Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já bych řekl, že výrobce, respektive jejich vývojáře "vyšťavují" ty neustálý
celosvětový (ale především EU) debiloviny stran emisí , než aby měli
kapacitu i na nějaký retro - návraty k historicky nejoblíbenějším modelům ...
puvodni Monkey byl roztomilej a krasnej . Tahle psevopicarna se jen veze na retrovlne stejne jako pocin Jaaamahy Yamaha XSR900 jako RZ250 s polepama nebo staricke Mini od Bawa jako Cooper SUV
Původní monkey byla moje první motorka Privez mi ji strejc,při návratu z emigrace,v kufru stovkovy audiny.Ctyrtakt,kolibkovy razeni,bez spojky,blinkry..byl jsem na vesnici kral(v 11ti letech)
Prodej jsem ořval,i když už jsem měl villa 125 cross..Takže jestli to něčím nezazdej,z nostalgie po ni asi skočím
Ano je to jak říkáš zzzmrzlinar nedorozumění, a taky stará opice má skládací řidítka ( velké+ ) nová ty co může mít letitá dáma v tuningu navíc motor je 125 já mám 50 ale tuning je na ně nepřeberný ale mastnej kor od Takegawa co. zkus dát na googlu obrázky ( takegawa monkey ) a uvidíš tu krásu.
Ricoras - máš pravdu, že v článku je srovnání rozvoru klasické Monkey s tím MSX, nicméně taky je tam doslova řečeno, že nová Monkey a MSX mají shodný rám, vidlici a velikost kol (rozdíl je pouze v dvojitém pružení vzadu), tak logicky předpokládám, že MSX a nová Monkey budou obě zhruba stejné a tedy o těch 40 cm delší než původní Vopice. Taktéž to lze předpokládat kolevá velikosti kol, původní 8 palců, nová 12 palců.
Zdar, zdar, zdar, jenacukr no to ti děkuji za info že mám jinou koloběžku ani bych si nevšimnul po těch letech ale já jezdil i všechny ty jiný malí motorky i od suzi a yamahy aj. a to jsem měl to štěstí že jsem je jezdil v zemi výrobce a ujišťuji tě že je to neskutečná zábava. a kor v této zemi kde to vzniklo
Keci o uzitkovosti sou bezvadny...kdyzbych chtel neco uzitkovyho koupim si t4...ale monkey je neskutecne zabavna masinka,skvelej design,a jizda je luxus od nastartovani po chcipnuti...skoda ze bude urcite za ranec
Po zkušenosti se sestřičkou Dax bych ji bral hned (ale bude drahá a nevejde se do garáže a další rozumové bla bla bla...). Dávám zapravdu ricorasovi. Sranda s ní je, vo tom žádná. MSX125 né.
Nemám iluze, žeby cena, kterou nasadí český importér, neposlala tady v ČR
do nereálna I TENTO chvályhodný záměr / počin (vyrábět Monkey Mk2) ...
O užitkovosti nemohou být pochybnosti a snad se tato následovnice původní
Opičky vyhne zhovadilé "filozofii" posírátek / kurvítek, hojně v současnosti
aplikované na mnoha jiných "spotřebních předmětech" ...
jenacukr ty nevíš co kecáš,já jí mám od roku 1976 za celou tu dobu jezdí nic se nerozbilo a co se dá na tomhle zažít si Ty nedovedeš ani ve snu představit nic lepšího není a to ti řekne i takovej frajer jako Ivo Kaštan kterej má odježděno na jiných strojích a jel i solný jezero na světovej rekord.Chlapče víš toho moc málo co je v ryti měkkého .
jenacukr> treba proto //motochina.cz/view.php?cisloclanku=2014070004 nebo ze Sima na tom dojel do Afriky a zpatky a spoustu dalsich duvodu. Nemusi byt vsechno 300kg litr aby to bylo prakticke nebo zabavne prece.
Já bych řekl, že výrobce, respektive jejich vývojáře "vyšťavují" ty neustálý
celosvětový (ale především EU) debiloviny stran emisí , než aby měli
kapacitu i na nějaký retro - návraty k historicky nejoblíbenějším modelům ...
Hezkej návrat do minulosti s moderním pojetím - stylovka jak se patří
...no neodpustím si to ...A co Magny ? kdypak jim dojde i tohle
puvodni Monkey byl roztomilej a krasnej . Tahle psevopicarna se jen veze na retrovlne stejne jako pocin Jaaamahy Yamaha XSR900 jako RZ250 s polepama nebo staricke Mini od Bawa jako Cooper SUV
Původní monkey byla moje první motorka Privez mi ji strejc,při návratu z emigrace,v kufru stovkovy audiny.Ctyrtakt,kolibkovy razeni,bez spojky,blinkry..byl jsem na vesnici kral(v 11ti letech)
Prodej jsem ořval,i když už jsem měl villa 125 cross..Takže jestli to něčím nezazdej,z nostalgie po ni asi skočím
Ano je to jak říkáš zzzmrzlinar nedorozumění, a taky stará opice má skládací řidítka ( velké+ ) nová ty co může mít letitá dáma v tuningu navíc motor je 125 já mám 50 ale tuning je na ně nepřeberný ale mastnej kor od Takegawa co. zkus dát na googlu obrázky ( takegawa monkey ) a uvidíš tu krásu.
Ricoras - máš pravdu, že v článku je srovnání rozvoru klasické Monkey s tím MSX, nicméně taky je tam doslova řečeno, že nová Monkey a MSX mají shodný rám, vidlici a velikost kol (rozdíl je pouze v dvojitém pružení vzadu), tak logicky předpokládám, že MSX a nová Monkey budou obě zhruba stejné a tedy o těch 40 cm delší než původní Vopice. Taktéž to lze předpokládat kolevá velikosti kol, původní 8 palců, nová 12 palců.
Zdar, zdar, zdar, jenacukr no to ti děkuji za info že mám jinou koloběžku ani bych si nevšimnul po těch letech ale já jezdil i všechny ty jiný malí motorky i od suzi a yamahy aj. a to jsem měl to štěstí že jsem je jezdil v zemi výrobce a ujišťuji tě že je to neskutečná zábava. a kor v této zemi kde to vzniklo
Moooc pěknej počin
Vypadá dobře.
Nazdar Ricoras, možná toho vím málo ale ty máš úplně jinou motorku, přečti si tech. údaje .
Dvoutaktak:na RV sem nikdy nesedel ale van van je uletacka strijovna ...
Lumen, dodám jen, že podobně jako (třeba) RV / Van Van ...
Uvidíme jak to nakonec bude, ale doufám, že nebude dlouhá stejně jak Grom (MSX125), jinak nevidím význam krom designu.
Keci o uzitkovosti sou bezvadny...kdyzbych chtel neco uzitkovyho koupim si t4...ale monkey je neskutecne zabavna masinka,skvelej design,a jizda je luxus od nastartovani po chcipnuti...skoda ze bude urcite za ranec
Po zkušenosti se sestřičkou Dax bych ji bral hned (ale bude drahá a nevejde se do garáže a další rozumové bla bla bla...). Dávám zapravdu ricorasovi. Sranda s ní je, vo tom žádná. MSX125 né.
Nemám iluze, žeby cena, kterou nasadí český importér, neposlala tady v ČR
do nereálna I TENTO chvályhodný záměr / počin (vyrábět Monkey Mk2) ...
O užitkovosti nemohou být pochybnosti a snad se tato následovnice původní
Opičky vyhne zhovadilé "filozofii" posírátek / kurvítek, hojně v současnosti
aplikované na mnoha jiných "spotřebních předmětech" ...
hlavně by už mohli přidat pětku. motor sice tahá jak diesel, ale objem nezakecá. ještě jeden kvalt by to dost povýšil...
Parada, tak uvidime nazivo.
zzzmrzlinář tos pochopil asi mylně přirovnávaj jí k MSX 125 ta je uplně něco jinýho a ta je právě větší
jenacukr ty nevíš co kecáš,já jí mám od roku 1976 za celou tu dobu jezdí nic se nerozbilo a co se dá na tomhle zažít si Ty nedovedeš ani ve snu představit nic lepšího není a to ti řekne i takovej frajer jako Ivo Kaštan kterej má odježděno na jiných strojích a jel i solný jezero na světovej rekord.Chlapče víš toho moc málo co je v ryti měkkého .
je to hezká motorka, ale mně Monkey, která je velká nedává smysl a tohle je o 40 cm delší než originál
jenacukr> treba proto //motochina.cz/view.php?cisloclanku=2014070004 nebo ze Sima na tom dojel do Afriky a zpatky a spoustu dalsich duvodu. Nemusi byt vsechno 300kg litr aby to bylo prakticke nebo zabavne prece.
Já říkám, ať už ji konečně prodávají i u nás!
A k čemu toto jako? Desing se možna někomu zalibi, ale užitkovost je nulova,za mě .