Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A já tý KTMce fandim...sou úspěšní, mají prachy, staví super mašiny...z toho GasGas splňuje jenom tu poslední část - a to je dost málo nožiček u stoličky. Blbý je, že to odnesou lidi, kteří měli třeba opravdovej zájem na výrobě motorek, bavilo je to, dělali to rádi...jenže když máš šéfa debila, tak trpíš celou dobu...
kšeft je kšeft pokud to značku zachrání tak jen dobře :) dobře si vzpomínám na svou první Španělku :) Italku :) Švédku a nakonec Rakušanku všechny ty holky měly něco do sebe a furt mají takže klídek Gas jenom tak nezanikne to by Rakušáci byly hloupí což nejsou aspoň ne ti z KTM :) a navíc není jistý jestli je kata vůbec koupí ;) nestačí než jen Gazu přát aby se zas postavil na kola
"Tady není váš domov". ...to je mi heslo. KTM tam může vyvěsit transparent "Takto podnikat nelze!"
Krachli a teď už to není na nich. KTM asi převezme patenty i výrobu a přesune ji dál od lemplů z jihu. O práci bohužel přišli,ale ne díky KTM.
Ten oběšenec mi asociuje šibenice na jedné demošce, kde byl transparent ve smyslu "Smrt vlastizrádcům" a potrefená husa v podobě pár politiků hned věděla, koho se to týká.
Děkuji všem odborníkům za přiblížení situace.Nicméně bych chtěl podotknout,že nikdo tady netvoří plán na záchranu ani doporučení jak si má Gas Gas počínat.To,že je to o penězích ví každý.Stejně jako tak že úspěšnější KTM využívá situace.Ale to neznamená že se touto situací musíme ztotožnit a odkývat ji.Prostě s tím někteří nesouhlasí a v komentářích to dají najevo.Co je na tom?
To Bledemon: Ano i technici a dělníci byly neefektivní. V podnikání nelze rozlišovat kdo, co a jak - všichni tvoří jeden celek a ten generuje hospodářský výsledek, v tomto případě záporný. Všichni měli mzdy (náklady) a přitom produkovali konkurence neschopný výrobek - proto také minimum z vás má nějaký Gas Gas doma (kdežto KTM je hodně rozšířená).
Španělský cikáni, co chtít víc... Zkrátka to vedoucí manažeři vytunelovali, tak jako se to stalo v našem banánovém skanzenu za havla x českým fabrikám. Lidská nenažranost nakonec vždy vede k zániku, vše se pořád opakuje. Vždyť i ty KTM už jsou v područí indickejch cigošů Nakonec zůstanou jen japonci
A není na místě jiný pohled? Proč ty značky skončily? Pokud by se jejich motorky prodávaly, v dostatečném množství, tak aby vykazovaly firmy zisk - neskončí. Pokud KTM má takové prodeje, že jejich zisk je dostatečný ke koupi těchto zkrachovalých firem, tak není na místě nadávat KTM...
Může se to lidem líbit nebo nemusí, ale vždy jde jen a pouze o peníze. Takže ty firmy díky svému krachu jen nahrály KTM a to využívá situaci k potlačení konkurence. Kdyby byly motorky KTM "shitem", tak je lidi nekupují a tím pádem by šlo do kopru KTM.
JAk to tady čtu, tak každej píše já bych to, a ten zas tohle... hoši neudeláte nic...jediné co múžete je psát na fórech. Kdo z Vás má GAS GAS??? Obchod jako každý jiný. Pokud firma krachuje, a je nevýdělečná, tak pujde k šípkúm. A to, že ji koupí ten , anebo tamten, tak mu to dopřejte, asi něco dělá dobře,a proto nemá existenční potíže. V businessu jdou sympatie stranou.
Neviem čo má v pláne s Gas Gas-om KTM, ale v poslednej dobe sa "nosí" štýl kúpiť konkurenciu a nechať ju definitívne utopiť, je to lacnejsie a výhodnejšie ako vyvíjať, investovať a riskovať, že "žiak predbehne učiteľa". Prípadne pobrať nápady, inovácie, premiestniť a potom nechať utopiť.
A budeme mať opäť jeden druh hajzlpapíru ako za komoušov.
Mne sa to teda osobne nepáči, mám radšej rozmanitosť a výber
KTM jsou kvalitní motorky o tom,ani potom,ale nechtěl bych KTM už,z důvodu jejich nenasytnosti a rozpínavosti..a o tom,jak zlikvidovali Husaberg nemluvě..jak už tady tolikrát padlo,nechtěl bych se dočkat časů,že v tady tomto segmentu,budou jen oranžoví..držím palce Betě a TMce..
Toto je nejake forum mladych komunistov ? Co ma spolocne KTM s tym, ze Gas Gas krachuje ? Ti zamestnanci mohli namiesto figuriny ktm obesit radsej svoje vedenie, ked uz tak chcu byt akcni. Vedenie ich doviedlo tam kde su..ktm si tiez presla krachom v 90tych rokoch a robi poctive motorky s filozofiou, ktore co najviac vychadzaju zo zavodnych specialov, aj cenu inych negativ. Ak chcete zachranit gas gas, tak do 15.8. mozete dat ponuky
Přesně jak píšete - kdyby to KTM kupovala, ale nechala je vyvíjet vlastní motorky, problém bych s tím neměl, ale pokud někdo fabriku koupí a zavře nebo koupí a celou modelovou řadu nahradí svými stroji v jiných barvách, tak to prostě z mého pohledu zkurvil. Peníze nepeníze... Dyť například ten Husaberg měl perfektní inovativní motorky o kterých se v testech pěly ódy. Buďmě rádi za každého, kdo to dělá jinak - jinak by byl ten svět šedý (spíš teda oranžový) a nudně stejný.
majitelem ať je kdokoliv, ale ty přesuny továrny (hlavně vedení a vývojového týmu) po různých státech má za následek ztrátu identity,tradice značky. Huska je už jen putovní samolepka na odlišných strojích, žádná stoletá historie, jak se chlubí na webu.
Zajímavý, ještě v březnu psalo vedení ktm, že o gase nestojí. Teď to vypadá na vznik dravého koncernu, konglomerátu ktm. Snad japonci a beta odolají
vtr78: technici a dělníci u gase dělali taky neefektivně jako vedení? Nevim ptám se.
Když se většině z vás tak líbí Gas Gas a jeho španělští zaměstnanci, tak se složte a tu firmu kupte. Potom můžete KTM vesele konkurovat. Jinak jde o business, tedy česky o peníze - nikdo si nekoupí továrnu za miliony, aby se na ní díval, nebo ještě hůř, bohulibě sponzoroval neefektivní zaměstnance. Většina současných zaměstnanců tak skončí "na dlažbě" ať to koupí kdokoli.
DanielDaniel:Pokud by KTM koupilo firmu s tím,že by jí zůstane kus autonomie,neměl bych s tím zas takový problém.Ale tahle situace,kdy v tomto segmentu přestává být výběr a máš možnost vybrat mezi oranžovou KTM nebo bílomodrou KTM mě irituje.
DanielDaniel: Naopak, vůbec to není zvlášní, že to všechny vytáčí. Pomalu tady vzniká monopol a následný diktát odsereme my, na cenách i kvalitě. A když čtu: "KTM Husqvarnu nekurví, ale naopak pod jejich vedením vzkvétá. Ponechává jim jméno, barvy, image... Neporovnatelná změna k lepšímu", tak vidím přesně ty parametry motorky, které všichni potřebujeme
Komentáře plné bludů. GasGas nejsou Italové, ale Španělé. KTM nejsou Němci, ale Rakušané. KTM Husqvarnu nekurví, ale naopak pod jejich vedením vzkvétá. Ponechává jim jméno, barvy, image... Neporovnatelná změna k lepšímu oproti neúspěšnému řízení od BMW. Jediné co v KTM zahlušili, je Husaberg. A to proto, že to byla odnož lidí z Husqvarny a nedařilo se jim, i ta tradice byla neporovnatelně slabší. Mj.německá expanze je z Audi do Ducati a z Mercedesu do MV Augusty. Zaměřením má ke GasGasu určitě blíž KTM, je zvláštní, že vás to tak irituje...
KTM je kvalitní,nicméně rozpínavej ksindl.Hamtalové první třídy, kterejm není nic svatý.jak píše Heki.Jejich záměr prokoukne i malý mimi.Do hajzlu s těma nenažranejma germánama.Huska, Husaberg,teď Gas.Totál likvidace konkurence.To není dobrý.Nemám je rád..
Seikos: Dělat motorky oranžoví umí to je fakt. A zkurvit Husqvarnu a zkurvit Husaberg uměli taky. Souhlas s Anti - když to takhle půjde dál, nebude proti oranžovým alternativa a to je přece škoda.
KTM je štika v rybníku, pro někoho bohudík, pro jiného bohužel...
Nejvíc mě baví, když se v oficiální zprávě od středoevropského zastoupení motoznačky objeví slovní spojení MV Augusta, a pak si hned vzpomenu na herce Karla Augustu
Pro pořádek Agusta a Augusta je něco "trochu" jiného...
A já tý KTMce fandim...sou úspěšní, mají prachy, staví super mašiny...z toho GasGas splňuje jenom tu poslední část - a to je dost málo nožiček u stoličky. Blbý je, že to odnesou lidi, kteří měli třeba opravdovej zájem na výrobě motorek, bavilo je to, dělali to rádi...jenže když máš šéfa debila, tak trpíš celou dobu...
kšeft je kšeft pokud to značku zachrání tak jen dobře :) dobře si vzpomínám na svou první Španělku :) Italku :) Švédku a nakonec Rakušanku všechny ty holky měly něco do sebe a furt mají takže klídek Gas jenom tak nezanikne to by Rakušáci byly hloupí což nejsou aspoň ne ti z KTM :) a navíc není jistý jestli je kata vůbec koupí ;) nestačí než jen Gazu přát aby se zas postavil na kola
DanielDaniel-píšeš o komentářích plných bludů a pak z tebe vypadne slovo jako AUGUSTA?
když to dokáží dohnat do krachu tak co tam dělají divadlo? stejně je propustí a nenadělají vůbec nic
ale oběšenec je docela drsnej protest
"Tady není váš domov". ...to je mi heslo. KTM tam může vyvěsit transparent "Takto podnikat nelze!"
Krachli a teď už to není na nich. KTM asi převezme patenty i výrobu a přesune ji dál od lemplů z jihu. O práci bohužel přišli,ale ne díky KTM.
Ten oběšenec mi asociuje šibenice na jedné demošce, kde byl transparent ve smyslu "Smrt vlastizrádcům" a potrefená husa v podobě pár politiků hned věděla, koho se to týká.
Už by se měl konečně probrat japonec a trochu těm oranžákum zatopit
Děkuji všem odborníkům za přiblížení situace.Nicméně bych chtěl podotknout,že nikdo tady netvoří plán na záchranu ani doporučení jak si má Gas Gas počínat.To,že je to o penězích ví každý.Stejně jako tak že úspěšnější KTM využívá situace.Ale to neznamená že se touto situací musíme ztotožnit a odkývat ji.Prostě s tím někteří nesouhlasí a v komentářích to dají najevo.Co je na tom?
To Bledemon: Ano i technici a dělníci byly neefektivní. V podnikání nelze rozlišovat kdo, co a jak - všichni tvoří jeden celek a ten generuje hospodářský výsledek, v tomto případě záporný. Všichni měli mzdy (náklady) a přitom produkovali konkurence neschopný výrobek - proto také minimum z vás má nějaký Gas Gas doma (kdežto KTM je hodně rozšířená).
Španělský cikáni, co chtít víc... Zkrátka to vedoucí manažeři vytunelovali, tak jako se to stalo v našem banánovém skanzenu za havla x českým fabrikám. Lidská nenažranost nakonec vždy vede k zániku, vše se pořád opakuje. Vždyť i ty KTM už jsou v područí indickejch cigošů Nakonec zůstanou jen japonci
A mimochodem: ten titulek u článku je zavádějící... Gas Gas (podle té zprávy) KTM neodmítá. Odmítají to zaměstnanci...
A není na místě jiný pohled? Proč ty značky skončily? Pokud by se jejich motorky prodávaly, v dostatečném množství, tak aby vykazovaly firmy zisk - neskončí. Pokud KTM má takové prodeje, že jejich zisk je dostatečný ke koupi těchto zkrachovalých firem, tak není na místě nadávat KTM...
Může se to lidem líbit nebo nemusí, ale vždy jde jen a pouze o peníze. Takže ty firmy díky svému krachu jen nahrály KTM a to využívá situaci k potlačení konkurence. Kdyby byly motorky KTM "shitem", tak je lidi nekupují a tím pádem by šlo do kopru KTM.
JAk to tady čtu, tak každej píše já bych to, a ten zas tohle... hoši neudeláte nic...jediné co múžete je psát na fórech. Kdo z Vás má GAS GAS??? Obchod jako každý jiný. Pokud firma krachuje, a je nevýdělečná, tak pujde k šípkúm. A to, že ji koupí ten , anebo tamten, tak mu to dopřejte, asi něco dělá dobře,a proto nemá existenční potíže. V businessu jdou sympatie stranou.
Neviem čo má v pláne s Gas Gas-om KTM, ale v poslednej dobe sa "nosí" štýl kúpiť konkurenciu a nechať ju definitívne utopiť, je to lacnejsie a výhodnejšie ako vyvíjať, investovať a riskovať, že "žiak predbehne učiteľa". Prípadne pobrať nápady, inovácie, premiestniť a potom nechať utopiť.
A budeme mať opäť jeden druh hajzlpapíru ako za komoušov.
Mne sa to teda osobne nepáči, mám radšej rozmanitosť a výber
KTM jsou kvalitní motorky o tom,ani potom,ale nechtěl bych KTM už,z důvodu jejich nenasytnosti a rozpínavosti..a o tom,jak zlikvidovali Husaberg nemluvě..jak už tady tolikrát padlo,nechtěl bych se dočkat časů,že v tady tomto segmentu,budou jen oranžoví..držím palce Betě a TMce..
Chooki> ze by mladej dravej kapitaaalistaa? Jestli ano, tak NEZAPOMEN: cim vic pruhu, tim vic Adidas!
Toto je nejake forum mladych komunistov ? Co ma spolocne KTM s tym, ze Gas Gas krachuje ? Ti zamestnanci mohli namiesto figuriny ktm obesit radsej svoje vedenie, ked uz tak chcu byt akcni. Vedenie ich doviedlo tam kde su..ktm si tiez presla krachom v 90tych rokoch a robi poctive motorky s filozofiou, ktore co najviac vychadzaju zo zavodnych specialov, aj cenu inych negativ. Ak chcete zachranit gas gas, tak do 15.8. mozete dat ponuky
Přesně jak píšete - kdyby to KTM kupovala, ale nechala je vyvíjet vlastní motorky, problém bych s tím neměl, ale pokud někdo fabriku koupí a zavře nebo koupí a celou modelovou řadu nahradí svými stroji v jiných barvách, tak to prostě z mého pohledu zkurvil. Peníze nepeníze... Dyť například ten Husaberg měl perfektní inovativní motorky o kterých se v testech pěly ódy. Buďmě rádi za každého, kdo to dělá jinak - jinak by byl ten svět šedý (spíš teda oranžový) a nudně stejný.
Penize jsou penize, bohuzel se obavam, ze GAS GASu nic jiného nezbude...
majitelem ať je kdokoliv, ale ty přesuny továrny (hlavně vedení a vývojového týmu) po různých státech má za následek ztrátu identity,tradice značky. Huska je už jen putovní samolepka na odlišných strojích, žádná stoletá historie, jak se chlubí na webu.
Zajímavý, ještě v březnu psalo vedení ktm, že o gase nestojí. Teď to vypadá na vznik dravého koncernu, konglomerátu ktm. Snad japonci a beta odolají
vtr78: technici a dělníci u gase dělali taky neefektivně jako vedení? Nevim ptám se.
Nez KTM, to at je koupej radsi Cinani!!!
Když se většině z vás tak líbí Gas Gas a jeho španělští zaměstnanci, tak se složte a tu firmu kupte. Potom můžete KTM vesele konkurovat. Jinak jde o business, tedy česky o peníze - nikdo si nekoupí továrnu za miliony, aby se na ní díval, nebo ještě hůř, bohulibě sponzoroval neefektivní zaměstnance. Většina současných zaměstnanců tak skončí "na dlažbě" ať to koupí kdokoli.
DanielDaniel:Pokud by KTM koupilo firmu s tím,že by jí zůstane kus autonomie,neměl bych s tím zas takový problém.Ale tahle situace,kdy v tomto segmentu přestává být výběr a máš možnost vybrat mezi oranžovou KTM nebo bílomodrou KTM mě irituje.
DanielDaniel: Naopak, vůbec to není zvlášní, že to všechny vytáčí. Pomalu tady vzniká monopol a následný diktát odsereme my, na cenách i kvalitě. A když čtu: "KTM Husqvarnu nekurví, ale naopak pod jejich vedením vzkvétá. Ponechává jim jméno, barvy, image... Neporovnatelná změna k lepšímu", tak vidím přesně ty parametry motorky, které všichni potřebujeme
Komentáře plné bludů. GasGas nejsou Italové, ale Španělé. KTM nejsou Němci, ale Rakušané. KTM Husqvarnu nekurví, ale naopak pod jejich vedením vzkvétá. Ponechává jim jméno, barvy, image... Neporovnatelná změna k lepšímu oproti neúspěšnému řízení od BMW. Jediné co v KTM zahlušili, je Husaberg. A to proto, že to byla odnož lidí z Husqvarny a nedařilo se jim, i ta tradice byla neporovnatelně slabší. Mj.německá expanze je z Audi do Ducati a z Mercedesu do MV Augusty. Zaměřením má ke GasGasu určitě blíž KTM, je zvláštní, že vás to tak irituje...
KTM je kvalitní,nicméně rozpínavej ksindl.Hamtalové první třídy, kterejm není nic svatý.jak píše Heki.Jejich záměr prokoukne i malý mimi.Do hajzlu s těma nenažranejma germánama.Huska, Husaberg,teď Gas.Totál likvidace konkurence.To není dobrý.Nemám je rád..
Seikos: Dělat motorky oranžoví umí to je fakt. A zkurvit Husqvarnu a zkurvit Husaberg uměli taky. Souhlas s Anti - když to takhle půjde dál, nebude proti oranžovým alternativa a to je přece škoda.
obava z KTM je zcela oprávněná. Již nejednou ukázali co umí
KTM je štika v rybníku, pro někoho bohudík, pro jiného bohužel...
Nejvíc mě baví, když se v oficiální zprávě od středoevropského zastoupení motoznačky objeví slovní spojení MV Augusta, a pak si hned vzpomenu na herce Karla Augustu
Pro pořádek Agusta a Augusta je něco "trochu" jiného...
A Oranžová obluda chce dál polykat konkurenci.Jednou přijde doba,že v tomhle segmentu bude všechno oranžové...
No jo no, kozel zahradníkem
Jinak jako bývalý majitel moto GasGas doufám, že to KTM neprodají. To už lepší to Sherco, nebo nejlíp ta MV Agusta