Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
By mě zajímalo jak vyřešili chlazení motoru když je to vzduchem chlazená vstřikovačka běžící s chudou směsí, žádnej karbec. Aby se to ve městě moc nehřálo, to by životnosti motoru neprospělo.
Mohli by ještě pokračovat nástupcem šestiválce CBX 1000, to je neuvěřitelná srdcovka s uměleckým dílem místo motoru.
Teda s tím jedním výfukem mě taky zklamala a ty zkroucený svody taky za moc nestojí.Kdyby dotáhli pár těchto detailů byla by 1A.Na každou klasiku dneska nacpou jeden výfuk a zdar! Je to škoda ale i tak se dá na to dívat.Je to přesně tak jak píše agent: výrobce dobře začal, ale pak mu nějak došel dech a přišel spěch.
Tak jsem dnes měl tu čest spatřit tohoto fešáka na vlastní oči. Jak to na fotce vypadalo pěkně, tak skutečnost mě dost zklamala . Mě, vyznavače naháčů a retro stylu... Čekal jsem, že se trochu více odvážou, dva výfuky by tomu slušely mnohem víc, než ten jeden doutník. O čtyřech ani nemluvím. Kola "dráťáky" bych u retra považoval skoro za samozřejmost. Prodejce mi nejistě tvrdil, že tohle vše by snad mělo být i na přání za příplatek. Vzhledem k tomu, že za tenhle stroj si ve stávající konfiguraci řekli 265 000,- kaček, obávám se, že příplatek s toho udělá hračku klidně s cenovkou přes 300 000,-. Touha po nějakých doplňcích typu elegantní držáky na zavazadlové kufry pro mé vytoužené dlouhé cesty se setkala s odmítavým zakroucením hlavy na krku prodejce. Snad v budoucnu. Dívám se na to a zklamaně konstatuju, že je to spíše hybrid - něco s pojetím moderních rychlých strojů a rádoby naháčů starší generace devadesátých let. Kulaté světlo a "retro" budíky to už moc nezachrání. Motor je opravdu krása, to ano, ale tenhle skvost, aby skvostem byl tak, jak si to asi mnoho příznivců těchto druhů motorek představuje je o něčem jiném. Krásu motorky dělají přeci především detaily, jinak je to pořád jen a jen o dvou kolech a něčem bublavém tam dole pod zadkem. A cena skoro třista tisíc, no, ruku na srdce, za to, co za tyhle peníze nabízí, to mi připomíná nescafé ve starém cibuláku, slibující retro chuť. Ale s nescafé to není přeci také ta pravá chuť, není nad ručně čerstvě namletou zrnkovou kávu. Škoda, škoda, škoda. A taková šance udělat fakt suprovej skvost, jen to doladit tak, jak se má. Tak trošku mě to připadá, jako by výrobce to chtěl už už mít za sebou. Dobře začal, ale pak mu nějak došel dech a přišel spěch. A taková by to mohla být nádhera. Srdce až pláče.
Zaujímave že na zahraničných forach nikomu nechýba druhý výfuk ani vypletané kolesa. Zrejme JAWA tu v našich končinách v minulosti narobila galibu a vypestovala akýsi fetiš pre simetriu...
Stejne na to kazdej rozumnej clovek da ladaky, tak proc ne rovnou dva...? To kochani v sedesatce me taky moc pobavilo. Bych se bal padu z nedostatku rychlosti
Zdravim, bohuzial som nestihol vkladanie dotazov :( . Ale mna by zaujimalo : Prvu Hondu CB750 charakterizuju "dratena kola" a vyfuky 4 do 4. Co branilo vyzdvihnut tieto charakterove crty ? Ak by sa tam podarilo dostat este tuto otazku, tak by ma to potesilo. Dakujem
Hodně mě pobavil muscle biker prej spotřeba a ještě v 60 km/h tak to tady asi bude zajímat málo lidí možná jen tebe já se teda kochám při 100 no možná teda jako hrana 80 a myslím, že mám pravej muscle bike... ale tak sranda velká nic ve zlém.
Moja otazka, alebo skor obava, ako je na tom tato moto s ergonomiou pre dlhanov? Pri testoch by som privital info aj na tuto temu. Inak je tato moto z mojho pohladu uplne dokonala.
Dráty ani nepostrádám - na dost starších Hondách jsou tyhle 5paprsky,ale dva výfuky lahodí (aspoň mému) oku více ať už na BlackBirdu, X11, X4, Moto Guzzi...
By mě zajímalo jak vyřešili chlazení motoru když je to vzduchem chlazená vstřikovačka běžící s chudou směsí, žádnej karbec. Aby se to ve městě moc nehřálo, to by životnosti motoru neprospělo.
Mohli by ještě pokračovat nástupcem šestiválce CBX 1000, to je neuvěřitelná srdcovka s uměleckým dílem místo motoru.
WingS: "dalsia stvorvalcova ryza" - Další ošklivá štvorválcová rýža!
Teda s tím jedním výfukem mě taky zklamala a ty zkroucený svody taky za moc nestojí.Kdyby dotáhli pár těchto detailů byla by 1A.Na každou klasiku dneska nacpou jeden výfuk a zdar! Je to škoda ale i tak se dá na to dívat.Je to přesně tak jak píše agent: výrobce dobře začal, ale pak mu nějak došel dech a přišel spěch.
Tak jsem dnes měl tu čest spatřit tohoto fešáka na vlastní oči. Jak to na fotce vypadalo pěkně, tak skutečnost mě dost zklamala . Mě, vyznavače naháčů a retro stylu... Čekal jsem, že se trochu více odvážou, dva výfuky by tomu slušely mnohem víc, než ten jeden doutník. O čtyřech ani nemluvím. Kola "dráťáky" bych u retra považoval skoro za samozřejmost. Prodejce mi nejistě tvrdil, že tohle vše by snad mělo být i na přání za příplatek. Vzhledem k tomu, že za tenhle stroj si ve stávající konfiguraci řekli 265 000,- kaček, obávám se, že příplatek s toho udělá hračku klidně s cenovkou přes 300 000,-. Touha po nějakých doplňcích typu elegantní držáky na zavazadlové kufry pro mé vytoužené dlouhé cesty se setkala s odmítavým zakroucením hlavy na krku prodejce. Snad v budoucnu. Dívám se na to a zklamaně konstatuju, že je to spíše hybrid - něco s pojetím moderních rychlých strojů a rádoby naháčů starší generace devadesátých let. Kulaté světlo a "retro" budíky to už moc nezachrání. Motor je opravdu krása, to ano, ale tenhle skvost, aby skvostem byl tak, jak si to asi mnoho příznivců těchto druhů motorek představuje je o něčem jiném. Krásu motorky dělají přeci především detaily, jinak je to pořád jen a jen o dvou kolech a něčem bublavém tam dole pod zadkem. A cena skoro třista tisíc, no, ruku na srdce, za to, co za tyhle peníze nabízí, to mi připomíná nescafé ve starém cibuláku, slibující retro chuť. Ale s nescafé to není přeci také ta pravá chuť, není nad ručně čerstvě namletou zrnkovou kávu. Škoda, škoda, škoda. A taková šance udělat fakt suprovej skvost, jen to doladit tak, jak se má. Tak trošku mě to připadá, jako by výrobce to chtěl už už mít za sebou. Dobře začal, ale pak mu nějak došel dech a přišel spěch. A taková by to mohla být nádhera. Srdce až pláče.
chtěl bych se taky zeptat jestli bude možnost s drátěnejma kolama a proč místo dvou laufů použili jeden.
Nema to charizmu, dalsia stvorvalcova ryza...
Jak tam můžete dát otázku jestli je to stříkačka,nebo karbce.To budem vypadat jak pěkní blbci.
Zajímalo by mě, zda se můžeme těšit i na další retro modely od Hondy.
Zaujímave že na zahraničných forach nikomu nechýba druhý výfuk ani vypletané kolesa. Zrejme JAWA tu v našich končinách v minulosti narobila galibu a vypestovala akýsi fetiš pre simetriu...
A stara dobra sevenka mala stejnak štyri...
3,7L pri 60km/h:
Fuel consumption rate (km / L) * 1 (Fixed area traveling test value 60km / h) 27.0
//www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2012models/2012-Honda-CB1100.htm
V dnesnej dobe ked sa robi tolko peknych motoriek by som o toto ani nezakopol...
Je to propadak,stejne jako crossrunner drahy a hnusny...
//motoride.sk/c/5085/prve-dojmy-honda-cb1100-2013-vo-valencii.html
Včera jsem si byl pro PCXko na Jarově a rovnou jsem se ptal na cenu CB1100 - prý 245
vittorio , co bránilo ... ? ,no přece to, že Honda poslední roky dělá rozpočtovky
Od Hirofumi Fukunaga neočekávám nic než PR kecy
Stejne na to kazdej rozumnej clovek da ladaky, tak proc ne rovnou dva...? To kochani v sedesatce me taky moc pobavilo. Bych se bal padu z nedostatku rychlosti
dva krátký laufy a drátěný kola-za mě a bude super!!
Zdravim, bohuzial som nestihol vkladanie dotazov :( . Ale mna by zaujimalo : Prvu Hondu CB750 charakterizuju "dratena kola" a vyfuky 4 do 4. Co branilo vyzdvihnut tieto charakterove crty ? Ak by sa tam podarilo dostat este tuto otazku, tak by ma to potesilo. Dakujem
Oproti původním návrhům mě to celkem zklamalo
Do pr... i kdyby to stálo 275 to je snad moc? Někdy mi přijde, že pro Čechy je drahé všechno, všude a stále...
optejte se, jestli se obává konkurence v podobě nové jawy 1000
Hodně mě pobavil muscle biker prej spotřeba a ještě v 60 km/h tak to tady asi bude zajímat málo lidí možná jen tebe já se teda kochám při 100 no možná teda jako hrana 80 a myslím, že mám pravej muscle bike... ale tak sranda velká nic ve zlém.
Prosim, muzete dotazy podkladat primo do formulare pod clanek dole. diky.
Konečně něco slušnýho
Moja otazka, alebo skor obava, ako je na tom tato moto s ergonomiou pre dlhanov? Pri testoch by som privital info aj na tuto temu. Inak je tato moto z mojho pohladu uplne dokonala.
az na tie chybajuce draty u mna
Cena 275 000KC...
Dráty ani nepostrádám - na dost starších Hondách jsou tyhle 5paprsky,ale dva výfuky lahodí (aspoň mému) oku více ať už na BlackBirdu, X11, X4, Moto Guzzi...
Pěkná ale přesně kde tomá dva výfuky kde to má zatraceně dráty
Zeptejte se proč to nemá drátěný kola? Nebo zda nebudou jako příplatkovka
Díky