Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je hloupé si myslet, že Gas Gas, Husqarna, KTM, apod...jsou rozdílné stroje. Houbelec! Tak jak to tady napsal DELUXA, tak přesně tak to funguje na všech komoditách v celém ekonomickém trhu.
Jak kdysi dávno p. Klaus mluvil o ekonomické konkurenci...už tehdy jsem se velice zasmál. A u auto(moto)motive to platí dvojnásob. Tyto finální výrobky obsahují nespočet různých dílů, avšak tyto díly vyrábí pouze několik firem pro všechny "odlišné značky", tudíž jednotlivé komponenty jsou totožné. Všimněte si, jak se vše uniformuje a sjednocuje. Ono už také není co nabídnout, protože to co osvědčeně funguje používají prakticky všichni výrobci. Oslovit může pouze, řečeno zjednodušeně, design. Značka jednotlivých výrobců je historické know-how zapomenuté doby.
Svět západní kultury je bohužel založen na ovládnutí trhu, monopolizace.
Ostatně tato přiblblá doba dle hlav států, že je "epidemie" je toho důkazem. Proč nejsou otevřeny 4 obchody, kde se v jednom prodává obuv, v druhém rohlíky, ve třetím záclony a v tom čtvrtém sportovní potřeby, nerozmělníme návštěvnost lidí a raději lidi pošleme do jednoho baráku(i přes to, jak říkají, že se virus šíří nejvíce při shlukování)..? Protože by ti loutkaři denně přišli o miliardy a takhle funguje veškerý nynější trh.
Pestrost dělá svět zajímavější a hezčí. Bohužel se to dnes vytrácí...
offtopic ale suvislost je jasna...moj brat pracoval 30 rokov v stavebnictve a nechcelo sa mi verit ako to funguje. Jedna financna skupina (nemenovana, vlastne by vam jej nazov ani nic nepovedal lebo ste ho v zivote nepoculi) vlastni skoro vsetky velke obchodne znacky na eu trhu, alebo ma v nich vysoke podiely od skridiel,sadrokartonu,tehal,stav.material,izolacii,okien, atd,atd. .zoznam bol nekonecny a navonok si "v uvodzovkach" konkuruju ale v hlbokom pozadi v majetkovych vztahoch su zliate. Vsetky dalsie firmy ktore su na ne naviazane su tak odkazane na centralne fasisticke diktovanie podmienok. Takto je sposob postupnej likvidacie zvysnej konkurencie uz len otazkou toho aku velku mate predstavivost. Nie kazdy o tom vie alebo si to uvedomuje. Vacsina laikov a neznalych vam bude tvrdit ze ste konspirator s alobalom na hlave a do krvi sa budu hadat ze to tak nemoze byt, lebo tu mame zdravy konkurencny trh a ktokolvek tu moze podnikat s cimkolvek. Omyl, my tu uz davno nemame trhovu ekonomiku, to je len utopia...Skuste navrhnut,postavit a zlegalizovat co i len jednoduchu motorku a zistite ze je to nemozne. Nie z dovodu ze by ste tu stavbu vy sami nedokazali realizovat tak aby bola bezpecna do premavky. To co robi KTM uz dlhodobo je presne to iste. Zarodok nezastavitelnej,pozierajucej a likvidacnej korporacie. Odzrkadluje sa to uz aj na tom co si tu vlastne mozete kupit za motorky...no predpokladam ze to budu uz aj cestne gas gasy
KTM(Pierer) jako globální výrobce s agresivní obchodní politikou využívající neschopnost a neúspěch malých firem potřebuje konkurenci! Oni to nazývají záchranou značek, ale je to hlavně velmi promyšlený prodej vlastních platform zajišťující progres a růst matky. KTM jsou špičkoví, ale já nechci jen KTM. Nerozumím proč se ostatní velcí evropští hráči nepokusí o podobnou strategii. Italové jsou všeobecně v haj.lu a vlastněni němci apod. Pokud bude na prodej Ducati, Kačena po ní půjde jak po uzeném. BMW má za zády automotive divizi. Japonci přihlížejí a třeba ten krok Kawy s Bimotou se mi moc líbil. Budoucí dominance KTM na evropském trhu mi smrdí a jsem zvědav kterou značku si osvojí jako další v pořadí.
Jinak Gas Gasu červená dost sluší.
Je hloupé si myslet, že Gas Gas, Husqarna, KTM, apod...jsou rozdílné stroje. Houbelec! Tak jak to tady napsal DELUXA, tak přesně tak to funguje na všech komoditách v celém ekonomickém trhu.
Jak kdysi dávno p. Klaus mluvil o ekonomické konkurenci...už tehdy jsem se velice zasmál. A u auto(moto)motive to platí dvojnásob. Tyto finální výrobky obsahují nespočet různých dílů, avšak tyto díly vyrábí pouze několik firem pro všechny "odlišné značky", tudíž jednotlivé komponenty jsou totožné. Všimněte si, jak se vše uniformuje a sjednocuje. Ono už také není co nabídnout, protože to co osvědčeně funguje používají prakticky všichni výrobci. Oslovit může pouze, řečeno zjednodušeně, design. Značka jednotlivých výrobců je historické know-how zapomenuté doby.
Svět západní kultury je bohužel založen na ovládnutí trhu, monopolizace.
Ostatně tato přiblblá doba dle hlav států, že je "epidemie" je toho důkazem. Proč nejsou otevřeny 4 obchody, kde se v jednom prodává obuv, v druhém rohlíky, ve třetím záclony a v tom čtvrtém sportovní potřeby, nerozmělníme návštěvnost lidí a raději lidi pošleme do jednoho baráku(i přes to, jak říkají, že se virus šíří nejvíce při shlukování)..? Protože by ti loutkaři denně přišli o miliardy a takhle funguje veškerý nynější trh.
Pestrost dělá svět zajímavější a hezčí. Bohužel se to dnes vytrácí...
KTM do toho tvrdě šlape!
KTM za pár let pohltí asi všechny Evropské značky!
offtopic ale suvislost je jasna...moj brat pracoval 30 rokov v stavebnictve a nechcelo sa mi verit ako to funguje. Jedna financna skupina (nemenovana, vlastne by vam jej nazov ani nic nepovedal lebo ste ho v zivote nepoculi) vlastni skoro vsetky velke obchodne znacky na eu trhu, alebo ma v nich vysoke podiely od skridiel,sadrokartonu,tehal,stav.material,izolacii,okien, atd,atd. .zoznam bol nekonecny a navonok si "v uvodzovkach" konkuruju ale v hlbokom pozadi v majetkovych vztahoch su zliate. Vsetky dalsie firmy ktore su na ne naviazane su tak odkazane na centralne fasisticke diktovanie podmienok. Takto je sposob postupnej likvidacie zvysnej konkurencie uz len otazkou toho aku velku mate predstavivost. Nie kazdy o tom vie alebo si to uvedomuje. Vacsina laikov a neznalych vam bude tvrdit ze ste konspirator s alobalom na hlave a do krvi sa budu hadat ze to tak nemoze byt, lebo tu mame zdravy konkurencny trh a ktokolvek tu moze podnikat s cimkolvek. Omyl, my tu uz davno nemame trhovu ekonomiku, to je len utopia...Skuste navrhnut,postavit a zlegalizovat co i len jednoduchu motorku a zistite ze je to nemozne. Nie z dovodu ze by ste tu stavbu vy sami nedokazali realizovat tak aby bola bezpecna do premavky. To co robi KTM uz dlhodobo je presne to iste. Zarodok nezastavitelnej,pozierajucej a likvidacnej korporacie. Odzrkadluje sa to uz aj na tom co si tu vlastne mozete kupit za motorky...no predpokladam ze to budu uz aj cestne gas gasy
KTM(Pierer) jako globální výrobce s agresivní obchodní politikou využívající neschopnost a neúspěch malých firem potřebuje konkurenci! Oni to nazývají záchranou značek, ale je to hlavně velmi promyšlený prodej vlastních platform zajišťující progres a růst matky. KTM jsou špičkoví, ale já nechci jen KTM. Nerozumím proč se ostatní velcí evropští hráči nepokusí o podobnou strategii. Italové jsou všeobecně v haj.lu a vlastněni němci apod. Pokud bude na prodej Ducati, Kačena po ní půjde jak po uzeném. BMW má za zády automotive divizi. Japonci přihlížejí a třeba ten krok Kawy s Bimotou se mi moc líbil. Budoucí dominance KTM na evropském trhu mi smrdí a jsem zvědav kterou značku si osvojí jako další v pořadí.
Jinak Gas Gasu červená dost sluší.
2 reakce
Máme přece na prodej značky , Jawa, ČZ, Ogar , Laurin a Klement, Bohemia, Praga, ESO..etc.. mně by se líbilo Moto3 Pionýr
Čím více značek,tím lépe ve všech třídách - tohle se mi líbí
1 reakce
Ještě Sherco,Betu a TM a bude vymalováno. To by se mohlo EU líbit. Všechno stejné.
1 reakce
Hezky stroj v rude barvě....takhle by to mohlo zůstat...
Jenže tam namastí nějaky nálepky a bude to škaredy
no jo,někdo to prodá do Rakouska,my do Indie...
5 reakcí