yamaha_demo_tour




Nová Honda VTR250 pro Japonsko

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jirka4137 (114) napsal 18.02.2013 v 19:11

Moc pěkná mašinka Mít ji v 17ti 18ti tak jsem v sedmém nebi.
Katalog z Ameriky přivezl jednou švagr a taky jsem na to hleděl jak tele na nové vrata.

Marex (2570) napsal 18.02.2009 v 22:24

Zmrskat na holou? Navrhuji nějaké šikovné děvče ty jeden saďoure

Headman (0) napsal 16.02.2009 v 11:04

Tahle diskuze se zase zvrtla jak tak koukám.Po uzavření každé diskuze bych dal vyhlášení nejlepších kousků (nejdebilnějších) a výherce bych na konci roku zmrskal na holou před webkamerou.
(samozřejmě bez zveřejnění obličeje a totožnosti)

Miraus (-1) napsal 16.02.2009 v 11:02

je to pěkná mašinka

Katana (8) napsal 16.02.2009 v 07:47+1

Tady je to senzace VTR 250 ale asi by jste nestačily zírat kdyby se vám do ruky dostal katalog motocyklů pro Japonsko, zjistily by jste že většinu produkce Hondy, Yamahy, Suzuki a Kawasaki vůbec neznáte. Jednou jsem měl tu čest a spadla mi brada.

Marex (2570) napsal 15.02.2009 v 21:25

vtr: Jestli jsi reagoval na můj příspěvek, tak tě musím upozornit, že nemám monstera. Jestlivá neé, tak v poho a zajdem na jedno.

vtr (2) napsal 15.02.2009 v 00:27

//images.google.cz/images?hl=cs&q=honda+VTR+250&btnG=Hledat+obr%C3%A1zky&gbv=2

vtr (2) napsal 15.02.2009 v 00:15

//mahy.webzdarma.cz/3w_mahy/HYNmarketa97.htm

vtr (2) napsal 15.02.2009 v 00:11+1

Tak pánové. Nestačím se divit, většina z Vás tady nemá ani znalosti, co se před 15rokama a více vyrábělo v těchto kategorích. Jak se tu psalo, toto VTR250 se dělalo už před víc jak 15rokama v japonsku a o kopii na monstera nejde vůbec ani myslet,ale o tom se nebudu rozepisovat. Ten nejvýkonější motor co se dělal ve VTZ250 s 45k mám doma v garáži stejně jak normální VTR1000F a na tyto motorky nedám dopustit. VT250 je ideální pro naučení a hlavně spolehlivá, nerozbitná-ikdyž vám spadne na zem, nic ji neni, max se ohne páčka a ta jde narovnat ve svěráku i po desáté narozdíl od novýxh motorek,kdy jde rovnou do koše. nádrž se ani neškrábne a kapoty vůbec ne, výfuky také ne,... prostě kdo touží po slovíčkaření že je to kopie monstera, tak ať si to tak mele,ale ať nezapomene říct,že sice nemá ten výkon,ale je to spolehlivější a všestranější motorka než ten originál od Ducati, čus

Marex (2570) napsal 14.02.2009 v 21:20

Pěkná kopie mojí motorky. Naštěstí nedotažená.ale toužit tak po 250, tak by byla na špičce pyramidy!

memphis.unv (17) napsal 14.02.2009 v 20:21

acALIEN: ono lidí uvažujících timhle způsobem je strašně moc. takovou nějakou už teda parodií na takový lidi je blafan, protože tam je to dotažený ad absurdum, ale v zásadě se to shoduje s tim co jsem myslel tou "rejžofilií". jestli jsem tě do téhle skupiny zahrnul neprávem, tak se omlouvám.
já už se sám směju protože vidim co to je za volovinu do jakejch končin se tahle diskuze dostala
ale jinak to proč jsem se registroval je pravda, a trpělivost mnohdy nemívám když vidím některý reakce. když třeba v jedné té diskuzi o hd někdo njak už jsem říkal psal že aji motor je nahovno protože se tam úplně strašně seřizují ventily a přitom v roce 84 udělali novej motor kde si to hydraulika dělá všechno sama tak co potom na to chceš říct, to je vidět že je to člověk kterej o tom nic neví ale hledá hůl aby mohl psa bít protože je proti té mašině už z principu podle jména a tohle mně nedalo spat. kritika je pěkná věc, ale musí byt kostruktivní a věcná, což se v mnoha případech nestává.
japonský značky respektuju, to bych nemohl kamošit skoro s nikym kdo má mašinu pouze odmítám to u velké části zavedený pravidlo že japonci mají navrch. ale kámen úrazu je v tom že říct "japonec neni v žádným případě lepší než evropan" neznamená že je horší. já když se neustále proti tomu "pravidlu" uhrazuju tak to neznamená že haním japonce, ale že se zastávám ostatních, ale ten rozdíl mnoha lidem splývá.
ani japonský ani evropský/americký mašiny nejsou ani jedny lepší nebo horší, jsou prostě odlišný a to je dalo by se říct samozřejmý když se člověk podívá na to jací lidé tohle vyrábí. když se člověk podívá na puntičkářský prací posedlý japonce tak je jasný že ta mašina bude vypiplaná do posledního detailu jak jen to bude v jejich silách, když se podíváš na italy tak je jasný že ta mašina bude stejně divoká a horkokrevná jako oni, stejně tak svůdná a charismatická, italové jsou mistři designu ale chybí jim pečlivost. když se podíváš na bmw tak je to držák, němci jsou precizní, proto mně stejně jako japonská mašina neláká bmw protože v té mašině neni tolik emocí.
když se podíváš na američany, je to taky všechno jasný. a já co jsem vždycky miloval hrubou, brutální a neotesanou silu sedmilitrovejch osmiválců HEMI, jejich zvuk a prostě celý muscle cary, k sportovní auto je monumentálně silnej kus špatku s tuhou zadní nápravou a motorem jak z náklaďáku su jasnej, mý sympatie k HD a Buellu jsou jasný, pak je člověku jasný proč přímo vyžaduju zběsilý vibrace a vlastně aji proč mý srdce patří mé třipade, to je taky takovej "muscle car" a to je taky důvod proč mně osobně nejsou sympatičtí japonci, protože ve vší té honbě za precizností a technickou dokonalostí mizí ta "živelnost", ta mašina je tak technicky propracovaná a moderní, až se z mýho pohledu stává sterilní. líbilo by se ti užívat se s holkou která se ani nepohne a nevydá ze sebe ani hlásku? takhle to vidim s těma mašinama. vibrace, hrubě jdoucí převodovka.
japonci kladou důraz na technickou vyspělost, italové na šarm a emoce, američani na "pořádnost" (můj vůz, můj hrad).
nejde proto srovnávat jestli je to lepší než to, každý je stavěný s odlišnou filozofií.
japonec je levnější, je víc "user friendly", masovější.
nejaponec je emotivnější, živelnější
ale to o co mně jde tak je popření dogmatu že "japonci jsou lepší", proto se tak zastávám ostatních.
druhá věc je ta že chcu aby se věci nazývaly pravými jmény.
tzn já nepopírám jak jsou japonci technicky vyspělí, ale ať ostatní nepopírají že mistři designu jsou italové- opět, vychází to už z těch lidí, každej ať si srovná tyhle dva národy. na američany zas nikdo nemá v monumentalitě a těchhle záležitostech. a v té technické propracovanosti víc neznamená líp. ať už po stránce chopperu, kde jsem o tom už psal anebo po stránce různejch vychytávek kdy bulík se na okruhu honí s dvakrát tak silnejma supersportama.
noa jestli se objevím v ústeckým kraju jakože letos bych chtěl projet všechno tak možná toho blána uvidíš.

to je elaborát, co?

ChinaBikerka (0) napsal 14.02.2009 v 19:33

memphis je fakt asi na hlavu nemocnej jinak si to nedokazu predstavit

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 19:15

Buell je pecka, akorat bych na tom moc nesvezl svou krehkou pritelkyni, ale fandim mu.Do huby ti dat nechci jen myslim, ze plno veci kvuli kterejm tady na lidi stekas je jen nedorozumeni,protoze pismenama nelze vse vyjadrit, respektive lze, jenze tahle diskuse nema ani citace, takze je tezke zareagovat presne na danou vec v co nejrychlejsim case, paks e to takhle rozplizne a ja kteremu je uplne jedno co ma za motorku a odkud je, vybiral ji jen podle toho, jak se mu libila plus nejake info z testu jsem oznacen za japanofila :)

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 19:12

K te ankete : ja hlasoval pro jednu japonku a to toho Intrudera 1500 protoze to je mensi bratr meho Boulevardu.Jinak ani jedna japonka v me volbe nebyla a dokonce tam byla i cinanka :), takze me z japonfilie vyradte a myslim, ze i vetsina ostatnich je tam vami zarazena nepravem.

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 19:10

Vazeni, tady nikdo netvrdi ze Japonsko je nej, kazdej je nej v necem...

miura (5) napsal 14.02.2009 v 19:05

to memphis.unv: dobře to píšeš a smekám nad monožstvím energie vynaložené do diskuse s rejžofilní fanatiky omezené na své nevzhledné neinvenční podivnosti chrlené z výroby pro široké masy bez trochy vkusu a špetky touhy po neotřelých technických řešeních.

memphis.unv (17) napsal 14.02.2009 v 18:27

acALIEN: já bych ten "patent" nezmiňoval kdybyste to tak nebrali, stačí se jen podívat a člověku je jasný že podle vás je v čemkoliv vrchol něco japonskýho a to ostatní je až pod tim. "nejlepší naháč? japonskej. nejlepší supersport? samozřejmě že vymakanej japonskej! nejlepší chopper? přece ne ten předpotopní šrot z usa!" nedokážu si představit že byste přiznali že je kterákoliv nejaponská mašina v něčem lepší, vy považujete japonský za nadřazený už z principu. proto jsem v souvislosti s anketou o mašinu roku psal že pro některý lidi by se hodilo vypínání zobrazení nejaponskejch mašin, protože mezi jinejma než japonskejma ani nevybírají.
a to že by někdo založil styl "naháč" je blbost, to je přímá rodová linie a naháč je vlastně silniční mašina bez kapot, za naháča by se daly mašiny považovat skrz leta do historie pořád hloub kam až by byly ty stroje koncepčně shodný, ale tady jde o design jako takovej, to co se při stejné konstrukci liší.
ad sodoma gomora- to by bylo pozdvižení přiznat že 1098 má navrch před cbr, gsxr atd atd, že?
já po žádnejch srazech nejezdím protože ať svou mašinu miluju sebevíc, netroufám si jako "motorkář" se stavět po bok lidí s šestikilama a litrama, prostě su v nižší kategorii, proto žádný takový snahy nejevím. pokud by mě někdo chtěl vidět ať už někde "soukromě", nebo v rámci větší akce, "poozvánku" neodmítnu. aji když jak to tak vypadá mně teď ty chceš dat přes hubu, už jen proto že nemíním vypadat jak internetovej hrdina typu blafan, kterej má plnou hubu keců ale skutek utek a velký ramená má akorát v bezpečným zákrytu klávesnice.
a ještě jedna věc, Bulík je opravdu kreatura, je to pekelník kterýmu neni v jeho bestiální divokosti rovno, to ti řekne každej kdo na něm jel, pro každýho je ale jeho divoká hravost zážitkem na celej život a to v pozitivním smyslu přece jen ameckej sportovní duch je jedinečnej, vzpomeň třeba na Eleanor

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 16:52

Nebejt HD neni japonskej choper a nebejt Fordu T, tak jezdime jeste ted vsichni na koni.A nebejt evropskejch a japonskej znacek, HD by stavel chopery, jedinou vec kterou umi a ktera ma od nej smysl a neplodil by kreatury, na sportovni ,,HD" je tu Buell.Timto prispevkem nenapadam HD, jen reaguji na myslenkove toky memphise..

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 16:48

memphis.unv to uz prehanis tohle ne? : ,,zaregistroval jsem se proto abych pomohl bránit dehonestaci nejaponskejch značek doslova rejžofilama. protože to podle vás nemůže byt nejaponská mašina dobrá, natož dokonce lepší než cokoliv japonskýho, sodoma gomora, že?" Prijedes na nakej sraz?

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 16:46

memphis.unv uz jdi s tim tvym ,,japonskym patentem na vsechno" dohajzlu!Nikdo to tu nikdy nerek ani se tak nevyjadroval.K tomu tvemu kopirovani uvadim citaci ROKOSIho ,,jak jsem psal tohle VTR vychází konstrukčně s motorky z roku 1982 (VT 250F) takže nápad na moto tohodle stylu jasně dává najedvo kdo s tím začal.." a uz jdi do haje .

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 16:42

memphis.unv t jsi fakt pacient, zrejme jsem se nasel v tom tvem textu a rad bych ti odpovedel : Moje masina neni nejlepsi ze vsech, je nejlepsi pro me a pro potreby, kvuli kterym jsem si ji poridil.Vsadim se s tebou ze v crossu by mi natrhla prdel jakakoliv i mrtva crosska, na okruhu by se mnou zametl 125ccm special, ve meste bych se koukal chvilku na prdel ridici Benelli TnT (nez by mi ujel uplne, cca 10s), na Choper srazu bych byl za poutoveho exota a na dlohe cestovani bych si musel koupit batoh na zada,ledvinku, a 2 igelitky na riditka.Ale jsem spokojenej.

memphis.unv (17) napsal 14.02.2009 v 16:07

kizak: když nedokážeš něco pochopit tak je to spiš tvou nedostatečnou inteligencí

Interceptor (108) napsal 14.02.2009 v 15:48

Ty woe, že ja fakt nedržel hubu .
DaĺiboRR a Kizak už dost , pro Memphise je to jako droga psát svoje "divoké" příspěvky, tak mu zkusme společně pomoci ven z té závislosti

kizak (-1) napsal 14.02.2009 v 14:32

DaliboRR: přesně tak, ja bych ještě dodal, že by v jeho případě nebylo od věci navštívit psychiatra. Podle některých vět a totálně nesmyslných a zašmodrchaných uváděných zápletek, se zřejmě jedná o začínajícího schizofrenika, kterej nepochopil základní fakt, že jeho názor nikoho nezajímá.

memphis.unv (17) napsal 14.02.2009 v 14:06

DaliboRR: u téhle hondy nápadnou "podobnost" nepopřeš.
nikdy jsem se nevyslovil proti značce ale pouze proti jejich výtvorům- narozdíl od vaší skupiny. žádnej imaginární výplod, nic takovýho, vy si akorát zubama nehtama bráníte ten svůj blud, sebou vytvořený dogma že japonci mají patent na dokonalost a monopol na právo vlastní existence, když to někdo popírá, třepete ručičkama, kopete nožičkama, a prskáte protože vám někdo bere duševní hračku
provokovat se nesnažím, jak jsem říkal, zaregistroval jsem se proto abych pomohl bránit dehonestaci nejaponskejch značek doslova rejžofilama. protože to podle vás nemůže byt nejaponská mašina dobrá, natož dokonce lepší než cokoliv japonskýho, sodoma gomora, že?

vám vibrace vadí, já je požaduju. proto mám blíž k hd protože je "živelnější", ta mašina se hlásí že tam je, je emotivnější. vy máte radši modernost za každou cenu a vibrace jsou pro vás přítěž. já radši cítím jak motor pracuje. vy harleyu nemůžete přijít na jméno, nadáváte mu do nekvalitního šrotu, že to je jenom jméno, že na tom je špatný první poslední a nadáváte mu už z principu. já japonskejm chopperům vyčítám podbízivost, že se snaží tvářit lepší než bůh dlouhé vidlice, a přitom jak techniku tak vzhled obšlehli. kdyby nebylo hd, neni japonskej chopper

DaliboRR (1) napsal 14.02.2009 v 13:36

Hezky "članek",ale vetsina toho se hodi presne na TEBE!! My milujeme motorky ktere jezdime,ty akorat imanigarni vyplod tve dozajista chore fantazie,podlozeny jen clanky a ne osobnimi dlouholetymy zkusenosti.Pro me je memphis.unv jen rejpalista co se snazi provokovat.Tečka!

memphis.unv (17) napsal 14.02.2009 v 13:30

tady jsem se registroval z jedinýho důvodu, nedalo mně když jsem viděl jaký hovadiny píšou někteří rádoby-odborníci v diskuzích na adresu hd a buellů. četl jsem takový nesmysly jakože je u nich úplně nahovno štelování ventilů atd atd, ale očividně ten člověk co na opět nadával o nich nevěděl vůbec nic když od roku myslimže 84 se s ventilama nic nedělá. a takhle to je se všim. takovíhle mlidi nadávají a uráží už z principu, aniž by na něčem takovým nejen jeli, ale aniž by o dané mašině vůbec něco věděli nějakej fakt, ne závistivý povídačky.
ale jak vidim, demenci se zabránit nedá.
máme tady jednoho vola co se nikdy nikde nedostal za osobní útoky, jednu holčičku s padesáti kilometrama co si myslí že spolkla motorkářskou moudrost světa a právo na cokoliv, jednoho člověka co před půl rokem přišel k první mašině a žádná neni lepší než ta jeho, jeho je vrchol jedné stopy a pár dalších kteří by byli spokojení kdyby japonci dostali výhradní právo vyrábět jednostopý stroje protože nikdo jinej si nezaslouží právo vyrábět.
někdo mně tady vyčítal údajný nerespektování jinejch značek, ale to je blbost. nikdy jsem se proti značce nevyjádřil nekonstruktivně, nikdy jsem neřekl že ta nebo ta značka je hajzl protože to tak je. to že obecně japonský stroje nemají takovej charakter je pravda. to že čínský bývají obecně nižší kvality než ostatní je taky pravda. stejně tak je konstruktivní kritika to když prohlásím že vtr250 je jak obšlehnutej monster, designová shodnost je nepopiratelná.
to je ale mprostě někomu trpícímu rejžofilií nehodí do krámu

DaliboRR (1) napsal 14.02.2009 v 13:25

memphis: Ale nikdo z nas tady nehanil talose resp.desing..jediny kdo tady jebe do rejži a to neustale jsi ty,nekdy si to po sobe precti co pises.Jestli si myslis ze te budou kluci z italske sekce brat jen proto ze neustale neco kecas proti rejzi tak se pletes..jsou to az na 2-3 vyjimky pohodari,kteri sice miluji sve italske motorky,ale uznavaji i ty druhe.

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 13:19

Eriq jsou EURoPán

acALIEN (-4) napsal 14.02.2009 v 13:18

memphis.unv mlc uz sakra, to co jsi napsal pod timto mojim prispevkem tady nikdo netvrdi.Prestan si vymyslet hlouposti jen pod zaminkou dalsi zbytecne konverzace.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist