globalmoto_duben_nolan




Honda virtuálně představila koncept CB-F

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pupinskyj (29) napsal 03.04.2020 v 08:27

Tak to se povedlo hodně. Kawa Z900 už se třepe v koutě LIKE

Formy69 (31) napsal 03.04.2020 v 06:04

Paráda! Je hezčí než katana. Snad to nebude tolik pozměněné, až to vyjede z výrobní linky. Jinak velká paráda.

Šrotík (0) napsal 03.04.2020 v 00:51

Retro je v kurzu a každej si chce kousek uzmout pro sebe. Já bych ale určitě než toto volil Z900 RS od Kawy, tam je to retro dotaženější a podle mě i hezčí. Možná to nebude mít tolik kobyl mezi stehnama, ale to u takovejhle motorky asi není uplně priorita.

HiddenSnake (27) napsal 02.04.2020 v 07:54

Jinak ten supercub to je neco jako moped do apocalypsy

HiddenSnake (27) napsal 02.04.2020 v 07:54

Pekne

VlaHa (-5) napsal 02.04.2020 v 05:43+2

Je pěkná.To by byla první náhrada za Horneta,akorát ten tablet si múžou vrazit mezi púlky

jendazeleny (432) napsal 02.04.2020 v 01:04

Pěkná!

Zedsdead (293) napsal 02.04.2020 v 00:02+1

Paráda, zase normální motorka!

Johnyk (44) napsal 01.04.2020 v 22:40

Hele tohle fko by se mi líbilo! Kočka vypadá moc hezky.

Skrunch (1403) napsal 01.04.2020 v 21:47

Pěkný eFko . Design je jednoduché, ale pěkné. Retroš s technickéma vymoženostma

Brumbaal (7) napsal 01.04.2020 v 17:06+1

mě se to líbí

Leon_Peenut (0) napsal 01.04.2020 v 12:58

hej, on je to beztak apríl, že?

Frankie (731) napsal 01.04.2020 v 12:47

Na Hondu vypadá fakt parádně

BigMonster (1) napsal 01.04.2020 v 11:57

ježiš ta je boží!

RomanSS (512) napsal 01.04.2020 v 11:41

vypadá moc hezky snad se od konceptu nebude série moc lišit...

Guzo (221) napsal 01.04.2020 v 11:01+1

Neverím tomu, že by sem CT časom neprišlo. Veď už mám našetrené .

Guzo (221) napsal 01.04.2020 v 11:00+1

papiboy,jedným slovom NÁDHERA.
Kam sa na to tie dnešné vesmírne monštrá hrabú.

papiboy (1260) napsal 01.04.2020 v 10:49

"Originál" z praveku:

SLAY (810) napsal 01.04.2020 v 10:24

tak po delší době Honda která se mi skutečně líbí za mě jednoznačně ,s budíkama by byla ještě hezčí

ivano (499) napsal 01.04.2020 v 09:42

Ležatý dvouválec je v cétéčku naladěný víc na krouťák,..... . překlep mi nevádíííí. Ale nasralo mě, že Monkey i Super Cub tu je a CT125 sem nepošlou!!!!!!!

papiboy (1260) napsal 01.04.2020 v 09:23+1

Pekný pokus, ale po 100 km v daždi by som mal omietnutý chrbát...

Mne sa klasické kruhové budíky lúbia viac, navyše je dokázané, že polohu ručičiek vnímame periférnym videním a po určitej dobe vie každý užívateľ odčítať hodnoty bez toho, aby sa sústredil na ciferník.

Sám rád spomínam na CBF 1000 prvej generácie. Keď bola ručička na tacháči zvislo, som vedel, že už to je 140 a nemal by som ďalej provokovať diaľničnú polúciu...

Teraz na SV 650 musím furt sledovať ten furt preskakujúci digitálny "scrolling text" a normálne ma to sere...

NXram (68) napsal 01.04.2020 v 09:02+2

Honda poslední dobou docela mile překvapuje a i takovému staromilci jako jsem já je už dneska jasné, že ten pokrok prostě nezastavíme. I já se bránil a dneska si nemůžu vynachválit novou 1290 SA Proto mě velmi těší, že se i vedle některých kosmických vzhledů dělají stále motorky s kulatým světlem atd. Upřímně se mi tenhle vzhled líbí a to jak skloubili modernu s klasickým pojetím je fajn .

PEPEE01 (346) napsal 01.04.2020 v 08:58+1

A mně se to líbí. Rozhodně daleko víc, než Katana. Moc hezké pravidelné tvary klasické motorky, ustrojene na moderní stroj. Nepřijde mi to ani jako neoretro, ano jako caferacer, ale jako poctivá současná motorka. A kulaté budíky? To už je v dnešní době opravdu velké retro. Ty snad už ani nikdo dneska nechce. Mám je na svém XJR a tam jsou fajn. Ale na úplně novou motorku s moderní technikou bych je nechtěl ani náhodou. Je to minulost a přežitek. Bohužel se obávám, že je toto představení stále jen koncept, který se s realitou většinou značně rozchází. Taková sonda, co na to lidi a jestli se to líbí nebo ne...
Poslední dobou je jednoznačně vidět, že největší starosti při designu mají výrobci s navržením výfukove soustavy, kde musí na jedno místo nacpat hroznyho balastu... Tady se snaží celou tu bandasku optický spojit se zbytkem motorky a samotnou koncovku naroubovat tak, aby jako vycházela přímo ze sběrného potrubí. Přijde mi to jako zajímavý nápad. Ale jak to bude vypadat, až ta bandaska vlivem teplot, odstrikujici vody a dalsich nepříznivych podmínek začne měnit svoji vizáž, to těžko říct.
Za mě se to klukům od Hondy povedlo

rogih (1005) napsal 01.04.2020 v 08:30+1

Udělají jednoramennou kyvku a druhou stranu zaplácnou výfukem? K čemu to?

JoskaH (444) napsal 01.04.2020 v 08:26+6

Možná to bude znít negativisticky, což by v tuto dobu nemělo býti Ale... tyhle koncepty jsou většinou pěkné. Pak se tam nalepí odrazky, přidělají blinkry dle norem, eurovyfuk jak hovado a zavrsi to "nádherný" držák SPZ. A z velké krásy je taková ta normální motorka, v lepším případě

JohnnyS08 (219) napsal 01.04.2020 v 08:23

in love

cbda (19) napsal 01.04.2020 v 08:06+1

proc ne ke klasice klasické kulaté budíky ??




TOPlist