yamaha_demo_tour




KTM vstoupila do Gas Gasu formou joint venture spolupráce

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mig_35 (345) napsal 02.10.2019 v 13:55

pár faktů:
- Japonci se ani neobtěžují pro nás jakožto Evropu, nic moc udělat. nemají homologaci? no a co. ani tu motorku nezlevní... na dvoutakty se prakticky vys...
- KTM si pořídilo Husaberg jakožto značku, pod kterou by mohli prorazit v USA, kde se jim nedařilo. když ten obchodní plán nevyšel, zkusili to s Husqvarnou a na tu už Amíci slyšeli. takže to kupují a bavil jsem se s jedním freeridistou v Dubaji, úspěšným závodníkem z JARu a ten se mi dušoval - a to nebyl určitě nějaký trouba - že Husqvarna má daleko příjemnější průběh výkonu, než KTM, tu že by si nikdy nekoupil:)
- nedávalo by mi smysl, aby si KTM pořídilo další takovou značku, Gas Gas by jim toho moc nedal, podle mého jim pomůžou s vývojem, ale třetí přebrandovaná KTM by nic neřešila...
- v sobotu v Benešově na závodech jsem koukal a hledal všechny ty srdcaře a příznivce ostatních značek, drtivá většina pole oranžová a něco málo modrobíložluté...
- kdo chce pořád může kupovat TM a Betu... Hondu a Yamahu a Kawasaki... Gas Gas už nekupoval prakticky nikdo předtím:(

Anti (391) napsal 02.10.2019 v 08:07

Janek:Nevím sice co je "COOL" a nebo vrchol omezenosti,ale pro mě by bylo lepší,kdyby ta značka padla,než aby se stala jen další variací oranžády.Pokud se firma topí v dluzích,je jasné že si za to může sama a kupující jen využívá situace,ale já tyhle koncernové praktiky prostě nemusím.Pro mě taková značka skončila.
Navíc,zrovna u KTM to není žádná nová situace,a víme jak se značkami nakládá.

PetrTM (6) napsal 02.10.2019 v 08:01

Ehm - jedna věc je zachránit značku, a druhá věc "zachránit" jí tím způsobem, že zcela ztratí identitu a bude to pouze lehce přeplastovaná KTM - k čemuž dříve či později dojde, a nebo endurovou řadu zcela zaříznou, protože jí nepotřebují, a ponechají GG čistě jen jako trialovou záležitost....

Janek (27) napsal 02.10.2019 v 00:57

Anti, tak to musíš řešit s těma španělskejma flákačama, který nedokázali při životě udržet dobrou značku v zemi, kde je neskutečný motorkový potenciál .....
Za současný stav nemůže KTM potažmo Indové, ale může si za to Gas Gas sám. Ale ono je to cool házet to na KTM. Hlava mi to nebere.
Je to pro mě vrchol omezenosti pranýřovat KTM a ani slovem se nezmínit o tom, kdo za to může a to je prodejce, protože kupec by bez něj neměl šanci.

Anti (391) napsal 01.10.2019 v 20:37

Janek:Ono už moc nechybí,a vše bude oranžové...Tobě se to asi líbí,mně ne.Já rád pestrost a možnost výběru,a ne aby se KTM a Husqvarna lišila jen tvarem a barvou plastů...Koncern je na hovno..

Mig_35 (345) napsal 01.10.2019 v 13:21+1

deluxa: díky KTM tady ještě dneska jezdí road legal dvoutakty. emisní normy jsou jednoduché, stačí stlačit spotřebu, ale ne každý to dokáže. stejně jako rezignovali Japka na dieselové motory v mnoha autech, rezignovali i na dvoutakty s TP a volí si jednodušší cestu.
Slovensko bylo fašistické taky, mimochodem

Janek (27) napsal 01.10.2019 v 11:52

deluxa:
fašismus je italskýho původu a Beta je italská a jede zatím sama na sebe.
Za mě, kéž by všechny endura dělali v KTM, protože to umí perfektně . Mám teď první fašistickou motorku Betu 250 a můžu říct, že po stránce zpracování jsou to opravdu jenom cikáni , zlatá rakouská mašinerie.
Pro GG je to na chvíli vysvobození a je hezký, jak už najednou nepálí demonstrativně vlajky KTM před fabrikou ... už pochopili

deluxa (347) napsal 01.10.2019 v 11:27-2

No rastie nam tu pekna fasisticka korporacia. Celkom by ma zaujimalo ako je mozne ze napriklad na trhu velkych jednovalcov tu dokaze v EU priestore predavat len KTM? Pritom nema taku dlhu historiu,vyvoj a aj tie motory stoja za staru backoru, popripade ich odniekial kupili alebo skopirovali... To je uplne sialene ked si prezriem co vsetko sa predava za morom od japoncikov a co tu mame na vyber my... Je jasne ze ten system noriem, byrokracie,eko-vykalov a limitov ma len jediny ciel. Zvyhodnit jednych a zlikvidovat tych druhych...a obavam sa ze bude este horsie, lebo tu postupne nastavia taky system ze tu bude moct predavat len jedna jedina fasisticka fabrika.

jendazeleny (432) napsal 30.09.2019 v 23:09

KTM spolkne skoro všechny!

Mig_35 (345) napsal 30.09.2019 v 09:54

Silnější sežere slabšího. Z nostalgie se uživit nedá...

Romanko (1206) napsal 30.09.2019 v 09:49

VIZI, kdyby chtěli převzít "naši" Jawu, klidně bych jim přidal nějakou tu daňovou úlevu.

KaMo_cz (33) napsal 30.09.2019 v 07:44

Tak snad KTM nekoupí i Japonce, jinak by zbývala jako alternativa už jen ta Jawa

VIZI (1420) napsal 30.09.2019 v 00:51+2

Nechtěli by tu naši Jawu zadarmo, asi ne

Dave81 (55) napsal 29.09.2019 v 21:29

Ať alespoň Beta a Sherco vydrží a pokračují v nutné konkurenci...

alexa7 (101) napsal 29.09.2019 v 21:28

Gas Gas je v srackach uz velmi davno. Kym to riadili “ srdciari” tak to fungovalo, potom prisla dalsia generacia...mozu si za to sami.

Anti (391) napsal 29.09.2019 v 19:57


Oranžový pomeranč sežral další značku...Sbohem,Gasi..

Heki (401) napsal 29.09.2019 v 19:45

Achjo - další značka umřela... (resp. spadla do mixéru s oranžovým multivitamínem)

berpavel (0) napsal 29.09.2019 v 19:21-1+1

Achjo!

Snad to nebude další smutné pokračování pohádky jak u švédskoitalských H(áček)...

bruttopyr (396) napsal 29.09.2019 v 19:11

TDM851 - tak do 5 minut budeš na serveru obřadně upálen za kacířství...

TDM851 (4095) napsal 29.09.2019 v 18:51-1+1

Jak to jen ti rakušáci dělají
Redbull, KTM... Nikdo to nepije, nejezdí na tom, a jak kdou vidět
...tím nechci říct nic

moga (60) napsal 29.09.2019 v 18:50+3

Já už tu zprávu zaznamenal v Pa na španělských serverech. Ještě, že existuje google překladač, Položme si otázku, co tím KTM sleduje? Když koupila Husaberg, tak to bylo, aby se dostali ke konkurenceschopnému 4-taktu, protože LC4 tehdy už mělo hodně velkou nadváhu a na bázi Husabergu vznikla KTM 520 ověnčena spoustou světových titulů. KTM nejsou žádní lidumilové. Když se objevila k mání značka Husqvarna, tak Husaberg poslali, bez mrknutí oka k ledu. Ale zpět ke Gas Gas-u. Jediný co mi dává smysl je segment trialu, který KTM nemá a Gas Gas ano.

JA-NE (767) napsal 29.09.2019 v 18:17




TOPlist