Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemůžu si pomoct ale to se mi teda vůbec nelíbí :/ jak kdyby tam nad předním kolem něco chybělo a celá centralizace váhy šla dozadu. Líbí se mi když je to nahrnuté dopředu...
Seikos: Nevim jak si za ty roky muzes o me myslet, ze jsem takovy exot abych tohle nevedel.
To co pises je naprosto jasne. Kazdy Fireblade ma hodne prostoru pro HRC nadstavbu a je na kazdem kolik utrati za ty nejkvalitnejsi dily. Ma super motor na ktery se da stavet a super ram. Fireblade byla vzdy motorka, ktera si mohla dovolit nizsi vykon, protoze tim si zachovala zivotnost a z dlouhodobeho hlediska si tim udrzuje povest znacky. To, ze vetsina evropanu ladi Fireblade vsim moznym co kde sezene a tak nedosahne pozadovaneho vykonu a zivotnosti je vec jina. Na druhou stranu BMW S 1000 RR se pri uvedeni na trh nemohlo ukazat se standartnimi japonskymi parametry a tak pri litrovem 4 valci udelali vrtani 80mm a tim uplne stratili stredni otacky oproti napr. K5 nebo Fireblade a tak posunuli u seriove litrove motorky vykon na 14000 ot.
Tim uskocili cca o 20 koni, ale motory po dvou letech chodi kukat hlevne na prevodovku. Toto nemam jen nactene ze zdejsich for, ale i zkusenost od meho kamose. ( oprava 60 tis. hned po skonceni zaruky)
Jelikoz jsem behem chvilky v teto nasi male, pro Japonsko nezajimave, Ceske kotline dostal hned 3 minusy, tak pro neznale jen uvedu, ze Honda Racing Corporation pred cca 25 lety skonstruovali motor s ovalnymi pisty a osmi ventily na valec, ktery byl schopny tocit v te dobe 24 000 ot. a do dneska maji technologie, ktere si napr. v podobe Asima umi podat ruku s Obamou. Jedine jak je muzeme v Evrope zastavit je, ze jim dame stryktni omezeni v podobe prisnych pravidel pro vyvoj a italskou elektroniku v podobe Magneti Marelli v MotoGP
Jen tak na okraj.
McAntosh: sorry, ale tahle Honda a Honda třeba posledního vítěze TT Johna McGuinnesse mají společného jen velmi málo. Maximálně část rámu, kyvky a dekly motoru. Jinak je to téměř totální stavba. Zcela jiný podvozek, brzdy, kapoty, kola, ovladače, všechno. Shodné jsou tak možná jen nápisy Honda a samolepka Akrapovič na aspufu
Je až k neuvěření jak se Fireblade v roce 2008 povedl. Do dneška vyhrává na nejslavnějším a nejrychlejším přírodním okruhu a ve WSBK zasebou pravidelně nechává nové BMW i novou R1 s motorem, který je poměrem vrtání a zdvihu zaměřený na sílu ve středních otáčkách.
Tyto upgrade jsou pro sběratele. My ostatní se už těšíme na opět revolučního Fireblade, kterého HRC vyvíjelo a testovalo v MotoGP v kategorii Open, kde byl záměr udržet motorku co nejlevnější ( neměla pneumaticke ventily ani bezestratovou převodovku ) Super tah od Nakamoty jak zapojit i jiné týmy než je HRC do vývoje
kde jsou doby, kdy nejen Hondule představovala novej superbike každý dva roky, teď jsme rdi, že v devátým roce aktuálního Firebladu změněj barvu a naúčtujou vo 150 tisíc víc.
mimochodem ten kraťounkej Akrap je moc hezkej, né jako to hrablo na té černé
Tak Honda nezklamala. Výfuk Akrapovič, doplňky Yoshimura. Proč tam nedali tedy radši domácí Yoshimuru všude? Vzadu Nissin brzda, vpředu Tokico nebo krásné Bremba. Vypadá to jako montáž z nějakých přebytečných skladových zásob...
Nechci bejt rejpal ale nejsou ty páčky náhodou Gilles ??? stejně jako napínáky atd. ??? Bo Gillers fakt neznám Jinak s tou grafikou se moc nepředvedli když je to prezentované jako TT edition.
Když se objevil fároš 2008 bylo to něco, momentálně Honda spí a tímto to rozhodně nezachrání.
Nádhera pecka stroj
Nemůžu si pomoct ale to se mi teda vůbec nelíbí :/ jak kdyby tam nad předním kolem něco chybělo a celá centralizace váhy šla dozadu. Líbí se mi když je to nahrnuté dopředu...
Seikos: Nevim jak si za ty roky muzes o me myslet, ze jsem takovy exot abych tohle nevedel.
To co pises je naprosto jasne. Kazdy Fireblade ma hodne prostoru pro HRC nadstavbu a je na kazdem kolik utrati za ty nejkvalitnejsi dily. Ma super motor na ktery se da stavet a super ram. Fireblade byla vzdy motorka, ktera si mohla dovolit nizsi vykon, protoze tim si zachovala zivotnost a z dlouhodobeho hlediska si tim udrzuje povest znacky. To, ze vetsina evropanu ladi Fireblade vsim moznym co kde sezene a tak nedosahne pozadovaneho vykonu a zivotnosti je vec jina. Na druhou stranu BMW S 1000 RR se pri uvedeni na trh nemohlo ukazat se standartnimi japonskymi parametry a tak pri litrovem 4 valci udelali vrtani 80mm a tim uplne stratili stredni otacky oproti napr. K5 nebo Fireblade a tak posunuli u seriove litrove motorky vykon na 14000 ot.
Tim uskocili cca o 20 koni, ale motory po dvou letech chodi kukat hlevne na prevodovku. Toto nemam jen nactene ze zdejsich for, ale i zkusenost od meho kamose. ( oprava 60 tis. hned po skonceni zaruky)
Jelikoz jsem behem chvilky v teto nasi male, pro Japonsko nezajimave, Ceske kotline dostal hned 3 minusy, tak pro neznale jen uvedu, ze Honda Racing Corporation pred cca 25 lety skonstruovali motor s ovalnymi pisty a osmi ventily na valec, ktery byl schopny tocit v te dobe 24 000 ot. a do dneska maji technologie, ktere si napr. v podobe Asima umi podat ruku s Obamou. Jedine jak je muzeme v Evrope zastavit je, ze jim dame stryktni omezeni v podobe prisnych pravidel pro vyvoj a italskou elektroniku v podobe Magneti Marelli v MotoGP
Jen tak na okraj.
nema zadni odrazku, neprojde pres STK.
Nechceme limited edition, chceme vic koni hondo.
preco taky drziak spz nedavaju vsade ??? ved to vyzera hned normalne a nie ako povodny plastovy grc gumove hadice na takejto motorke ? japonci...
McAntosh: sorry, ale tahle Honda a Honda třeba posledního vítěze TT Johna McGuinnesse mají společného jen velmi málo. Maximálně část rámu, kyvky a dekly motoru. Jinak je to téměř totální stavba. Zcela jiný podvozek, brzdy, kapoty, kola, ovladače, všechno. Shodné jsou tak možná jen nápisy Honda a samolepka Akrapovič na aspufu
Je až k neuvěření jak se Fireblade v roce 2008 povedl. Do dneška vyhrává na nejslavnějším a nejrychlejším přírodním okruhu a ve WSBK zasebou pravidelně nechává nové BMW i novou R1 s motorem, který je poměrem vrtání a zdvihu zaměřený na sílu ve středních otáčkách.
Tyto upgrade jsou pro sběratele. My ostatní se už těšíme na opět revolučního Fireblade, kterého HRC vyvíjelo a testovalo v MotoGP v kategorii Open, kde byl záměr udržet motorku co nejlevnější ( neměla pneumaticke ventily ani bezestratovou převodovku ) Super tah od Nakamoty jak zapojit i jiné týmy než je HRC do vývoje
kde jsou doby, kdy nejen Hondule představovala novej superbike každý dva roky, teď jsme rdi, že v devátým roce aktuálního Firebladu změněj barvu a naúčtujou vo 150 tisíc víc.
mimochodem ten kraťounkej Akrap je moc hezkej, né jako to hrablo na té černé
ta je krásná
Zaklad neni spatny, chybi jen elektronika a par koni. A pristi rok musi byt stejne upgrade na Euro 4, tak se to splachne najednou.
Moc pekny ale ta motorka je uz nejaky ten patek out.
Pristi rok ma prijit upgrade motoru, tudiz je lepsi si pockal na seriovku 2017.
Zase budu opakovat, ale dát za bke 575.000 a mít tam gumové brzdové hadice? Navíc fakt skládačka z dílů, co se kde našly...
Mi se to nelibi
Tak Honda nezklamala. Výfuk Akrapovič, doplňky Yoshimura. Proč tam nedali tedy radši domácí Yoshimuru všude? Vzadu Nissin brzda, vpředu Tokico nebo krásné Bremba. Vypadá to jako montáž z nějakých přebytečných skladových zásob...
Nechci bejt rejpal ale nejsou ty páčky náhodou Gilles ??? stejně jako napínáky atd. ??? Bo Gillers fakt neznám Jinak s tou grafikou se moc nepředvedli když je to prezentované jako TT edition.