husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CRF1000L Africa Twin je oficiálně představena

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Aliass (-13) napsal 30.06.2017 v 20:37-1

Tož sem jí viděl naživo, nadchlo mně že při jejím příjezdu sem podle zvuku hned poznal co jede.
Vočumoval se to hodně dlouho, až se němka co na ní přidrandila začala tvářit divně.
No zkousnul sem na ní vše, jen jednu věc sem nevydejchal, ten strašnej vejfuk.

bengy (0) napsal 08.10.2015 v 22:57

No paráda, škoda,že se budu vozit jen coby batožinka na mě je moooc vysoká,ale krásná!!!Už se těším až si výhru od Hondy užijeme :)

Kome (64) napsal 12.08.2015 v 12:42-1

alienblue: Tak toho si snad všiml každý kdo na to koukl, že je to řaďák.

alienblue (0) napsal 08.08.2015 v 10:03

Zajímavé je že jenom asi 4 z vás sivšimli že to není večkovej motor . Mě to Teda zarazilo že jeto řadák! divím se že jsem 5tej z 130 profilů ale není se co divit když někdo dokáže přehlídkout cenovku nebo ze to má duše ... moje třetí Japonská moto byl Transalp na které jsem se naučil jezdit takže jsem asi Hondak i když jsem měl jen jednu , Joo kecám ještě CRF 450 takže 2 . Pak se ze me stal motárďák . Trošku Mě zarazila ta čísla menší výkon větší váha než než jsem zvyklý z posledních motorek jsem drobnější postavy .
Možná nás ale na vykonu překvapí namontovány hlavy válců z motokrosu CRF tak se nechame prekvapit ale ta váha tu neukecaš. Takže úpravy k obrazu svému ... výměna výfuku za lehčí , vyměnit ráfky za 19/17 a bezdušové to už Honda umí viz Crosstourer a je z toho krasnej kompromis mezi motardem a endurem svižná jízda na silnici a středně těžká prostupnost v terénu ... ale předčasné dělat závěry když jsem to ještě ne vyděl a neřídil ?!

vilemx (228) napsal 29.07.2015 v 11:47

U podvozku nejde ani tak o to, jestli se jedná o 500 ccm / 50 k nebo 1200 ccm / 150 k, ale o to, že konstrukce musí spolehlivě snést dva pořádné pořízky v plné polní, kteří vymetou milion děr velikosti dětského bazénku. S hmotností dost zahýbe vyřešení zbylých věcí, jako světla, kapoty, nádrž, příslušenství kolem motoru, doplňky, atd.
Stačí ze staré Afriky sundat celý čumák a nechat tam jen titěrnou enduro masku s nějakou bludičkou a cyklo tachometrem. Hned je z ní pocitově úplně jiná motorka, přestože se sundalo jen něco kolem 7 kg.

Tech (43) napsal 29.07.2015 v 11:07

Left: foto té Afriky odlehčené o 30kg pls, resp. je stejně funkční a "blbuvzdorná" jako byla ? Dle mého se spolehlivá cestovní 1000ccm motorka pod 200kg nedá udělat, to by musela stát min. půl mega a to by neprodali. 800GS je jen o 10kg lehčí a to má menší motor se špatnou spolehlivostí a je bez jakékoli ochrany před větrem či motoru. Navíc jsem viděl hodně fotek s prasklím rámem u krku řízení. Radši ať má o pár kilo víc a nebudu se muset strachovat o upadnutí předního kola při prolítnutí větší díry v terénu.

soccer (480) napsal 28.07.2015 v 19:34

to Left: však není problém, kup to za 330 a dalších 50 do toho nalij na odlehčení. Už jsem ti psal, že Honda si nebude kazit pozici na trhu prodejem speciálu se základem u 400 tis. Tohle je motorka, u které jistě předpokládají velké objemy prodejů, které by s cenou 400 tis. tak velké nebyly...

Left (30) napsal 28.07.2015 v 11:02-2+1

odpověď pro soccer: Ale jo, poradil.Znám 2 lidi, jeden z nich odlehčil Afru 750 o 30 kg, druhý takto na dřeň odstrojil Transalpa. Jako příklad ti uvedu-7 kg jsem na své moto odlehčil na výfucích, 1 kg jsem sundal na ráfcích od excelu, 1,5 kg se sundá na baterce gelové místo s olovem, 1,5 kg na tom když není ABS,3kg sundáš na podsedlovce na zakázku,na světlometech a přístrojovce další kilo, něco by se sundalo i na té nesmyslné spojce(všimni si rozdílů ve váze s a bez elektronických kurvítek) a spousta dalších drobností, které dají dohromady kila, na to by ale bylo třeba si projít danou mašinu. Přečti si třeba o stavbě BMW Kohlenwerk 1200, ono to jde, když se chce, samozřejmě to ale vyžaduje kvalitnější materiály a tedy zvyšuje cenu.

Kacafirek (18) napsal 28.07.2015 v 07:45

Na prvni pohled velmi pekna, snaha o zdurazneni rodove linie je obvzlaste v trikolore viditelna.
Chystam se po letech pustu vratit do sedla a tak hledam vhodne a "skutecne" pouzitelne cenduro pro vysku 196cm na dluhe cesty.
Zarazil me vsak objem nadrze 18.8l a pak na fotkach c.12-13 neprehlednutelna prihrbenost az "vtesnanost" ridice.
Pripadne prosim komentar k dusovym pneu, resp. proc jsou pouzity.

SuperSic58 (1308) napsal 27.07.2015 v 20:51

moc pěkná strojovna Takže motor dle koncepce Yamahy MT07, či dříve TDM Časem by mohli vyjet s timhle motorem v nějakym pěknym naháči, to by byla pecka I když na naše rozmlácený silnice je enduroid nejlepší. Ale neni to nic pro nemajetný chcípáky a sociální slídily

tantito (9) napsal 27.07.2015 v 19:42

F800GS a XC800 maju dalsieho partaka.Pre mna jednoznacne top enduro MAŠICA...toto je ENDURO

bruttopyr (396) napsal 27.07.2015 v 18:38

Nejsem endurista, ale ta Africa je opravdu nádherná!
Jenomže jsem typ, který musí mít motorku naleštěnou, takže bych neměl to srdce, vzít ji do terénu a do bláta, kde jí to bude slušet nejvíc, viz video!
Povedený kousek! Kluci z Hondy si svůj plat za tuto krasavici zaslouží.

preker (8) napsal 27.07.2015 v 17:36-1+1

jojo ... podoba tam je ... jako mrkev a kozi chlivek ... XTZ je neforemny mastodont

mRKEF (88) napsal 26.07.2015 v 23:18-1+1

Akorát se nemůžu zbavit dojmu "kopie XTZ 1200". Samo je to jiná moto, ale vzhledově bych řekl, že tyto dvě si jsou dost podobné.

Bings (23) napsal 26.07.2015 v 18:22+1

Asi jsem se zamiloval. Po všech těch mastodontech se zobáky je tu konečně něco co vypadá, že to v terénu nerozpadne. Jestli to bude i spolehlivý, tak to bude jednou stát u mě v garáži. Stromkovi dávam tak dva roky

Hříbek (59) napsal 26.07.2015 v 17:28

nadhera konecne pekna honda kterou bych chtel mit doma!

Kome (64) napsal 26.07.2015 v 16:40

Zdvihy by to chtělo do článku doplnit. Mělo by to být 230/220mm jak už někdo níže píše.

Mig_35 (345) napsal 26.07.2015 v 13:25

kufry by to mělo mít plechový. a ta hmotnost není bůhvíco, ale motorka je to moc pěkná. ale jenom na cestu jí asi bude škoda:( každopádně volitelný automat je velké plus.

soccer (480) napsal 26.07.2015 v 12:57

to seikos: to jistě tak dopadne, byznysově je to logické a pokud základní modely budou mít dobré reference, pak nadstavbové modely budou žádané, a Honda si takové poptávky jistě nenechá proklouznout ke konkurenci...

seikos (975) napsal 26.07.2015 v 12:54

Left: dnes je moderní dělat R-kové verze od základního modelu. Takže by Hujda klidně mohla přijít s AT-R, nebo AT-Adventure, nebo s AT-XRXXXR 30 litrů nádrž, padáky, mlhovky, hliníkové kufry, o 3cm vyšší podvozek

Left (30) napsal 26.07.2015 v 12:42-1+2

Tak čekal jsem to horší. Mrzí mě ten řaďák zvolný z důvodu, že je levnější na výrobu a 18L nádrž u cestovního endura nepovažuji za dostatečnou.Ovšem naštěstí bude v nabídce verze bez elektronických kurvítek a spojek ze skůtrů, mile překvapil plně stavitelný podvozek a kola 21 a 18". Naopak zklamáním je hmotnost. Nevěřil jsem proklamovaným 170kg suchá, ale provozní 240kg?!! Jak tu někdo psal, že to není pro chcípáky, to asi nikdy nejezdil v terenu mimo polní cestu za sucha - zkrátka jen hloupé machrování. Cenu bych vůbec nekomentoval, každý musí zvážit, jestli chce levnou a ošizenou (NC700,V-stom,...) nebo dobrou motorku. Mohu z vlastní zkušenosti říct, že dodatečně dělat lepší podvozek, ráfky a zlepšování vlastností pro teren vůbec vyjde nejen dráž, ale stojí i dost nervů. Ty zdvihy odpružení asi podléhají nejvyššímu utajení, snad nemají výšku silničních strojů jako většina současných silníčních rádobyendur jen podle názvu

soccer (480) napsal 26.07.2015 v 12:40-1

to mari: poradil bys, jak to mít lehčí o 20 až 30 kg ?

mari (36) napsal 26.07.2015 v 12:10+1

nemuseli to dělat tak přetechnizovaný(i když konkurence velí jasně).Mohlo to být celkově jednodušeji pojato a hlavně odlehčit alespoň o 20-30Kg, pak by to bylo ono...

ondrej-ek (12) napsal 26.07.2015 v 10:18

Aha...
TheRideAdvice.com:
Front fork diameter is 45mm while suspension travel across all three models is 230mm at the front and 220mm at the rear - that puts it just ahead of the KTM 1190 which many feel this model will compete against.

ondrej-ek (12) napsal 26.07.2015 v 09:12+1

Zajímavý, že nikde neuvádí zdvihy tlumičů..

Rado_ (555) napsal 26.07.2015 v 09:10

Vypadá dobře, bohužel ojetina asi z ceny moc rychle lézti nebude

Boro78 (51) napsal 26.07.2015 v 08:40

ALW - Máš pravdu. Je tam hodně ze starý AT. Já vtom vidim vylepsenou starou osvedcenou AT. Po všech stránkách. A to co fungovalo u starý a co ji tak preslavilo, tak to tam ponechali tj. Trbukový rám, erogonomii, ochranu pred vetrem. Vylepsili podvozek + motor. To si prala vetsina majitelu AT tak to maji :)

dydzej (-3) napsal 26.07.2015 v 08:26+1

seikeos: mas pravdu honda bezne pouziva jeden motor do motorky auta i sekacky a tendle 40let starej 6válec dokonce vmáčkla do hodinek a pak i do letadla .. .. největší výrobce motorů na světě prostě umí ..



pevol (5) napsal 26.07.2015 v 08:16+4

Nádhera! Teď ještě aby Honda vypustila lehkou 450 na značkách a budu spokojenej...

seikos (975) napsal 26.07.2015 v 07:46

mrkef: ten motor má přesazenu kliku o 270 stupňů. Takže ačkoliv řaďák, chování má jako véčko. Do jisté míry.
Ano, motor je použit poprvé. Ale jak znám Hondu, časem ho použije do nějakého čopra, skůtru a sekačky...

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist