% a ty nákupky pro velkoobchod jsou fakt směšný. Takže za mě určitě ano, ale ne pro mě , jinak Jawu jsem tam neviděl, tak asi tak.

PremdaHonda (108) napsal 24.11.2015 v 17:03

Pokud bude dobrá cena tak proč ne,proti taiwanskym a korejským značkám nic nemám..
Samozřejmě to pořád nemá takové jméno jako japonci apod.

elvis78 (133) napsal 24.11.2015 v 16:46

lepsi neco nezli nic. myslim jako Jawa nic.

ST-M (43) napsal 24.11.2015 v 15:20

Ještě doplnění tech spec k tomu cesťáku CF Moto:

trochu vylepšili výkon na 52kW ale narostla i váha...

Dimensions: 2230 x 1000 x 1280mm
Wheelbase: 1415mm
Seat height: 780-810mm (adjustable cushion/pneumatic control)
Minimum ground clearance: 140mm
Curb weight: 265kg
In-line 2 cylinder, 4 valves/cylinder 4 stroke, liquid cooled engine
52kW@8750rpm
Bore x Stroke: 83.0 X 60.0mm
Compression ratio 11.3:1
Displacement: 650cc
Transmission: 6-speed manual
Steering head angle: 32°
Clutch: Wet multi-plate
Fuelling: BOSCH EFI
Fuel tank: 22L
Front tyre: 120/70 ZR17 Continental
Rear tyre: 180/55 ZR17 Continental
LED lighting (headlight/tail-light)
LED indicators (turn signals) redesigned from the 650TR/TK
Headlight side by side (include a pair of projector lenses)
Electric adjustable screen (range over 100mm) with position memory
ABS
43mm inverted shock absorbers with adjustable preload and dampening
Air inflatable adjustable seat (range of 30mm) with what looks to be a more upright (comfortable) riders position.
Instrument panel, has separate dial tachometer and speedometer, with LCD odometer, trip meter and clock
Integrated luggage

pajapaja (37) napsal 24.11.2015 v 14:28

A za mně říkám JO!!!Ten nahej retro SYM je fakt hezkej-A jestli se to něčemu podobá?Aby taky ne-no přece motorkám a skůtrům

panTerek (82) napsal 24.11.2015 v 12:29

GD450 se mi líbí. Pokud bude mít slušnou hmotnost a cenovku, tak na lítání po městě a okolí proč ne.

seikos (975) napsal 24.11.2015 v 12:28

Ten Maxsym mel vpredu a vzadu integrovanou kameru pro zaznam jizdy. Moznost prehravat skrze interni wifi AP na mobilu. Pekna inovace

saci_ventil (292) napsal 24.11.2015 v 12:22

mňa vždy fascinujú tie zadné kyvky. Vypadajú ako virgule na hľadanie vody . Joklovina je u šikmáčou "IN". Prečo sa nedá debatovať pod ženskými fotos na EICMA?

ST-M (43) napsal 24.11.2015 v 11:58

TRIBES: tam mělo být kW...

TRIBES (9) napsal 24.11.2015 v 11:51+1

300cc a brutalnich 20 koni.

mikni (103) napsal 24.11.2015 v 11:15

...no jo,vždycky to bude mít většinou dvě kola a něčemu to bude podobný

Judge (0) napsal 24.11.2015 v 11:10

Tak CFMoto 650TK mi na první pohled připomnělo starší model BMW R 1200 RT. Inspirace je jasná.

dejf. (1341) napsal 24.11.2015 v 10:49

ten scifi nahac zas tak zle na fotkach nevypada...pro mlady co nemaj na duka to bude treba zajimavy,..

ST-M (43) napsal 24.11.2015 v 10:45

Už jsem někde psal, že nový design GTček od Hyosungu mi moc pod nos nejde, ale třeba se to vsákne...

Hyo GD 450 by mohla být alternativa ke KTM DUKE 390...

To CF Moto ála RT-GT-NTV se mě docela líbí, ale jak jsem tak koukal, tu divnokyvku nevylepšili, tak si říkám, kolik km to může najet bez vleklých problémů... Chtělo by to dlouhodobý test...

CR500 (142) napsal 24.11.2015 v 10:12

Ten novy Hyosung GT650R nevypada uz vubec zle..pokud bude zajimava i cena mohl by pro svatecni jezdce premiovym znackam zacit konkurovat.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist