Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Teda HD se mi všeoběcně nelíběj, ale tohle už vypadá docela fajn. Prachovky teda nevim, ale jinak pěkný. Nechápu, proč se na 50 příspěvcích bavíte o tom, jestli to brzdí nebo ne...
To PECAN- boze boze proc se ty tady vubec vyjadrujes kdyz vis uplne hovno di se vysrat a prestan tady chrlit takove voloviny o kterych i 5 lety kluk vy ze je to uplna blbost. odhlas se a di si odpocinout<br />
to S4r: Inazuma není street ale cesťák bez kapot. <br />
<br />
to others: Nemá cenu se tady o něčem bavit. Přiznávám, že nejsem ochotný připustit to, že jeden kotouč bezpečně zastaví autobus v každé situaci. Stejně tak budu v něčích očích stále a jen nezkušené hovado na naháči. (ač mě vůbec nezná)<br />
<br />
V této diskuzi tedy končím a nehodlám reagovat ani na sebeblbější připomínky.<br />
<br />
Tomash.
Tomash: tvoje kritika že je objektivní??? Jak můžeš rozhodovat o objektivnosti svého názoru, když jsi na tom nejel... <br />
<br />
Další věc: bylo mi naprosto jasné, co u tebe v profilu najdu za motorku... Až se odprostíš od toho, že máš naháče a určitě ho dost často nešetříš, tak pak teprve začneš objektivně posuzovat...<br />
<br />
Mimochodem - nejsem HD komunita, ale pilot supersportu... ...a stotožňuji se s tím, že ten jeden kotouč tam prostě stačí!!!
O rozumnosti jezdce se nemá smysl bavit. To je základní předpoklad bezpečnosti a v tomhle s váma NAPROSTO SOUHLASÍM. <br />
<br />
Ale musíte uznat, že ideální kombinace je rozumný a zkušený řidič spolu se strojem, který ho v krizové situaci "podrží". Všichni víme, že se to může stát komukoli z nás. <br />
//srnky si nevybírají jen japonský supersporty
Ty 2 kotouče na předku (že jo, Eldo 125) využiješ i při kochačce. Není to otázka rušení konvencí a nebo estetická ale BEZPEČNOSTI!!! <br />
<br />
Pokuď by v Milwakee opravdu zastávali názor, že jde především o pocit z jízdy, tak by přeci nevynekládali takový peníze do vývoje (např V-roda) a zůstali by u modelů z 2. světový, kterým by podle módy 60. let odstranili vše, co se dá (včetně přední brzdy!!!) V dnešní době by si výrobce neměl dovolit vpustit na trh stroj, který svou poddimenzovaností potencionálně ohrožuje dalčí účastníky silničního provozu.<br />
<br />
Ano, nejel jsem na tom, ale musíte všichni uznat, že logika napovídá tomu, že to bude mít brzdnou dráhu dlouhou asi tak jako plně naloženej nákladní vlak (a ten taky nejezdí žádnou pilu.)<br />
<br />
Drahá HD komunito, v tomhle jsi opravdo šlápla do ho.na. Když nepochopíte objektivní kritiku, nemá cenu se s váma bavit. Zduř!!!
tak tato Harley je pěknej hnus...sorry, ale to přední světlo je moc malý a celkově je předek odfláknutej...už to není ta kráska co bejvala...jako byste daly zbytky co jste měly na skladě do kupy...fakt nic moc...sorry
Carlos MH: já teda nevím, ale pokud si někdo kupuje HD, tak nepředpokládám, že s tím bude závodit... A kdyby motorka nesplňovala patřičné požadavky na brzdy, tak by se asi logicky nemohla prodávat... <br />
<br />
Spíš je to v hlavě, než v brzdách...
to HD fan: U brždění opravdu nezáleží na výkonu ale na váze stroje. Kamión ti taky nezastaví na pětníku ani se všema moderníma vymoženostma. Ty tady ale ještě píšeš o brzdném účinku motoru. Ten se ale přenáší na zadní kolo a tak při razantním brždění (i pod Hada ti může vlítnout děcko) ti akorát tak zablokuje zadní kolo a ty jdeš na hubu. Promiň, ale neumím si představit, jak s takovou krávou jdeš po nedobrždění do zatáčky driftem. Promiň, ale myslím si, že blbosti tady pindáš ty. V tomhle se (ač Motohouse nekupuju a nečtu) muím Carlose zastat.
HD fan> nevim, co bylo na tvrzeni, ze by byly lepsi 2 kotouce, spatne. Sam vim, jak na NTV 650 jeden kotouc proste nestaci. Jel jsi nekdy na HD se 2 koutoci a brzdilo stejne nebo hur?
mně se moc líbí a ať je sebehorší japonců, vždycky vzbudí vetší pozornost než kterýkoliv japonec, holt kult, jinak ty prachovky jsou tragický , a kryt řemenu se mi taky nelíbí, ale to jsou detaily, celkově
No pěkný kousek, ale mám dotaz.<br />
<br />
Bylo mi řečeno, že Harley (sériové, ne custom) jsou pro malé lidi. Tzn., že na tomhle by 2 metrový chlap vypadal jako Pučmeloud?<br />
<br />
/Omluvte stupidní otázky, ale jsem začátečník a zajímá mě to./
H-D jako vždy. Obrysově celkem zajímavý custom. Ale. Je to pěkné jen na velkou vzdálenost. Nádrž vypadá, že na ní zapomněli a narychlo tam něco plácli. Motor je taky strašnej. Tu skříň asi osekávají sekerou. A prachovky? Ani tak neevokují retro, jako pochybnosti o kvalitě použitých materiálů. Amíci zkrátka mezi vyspělé motocyklové státy nepatří. Ještě jsou před Čínou, ale při takových výtvorech nevim jak dlouho.<br />
Hodnocení:
No panečku, to je krásnej Sportster . V jednoduchosti je holt krása <br />
Je to něco mezi choperem a klasikou, a to je dobře protože tenhle bike se bude líbit i za třicet let . Na to dám krk <br />
<br />
Klasika nikdy nezestárne jako třeba u Queenů, to samí platí i pro H - D a nesčetně dalších klasiků....
s příslušenstvím HD není problém to udělat na dva kotouče (komu jeden nestačí)
Teda HD se mi všeoběcně nelíběj, ale tohle už vypadá docela fajn. Prachovky teda nevim, ale jinak pěkný. Nechápu, proč se na 50 příspěvcích bavíte o tom, jestli to brzdí nebo ne...
To PECAN- boze boze proc se ty tady vubec vyjadrujes kdyz vis uplne hovno di se vysrat a prestan tady chrlit takove voloviny o kterych i 5 lety kluk vy ze je to uplna blbost. odhlas se a di si odpocinout<br />
Tomash: čeeče tak to tě nepotěším... Že si hovado si nemyslím, o streetu jsem neřekl ani slovo a že už mi neodepíšeš, tak to mě netrápí...
to S4r: Inazuma není street ale cesťák bez kapot. <br />
<br />
to others: Nemá cenu se tady o něčem bavit. Přiznávám, že nejsem ochotný připustit to, že jeden kotouč bezpečně zastaví autobus v každé situaci. Stejně tak budu v něčích očích stále a jen nezkušené hovado na naháči. (ač mě vůbec nezná)<br />
<br />
V této diskuzi tedy končím a nehodlám reagovat ani na sebeblbější připomínky.<br />
<br />
Tomash.
Tomash: tvoje kritika že je objektivní??? Jak můžeš rozhodovat o objektivnosti svého názoru, když jsi na tom nejel... <br />
<br />
Další věc: bylo mi naprosto jasné, co u tebe v profilu najdu za motorku... Až se odprostíš od toho, že máš naháče a určitě ho dost často nešetříš, tak pak teprve začneš objektivně posuzovat...<br />
<br />
Mimochodem - nejsem HD komunita, ale pilot supersportu... ...a stotožňuji se s tím, že ten jeden kotouč tam prostě stačí!!!
O rozumnosti jezdce se nemá smysl bavit. To je základní předpoklad bezpečnosti a v tomhle s váma NAPROSTO SOUHLASÍM. <br />
<br />
Ale musíte uznat, že ideální kombinace je rozumný a zkušený řidič spolu se strojem, který ho v krizové situaci "podrží". Všichni víme, že se to může stát komukoli z nás. <br />
//srnky si nevybírají jen japonský supersporty
Ty 2 kotouče na předku (že jo, Eldo 125) využiješ i při kochačce. Není to otázka rušení konvencí a nebo estetická ale BEZPEČNOSTI!!! <br />
<br />
Pokuď by v Milwakee opravdu zastávali názor, že jde především o pocit z jízdy, tak by přeci nevynekládali takový peníze do vývoje (např V-roda) a zůstali by u modelů z 2. světový, kterým by podle módy 60. let odstranili vše, co se dá (včetně přední brzdy!!!) V dnešní době by si výrobce neměl dovolit vpustit na trh stroj, který svou poddimenzovaností potencionálně ohrožuje dalčí účastníky silničního provozu.<br />
<br />
Ano, nejel jsem na tom, ale musíte všichni uznat, že logika napovídá tomu, že to bude mít brzdnou dráhu dlouhou asi tak jako plně naloženej nákladní vlak (a ten taky nejezdí žádnou pilu.)<br />
<br />
Drahá HD komunito, v tomhle jsi opravdo šlápla do ho.na. Když nepochopíte objektivní kritiku, nemá cenu se s váma bavit. Zduř!!!
to Carlos MH:tenhle povedený haryk má 2 kotouče pořádně se podívej!!
tak tato Harley je pěknej hnus...sorry, ale to přední světlo je moc malý a celkově je předek odfláknutej...už to není ta kráska co bejvala...jako byste daly zbytky co jste měly na skladě do kupy...fakt nic moc...sorry
maj to pořád nějak stejný .Ty prachovky jsou docela hrozný.
Carlos MH: já teda nevím, ale pokud si někdo kupuje HD, tak nepředpokládám, že s tím bude závodit... A kdyby motorka nesplňovala patřičné požadavky na brzdy, tak by se asi logicky nemohla prodávat... <br />
<br />
Spíš je to v hlavě, než v brzdách...
to HD fan: U brždění opravdu nezáleží na výkonu ale na váze stroje. Kamión ti taky nezastaví na pětníku ani se všema moderníma vymoženostma. Ty tady ale ještě píšeš o brzdném účinku motoru. Ten se ale přenáší na zadní kolo a tak při razantním brždění (i pod Hada ti může vlítnout děcko) ti akorát tak zablokuje zadní kolo a ty jdeš na hubu. Promiň, ale neumím si představit, jak s takovou krávou jdeš po nedobrždění do zatáčky driftem. Promiň, ale myslím si, že blbosti tady pindáš ty. V tomhle se (ač Motohouse nekupuju a nečtu) muím Carlose zastat.
HD fan> nevim, co bylo na tvrzeni, ze by byly lepsi 2 kotouce, spatne. Sam vim, jak na NTV 650 jeden kotouc proste nestaci. Jel jsi nekdy na HD se 2 koutoci a brzdilo stejne nebo hur?
mně se moc líbí a ať je sebehorší japonců, vždycky vzbudí vetší pozornost než kterýkoliv japonec, holt kult, jinak ty prachovky jsou tragický , a kryt řemenu se mi taky nelíbí, ale to jsou detaily, celkově
No pěkný kousek, ale mám dotaz.<br />
<br />
Bylo mi řečeno, že Harley (sériové, ne custom) jsou pro malé lidi. Tzn., že na tomhle by 2 metrový chlap vypadal jako Pučmeloud?<br />
<br />
/Omluvte stupidní otázky, ale jsem začátečník a zajímá mě to./
Velmi pěkný a povedený motocykl, žádná fantasmagorie. NICE HARLEY.
To je ale ošklivé!
krasa, bez tech prachovek bych se teda klidne obesel, ale jinak supr
Celkem pěkná máša,ale ty enduro prachovky mi k ní teda moc neseděj... <br />
Jo a to světlo mi tam taky schází...
Podle mě je dobře, že ty prachovky má. Chráněj totiš kluzáky vidlic před prachem <br />
Já to mam u endura a kola, a jsem rád že tam jsou
Podle mě tahle mašina dva kotouče nepotřebuje... Nebo si snad myslíš že s nima nezastavíš ?
H-D jako vždy. Obrysově celkem zajímavý custom. Ale. Je to pěkné jen na velkou vzdálenost. Nádrž vypadá, že na ní zapomněli a narychlo tam něco plácli. Motor je taky strašnej. Tu skříň asi osekávají sekerou. A prachovky? Ani tak neevokují retro, jako pochybnosti o kvalitě použitých materiálů. Amíci zkrátka mezi vyspělé motocyklové státy nepatří. Ještě jsou před Čínou, ale při takových výtvorech nevim jak dlouho.<br />
Hodnocení:
hm, pěkný, ale já se těšil na XR1200 []
No panečku, to je krásnej Sportster . V jednoduchosti je holt krása <br />
Je to něco mezi choperem a klasikou, a to je dobře protože tenhle bike se bude líbit i za třicet let . Na to dám krk <br />
<br />
Klasika nikdy nezestárne jako třeba u Queenů, to samí platí i pro H - D a nesčetně dalších klasiků....
moc pekna