Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Retro je v kurzu a každej si chce kousek uzmout pro sebe. Já bych ale určitě než toto volil Z900 RS od Kawy, tam je to retro dotaženější a podle mě i hezčí. Možná to nebude mít tolik kobyl mezi stehnama, ale to u takovejhle motorky asi není uplně priorita.
Ležatý dvouválec je v cétéčku naladěný víc na krouťák,..... . překlep mi nevádíííí. Ale nasralo mě, že Monkey i Super Cub tu je a CT125 sem nepošlou!!!!!!!
Pekný pokus, ale po 100 km v daždi by som mal omietnutý chrbát...
Mne sa klasické kruhové budíky lúbia viac, navyše je dokázané, že polohu ručičiek vnímame periférnym videním a po určitej dobe vie každý užívateľ odčítať hodnoty bez toho, aby sa sústredil na ciferník.
Sám rád spomínam na CBF 1000 prvej generácie. Keď bola ručička na tacháči zvislo, som vedel, že už to je 140 a nemal by som ďalej provokovať diaľničnú polúciu...
Teraz na SV 650 musím furt sledovať ten furt preskakujúci digitálny "scrolling text" a normálne ma to sere...
Honda poslední dobou docela mile překvapuje a i takovému staromilci jako jsem já je už dneska jasné, že ten pokrok prostě nezastavíme. I já se bránil a dneska si nemůžu vynachválit novou 1290 SA Proto mě velmi těší, že se i vedle některých kosmických vzhledů dělají stále motorky s kulatým světlem atd. Upřímně se mi tenhle vzhled líbí a to jak skloubili modernu s klasickým pojetím je fajn .
A mně se to líbí. Rozhodně daleko víc, než Katana. Moc hezké pravidelné tvary klasické motorky, ustrojene na moderní stroj. Nepřijde mi to ani jako neoretro, ano jako caferacer, ale jako poctivá současná motorka. A kulaté budíky? To už je v dnešní době opravdu velké retro. Ty snad už ani nikdo dneska nechce. Mám je na svém XJR a tam jsou fajn. Ale na úplně novou motorku s moderní technikou bych je nechtěl ani náhodou. Je to minulost a přežitek. Bohužel se obávám, že je toto představení stále jen koncept, který se s realitou většinou značně rozchází. Taková sonda, co na to lidi a jestli se to líbí nebo ne...
Poslední dobou je jednoznačně vidět, že největší starosti při designu mají výrobci s navržením výfukove soustavy, kde musí na jedno místo nacpat hroznyho balastu... Tady se snaží celou tu bandasku optický spojit se zbytkem motorky a samotnou koncovku naroubovat tak, aby jako vycházela přímo ze sběrného potrubí. Přijde mi to jako zajímavý nápad. Ale jak to bude vypadat, až ta bandaska vlivem teplot, odstrikujici vody a dalsich nepříznivych podmínek začne měnit svoji vizáž, to těžko říct.
Za mě se to klukům od Hondy povedlo
Možná to bude znít negativisticky, což by v tuto dobu nemělo býti Ale... tyhle koncepty jsou většinou pěkné. Pak se tam nalepí odrazky, přidělají blinkry dle norem, eurovyfuk jak hovado a zavrsi to "nádherný" držák SPZ. A z velké krásy je taková ta normální motorka, v lepším případě
Tak to se povedlo hodně. Kawa Z900 už se třepe v koutě LIKE
Paráda! Je hezčí než katana. Snad to nebude tolik pozměněné, až to vyjede z výrobní linky. Jinak velká paráda.
Retro je v kurzu a každej si chce kousek uzmout pro sebe. Já bych ale určitě než toto volil Z900 RS od Kawy, tam je to retro dotaženější a podle mě i hezčí. Možná to nebude mít tolik kobyl mezi stehnama, ale to u takovejhle motorky asi není uplně priorita.
Jinak ten supercub to je neco jako moped do apocalypsy
Pekne
Je pěkná.To by byla první náhrada za Horneta,akorát ten tablet si múžou vrazit mezi púlky
Pěkná!
Paráda, zase normální motorka!
Hele tohle fko by se mi líbilo! Kočka vypadá moc hezky.
Pěkný eFko . Design je jednoduché, ale pěkné. Retroš s technickéma vymoženostma
mě se to líbí
hej, on je to beztak apríl, že?
1 reakce
Na Hondu vypadá fakt parádně
ježiš ta je boží!
vypadá moc hezky snad se od konceptu nebude série moc lišit...
2 reakce
Neverím tomu, že by sem CT časom neprišlo. Veď už mám našetrené .
1 reakce
papiboy,jedným slovom NÁDHERA.
Kam sa na to tie dnešné vesmírne monštrá hrabú.
"Originál" z praveku:
tak po delší době Honda která se mi skutečně líbí za mě jednoznačně ,s budíkama by byla ještě hezčí
1 reakce
Ležatý dvouválec je v cétéčku naladěný víc na krouťák,..... . překlep mi nevádíííí. Ale nasralo mě, že Monkey i Super Cub tu je a CT125 sem nepošlou!!!!!!!
Pekný pokus, ale po 100 km v daždi by som mal omietnutý chrbát...
Mne sa klasické kruhové budíky lúbia viac, navyše je dokázané, že polohu ručičiek vnímame periférnym videním a po určitej dobe vie každý užívateľ odčítať hodnoty bez toho, aby sa sústredil na ciferník.
Sám rád spomínam na CBF 1000 prvej generácie. Keď bola ručička na tacháči zvislo, som vedel, že už to je 140 a nemal by som ďalej provokovať diaľničnú polúciu...
Teraz na SV 650 musím furt sledovať ten furt preskakujúci digitálny "scrolling text" a normálne ma to sere...
1 reakce
Honda poslední dobou docela mile překvapuje a i takovému staromilci jako jsem já je už dneska jasné, že ten pokrok prostě nezastavíme. I já se bránil a dneska si nemůžu vynachválit novou 1290 SA Proto mě velmi těší, že se i vedle některých kosmických vzhledů dělají stále motorky s kulatým světlem atd. Upřímně se mi tenhle vzhled líbí a to jak skloubili modernu s klasickým pojetím je fajn .
A mně se to líbí. Rozhodně daleko víc, než Katana. Moc hezké pravidelné tvary klasické motorky, ustrojene na moderní stroj. Nepřijde mi to ani jako neoretro, ano jako caferacer, ale jako poctivá současná motorka. A kulaté budíky? To už je v dnešní době opravdu velké retro. Ty snad už ani nikdo dneska nechce. Mám je na svém XJR a tam jsou fajn. Ale na úplně novou motorku s moderní technikou bych je nechtěl ani náhodou. Je to minulost a přežitek. Bohužel se obávám, že je toto představení stále jen koncept, který se s realitou většinou značně rozchází. Taková sonda, co na to lidi a jestli se to líbí nebo ne...
Poslední dobou je jednoznačně vidět, že největší starosti při designu mají výrobci s navržením výfukove soustavy, kde musí na jedno místo nacpat hroznyho balastu... Tady se snaží celou tu bandasku optický spojit se zbytkem motorky a samotnou koncovku naroubovat tak, aby jako vycházela přímo ze sběrného potrubí. Přijde mi to jako zajímavý nápad. Ale jak to bude vypadat, až ta bandaska vlivem teplot, odstrikujici vody a dalsich nepříznivych podmínek začne měnit svoji vizáž, to těžko říct.
Za mě se to klukům od Hondy povedlo
Udělají jednoramennou kyvku a druhou stranu zaplácnou výfukem? K čemu to?
Možná to bude znít negativisticky, což by v tuto dobu nemělo býti Ale... tyhle koncepty jsou většinou pěkné. Pak se tam nalepí odrazky, přidělají blinkry dle norem, eurovyfuk jak hovado a zavrsi to "nádherný" držák SPZ. A z velké krásy je taková ta normální motorka, v lepším případě
in love
proc ne ke klasice klasické kulaté budíky ??
1 reakce