Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pred pár rokmi sa ducatisti smiali hrleyákom, že stačí nová farba a je tu nový model. A pod krídlami VW to teraz s Ducati vyzerá úplne rovnako. Ale áno, každý produkt je vyvinutý na to, aby zarábal.
Na Youtube je borec, ktery moc pekne rozebira stare Hondy a filozofie znacek tehdy a dnes.
https://www.youtube.com/watch?v=GfG9OIC5ywM
A rika neco hodne zvlastniho, ze totiz posledni dobou se rozmaha podobny fenomen, jako u vyrobcu aut, ze totiz se vezme existujici platforma, "nejak" se to navenek nastajluje (povetsinou se jedna o nefunkcni blbustky), pak prijdou ucetni a osekaji vyrobni naklady, pak prijde marketingove oddeleni a udela zcela profesionalni, vyvazenou, nikoho neurazejici a politicky korektni marketingovou kampan, plnou woke a vysledkem je nudny a sterilni produkt, ktery je mozna OK z hlediska soucasnych trendu, ale jako motorka je to bezpohlavni zalezitost a jeden vyrobce se tak druhemu podoba jako vejce vejci.
A to je (cest svetlym vyjimkam) velka skoda, protoze motorky maji byt v prvni rade zabavne, ne, aby davaly smysl z hlediska vyrobcova portfolia, odpovidaly homolagacim a daly se vyrabet na robotizovanych linkach, idealne bez doteku lidske ruky. Cili za me, radeji (ne tak uplne dokonalou) Moto Guzzi (za 230.000) , nez super nastajlovaneho streetfightera Ducati STO (jiz od 1,7 milionu KC)
I kdyz verim tomu, ze si nekteri zakaznici radi zaplati za vypiplane Ducati, barevne sladene ke svemu fungl novemu Lambu Huracan STO .
za mě mít doma STO tak je to super deal. Ale jinak, já mám rád limitky ducati. Mám dva přátelé, kteří je sbírají a mají brutální sbirku.. možná byste ani nevěřili co v ČR. leží za skvosty.. ale o tomhle řekli, že je to hloupost kupovat.
Pred pár rokmi sa ducatisti smiali hrleyákom, že stačí nová farba a je tu nový model. A pod krídlami VW to teraz s Ducati vyzerá úplne rovnako. Ale áno, každý produkt je vyvinutý na to, aby zarábal.
Streetfighter - pouliční rváč.
Tvrďák! Žádná fetka.
Žádný přizdisráč!
Údery ukovaný.
Proč je dnes zmalovaný
Jak stará štětka?
Na Youtube je borec, ktery moc pekne rozebira stare Hondy a filozofie znacek tehdy a dnes.
https://www.youtube.com/watch?v=GfG9OIC5ywM
A rika neco hodne zvlastniho, ze totiz posledni dobou se rozmaha podobny fenomen, jako u vyrobcu aut, ze totiz se vezme existujici platforma, "nejak" se to navenek nastajluje (povetsinou se jedna o nefunkcni blbustky), pak prijdou ucetni a osekaji vyrobni naklady, pak prijde marketingove oddeleni a udela zcela profesionalni, vyvazenou, nikoho neurazejici a politicky korektni marketingovou kampan, plnou woke a vysledkem je nudny a sterilni produkt, ktery je mozna OK z hlediska soucasnych trendu, ale jako motorka je to bezpohlavni zalezitost a jeden vyrobce se tak druhemu podoba jako vejce vejci.
A to je (cest svetlym vyjimkam) velka skoda, protoze motorky maji byt v prvni rade zabavne, ne, aby davaly smysl z hlediska vyrobcova portfolia, odpovidaly homolagacim a daly se vyrabet na robotizovanych linkach, idealne bez doteku lidske ruky. Cili za me, radeji (ne tak uplne dokonalou) Moto Guzzi (za 230.000) , nez super nastajlovaneho streetfightera Ducati STO (jiz od 1,7 milionu KC)
I kdyz verim tomu, ze si nekteri zakaznici radi zaplati za vypiplane Ducati, barevne sladene ke svemu fungl novemu Lambu Huracan STO .
2 reakce
Jo, dobrej tip. Hned jak koupím to Labo tak tu Duknu přikoupím.
za mě mít doma STO tak je to super deal. Ale jinak, já mám rád limitky ducati. Mám dva přátelé, kteří je sbírají a mají brutální sbirku.. možná byste ani nevěřili co v ČR. leží za skvosty.. ale o tomhle řekli, že je to hloupost kupovat.
1 reakce