Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jsem si teprve teď všiml, že zadná kolo je zajímavě řešené - jsou to 2 trojcípé hvězdy, každá na jedné straně ráfku. hezký, fakt hezký a čim déle na to koukám, zamlouvá se mi to ještě víc v nahatý verzi (1190 typhon) bych ho mile rád měl v garáži
neviem nad čím tu väčšina z vás lamentuje co sa týka designu... je to malosériovka ktorá vynikla len kvôli homologizácií, tie sa proste riešia takto, EBR je malá firma a míňať prachy na vývoj prednej lampy nejakého tvaru je zbytočný luxus (spomeň si na Petronas FP1 - 150 kusov - kapoty priamo zo superbiku len s dvomi šošovkami, ktoré sú ešte k tomu aj úplne zle umiestnené, EBR to má určite esteteticky lepšie vyriešené...zadok riešený rovnako)... ja by som to bral v momentne!!!
Nevím,ale každá motorka má něco společnýho s jinou-kam to má jít dál? tolik tvarů zase není aby to mohlo jít pořád dopředu...jen jsou to různý kombinace a tak je jasný že to vždycky bude "něčemu" podobný ne? mě se to líbí i s tím 2T vejfukem je to originální
Jsem jedinej, komu ten předek připomíná bimotu DB7/DB8? Čísla to má moc slibný, cena dobrá (rozuměj za 100ks serii) akorát trošku nechápu ten otáčkoměr. Na to, že max výkon je lehce za devítkou.. to je třetina otáčkovýho pole. Jinak V-Twinům fandím. Kluci taliánští by se už měli vykadit na MotoGP a hlavně na toho šaška na růžové motorce a zas trošku posunout kategorii V2 superbiků dopředu.
Přední část kapotáže opravdu vypadá jako něco mezi Ducati 916 a MV-Agustou F4 , akorát má místo "normálních" světel nad sebou dvě čočky ve stylu Ducati 999! Při čelním pohledu jsou mi ty dva prolisy kapotáže velice dobře známé z mojí Ducati! Ale kdo ví, možná se jednalo o stejnou designérskou školu... Nicméně jako celek je ten design opravdu moc povedený. Alespoň tedy od modelu 1125R je to už celkem pořádný kus kupředu! I když XB12S/R jsou pro mě vrcholem a nejspíše jím už i zůstanou! Tak či onak se ale jedná o moc pěkný kousek, a to jak papírově, tak i konstrukčně a taktéž i svým vzhledem! Jediné, co se mi na tom opravdu nelíbí, je to řešení výfuku a svodů, které vypadá jak z nějaké 2T 250! Jinak ale paráda! Takže mr. Erik Buell, přeji Vám hodně štěstí do budoucna!
Celkem slušný,ten vejfuk je divočina,ale dá se vyměnit. Ale z toho sedla bych měl na půlkách puchejře už po 20-ti kilákách,no je to prostě sporťák...minimum pohodlí,maximum zábavy.
Čím víc tu motorku pozoruji, tím víc se mi líbí. Přední kolo s tenkými paprsky je k sežrání . Asi to chce trochu čas a ten design vstřebat, ale fakt se povedla .
t freedom to že použili dvě čočky nad sebou pro mě neznamená 999 ta má uzkou celkem dlohou nádrž tohle má krátkou nakoplou, rám duc je přihraďák tohle masivní hliník, kyvky i pružení u obou motorek uplně jinej systém, brzdy a kola úplně jiný, motor ducati desmo a suchá spojka tohle tady taky nějak nevydím, řešení výfuku a podsedlovky jinak a kapotáž má jinej tvar tak nevím dvě čočky nad sebou a display???
je to pěkný a fertik, ta Davidova hvězda v zadním kole by chtěla jen lehounce dorovnat paprsky a samo pozlatit a o radiálním uložení předního třmenu se taky nedoslechl, to mě zaráží nejvíc. Jinak fešák a vizionář!
Petr-RSV: ale já nenapsal že je to ošklivý...mě se design 749 i 999 moc líbí bude to pecka (jen okopčenej ital )
Rumlos: ...kde kde, na těch fotkách přeci. Jestli nejsi slepej tak přední maska je prostě předělanej design Pininfariny pro Ducknu...a ten display ti taky nic nepřipomíná ?
týhle motorce se nedá upřít originalita. A to je super. Jakkoliv SS vůbec nemusím, tohle je pěkný a ve všech směrech jiný než standard. Ty chlazený brzdový destičky mě dostaly
Bude to k dostaná na českém trhu?
Motorka ok, ale je fakt, že ty píšťaly od varhan místo vejfuku vypadaj dost strašně a "chudě".. To snad vzal někde z malorážek (125tek)..??
Z té přední loukotě bych měl celkem fédry!!! Může tohle vydržet cestu po našich silnicích?
jsem si teprve teď všiml, že zadná kolo je zajímavě řešené - jsou to 2 trojcípé hvězdy, každá na jedné straně ráfku. hezký, fakt hezký a čim déle na to koukám, zamlouvá se mi to ještě víc v nahatý verzi (1190 typhon) bych ho mile rád měl v garáži
Jednoznačně palec nahoru
Hezká technická perlička na plakát do pokoje, tim to pro 99,9% z nás končí
neviem nad čím tu väčšina z vás lamentuje co sa týka designu... je to malosériovka ktorá vynikla len kvôli homologizácií, tie sa proste riešia takto, EBR je malá firma a míňať prachy na vývoj prednej lampy nejakého tvaru je zbytočný luxus (spomeň si na Petronas FP1 - 150 kusov - kapoty priamo zo superbiku len s dvomi šošovkami, ktoré sú ešte k tomu aj úplne zle umiestnené, EBR to má určite esteteticky lepšie vyriešené...zadok riešený rovnako)... ja by som to bral v momentne!!!
Chci být bohatej a mít to v garáži
Nevím,ale každá motorka má něco společnýho s jinou-kam to má jít dál? tolik tvarů zase není aby to mohlo jít pořád dopředu...jen jsou to různý kombinace a tak je jasný že to vždycky bude "něčemu" podobný ne? mě se to líbí i s tím 2T vejfukem je to originální
Jsem jedinej, komu ten předek připomíná bimotu DB7/DB8? Čísla to má moc slibný, cena dobrá (rozuměj za 100ks serii) akorát trošku nechápu ten otáčkoměr. Na to, že max výkon je lehce za devítkou.. to je třetina otáčkovýho pole. Jinak V-Twinům fandím. Kluci taliánští by se už měli vykadit na MotoGP a hlavně na toho šaška na růžové motorce a zas trošku posunout kategorii V2 superbiků dopředu.
Nejlepší dvouválcovej supersport posledních let je konečně na trhu.. Kam se hrabou Talijáni o Japoncích ani nemluvím.
Moc pěkné. Narozdíl od ohavné 1125 je tohle opravdu něco k pokoukání.Nebe a dudy.
Paráda. Ten výfuk beru jako něco prozatím, než osadím laďák .
Mě to trochu předkem připomíná Bimoty, motor bude lahoda, ten vejfuk je strašnej
mno jak se mi to původní 1125 absolutně nelíbilo, tak tohle je velice hezký, koupit si to určitě nepůjdu, ale hezký to je.
To původní 1125 mělo na motoru asi vo 30 koní míň než výrobce sliboval, tak jsem zvědav jestli se polepšili.
Přední část kapotáže opravdu vypadá jako něco mezi Ducati 916 a MV-Agustou F4 , akorát má místo "normálních" světel nad sebou dvě čočky ve stylu Ducati 999! Při čelním pohledu jsou mi ty dva prolisy kapotáže velice dobře známé z mojí Ducati! Ale kdo ví, možná se jednalo o stejnou designérskou školu... Nicméně jako celek je ten design opravdu moc povedený. Alespoň tedy od modelu 1125R je to už celkem pořádný kus kupředu! I když XB12S/R jsou pro mě vrcholem a nejspíše jím už i zůstanou! Tak či onak se ale jedná o moc pěkný kousek, a to jak papírově, tak i konstrukčně a taktéž i svým vzhledem! Jediné, co se mi na tom opravdu nelíbí, je to řešení výfuku a svodů, které vypadá jak z nějaké 2T 250! Jinak ale paráda! Takže mr. Erik Buell, přeji Vám hodně štěstí do budoucna!
Celkem slušný,ten vejfuk je divočina,ale dá se vyměnit. Ale z toho sedla bych měl na půlkách puchejře už po 20-ti kilákách,no je to prostě sporťák...minimum pohodlí,maximum zábavy.
Čím víc tu motorku pozoruji, tím víc se mi líbí. Přední kolo s tenkými paprsky je k sežrání . Asi to chce trochu čas a ten design vstřebat, ale fakt se povedla .
t_freedom: jo a ducna to okopirovala od mondial piegy , zadna kopie proste pekna moto
t freedom to že použili dvě čočky nad sebou pro mě neznamená 999 ta má uzkou celkem dlohou nádrž tohle má krátkou nakoplou, rám duc je přihraďák tohle masivní hliník, kyvky i pružení u obou motorek uplně jinej systém, brzdy a kola úplně jiný, motor ducati desmo a suchá spojka tohle tady taky nějak nevydím, řešení výfuku a podsedlovky jinak a kapotáž má jinej tvar tak nevím dvě čočky nad sebou a display???
a zase to kurvěj nějakejma čočkama... jakoby se nepoučili od JAWY
je to pěkný a fertik, ta Davidova hvězda v zadním kole by chtěla jen lehounce dorovnat paprsky a samo pozlatit a o radiálním uložení předního třmenu se taky nedoslechl, to mě zaráží nejvíc. Jinak fešák a vizionář!
Petr-RSV: ale já nenapsal že je to ošklivý...mě se design 749 i 999 moc líbí bude to pecka (jen okopčenej ital )
Rumlos: ...kde kde, na těch fotkách přeci. Jestli nejsi slepej tak přední maska je prostě předělanej design Pininfariny pro Ducknu...a ten display ti taky nic nepřipomíná ?
EBR
//www.youtube.com/watch?v=oQPKYnM3jfI&feature=player_embedded#at=12
Tak to je super ze jede dal ...
Brutus cenovka...no třeba bude později i nějaká moto pro plebs.
Pěknej stroj exot jak vyšitej. Jo a s Ducati nemá společnýho vůbec nic nevim kde to v tom vidíte.
týhle motorce se nedá upřít originalita. A to je super. Jakkoliv SS vůbec nemusím, tohle je pěkný a ve všech směrech jiný než standard. Ty chlazený brzdový destičky mě dostaly
Pekna ale z predu to s tema zrcatkama vypada jak tykadla berusky z brouka pytlika...
Zvláštní, jak se vyžívá v těch předkopnutých předcích, ale dobrý počin!