husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krakatau (45) napsal 12.01.2016 v 13:40

Škoda tej ceny u Scramblera 62 , pochybujem, že u nás bude nižšia a tým pádom nemá žiadne výhody oproti osemstovke Icon.

indi750 (191) napsal 20.11.2015 v 23:09

x diavel v Italii v prodeji od unora za 23tis. euro.
Scrambler 62 bude mit v Italii cenovku 7.990 euro.
Multistrada Enduro 20.990.

zmulin (371) napsal 19.11.2015 v 14:21

Multistrada Enduro s cenou šplhající k 600kKč a suchou váhou 234kg...nené

edm_0185 (8) napsal 19.11.2015 v 08:12+1

vyfuky na panigale no HNUS posrane euronormy ...

Krakatau (45) napsal 18.11.2015 v 12:30+1

Míra : Ja som ti ten mínus nedal, ale v súvislosti s Multistradou Enduro mal autor evidentne na mysli porovnanie s "obyčajnou" Multou, ktorá má vpredu 17"-ku.

mb138 (2) napsal 17.11.2015 v 19:52

Tak mne napadlo, jestli to neni nejaky "genialni" marketingovy tah, jak rychle doprodat lonske modely (nejak mne lakaji vic nez novinky) a pak na jare oznami Ducati upravy ridicich jednotek, svolavacku na vymenu vyfuku a dalsi zmeny... a totalne ten motorkarskej svet zase od zakladu znici... 821 na 939 a jen tri konici...

mb138 (2) napsal 17.11.2015 v 19:28+1

Pro mne celkem smutek, pote co byl predstavenej silenej Monster, tak 3 koniky u Hypermotarda co sotva uvezou pridanou vahu vypadaji jako preklep... Diavel se mi libil az do shlednuti videa a nejak mne nelaka (zlatej puvodni silenec)... Panigale s bocnimi laufy si rika o nejakou silenou prestavbu... Trochu se bojim, ze soucasna paleta modelu trochu kazi renome Ducati jako totalniho silence, kdy nezalezelo jakou Ducati clovek mel, vzdy to byl sportovni nastroj prevlecenej za cross (Multistrada), custom (Diavel)... ale vzdy to byl sportak (s Diavelem se moc zavod v pomale jizde vyhrat nedal...) a Multistrada?!!! ta totalne nejlepsi motorka na svete!!! Miluju DUCATI!!! jen se trochu bojim aby Ducati zustala spis Ferrari nez Porsche se svou Panamerou, Cayennem, Caymanem... Vzkaz pro DUCATI - nejak vam chybi ten big"D" a moc poslouchate kravataky a trzni pruzkumy... Co si zaradit na 916 ci necem vzduchem chlazenym se suchou spojkou a Ducati na nadrzi namisto polykani "modrych pilulek", potom pocuchat nejakou krasku a pak tem motorkam zase vratit to velke "D"?!!! Chci mit z motorky trochu strach a tesit se!!! Nestojim o pohodlnou motorku konkurujici HD, BMW, KTM... Vzdyt je to DUCATI!!! ty nejlepsi motorky na svete!!! Jen projit kolem nich je radost a usmev od ucha k uchu!!! Bezkonkurencni stroje!!!

Míra (210) napsal 17.11.2015 v 13:45

Docela by mě zajímalo kdo mi dal mínus a nevysvětlil kolik zná endur s menšíma kolama než 17" a 19" .

petrikmt01 (14) napsal 17.11.2015 v 11:53

Diavel hodne opeknel, takto mal vyzerať hneď, bez zbytočných plastov, priznaný rám, čistejší dizajn - hlavne okolo motora, SUPER!!!

bledemon (126) napsal 17.11.2015 v 11:12

aspoň, že má scrambler 400 vzadu "užší" 160gumu. Tenhle motor bude lepší do města (očekávam menší cukaturu), ale mohl mít těch 35kw místo 30.

opic26 (457) napsal 17.11.2015 v 10:37+1

Ducati si prostě jede svoje a z variability nabídky aby se jednomu hlava zatočila. Nabízí se relativně málo motorizací v různých platformách. Překvapila Multistrada Enduro. Jestli může konkurovat GS, Africe, nebo KTM se ukáže. "Malá" Panigale má s Euro4 teda pěkně hnusný lauf. Od HM řady jsem čekal víc jak 3 koně nárůstu výkonu při více než 100cm3 objemu navíc, ale nejsou pravda třeba. Chtělo by to teď srovnání s SM990, ale Dukna by teď teoreticky měla být na špici velkých SM. 4 Scramblery se mně zdály dost, Flat Pro vypadá fajn a další 3-4 malorážky?! Jsem zvědav na cenu 4-stovky a jak se bez vody a bez páru ventilů oproti konkurenci popere o své "místo na slunci". Jsem za ten motor rád, ale jeho doba byla v 80-tých letech min.století. Navíc si myslím že mládež moc retro nebere. X Diavel se mi nezdál, ale když jej srovnám s původním bizonem který se mi dost líbil, je to snad ještě hezčí kus strojařiiny. Otázka je, jestli neměl přijít jako nástupce. Dokolakolem mne na tom celém asi nejvíc baví vstup Ducati do terénu a doufám, že přijdou i lehčí stroje.

JiříII. (13) napsal 16.11.2015 v 22:08

Diavel a cruiser?To jsou věci,asi Audi nařídilo.Ale konečně to je pěkná motorka,ty bizoní proporce předtím nicmoc.

sramis (95) napsal 16.11.2015 v 22:07

Ja mam teda spis smiseny pocity ze smeru, jakym se Ducati vydava. Stale to jsou masiny, ktery maj mnoho krasnych detailu, jsou to nabuseny twiny, ale proste mi osobne chybi jednoduchost klasickyho monstera. Kam se to podelo? Samy hrany, nic kulatyho elegatniho. Ja nevim no...

Zedsdead (293) napsal 16.11.2015 v 21:51

Ďábelský stroj ten Diavel!!!
To chci pod stromeček!!!

Blackforce (661) napsal 16.11.2015 v 21:48+1

Kolik se avizovalo těch novinek od Ducati ?

crxjet (258) napsal 16.11.2015 v 21:12

multistrada rulezzz

Trinnlee (50) napsal 16.11.2015 v 20:58

diavel peklo stroj...to je jak nejaka stavba a ono to bude seriovka...vazne klobouk dolu...pecka

dasik (10) napsal 16.11.2015 v 20:36

Multi jde natvrdo proti GS , xDiavel pecka ale stupačky se budou měnit si s olejem a Scrambler je jak "Po úspěšné řadě vozů 'Skoda Special line, Silver line a Sport line přichází nová a kulatá... Scrambler FlatTrackPro... "

Dave27 (12) napsal 16.11.2015 v 20:23+1

Ty laufy na Panigale to snad néé...to se inspirovali u Japonců nebo co...

t_freedom (153) napsal 16.11.2015 v 19:59

Ducati a cruiser ... ach jo ... holt prodávat se musí...a jak vidno, lidi to hodnotí kladně

Mig_35 (345) napsal 16.11.2015 v 19:38

Ducati jede Multistrada enduro, Diavel - krasavci:)

Zelinář (292) napsal 16.11.2015 v 19:34

Diavel peeeeknej
Multistrada enduro-jsem zamilovanej
Scramblera postavit k popelnici

Míra (210) napsal 16.11.2015 v 19:27-1

U Multistrada 1200 Enduro větší kola ? 17" a 19" je standard a 21" je podle mě větší.
Jinak vypadá dobře.

Italofil (41) napsal 16.11.2015 v 19:16

Sice na nové motocykly nemám, ale i kdybych měl, tak bych si nic nového od téhle značky nekoupil. Design starších modelů je pro mne zcela jinde a pokud nový, tak leda Moto-Guzzi či Enfield. Vidím, že u svého starého monstra zůstanu ještě dlouho. Čím jednoduššeji motocykl funguje, tím lépe.

Orgovany (796) napsal 16.11.2015 v 19:07

Ten novej Diavel vypadá skvěle . Ale proč proboha řemen ? Jinak zbytek boloněk .

JohnnyS08 (219) napsal 16.11.2015 v 18:59-2

Koukám, že u Ducati začali pojem "nový model" brát stejně, jako u H-D. Modelová péče je jistě chvályhodná, ale skutečně nový model tu nevidím ani jeden...

Tifone (147) napsal 16.11.2015 v 18:58

u té Multistrady "Enduro" je hlavně taky jiná kyvka - zapoměl autor napsat

cupis (0) napsal 16.11.2015 v 18:46

Vlnič (199) napsal 16.11.2015 v 18:41

Multistrada enduro , kdyby to udělali s nějakým 939, 959 motorem líbilo by se mi to ještě víc

PremdaHonda (108) napsal 16.11.2015 v 18:34+1

Ač jsem nikdy moc netoužil po Ducati,tak ten Diavel s krásnými koly je prostě kosmická loď,opravdový zabiják A ostatní nové modely taky vypadají dobře,takže

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist