Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nemyslel jsem to zle, jen mě mrzí, že mu na Nm bude sportovní streetfighter rovnocenným sooupeřem (něco jako kdyby fazer táhnul jako v-max nebo sv1000 jako b-king).
Démonický muscle bike by měl i papírově budit hrůzu a převyšovat sourozence
Alespoň od toho AMG bych očekával poladění motoru a ne "jen" kosmetiku.
to Thor 83 a Pylot: očekávám, že v případě, že Ducati nestíhá vyrábět, nebudou ostatní výrobci sedět se založenýma rukama a vyvinou právě ten požadovaný custom-fighter, kdy se váha bude tlačit dolu, výkon nahoru, zadní guma do šířky a zvuk přes 100 dB.
Diavel je parádní Bohužel jsem nejel, ale důkladně jsem si ho osahal atd...
Nevím proč ho srovnávat se Streetfighterem. Vždyť byl Monster S2R 1000 a začli dělat SportClassic a to všichni jásali
Pánové, každý člověk je jiný, proto se velmi nerad někdy přikláním k radikálním názoru "má smysl/nemá smysl". Teď vím, že ho (Diavel) trochu hájím, ale ne každý hledá co nejsportovnější a nejradikálnější bajk, kterým je třeba Streetfighter. Je úžasnej, krásnej, věřím že se i výborně řídí, ale třeba já a určitě mnoho dalších by ho nekoupilo ne proto, že by ho nechtěli, ale je prostě pro menší postavy, jak už tady někdo napsal), příliš sportovní. Je potřeba přiznat, že jsou mezi námi tací, co hledají motorku pohodlnější, která umí i klidnější jízdu (když chci), prostě tací, kteří mají třeba již vyšší věk a na cruisera se ale ještě tak staří necítí, nebo jim prostě jízdně nevyhovuje (a to jsem já). Proto tento krok DUCATI, a to oslovit takovéto zákazníky, považuji za naprosto logický a správný a trochu nechápu hlasy některých kolegů, kteří hlásají, že Diavel není DUCATI apod. Než začne někdo něco hlásat, ať se nejdříve sveze, tyto možnosti dnes již naštěstí jsou, a pak ať chválí nebo pomlouvá. Právo na názor má každý. Ale usmívám se vždy nad hodnocením někoho, kdo evidentně viděl jen fotky a tedy hodnotí jen na základě designu i třeba jízdní vlastnosti. Nepočítám do těchto diskusí záměrně design, ten je vždy diskutabilní, co se líbí jednomu, to se nelíbí druhému a podobně. Ale to by taky byla nuda, pak by mohl být jen jeden bajk ve výrobním programu a hotovo. Z tohoto pohledu je na základě Diavlího designu pravdu, kterou chápu, že tak jak se jednomu líbí a miluje ho, druhému se líbit absolutně nemusí. Ale to je téměř vždy osud agresivních nápadů a krivek, ať již se jedná o motorky či jiné věci. Takže za mě bod pro Diavel a pro tuto limitovanou edici další. Moc hezké (a vím, že i funkční - pro někoho )
Kola jsou fakt super, ale k Ducati patří červená, tak podle mě je nejhezčí červenej karbon. Možná, že se kolem týhle mašiny dělá moc humbuku, viděl jsem to za jízdy a zas tak pěkně to oku nelahodilo, hezčí je, když stojí. Jinak souhlas s převrtáním na 1400.
Streetfighter je (stejně jako Tuono) pro malé motorkáře, výška 175 cm max. Na to se velkej chlap (já přes 190 cm) prostě neposkládá, takže Diavel má smysl
AMG vzdy predvede precizni praci
Nemyslel jsem to zle, jen mě mrzí, že mu na Nm bude sportovní streetfighter rovnocenným sooupeřem (něco jako kdyby fazer táhnul jako v-max nebo sv1000 jako b-king).
Démonický muscle bike by měl i papírově budit hrůzu a převyšovat sourozence
Alespoň od toho AMG bych očekával poladění motoru a ne "jen" kosmetiku.
to Thor 83 a Pylot: očekávám, že v případě, že Ducati nestíhá vyrábět, nebudou ostatní výrobci sedět se založenýma rukama a vyvinou právě ten požadovaný custom-fighter, kdy se váha bude tlačit dolu, výkon nahoru, zadní guma do šířky a zvuk přes 100 dB.
Diavel je parádní Bohužel jsem nejel, ale důkladně jsem si ho osahal atd...
Nevím proč ho srovnávat se Streetfighterem. Vždyť byl Monster S2R 1000 a začli dělat SportClassic a to všichni jásali
Pánové, každý člověk je jiný, proto se velmi nerad někdy přikláním k radikálním názoru "má smysl/nemá smysl". Teď vím, že ho (Diavel) trochu hájím, ale ne každý hledá co nejsportovnější a nejradikálnější bajk, kterým je třeba Streetfighter. Je úžasnej, krásnej, věřím že se i výborně řídí, ale třeba já a určitě mnoho dalších by ho nekoupilo ne proto, že by ho nechtěli, ale je prostě pro menší postavy, jak už tady někdo napsal), příliš sportovní. Je potřeba přiznat, že jsou mezi námi tací, co hledají motorku pohodlnější, která umí i klidnější jízdu (když chci), prostě tací, kteří mají třeba již vyšší věk a na cruisera se ale ještě tak staří necítí, nebo jim prostě jízdně nevyhovuje (a to jsem já). Proto tento krok DUCATI, a to oslovit takovéto zákazníky, považuji za naprosto logický a správný a trochu nechápu hlasy některých kolegů, kteří hlásají, že Diavel není DUCATI apod. Než začne někdo něco hlásat, ať se nejdříve sveze, tyto možnosti dnes již naštěstí jsou, a pak ať chválí nebo pomlouvá. Právo na názor má každý. Ale usmívám se vždy nad hodnocením někoho, kdo evidentně viděl jen fotky a tedy hodnotí jen na základě designu i třeba jízdní vlastnosti. Nepočítám do těchto diskusí záměrně design, ten je vždy diskutabilní, co se líbí jednomu, to se nelíbí druhému a podobně. Ale to by taky byla nuda, pak by mohl být jen jeden bajk ve výrobním programu a hotovo. Z tohoto pohledu je na základě Diavlího designu pravdu, kterou chápu, že tak jak se jednomu líbí a miluje ho, druhému se líbit absolutně nemusí. Ale to je téměř vždy osud agresivních nápadů a krivek, ať již se jedná o motorky či jiné věci. Takže za mě bod pro Diavel a pro tuto limitovanou edici další. Moc hezké (a vím, že i funkční - pro někoho )
thor83: Vmax nestaci? Mel by bejt vetsi, tezsi a silnejsi.
...no Diavel taky není nic velkýho;)...sakra kdo už konečně udělá velkýho custom-fightetra na pořádnejch kolech pro " normální " lidi...;)
Má to moc pěkný ráfky , tím to ale asi hasne...
Kola jsou fakt super, ale k Ducati patří červená, tak podle mě je nejhezčí červenej karbon. Možná, že se kolem týhle mašiny dělá moc humbuku, viděl jsem to za jízdy a zas tak pěkně to oku nelahodilo, hezčí je, když stojí. Jinak souhlas s převrtáním na 1400.
Streetfighter je (stejně jako Tuono) pro malé motorkáře, výška 175 cm max. Na to se velkej chlap (já přes 190 cm) prostě neposkládá, takže Diavel má smysl
Z posílením objemu streefightera 2012 na 1200ccm ztrácí diavel smysl (dokud ho nepřevrtaj alespoň na 1400)
Šidítko pro pomatené milionáře... Stejně je Streetfighter hezčí a lepší
Chválím, že ubylo hlavně té černé
Kola jsou super