yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jilous (7) napsal 10.11.2016 v 23:32

CRF 250L moc nejede a je těžká, verze rally na tom bude ještě hůř. Ty okopnutý světla od bavoráků jsou na ní opravdu nehezký.. Taky marně čekám na nějaké endurko 450, nevadil by mi dvouvál z CBčka. Šlape pěkně od volnoběhu a hodí se i na delší cesty, jen zase ta váha...

Kome (64) napsal 10.11.2016 v 21:56

SuperSic58: rozdílů je pár, 2kg navíc, abs, nove budíky s otáčkoměrem a 1,5 kw navíc .

SuperSic58 (1308) napsal 10.11.2016 v 21:24+1

CRF 250L je uplně v pohodě universální endurko, motor není sportovec, ale poctivej a svižnej dělník s jemnym chodem. Podvozek a brzdy v pohodě. Jasně že pozérum na obřích cendurech přijde slabá, ale je to 250ka a má výhody zas jinde, je lehounká, ovladatelná jak kolo, prd žere a nestojí jako nová ochcávia Ne každej potřebuje k ježdění stokoňovej tank, není to jen o tom. A že je jen na cestu do práce, to může říct jen pozér a machýrek. Jedna holka s tim objela svět Jinak verze Rally mě taky nějak nebere, spíš klasický Lko a tam se asi změnila jen zadní lampa(?)

Steve-CZ (259) napsal 08.11.2016 v 21:43

Ano, už je to tady !!! Celý život nečekám na nic jiného, než na terénní skůtr Ale chci ho jedině v elektřině Ještě nedávno jsem z vývoje tohoto světa byl i v depresi, ale teď už se začínám skutečně bavit

Trinnlee (50) napsal 08.11.2016 v 21:39

honda jde nahoru...

bulldogbiker (-3) napsal 08.11.2016 v 20:19

Honda zase příjemně překvapila

kratkej01 (51) napsal 08.11.2016 v 16:09+1

Frankie (81) napsal Dnes v 09:35

Mezi "velkou" 1000 a "malou" 250 Afrikou je strašně velká díra. A to bohužel u všech výrobců. Udělejte prosím už někdo konečně něco pro nás co vážíme 62kg a ani moc síly jsme nepobrali Já prostě litra že země nezvednu a s 250 jet do Albánie nechci. Ostrých 450 je mraky, tak jen je trochu zcivilnit a zpohodlnět. Anebo může Honda použít řadový dvouval z CB500, bylo by to příjemnější než uvibrovany a ucukaný jednoválec. Taková Afrika s objemem 500, hmmm.
Ale jinak Hondu chválím, nové modely se mi líbí a to je u mě, italofila co říct

Souhlas dělá se něco až na tu cenu dobrý
//www.motorkari...estovatel-34511.html

charon87 (101) napsal 08.11.2016 v 11:03

Ten blejd se mi fakt libi, jako fakt libi, po x letech opravdu pekna hondi serie! Na kone nekoukam v tabulce, dyt kazdej to udava jinak a tech nize zminenejch 210 koni u kawy je s naporem. A verim, ze az budou nejaky nezavisly testy budou na tom vsichni podobne.
Navic udaje vykonu nic nepovi o vyuzitelnosti a charakteru.

Frankie (731) napsal 08.11.2016 v 09:35+2

Mezi "velkou" 1000 a "malou" 250 Afrikou je strašně velká díra. A to bohužel u všech výrobců. Udělejte prosím už někdo konečně něco pro nás co vážíme 62kg a ani moc síly jsme nepobrali Já prostě litra že země nezvednu a s 250 jet do Albánie nechci. Ostrých 450 je mraky, tak jen je trochu zcivilnit a zpohodlnět. Anebo může Honda použít řadový dvouval z CB500, bylo by to příjemnější než uvibrovany a ucukaný jednoválec. Taková Afrika s objemem 500, hmmm.
Ale jinak Hondu chválím, nové modely se mi líbí a to je u mě, italofila co říct

bledemon (126) napsal 08.11.2016 v 09:32

ty offroad modely jsou taková marketingová "imigovka". Těžký skútr s 15tkou zadnim kolem do terénu? Ale úspěch mít asi bude, majitelé SUV aut budou chtít i SUV skútry.
250rally pro evropany? Prodejnost neodhadnu. Cestou do Rumunska mi upadne zadek, takže raději lehčí wr250r třeba s plexi do dodávky, které si víc užiju i za domem. 10L nádrž je sranda, ybr250 má 19L.
Standartní crf250L - dobře že zůstalo (jediné civilní ve třídě). Ale 300 motor dostat mohlo, je tu díra po drz400. Ještě zmizela japonská levná endurka125. Naháč cb125f teď dostal euro4 a cbs, ten motor by se k 19/17 kolům hodil.

Kandelábr (104) napsal 08.11.2016 v 09:23+2

sramis: může být, Honda to tak dělá. Na páčce zadní brzdy je aretace a přes lanko zbrzdíš scooter, když třeba parkuješ v kopci.

sramis (95) napsal 08.11.2016 v 09:12

Vsimli jste si nekdo u toho tereniho skutru ty druhy pseudo brzdy pres lanko na zadnim kole? Co to ma byt za vynalez, parkovaci brzda?

callowsick (463) napsal 08.11.2016 v 07:31

tajně jsem doufal v posílenou verzi CRF s motorem 300cc z CBR-ka

shewcza (22) napsal 08.11.2016 v 07:23

X-ADV nejhezčí skútr současnosti. Klobouček

l333v (7) napsal 08.11.2016 v 06:59-2

Ten terenní skútr X-ADV vypada bombasticky, dokazu si jej hodne dobre predstavit na delsi trasy na nasich silnicich misto pcx 150. Pro me bude rozhodujici az ji uvidim sednu a v neposledni rade cena. Jedine minus vidim v retezu, mohl tam byt remen nebo kardan kdyz je to "terenni!

puffybodie (390) napsal 08.11.2016 v 05:30

X-ADV se staci podívat na jeho čtvrtou foto jak je tam ten týpek zmackany. Evidentně není moc vysoký a už tak ma nohy v divne pozici, k tomu malo místa i k predninu plastu. Pro lidi nad 180cm to asi bude zuzo Ta mezera od sedla k podlazce je příliš mala, navíc čeho se nohama v terénu chytí? Nádrže asi ne. A řetěz? No tak... bud se měli hecnout a jako japonci prijit s nějakým revolučním řešením CVT nebo proste kardan. Obavam se, ze to bude designové sice pěkné, ale predrazene a do terénu nevhodné. A prasne cesty a podobne se dají projet i na normálním skutru. Alespoň mne napadá jak to poradne otestovat. Vzit novou CRF250 Rally a X-ADV a sup s nima na nějaké amatérské enduro závody a uvidí se co je co

Zelinář (292) napsal 08.11.2016 v 02:00

X-ADV je dononalost sama

seikos (975) napsal 08.11.2016 v 01:49-4+2

Ja letos najezdil asi 1600km na CRF 250L. A postavit na tomhle zaklade Rally replicu, tak to se fakt v Honde zblaznili. Vsicni cekali na CRF450 Rally replica (klidne s motorem z CB500X) a ona nam Honda naserviruje takovouhle ubohost. Ta motorka je dobra na jezdeni do prace a max na polni cesty. A oni na jejim zaklade postavi rally derivat, ktery je tedy nepouzitelny na nic.
Zejmena ten motor - to je zoufalost sama. Jen jeho velikost a hmotnost - vzdyt je 2x vetsi nez moderni 450ccm motory. O vykonu bych se radsi nezminoval vubec.

HonzaHus (62) napsal 07.11.2016 v 23:59

Mě se nejvíc líbí CRF 250 Rally, až na jednu jedinou věc - ty nakřivo nasazený brejle s jednou obroučkou menší místo předního světla. To je snad ještě hnusnější než to podivně vypouklý oko na Transalpu nebo šišatý budíky na bavorácích. Designeři někdy chtějí být originální za každou cenu, i za tu, že navrhnou naprostou příšernost. Ale až na tenhle nepovedený prvek mi to přijde jako báječná motorka.
I s těmi 25 koníky, na velký lítání to nebude, spíš na kochačku cestou necestou.

chooki (100) napsal 07.11.2016 v 23:57-1+1

ta CRF 250 s 26k a 150kg je zly vtip..to nemoze honda ani vy co to chvalite mysliez vazne..prevezte sa s tak slabym motorom v terene a prejde vas chut..Par dni som na tom jazdil z pozicovne, a na horsej moto som nejazdil (vykon, brzdy, podvozok)..akoze rally verzia je asi zly vtip :))
faros ok, ale pozadu a dizajn trochu od ducny..zda sa :)

Majki (672) napsal 07.11.2016 v 23:23

Ten fároš v červené barvě je prostě Dream bike bomba

majky72 (131) napsal 07.11.2016 v 22:32

súhlasím zo Simitom ta CRF 250 Rally je naozaj pecka zo silnejšou motorizáciou by bola určite voľba mnohých offroad cestovateľov ten scooter X-ADV ma určite potenciál a nájde si svojich zákazníkov po pravde rad by som si to aj osobne vyskúšal no a tie drátenné kola ma naozaj dostali a malém jsem si z nich Cvrk

SuperSic58 (1308) napsal 07.11.2016 v 22:18-1+5

kapitanmasakr> tvoje čeština též bije do očí

srsen600 (20) napsal 07.11.2016 v 22:12

X-ADV : pěkný hlavně drát. kola , jediné mínus je ten řetěz a jeji přístup k čištění + váha stroje.

bulldogbiker (-3) napsal 07.11.2016 v 22:00

Honda bomba

KapitanMasakr (-29) napsal 07.11.2016 v 21:54-5+1

Mě furt byje do vočí těch 192 koní.
Zx10 210 koní
Gsxr a spol taky dost
Fároš je prostě furt dole i 2val Ducati má víc, v čem je tedy chyba, nebo problém ?

A ty titan svody a lehčí podsedadlovka fakt oběv roku, kdyby radši honda konečně oběvila kontrolu trakce, už by bylo dost načase.

Simitom (119) napsal 07.11.2016 v 21:53+3

CRF 250 Rally je prostě pecka. Konečně zajímavé malé enduro.Tleskám Hondě. Už se těším až ji uvidím na živo Ještě podobný model s obsahem 400 - 600 a nebude to mít chybu.

BlackSabbath (434) napsal 07.11.2016 v 21:36

Titanový výfukový systém. Novinka pro modelový rok 2017!




TOPlist