yamaha_demo_tour




Ducati 1299 Panigale jde do důchodu, nastupuje V4

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blackforce (661) napsal 08.07.2017 v 07:54

Nádhera, poslední edice Panigale.

https://www.youtube.com/watch?v=KZr2pS9SvOI

JA-NE (767) napsal 06.07.2017 v 16:07

gresini, na taliansku motorku musis dozriet to je evolucia zachutí ti.

deluxa (347) napsal 29.06.2017 v 15:24

To som cakal uz dlhsie kedy s tym pridu. Ta litrova V4ka s desmo rozvodom uz funguje v motoGP nejaky ten piatok a zrejme je ten motor pripraveny uz aj na seriovu vyrobu. V4 motor je proste najlepsie co sa da do motorky dat, ziadna v2 mu nemoze konkurovat v ziadnych parametroch ani omylom. Kto sa zviezol ten vie o com to je a myslim ze novy Panigale prekona ten stary velkym rozdielom.

gresini (4459) napsal 29.06.2017 v 14:10

Ja-ne - pokud by tam byl ten motorek italský,tak by jsi ho měnil každých 10 000 tis km a stál by jednou tolik!! Taloši si ho netroufnou ani vyrobit,takže raději použili japonce!!

gresini (4459) napsal 29.06.2017 v 14:03

Jakkákoli panigalka byla překrásná motorka,co ukáže V4? Jen aby se design nepokazil Litr duc v moto GP je nejsilnější motor v poli,takže i sériovka by mohla být dobrá...?!

Majki (672) napsal 29.06.2017 v 14:00

Myslím si že za tím bude i to, že Ducati chce moc titul ve WSBK, a s dvouválcem se jim to evidentně ne a nedaří. Kam dál ještě chtějí šponovat panigale? Je to podobné, jako když byla na zenitu 999R a Baylis říkal že se už nemají kam posunout. Tak Proto přichází nová koncepce 1000 V4.

petrv46 (2) napsal 29.06.2017 v 10:38+3

Začal jsem na japonským řadovým 4 válci a nic jinýho nechtěl. Pak jsem zkusil 2V od Hondy a od té doby jsem nechtěl 4 válec vidět. Po nějaké době jsem koupil moto s výborným motorem od Rotaxu (Tuono 1000 R) a to byla extáze. Když jsem se dozvěděl, že Aprilka bude Tuono už dělat jen 4V , tak jsem málem brečel, že odchází od koncepce 2V. Jenže jak se ukázalo, tak 4V motor od Aprílie je naprosto geniální s těžko popsatelným fun faktorem. Postě ať už v RSV nebo v Tuonu, z tý motork se vám nechce slézt právě kvůli motoru.
Tím jsem chtěl říct, že nikdo z nás ten motor od Ducati ještě ani neviděl, natož vyzkoušel a už tu mnozí hořekují, že bude konec světa. Ale nakonec to může být od Ducati začátek něčeho mnohem lepšího než 2V. Nechme se překvapit. Tedy pokud to HD nepotopí.

Romanko (1206) napsal 29.06.2017 v 10:09

Dvojnásobný počet válců? Hm, a bude dvojnásobná i spolehlivost nebo nespolehlivost?

sered (113) napsal 29.06.2017 v 07:46

Ital v zime nepracuje a v lete tanci. Tim je vse dano! Howgh

Marex (2570) napsal 29.06.2017 v 00:55

Kazdopadne jestli Ducati prestane jezdit ve WSBK s V2, budu z toho velmi rozladeny. To bylo porad reci o zvyhodnovani dvouvalcu, ze tam nakonec zadny nepojede. Idiotske restrikce a dovazovani nad hmotnost SERIOVE motorky...

Marex (2570) napsal 29.06.2017 v 00:52

Bubrak. Kamos oddelal K1200S. Kupoval nove, mel ho 2 roky a vystrelily mu ventily skrz blok. Je podle tebe BMW sunt?

JA-NE (767) napsal 28.06.2017 v 15:50+1

Mam hnusnu motorku s lacnymy plastamy s odpudivou spojkou a za 35000km sa pokazil na nej len krokovy motorcek co natacal klapku vo vyfuku, ktory bol japonskej vyroby

opic26 (457) napsal 28.06.2017 v 13:29

//www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/june/ducati-v4-motogp-derived-motorcycle/

..zle se to tvari . To natoceni valcu je fakt divny a na monocoque zapomenme.

BorisVTR (5) napsal 28.06.2017 v 12:57

Seriovy superbike od Ducati z V4 motorem to bude zauimave.

Steve-CZ (259) napsal 28.06.2017 v 11:53

Seikos: však to na konci říkám - dneska už je šrot prakticky všechno a navíc záměrně brutálně komplikovaný a neopravitelný pod rouškou falešné ekologie a různých jiných lží
Jsem ale optimista, nikdy nic netrvalo věčně
A tu Ducati scrambler si možná i koupíme, zatím máme doma od Italů 2 roky Moto Guzzi V7 II speciál a to co se z ní ozývá za zvuky, nás docela začíná bavit

seikos (975) napsal 28.06.2017 v 07:16-1+12

Steve-CZ: je rok 2017. Kdyby byl rok 2005 tak bych te chapal. Ale od dob suchych spojek, odpudiveho designu (Multistrada by Terblanche), ucukanych a agresivnich motoru a lacinych plastu uz odteklo hodne vody. Od roku 2008 kdy presla Ducati pod Performance Motorcycles se pojeti fabriky hodne zmenilo. Zacala vyrabet motorky pro obycejne lidi. A uz ne jen pro skalni priznivce a vystredni jedince. Kvalita je uplne jinde a svedci o tom dramaticky narust prodeju (500% od roku 2011 do 2017).
Naopak, Ducati ma na evropskem trhu sve misto. Otevira zajimave segmenty trhu a poradne prohani stojate vody nudne evropske produkce.
A zobecnovat, ze vsechno co se vyrobi v italii se rozpada a je k nicemu je detinske. Jednak ty Ducny dost drzi a za druhe i spousta Hond i Yamah se vyrabi v italii a drzi. Jasne ze v tom mnozstvi se najde obcas mizerny kus. Ale to se u BMW, Triumphu nebo Hondy nestava?
Triumph Tiger 1200 prvni generace - tisice vadnych motoru. BMW ma aktualne novou svolavaci akci - nebezpecna zavada - vyskakuji vidle z horniho ulozeni. Afrika - reznou draty vypletu a trable s elektrikou. KTM - neverending story s brzdama a rozvodama. Zavady a mizerne konstrukce z duvodu setreni nakladu se nejdou u vsech vyrobcu. Ale rict ze vsechno italske je k nicemu - kdyz to rikaji cesi, kteri v motocyklovem prumyslu za poslednich 50 let nic nedokazali - mi prijde vtipne. Cest vyjimkam - FGR

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.06.2017 v 01:34

pred lety kamos koupil manzelce Monstera 695 a v prvnim 1tis km tu motku museli nechat 2x odtahnout, u jednoho odtahu jsem byl osobne (tekl olej z hlavy valce, sorry jako).

ale jizda na tom Monsteru byla super na rozdil od ST4, kde se nedalo jet pod 3.5tis ot. na "cestovni motorce"

Steve-CZ (259) napsal 28.06.2017 v 00:32-10+4

Do důchodu by měla jít celá firma Ducati. Motorky jsou /snad až na scramblera/ odpudivé, uškubaný motor je otravný a nepříjemný, desmodromo-nesmysl je taky jedna velká bída, nikdo to neumí seřídit /mám obavy, že ani v Itálii/, jiných poruch je taky habaděj, laciné plasty kam se podíváš, o strašidelné chrastící spojce nemá cenu se bavit... Chápu, že všechny tyto vlastnosti mohou pro spoustu lidí představovat jistý druh "adrenalinové zábavy". Italové ale vždycky byli fušeři, rozpadá se jim a kazí snad všechno, co kdy nějak souviselo s automobilovým a motocyklovým průmyslem. Jen designéři byli občas skvělí /teď nemyslím na Fiat Multipla/ ale zbytek je katastrofa. Bohužel, úplně stejně jde dneska do kytek i většina dalšího zboží jiných značek.

bunka20 (-8) napsal 27.06.2017 v 21:38-1+1

Já jsem čerstvě nahněvaný skoro majitel MTS 1200, který to vzdal, když se v prodejně ujistil jak je to s výdrží komponent motoru. Jako dobrý ... jede to , ale ty nesmylsný servisní intervaly se jim nepovedly.

Farage (277) napsal 27.06.2017 v 21:24+1

Bunka20: kde ty ses tady vyklubal? Nejsi pribuzny madmaxe nabo doderoji? Takovou perlu vypustit,to chce fistrona

bunka20 (-8) napsal 27.06.2017 v 21:18-4+5

představte si Italskou motorku, 2x dražší než Japonskou, a přesto má nekvalitní materiál rozvodů plnění motoru. Uložení vaček způsobí, že po 30 Kkm musíš dělat GO motoru za 30 Kkč, oproti Japonským motorkám, kde kvalitní čep vačky vydrží, a po 70Kkm měníš jen řetízek za 5 Kkč a seřídíš vyplachovadla za 2 Kkč. DUCATI V4, znamená 2x delší vačky Italské kvality, takže 2x dražší servis než současné V2 .

V_i_c_i (15) napsal 27.06.2017 v 21:10

Odpověď Ducati na věčnou otázku 2V vs 4V?

Dave27 (12) napsal 27.06.2017 v 19:01

Vrchol od Ducati se čtyřválcem? Kam ten svět spěje...Ovšem s bigbangem z R1 bych to asi snesl

ZlomenyUcho (3) napsal 27.06.2017 v 17:16

A yamaha a honda jdou do 2V ?

2eM (-1) napsal 27.06.2017 v 16:15

Skvělá zpráva! Konečně nemusím pokukovat po RSV4

opic26 (457) napsal 27.06.2017 v 14:38

Logicky krok nekorespondujici vsak s prohlasenimi z minulosti. Zajima mne technicka stranka veci a cekal bych spise koncept na bazi MotoGP D16 (ram atd), nez panigale s V4. Uvidime. V kazdem pripade by si priznivci znacky zaslouzili supernaked na superquadru, nebo?! Jsem zvedavy i na noveho vlastnika. V roce 2018 to bude u Ducati hooodne dobrodruzo. Desmo V4 na cestu pro masy bude rozhodne zlo

CR500 (142) napsal 27.06.2017 v 13:08

Ale to by nemuselo byt vubec spatne ale zatim bych zustal v klidu, kdovi co se stane s inovaci jestli doopravdy Ducati prodaji H-D dinosaurovi

-666- (12) napsal 27.06.2017 v 12:42

konečně to někdo napsal, dávám souhlas

PETARDAK (169) napsal 27.06.2017 v 12:39+4

Kdo zná historii, ví že DUCATI V4 už tu jednou byla, v roce 1964 a tedy dávno před Aprilkou, nebo Hondou VF(R)


Ale za mě, DUCATI s V4 ???... hmmm, svět už nebude, jako dřív...

Frankie (731) napsal 27.06.2017 v 11:45

Aprilia má s V4 úspěch, tak proč to nezkusit taky, řekli si u Ducati

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist