Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Od fichtla přes Jawy jsem se propracoval k 500ccm mp3 od Piaggia a poslední 2 roky nespal kvůli snu - Golďasovi. Poté co vylezla poslední úprava, která to posouvá od parníku s gaučem někam do řiti, jsem v konci srpna dovezl GL1800 z roku 2006 a nalítal už skoro 5tis. km a na to co je od 2018 nazýváno goldwingem se dívám bez jakýchkoliv snů - Hondo není to škoda?
Ne že by se mi nelíbila. Líbí. Ale moje skoro 20 let stará motorka je hezčí.
Motorka je menší, má menší nádrž, menší kufry, menší sedačku. Celkově jde úplně jiným směrem než by lidi chtěli. Myslím že většina jezdců čeká od Goldase maximum pohodlí, takový co jinde nemaj. A to ty Goldasi po roce 2018 prostě nemaj. Prostě to sklouzlo špatným směrem.
Já kdybych si měl vybrat úpravy co by se mi líbily, tak by to byl motor s 8 hrnkama, obsah 2,0-2,4 litru, 5st. automat, nádrž na 400 km, velké kufry (co největší), elektrický stojan a přepínání teplého a studeného vzduchu od motoru na nohy řidiče i spolujezdce. Světla LED, adaptivní.
Mám Goldwinga gl 1800 r. 2005 30th Aniversary. Neodolal jsem a svezl se na modelu 2019. Bohužel, neměnil bych. Neříkám, že je špatná, ale není to už TEN Goldwing. Ovladatelnost není nijak lepší, tzn. je pořád super. Velikost sedla menší, není tak pohodlná, celkově menší. Jasně, infotaiment, přístroje, světla jsou modernější, bodejď ne, je to rozdíl 14 let. Zvětšit na ůroveň předchozí verze, a jdu do ní.
Ano to co je neakceptovatelné je, že se " král silnic" stal " sportovní" motorkou. To, že se krátce po uvedení na trh " zase něco mění", je signál...asi se to neprodává tak jak se očekávalo. Za mě, BMW od Hondy není to co hledám. Jezdím daleko a kufry potřebuji. Tak jsem rezignoval a koupil poslední " velkou" GL1800 a už nečekám... ty světlé zítřky. ŠKODA.
Od fichtla přes Jawy jsem se propracoval k 500ccm mp3 od Piaggia a poslední 2 roky nespal kvůli snu - Golďasovi. Poté co vylezla poslední úprava, která to posouvá od parníku s gaučem někam do řiti, jsem v konci srpna dovezl GL1800 z roku 2006 a nalítal už skoro 5tis. km a na to co je od 2018 nazýváno goldwingem se dívám bez jakýchkoliv snů - Hondo není to škoda?
Ne že by se mi nelíbila. Líbí. Ale moje skoro 20 let stará motorka je hezčí.
Motorka je menší, má menší nádrž, menší kufry, menší sedačku. Celkově jde úplně jiným směrem než by lidi chtěli. Myslím že většina jezdců čeká od Goldase maximum pohodlí, takový co jinde nemaj. A to ty Goldasi po roce 2018 prostě nemaj. Prostě to sklouzlo špatným směrem.
Já kdybych si měl vybrat úpravy co by se mi líbily, tak by to byl motor s 8 hrnkama, obsah 2,0-2,4 litru, 5st. automat, nádrž na 400 km, velké kufry (co největší), elektrický stojan a přepínání teplého a studeného vzduchu od motoru na nohy řidiče i spolujezdce. Světla LED, adaptivní.
Mám Goldwinga gl 1800 r. 2005 30th Aniversary. Neodolal jsem a svezl se na modelu 2019. Bohužel, neměnil bych. Neříkám, že je špatná, ale není to už TEN Goldwing. Ovladatelnost není nijak lepší, tzn. je pořád super. Velikost sedla menší, není tak pohodlná, celkově menší. Jasně, infotaiment, přístroje, světla jsou modernější, bodejď ne, je to rozdíl 14 let. Zvětšit na ůroveň předchozí verze, a jdu do ní.
Ano to co je neakceptovatelné je, že se " král silnic" stal " sportovní" motorkou. To, že se krátce po uvedení na trh " zase něco mění", je signál...asi se to neprodává tak jak se očekávalo. Za mě, BMW od Hondy není to co hledám. Jezdím daleko a kufry potřebuji. Tak jsem rezignoval a koupil poslední " velkou" GL1800 a už nečekám... ty světlé zítřky. ŠKODA.
ja ju chcu!!!!
Velikost kufrů je ovšem stále neakceptovatelná. U tak velké motorky je to k pláči