globalmoto_duben_nolan




Dvouspojková převodovka pro Hondu V4

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Larandi (0) napsal 14.07.2010 v 14:33

Prevodovky vznikaly na zacatku minuleho stoleti, protoze to konstrukteri nebyli schopni resit automaticky, byl to technicky orisek a tim padem je manualni prevodovka nedokonalost ze sve podstaty.
Je to super vec na zrychleni, vim co umi 850 od Aprilie v automatu na zrychleni, kazda stejne vykonna motorka je pomalejsi kvuli pauzam pro razeni. Pri 170 kobylach to musi bejt hukot bez cukani, podle me super smer pro cast trhu. Chapu ze zvyk je zvyk a ve stredoveku se za pokrok upalovalo...

Anti (391) napsal 03.10.2009 v 13:19

Tak jsem to přečetl celý.Takže jedna spojka bude furt klouzat.No,to bude teda životnost.

Šafry (45) napsal 24.09.2009 v 09:58

Jó jsou značky který zkoušej nový věci a pak jsou značky, který jen čekaj jak to dopadne a pak to vobšlehnou. Každopádně čas ukáže, jednou třeba budem říkat jo s tím přišla Honda v roce 2009...

bahnomil (0) napsal 18.09.2009 v 13:57

Automat s menší spotřebou než manuál- to teda čumím! Ale to řazení by mi chybělo...

devastator (-4) napsal 18.09.2009 v 12:26

no ta technika nás zabije ...mechanici budou odvařený bože sem rád za ty mrdečky starý co mam doma...natom si už nic neudělám...

SuperSic58 (1307) napsal 18.09.2009 v 07:17

Mansen: jj ty frajeři bez levý nohy na tu motorku určitě budou mít...

Mansen (-5) napsal 18.09.2009 v 00:16

Myslim super věc pro frajery,co složily předešlej stroj a jsou bez levý nohy...

biovirus (2) napsal 17.09.2009 v 16:08

Ahoj. Nic proti automatum, ale na masine? Na scotu mi varos neva, na masine automat jo . Bych si to neuzil i kdyz to vypada zajimave.

-LOTR- (2) napsal 16.09.2009 v 09:14

to je ale šit Honda

-LOTR- (2) napsal 16.09.2009 v 09:14

standavfr> máš pravdu to na prvním videu je normoš motorka na ukázku a pak nejspíš ten prototyp

tak jako to jo, to v tom případě jen tlačítka na ruku nechci, kdyby páni uměli ty snímače dát na nohu a páčku tam vrátit, tohle je na mě až moc velkej průlom

njn vidíš to, ale je možný že si to více lidí nevšimlo, když jsi mě upozornil až nyní Ty

jinak dík za upozornění, jsi mě dostal

-LOTR- (2) napsal 16.09.2009 v 09:04

standavfr> a co si prohlédnou video - tam jsou praktické ukázky i s nožním řazením...

standavfr (96) napsal 16.09.2009 v 08:00

SiSpo vem si voči.Když prezentujou auto a manual mod tak na řidítku jsou jen tlačítka a u nohy není nic!

hiffson (5) napsal 14.09.2009 v 11:14

Jen se perte, potřebujem názory.

hiffson (5) napsal 14.09.2009 v 11:07

Kuba Cb: V klidu jezdim Suzuki.

Martas.9 (8) napsal 14.09.2009 v 10:02

To Black Sabath:
Zajímalo by mě, jakou špatnou zkušenost máš s českým zastoupením Honda, když píšeš, že jejich chování není trapné, ale přímo ubohé...?

-LOTR- (2) napsal 14.09.2009 v 09:28

režim AT/MT (automat/manuál)

- zmátořte se, má i "šaltrpáku" a funkční páku přerušení Nm na řidítku
- v režimu manuál by mě jen zajímalo, zda prokluz spojky si nechá líbit, pokud ano - je to plnohodnotná "stará" motorka a BRAVO
- u mě i BRAVO za automat, nevidím nic co by z V4 dělalo skůtr - má to variátor? nemá

FJR ať si automat klidně má, do dnes jsem to netušil, asi špatná prezentace modelu...

standavfr (96) napsal 14.09.2009 v 08:04

Voldemort:ty sklapni.Jel jsem na FJR je to pravda trošku něco jinýho ale mě se to nelíbí.Bylo to u známího v bazaru a ta motorka tam stojí ještě teď.Tak tady nekaž o pokroku když víš h..no.Bejvaly časy když VFR byla sportovně cestovní motorka.Tenhle přerod na cesťáka mě a spoustě jinejch VFRařů nesedí.
Nejdůležitější je možnost volby.Jestli budou dělat VFR i s klasickou převodovkou tak ať si ten automat do toho nacpou.

Anti (391) napsal 14.09.2009 v 06:42

Zlý pán z Harryho Pottera považuje vše za pokrok.Měl by si ale uvědomit,že i pokrok má slepé uličky.A v případě toho,že koníček jménem motorka začne dělat další úkon za nás,je to přinejmenším diskutabilní.
Člvěk tuto věc může odsoudit aniž by ji vyzkoušel,pokud mu principiálně nevyhovuje.Na tom nevidím nic k odsouzení.Někdo neptřebuje rychleji nebo přesněji řadit,někdo to prostě chce mít pod svojí kontrolou.Je to jako s automatem v autech.Amíci jsou z něj unešení,jinde se to zas tolik nechytlo.Jiná situace je u skůtrů.Ale tam je to jasné,toto vozítko je primárně určeno na rychlý přesun městem,a v tom případě je automatika výhodou.
Tak jak píše ZZR1200 a jiní,trh rozhodne.Už tu bylo dost "slepých uliček"...

ZZR1200 (127) napsal 13.09.2009 v 23:08

Můžete se tu hádat dokola, stejně nic nevyřešíte. Jen budoucnost ukáže, jestli to byl krok správným směrem. Existuje jediný argument, kterým se řídí výrobce. Prodejní čísla. Líbí se vám to? Kupujte. Nelíbí? Nekupujte. Když se to neujme, uvidíte, že příští model bude mít klasiku.

Interceptor (108) napsal 13.09.2009 v 22:47

grifindoor: ale proč by se mu měla i za 8 let srát spojka nebo převodovka??? Vždyť dnes jezdí stroje mnohem starší než 10let či z dob kdy možnosti výroby nebyly tak přesné a znalosti tak daleko jako teď a serou se snad převodovky nebo spojky nějak ve velkém?? Ne, jen výjimečně a jinak to nebude ani v budoucnu ..

drrath (0) napsal 13.09.2009 v 20:55

standavfr: no tak se vrať do tý svý jeskyně, začni vymejšlet kolo a nepruď. Vyzkoušel sis tenhle systém řazení, abys ho mohl posoudit a pak odsoudit? Nevyzkoušel. Tak sklapni.

Reeken (1) napsal 13.09.2009 v 20:11

je to každopádně krok dopředu,už to chování stroje při řazení,nejsem ale zastáncem automatu,ale je to pokrok,který se nedá zastavit,i ta rychlost řazení je asi lepší,není to sice jako u závoˇdáku,kdy se na mžik vypne zapalování a lze řadit pod seplou spojkou,ale Honda šla opravdu dopředu.Uvidíme,co na to konkurence.

SuperSic58 (1307) napsal 13.09.2009 v 18:18

Nejde o to, že de vývoj dopředu, průser je v tom, že je to všechno čim dál složitější a tim pádem dražší. Za všim stojí prachy, boj o kapsy zákazníků a jak nejvíc podojit jejich konta. Uplně si představuju, až si v budoucnu míň movitej týpek koupí 8 let jetou VFR rok 10 a vysere se ta automatická převodovka, a ve slavnym autorizovanym servisu na něj vyrukujou s cifrou za opravu... A že ta cifra bude hezky tučná. Já bych nechtěl automat ani do auta

Interceptor (108) napsal 13.09.2009 v 18:15

Co to je za kecy o poruchovosti?? Tomu se lze jen smát v dnešní době. Spousta lidí tu žehrá na automat, ale vždyť bude volba zcela klasického manualního řazení tak o nic nejde. Větší hmotnost?? Jestli bude mít motor o 2kg víc mohou řešit snad jen lidi pro okruh, jinak je to nesmysl. VFR je VFR, mně se to líbí a už ať je to venku

standavfr (96) napsal 13.09.2009 v 11:05

Voldemorte je mi tě líto.Pro zajímavost cos dokázal ty?Někdo holky někdo vdolky.Jen by mě zajímalo kolik se v prodalo průměrně za rok V-Teců a kolik před tím EFI.Pro admina:slova prdel a sračka nejsou vulgární???Jen abych věděl co ještě můžu a co ne.

Brejn (0) napsal 13.09.2009 v 11:00

Moc pekne ten polo a auto. Pro moji holku co by chtela taky jezdit na motorce by to bylo idealni. Je rada, ze se rozjede v aute. Takhle by jen pridavala plyn a casem by i mackala cudlik.

drrath (0) napsal 13.09.2009 v 10:38

Přečetl jsem celou diskusi a některých lidí je mi líto. Proč nesvítíte doma loučema, elektřina je přece nuda, při škrtání křemenem člověk zažije daleko víc zábavy než při stisknutí vypínače! Kostitřas žádné pneumatiky od pana Dunlopa nepotřebuje, s nima je to nuda. BMW s asistentem řazení na K 1300 S může jít do řiti . Ani jste na tom nejeli a už nadáváte. Typičtí Čecháčkové. Co jste dokázali vy? Nic, jen dřepět u piva a krafat. Jestli se vám to nelíbí a pokrokem opovrhujete, tak si to nekupujte a je to, nikdo vás nenutí. Jeďte do Týnce, v tamní muzeální fabrice na vás čekají ty správné stroje. Howgh.

Anti (391) napsal 13.09.2009 v 08:27

Osobně mi postačí,když se tato vymoženost nerozšíří na všechny motocykly,a nebude tu situace jako ve skůtrech,které mají snad všechny stejný systém.Postačí mi možnost výběru.
Osobně nemám zas tolik "nalítáno" jako někteří z vás,a na mašině jezdím "teprve" 20 let,ale přesto jsem příznivcem klasického řazení.S postupováním takovýchto systémů do vybavení motorek mi začíná připadat,že řidič přestává mít kontrolu nad strojem a přebírá ji elektronika.

ZZR1200 (127) napsal 12.09.2009 v 23:07

Nejlepší je možnost výběru, ať udělají automat, poloautomat a manuál v jenom. Ať si každý může vybrat. Páčka spojky by mi v určitých případech asi chyběla. Ať si to spojku samo mačká a poští kdy chce, ale když jí zmáčknu já, mám před automatem přednost...

kizak (-1) napsal 12.09.2009 v 19:41

FJR s poloautomatem mají mám dojem jako školní motorku v Brně na Integrované střední škole automobilní. Ten jeden mechanik či učitel mi zrovna v pátek tvrdil, že rozjezdy na tom FJR nejsou zrovna nic moc. Takže pokud někoho zajímají přesné informace, stačí si tam zavolat. Dle mého názoru tak ti borci jsou dost hodně v obraze.
Tim nechci napsat a poznamenat, že to bude mít Honda stejně. Jen reaguji na to, že žádny FJR se nikde nevyskytuje.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist